quote:Op zaterdag 20 november 2010 08:42 schreef bork het volgende:
[..]
Mee eens thx Bitlord, wel het leukste info van "ons". Maar ehm is het geen oude BBA-bus?ipv GVU-materiaal?
ProRail: "Onduidelijk wanneer treinen rijden"
Voer het kenteken van de wagen in op busfoto.nl/foto/search.php en gij zult zien dat het een oude GVU-er is.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:22 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind Beesd wel een van de meest trieste stations in Nederland.
Zo geheel aan de rand van de beschaving, met slechts 1 smal perron en verder niks.
http://www.stationsweb.nl/station.asp?station=beesd
Het gaat er natuurlijk om hoeveel er beschadigd is tijdens de brand. Als je met een paar kleine ingrepen een lijn weer operationeel krijgt, zal men dat waarschijnlijk ook meteen doen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon logica, hoewel ik het van de MLL toevallig weet.
Maar ik heb het al gevonden, de MLL en de valleilijn worden gewoon vanuit Utrecht aangestuurd. Rest mij de vraag waarom dit voor de rest niet mogelijk is.
quote:104 Teletekst za 20 nov
***************************************
Treinverkeer Utrecht komt op gang
***************************************
` Vanaf 15.00 uur rijden de treinen
weer van en naar Utrecht,zeggen ProRail
en de NS.Ze hopen dat rond 17.00 uur
zo'n 70 procent van de treinen rond
Utrecht weer rijdt en dat morgen alles
weer normaal is.
Het treinverkeer rond Utrecht heeft
bijna een dag stilgelegen,na een brand
in een kantoor van de verkeersleiding.
***************************************
volgende nieuws weer&verkeer sport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
De nieuwe spoorkaart met tabelnummers behorende bij de later ter beschikking komende dienstregelingstabellen.
Het is een mooie kaart, en hij klopt bijna helemaal volgens mij. Verplaats één lucifer om deze kaart kloppend te makenWat een faal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Niet alleen bij ProRail. Ik denk ook bij de aannemers die voor ProRail werken. Het is gewoon erg netjes dat ze het binnen een dag weer werkend hebben gekregen allemaal.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef James1988 het volgende:
Netjes dat er weer treinen rijden. Ik denk dat een hoop mensen bij ProRail een lange shift hebben gedraaid.
Ja precies. Dat geld voor dat backup regelcentrum kunnen ze net zo goed in de zak houdenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet alleen bij ProRail. Ik denk ook bij de aannemers die voor ProRail werken. Het is gewoon erg netjes dat ze het binnen een dag weer werkend hebben gekregen allemaal.
Oh ja, die wilde ik nog quoten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:10 schreef TwisterNederland het volgende:
Is iemand dit al opgevallen?
[ afbeelding ]
Rijdt die wel eens zo?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:59 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind inderdaad ook dat pro-rail voor dit snelle handelen een pluim verdiend. Wel had de informatievoorziening gisteren beter moeten zijn.
Rijdt de ICE weer via de kippenlijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |