abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88941911
Ik vind Beesd wel een van de meest trieste stations in Nederland.

Zo geheel aan de rand van de beschaving, met slechts 1 smal perron en verder niks. :(

http://www.stationsweb.nl/station.asp?station=beesd
pi_88942076
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 08:42 schreef bork het volgende:

[..]

Mee eens thx Bitlord, wel het leukste info van "ons". Maar ehm is het geen oude BBA-bus? ;) ipv GVU-materiaal?

ProRail: "Onduidelijk wanneer treinen rijden"

Voer het kenteken van de wagen in op busfoto.nl/foto/search.php en gij zult zien dat het een oude GVU-er is.

pi_88942124
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:22 schreef von_Preussen het volgende:

Zo geheel aan de rand van de beschaving, met slechts 1 smal perron en verder niks. :(

:N Lievelde met uitzicht op het prachtige slachthuis.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_88942187
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:05 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Meestal is het gewoon logica, hoewel ik het van de MLL toevallig weet.

Maar ik heb het al gevonden, de MLL en de valleilijn worden gewoon vanuit Utrecht aangestuurd. Rest mij de vraag waarom dit voor de rest niet mogelijk is.
Het gaat er natuurlijk om hoeveel er beschadigd is tijdens de brand. Als je met een paar kleine ingrepen een lijn weer operationeel krijgt, zal men dat waarschijnlijk ook meteen doen.

Het zou ook best zo kunnen zijn dat men in eerste instantie weer op delen van trajecten gaat rijden, bijvoorbeeld Ede-Wageningen-Arnhem of dat men trajecten die bijna helemaal bereden konden worden in orde maakt, zoals Amersfoort-Utrecht CS
pi_88943245
quote:
104 Teletekst za 20 nov
Treinverkeer Utrecht komt op gang

` Vanaf 15.00 uur rijden de treinen
weer van en naar Utrecht,zeggen ProRail
en de NS.Ze hopen dat rond 17.00 uur
zo'n 70 procent van de treinen rond
Utrecht weer rijdt en dat morgen alles
weer normaal is.

Het treinverkeer rond Utrecht heeft
bijna een dag stilgelegen,na een brand
in een kantoor van de verkeersleiding.

volgende nieuws weer&verkeer sport
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_88943309
*O*
Tap tap tap
pi_88943340
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Netjes. :Y
pi_88943392
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:05 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Netjes. :Y
Ja, vind ik ook :) Ben benieuwd morgen :)
pi_88943428
Topnieuws! Kom ik in elk geval weer op school O+
pi_88943531
De nieuwe spoorkaart met tabelnummers behorende bij de later ter beschikking komende dienstregelingstabellen.

Het is een mooie kaart, en hij klopt bijna helemaal volgens mij. Verplaats één lucifer om deze kaart kloppend te maken :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88944106
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hebben ze snel voor elkaar! :)
pi_88944113
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
De nieuwe spoorkaart met tabelnummers behorende bij de later ter beschikking komende dienstregelingstabellen.

Het is een mooie kaart, en hij klopt bijna helemaal volgens mij. Verplaats één lucifer om deze kaart kloppend te maken :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een faal.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_88944359
Faal? Ik vind dit best meevallen hoor :)
pi_88945018
Er staan 3 treinen op de CTA in Utrecht.
pi_88945072
En nu 7 in alle richtingen.
  zaterdag 20 november 2010 @ 16:28:17 #166
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_88945665
Netjes dat er weer treinen rijden. Ik denk dat een hoop mensen bij ProRail een lange shift hebben gedraaid.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 november 2010 @ 16:46:40 #167
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_88946163
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef James1988 het volgende:
Netjes dat er weer treinen rijden. Ik denk dat een hoop mensen bij ProRail een lange shift hebben gedraaid.
Niet alleen bij ProRail. Ik denk ook bij de aannemers die voor ProRail werken. Het is gewoon erg netjes dat ze het binnen een dag weer werkend hebben gekregen allemaal.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_88946232
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:46 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Niet alleen bij ProRail. Ik denk ook bij de aannemers die voor ProRail werken. Het is gewoon erg netjes dat ze het binnen een dag weer werkend hebben gekregen allemaal.
Ja precies. Dat geld voor dat backup regelcentrum kunnen ze net zo goed in de zak houden :P
pi_88946630
Ik vind inderdaad ook dat pro-rail voor dit snelle handelen een pluim verdiend. Wel had de informatievoorziening gisteren beter moeten zijn.
Rijdt de ICE weer via de kippenlijn? :9~
pi_88946822
Ik ga zo via Utrecht reizen.. hopelijk!
dag
  zaterdag 20 november 2010 @ 17:06:45 #171
35154 James1988
Schommelbotenlover
  zaterdag 20 november 2010 @ 17:10:22 #172
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_88947060
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:10 schreef TwisterNederland het volgende:
Is iemand dit al opgevallen?
[ afbeelding ]
Oh ja, die wilde ik nog quoten.
Alle werkzaamheden op de omleidingsroutes waren opgeschort, hoorde ik.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_88947718
Ik neem voor de zekerheid toch maar de omweg via schiphol en vermijd utrecht.
pi_88947772
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:59 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind inderdaad ook dat pro-rail voor dit snelle handelen een pluim verdiend. Wel had de informatievoorziening gisteren beter moeten zijn.
Rijdt de ICE weer via de kippenlijn? :9~
Rijdt die wel eens zo? :D
gr gr
pi_88947880
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 17:26 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Rijdt die wel eens zo? :D
Ja hoor, is gisteren nog een foto gepost (uit 2005 okee) van een ICE op het enkelspoor bij Barneveld Noord :)
pi_88949023
Wat een kaffer zeg dat prorail wijf op het Journaal :N
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:20:28 #177
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_88949583
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:28 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Gaaf kende ik niet, toch overduidelijke BBA-kleuren
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_88949617
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 17:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Oh ja, die wilde ik nog quoten.
Alle werkzaamheden op de omleidingsroutes waren opgeschort, hoorde ik.
Nou, tussen Weesp en Amsterdam Muiderpoort reden vandaag toch echt geen treinen... :N

Maar verder was mijn reisje Deventer-Schiphol en v.v. geen enkel probleem.
pi_88949751
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:20 schreef bork het volgende:

[..]

Gaaf kende ik niet, toch overduidelijke BBA-kleuren
Leek mij ook ja. Kan ook nog eerst bij BBA en daarna bij GVU gereden hebben misschien. Hoewel ik nooit eerder een GVU-bus in BBA-kleuren heb zien rijden eigenlijk. Of in anything else dan blauw-wit (of bordeauxrood).

Weet je? Ik trek die melding van busfoto.nl wel even in twijfel. Wie zegt dat daar de waarheid staat? Geel - Blauwe band - Oranje is BBA gewoon, klaar.
pi_88950243
Wereldsteden Geldermalsen en Zaltbommel hebben vandaag een prachtige IC-verbinding met Eindhoven en Utrecht. Is er toch nog 1 voordeel :')
pi_88950264
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nou, tussen Weesp en Amsterdam Muiderpoort reden vandaag toch echt geen treinen... :N
Die werkzaamheden waren dan ook al vanaf woensdag bezig, lastig om ze dan uit te stellen ;)
pi_88950428
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Leek mij ook ja. Kan ook nog eerst bij BBA en daarna bij GVU gereden hebben misschien. Hoewel ik nooit eerder een GVU-bus in BBA-kleuren heb zien rijden eigenlijk. Of in anything else dan blauw-wit (of bordeauxrood).

Weet je? Ik trek die melding van busfoto.nl wel even in twijfel. Wie zegt dat daar de waarheid staat? Geel - Blauwe band - Oranje is BBA gewoon, klaar.
Het is altijd handig om kritisch te zijn tegenover beweringen van ander, zeker op dit soort fora waar soms maar wat wordt geroepen.

Om mijn gelijk te bewijzen staan hieronder een aantal links die mijn opmerkingen bevestigen:
- - http://forum.busfreaks.nl/viewtopic.php?f=4&t=2010#p66767
- http://forum.busfreaks.nl/viewtopic.php?f=4&t=2010#p66767
- http://s72.webhostingserver.nl/~deb32397/foto's/diversen/Juijn_Rossum/index.htm
pi_88950563
Een paar uur geleden was ik weer op Utrecht Centraal, toen net de eerste treinen weer gingen rijden.

pi_88950674
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:45 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Het is altijd handig om kritisch te zijn tegenover beweringen van ander, zeker op dit soort fora waar soms maar wat wordt geroepen.

Om mijn gelijk te bewijzen staan hieronder een aantal links die mijn opmerkingen bevestigen:
- - http://forum.busfreaks.nl/viewtopic.php?f=4&t=2010#p66767
- http://forum.busfreaks.nl/viewtopic.php?f=4&t=2010#p66767
- http://s72.webhostingserver.nl/~deb32397/foto's/diversen/Juijn_Rossum/index.htm
Nou ja, ook maar forumposts die van GVU reppen dus. Nauwelijks "bewijs" te noemen.
  Moderator zaterdag 20 november 2010 @ 18:58:12 #185
155227 crew  Guppy
dus
pi_88950856
Jaa, de ..:53 naar Arnhem!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_88951658
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 17:04 schreef Peter het volgende:
Ik ga zo via Utrecht reizen.. hopelijk!
ging prima en zonder vertraging!
dag
pi_88953497
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou ja, ook maar forumposts die van GVU reppen dus. Nauwelijks "bewijs" te noemen.
Ik heb hier ook nog een dertienduizend-regelig excelbestand waarin van elke bus in Nederland in 31 kolommen de voertuiggegevens en tenaamstellingen staan, maar je begrijpt dat ik dat bestand hier niet publiceer.
pi_88953857
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 20:08 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Ik heb hier ook nog een dertienduizend-regelig excelbestand waarin van elke bus in Nederland in 31 kolommen de voertuiggegevens en tenaamstellingen staan, maar je begrijpt dat ik dat bestand hier niet publiceer.
Ja maar goed. Dat bewijst me nog niet veel natuurlijk. Ik ben wel benieuwd wanneer en op welke lijn er een bus in BBA-kleuren in GVU-dienst gereden zou hebben, want ik kan me daar werkelijk niets van herinneren. Terwijl ik hier toch alweer "een tijdje" rondloop :X
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 november 2010 @ 20:18:55 #189
Maffe Fries
pi_88953903
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:22 schreef von_Preussen het volgende:

Ik ken stations met smallere perrons :P
pi_88953964
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 20:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik ken stations met smallere perrons :P
Maar zijn dat ook eilandperrons?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 november 2010 @ 20:25:12 #191
Maffe Fries
pi_88954132
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 20:20 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Maar zijn dat ook eilandperrons?
Dronrijp bijvoorbeeld. Erg vergelijkbaar met Beesd
  zaterdag 20 november 2010 @ 20:31:24 #192
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_88954366
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja maar goed. Dat bewijst me nog niet veel natuurlijk. Ik ben wel benieuwd wanneer en op welke lijn er een bus in BBA-kleuren in GVU-dienst gereden zou hebben, want ik kan me daar werkelijk niets van herinneren. Terwijl ik hier toch alweer "een tijdje" rondloop :X
Nou dat heb ik dus ook, ik was al bang dat mijn opmerking uitvergroot zou worden, waar gaat het eigenlijk om? ->
Zo kan je hier dadelijk niks meer zeggen zonder met een reeks bewijzen om je oor te worden geslagen (zonde van je tijd denk ik dan).
-> Dat die mensen gisteren zijn weg gebracht!
Maar affijn, ik woon sinds 1999 in Utrecht en daarvoor in Noord Brabant en ik heb alleen de betreffende kleurstelling bij de BBA gezien en nooit bij de GVU, vandaar mijn opmerking, die dus puur en alleen gebaseerd is op mijn eigen waarneming, een instrument dat mij zelden of nooit in de steek laat maar dat ter zijde.

[ Bericht 0% gewijzigd door bork op 20-11-2010 23:14:52 ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_88954914
Als ik het zo lees dan denken jullie anders dan ik hier. De GVU 555 reed in Utrecht in GVU-kleuren tot 1995 ofzo, is toen deels afgebrand en weer hersteld bij Jansen in Bergen op Zoom. Vervolgens is de bus in dienst gekomen bij AMZ Borssele voor schoolvervoer. Nadat daar de concessie dusdanig was veranderd dat er geen externe inhuur mocht gebruikt worden is de bus naar Juijn Rossum gegaan. Check de kentekens van de bussen op onderstaande foto's.

De GVU 555 deels afgebrand op het terrein van Den Oudsten bussen in Woerden.

De AMZ 326 (ex GVU 555) in dienst tijdens zijn laatste maanden voor scholierenritten, hier in Wemeldinge.

De Juijn Rossum VK-27-ZZ (ex AMZ 326 exex GVU 555) in dienst voor pendelritten Utrecht Jaarbeurs-Veemarkt tijdens de bouwbeurs.
pi_88955105
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 20:31 schreef bork het volgende:

[..]

Nou dat heb ik dus ook, ik was al bang dat mijn opmerking uitvergroot zou worden, waar gaat het eigenlijk om? ->
Zo kan je hier dadelijk niks meer zeggen zonder met een reeks bewijzen om je oor te worden geslagen (zonde van je tijd denk ik dan).
-> Dat die mensen gisteren zijn weg gebracht!
Maar affijn, ik woon sinds 1999 in Utrecht en daarvoor in Noord Brabant en ik heb alleen de betreffende kleustelling bij de BBA gezien en nooit bij de GVU, vandaar mijn opmerking, die dus puur en alleen gebaseerd is op mijn eigen waarneming, een instrument dat mij zelden of nooit in de steek laat maar dat ter zijde.
Dit is ook niet het bussentopic natuurlijk *)

Bitlord als je nogeens naar de CB gaat, meld het ff, misschien kunnen we een minimeet organiseren?
pi_88955155
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 20:49 schreef Bitlord het volgende:
Als ik het zo lees dan denken jullie anders dan ik hier. De GVU 555 reed in Utrecht in GVU-kleuren tot 1995 ofzo, is toen deels afgebrand en weer hersteld bij Jansen in Bergen op Zoom. Vervolgens is de bus in dienst gekomen bij AMZ Borssele voor schoolvervoer. Nadat daar de concessie dusdanig was veranderd dat er geen externe inhuur mocht gebruikt worden is de bus naar Juijn Rossum gegaan. Check de kentekens van de bussen op onderstaande foto's.

De GVU 555 deels afgebrand op het terrein van Den Oudsten bussen in Woerden.
[ afbeelding ]

De AMZ 326 (ex GVU 555) in dienst tijdens zijn laatste maanden voor scholierenritten, hier in Wemeldinge.
[ afbeelding ]

De Juijn Rossum VK-27-ZZ (ex AMZ 326 exex GVU 555) in dienst voor pendelritten Utrecht Jaarbeurs-Veemarkt tijdens de bouwbeurs.
[ afbeelding ]
:D _O_

Okee, je hebt er wat voor moeten doen, maar met deze foto's ben ik overtuigd :s) ^O^
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:20:53 #196
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_88955908
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dronrijp bijvoorbeeld. Erg vergelijkbaar met Beesd
En Ommen? Dat is ook niet breed.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_88955937
Morgen toch maar eens een ritje langs mn nieuwe huis, en wie weet waarlangs allemaal nog meer *)
pi_88959357
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dit is ook niet het bussentopic natuurlijk *)

Bitlord als je nogeens naar de CB gaat, meld het ff, misschien kunnen we een minimeet organiseren?
We kunnen ook gewoon eens naar de stad gaan, wat drinken aldaar? Jeweetz, als ik naar de CB ga ben ik daar of met vrienden die ik al jaren ken en hebben we het over van alles behalve mn hobby, of met studiegenoten en ook dan hebben we het over van alles, behalve de hobby.

Maar, zou het leuk vinden je eens in het echt te spreken ^O^
pi_88959610
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:53 schreef Bitlord het volgende:

[..]

We kunnen ook gewoon eens naar de stad gaan, wat drinken aldaar? [..]

Maar, zou het leuk vinden je eens in het echt te spreken ^O^
Kee cool. Waar maakt niet zo veel uit inderdaad, CB leek me gewoon handig, ik meende te concluderen dat jij daar in de buurt woonde. Ik wel namelijk :)
pi_88959985
CB is ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')