quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Jij werkt één dag in de week, ik studeer één dag in de week. It's a tie.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wow..ik dacht dat ik het goed deed met alleen donderdag werken en dan weer weekend
Ik ga nu ook gewoon tot maandag in mijn bed liggen stinken en gewoon helemaal niks meer uitvoeren, puur om het stereotype beeld waar te maken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
luie hufters die studenten van tegenwoordig
Ik vind het wel eigenlijk een goede samenvatting van het niveau hier.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
Euh LL, misschien even het filmpje uit de OP halen
ik was al bezigquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
Euh LL, misschien even het filmpje uit de OP halen
Je hoeft niet zo te showen met je hoge IQ hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het wel eigenlijk een goede samenvatting van het niveau hier.
Yup dat nog wel, maar dan houd het ook opquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
trev, is cgm niet ook jonger dan jij?
Ik heb niet zo'n bijster hoog IQ. Bovendien, ik ben blijven hangen, dus ik ben van hetzelfde stof en laken als jullie. Je wilt me gewoon weghebben he?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te showen met je hoge IQ hoor
dat zijn er al twee hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
Yup dat nog wel, maar dan houd het ook op
neeeeee. blijf!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n bijster hoog IQ. Bovendien, ik ben blijven hangen, dus ik ben van hetzelfde stof en laken als jullie. Je wilt me gewoon weghebben he?
heb ik dat gezegd ? met die woordenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n bijster hoog IQ. Bovendien, ik ben blijven hangen, dus ik ben van hetzelfde stof en laken als jullie. Je wilt me gewoon weghebben he?
Zal ik even achterhalen waar hij dan is, zijn adres in Enschede heb ik zo te pakkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb ik dat gezegd ? met die woorden
NEE
En je komt maar naar die meet
al is het alleen maar omdat er dan drie mensen jonger zijn dan Trevquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NEE
Ik blijf, jullie weten best dat ik nu ook een Fok!kertje ben geworden.quote:
De hint erachter was duidelijk mevrouw!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NEE
schatje ik doe het allemaal voor jou hoor, een paar jonkies in je harem mag best welquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
al is het alleen maar omdat er dan drie mensen jonger zijn dan Trev
ik zie het mailadres wel in mijn PMquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik blijf, jullie weten best dat ik nu ook een Fok!kertje ben geworden.![]()
[..]
De hint erachter was duidelijk mevrouw!En ik moet nog steeds stage lopen die dag! Ik geef je wel het mailadres zodat je de coördinator erop aan kan spreken.
Dat is goed voor Trev. Hij heeft veels te veel praatjes omdat hij de oudste is van de neefjes in mijn moeders kant van de familie.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
al is het alleen maar omdat er dan drie mensen jonger zijn dan Trev
Waar is die stage dan, in Enschede?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
De hint erachter was duidelijk mevrouw!En ik moet nog steeds stage lopen die dag! Ik geef je wel het mailadres zodat je de coördinator erop aan kan spreken.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu weet ik niet of ik je bluf wil gaan matchen. Ik zie sommige gebruikers er nog voor aan om het ook nog te doen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zie het mailadres wel in mijn PM
Aahhhhhh, is er eentje een beetje jaloers dat hij dat niet is?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is goed voor Trev. Hij heeft veels te veel praatjes omdat hij de oudste is van de neefjes in mijn moeders kant van de familie.
je bent te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
schatje ik doe het allemaal voor jou hoor, een paar jonkies in je harem mag best wel
joh laat het, het boeit me niet genoegquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij dat niet weet
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of ik je bluf wil gaan matchen. Ik zie sommige gebruikers er nog voor aan om het ook nog te doen.
Ja, en als hij ergens de jongste is dan is dat weer geweldig...hmmm,,,,quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is goed voor Trev. Hij heeft veels te veel praatjes omdat hij de oudste is van de neefjes in mijn moeders kant van de familie.
Nee hoor. Ik ben best tevreden met mijn positie in de familie, overal tussenin.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aahhhhhh, is er eentje een beetje jaloers dat hij dat niet is?
Mijn uitvoerende taken zijn idd in Enschede, maar het kantoor waar ik vanuit werk is ergens anders.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar is die stage dan, in Enschede?
Dat ben je dus niet hequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben best tevreden met mijn positie in de familie, overal tussenin.
Dit keer denk ik weer wel danquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Bij de meet in Wierden was ik de oudste, de vorige meet in Utrecht gelukkig niet
Dat zeg ik niet maar vind het wel raar om met 24 de jongste te zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en als hij ergens de jongste is dan is dat weer geweldig...hmmm,,,,
ehm.... ja, ik weet het zekerquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit keer denk ik weer wel dan
Zet hem wel weer op z'n plaats. Zoals hij tegen mij doet in dit topic...quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en als hij ergens de jongste is dan is dat weer geweldig...hmmm,,,,
daar voelen we niks van hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar vind het wel raar om met 24 de jongste te zijn
Dat BEN je ook nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar vind het wel raar om met 24 de jongste te zijn
nou...bij sommigen is het beter als ze een paar jaartjes rijpen voor gebruikquote:
zit ook wat in......quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou...bij sommigen is het beter als ze een paar jaartjes rijpen voor gebruik
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ben je dus niet heis meer je zusje
Ik vind dit dan wel weer een beetje jammer na ons gesprek van gisteren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die zijn volgens mij vrij zeldzaamquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
zit ook wat in......
maar ze moeten toch ergens beginnen, dan maar meteen goed
Je weet toch dat ik dat niet meenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind dit dan wel weer een beetje jammer na ons gesprek van gisteren.
Opvangen? met je hand?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nou niet hoe ik dit moet opvangen![]()
[..]
Weet ik
Een meet met volwassenen tussen 24 en 50 en dan wat grut van nog geen 15 ertussen?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ik dit nou erg gaan vinden?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nou niet hoe ik dit moet opvangen![]()
[..]
Weet ik
dus krijg je de klappen van beide kantenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet.Volgens mij zit ik in het midden.
nou cryothic kan er wel wat van hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die zijn volgens mij vrij zeldzaam
nee, de jongste is 19 hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een meet met volwassenen tussen 24 en 50 en dan wat grut van nog geen 15 ertussen?
Ik weet niet meer wat nu wel echt gemeend is en wat niet hoor. Zoveel mixed signals.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik dat niet meen
ja, maar die oefent zich een slag in de rondte natuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou cryothic kan er wel wat van hoor
Dat ben ik wel gewend na 22 jaar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
dus krijg je de klappen van beide kanten
Dat mag ook wel eensquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gewend na 22 jaar.
ja maar die had geen ervaring hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar die oefent zich een slag in de rondte natuurlijk
divide et imperaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik weet niet meer wat nu wel echt gemeend is en wat niet hoor. Zoveel mixed signals.
dan heb je een zeldzamequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ja maar die had geen ervaring hoor
Ik zie het maar als een teken dat jullie mij hebben gemist, als het weer met z'n allen tegen die verdwaalde student is.quote:
Ik heb geen verdeelde geest dame! Dus die kan je niet tegen elkaar uitspelen.quote:
Doen we ook, heerlijk zo'n mik puntquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zie het maar als een teken dat jullie mij hebben gemist, als het weer met z'n allen tegen die verdwaalde student is.
dat denk je nu jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb geen verdeelde geest dame! Dus die kan je niet tegen elkaar uitspelen.
Top Gearquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar slaat dit nu weer op
het is geen ONZ
top gear..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar slaat dit nu weer op
het is geen ONZ
Ik wil niet weten hoe het in huize suikertaart eraan toe gaat als je dit soort tactieken begint toe te passen.quote:
Mag ook wel, jullie hebben altijd wel een maandje of 2 de kans gehad om jullie voor te bereiden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doen we ook, heerlijk zo'n mik punt
niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik wil niet weten hoe het in huize suikertaart eraan toe gaat als je dit soort tactieken begint toe te passen.
Ik moet nog een disfunctionele relatie beschrijven voor mijn studie. Dus als je denkt dat jij en je hubbie ervoor in aanmerking komen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet?
of ben je stiekem toch wel heel nieuwsgierig?
Weet je dat dat te veel tijd isquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mag ook wel, jullie hebben altijd wel een maandje of 2 de kans gehad om jullie voor te bereiden.
En een mooie op de koop toe ook nog.quote:
Ik had vandaag geen gel in mijn haar en kreeg meteen commentaar dat ik naar de kapper was geweestquote:
ja jeetje ik kan niet op alles reageren, zit ook tv te kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
Maar LL en ST waarom negeren jullie een post van mij?
Ja, mist mijn hele familie mij daar?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je dat dat te veel tijd is
ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik moet nog een disfunctionele relatie beschrijven voor mijn studie. Dus als je denkt dat jij en je hubbie ervoor in aanmerking komen?
Tuurlijk, hoe kunnen we zonder een schaapquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, mist mijn hele familie mij daar?
applausquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik had vandaag geen gel in mijn haar en kreeg meteen commentaar dat ik naar de kapper was geweest
Top! Wanneer kan ik je komen interviewen? Als jullie het dan ook nog voor onze studiekring willen uitbeelden in een rollenspel zou het helemaal geweldig zijn. Servies kan geregeld worden, net als de pleisters.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe kunnen we zonder een schaap
Dat weet ik tochquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
@ trev, ik plaagde je alleen maar een beetje nofi schat
Die heb je zat in de achterhoek.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe kunnen we zonder een schaap
Maar geen zo als jijquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die heb je zat in de achterhoek.
Nou ja, na volgende week?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Top! Wanneer kan ik je komen interviewen? Als jullie het dan ook nog voor onze studiekring willen uitbeelden in een rollenspel zou het helemaal geweldig zijn. Servies kan geregeld worden, net als de pleisters.
Kerel, je weet wel dat je suikertaartje heel veel mooie inkoppertjes nu voorschotelt over mij schapen en dat jullie die nodig hebben?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, je weet wel dat je suikertaartje heel veel mooie inkoppertjes nu voorschotelt over mij schapen en dat jullie die nodig hebben?![]()
![]()
Deze week zou ook best kunnen. Als zijn neusschotje nog scheef staat kunnen we direct de gevolgen bestuderen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, na volgende week?
Komende week wordt meneer taart geopereerd om zijn neusschotje weer recht te zetten...
die heb je bij dezequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik tochmaar ben toch wel benieuwd naar een reactie van jullie
Like I carequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, je weet wel dat je suikertaartje heel veel mooie inkoppertjes nu voorschotelt over mij schapen en dat jullie die nodig hebben?![]()
![]()
Die zat eraan te komen he?quote:
Ja, nou, maandag is de operatie..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Deze week zou ook best kunnen. Als zijn neusschotje nog scheef staat kunnen we direct de gevolgen bestuderen.
je zal wel moetenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet wat ik verwachte maar ik doe het er voor
Tof hoorquote:
Ik had het al gedaan tochquote:
duim jij voor mijquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, maandag is de operatie..
waar heb je het nou toch steeds over man?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet wat ik verwachte maar ik doe het er voor
oeh oeh ja, maar wat heb jij dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
duim jij voor mij
duim ik voor je meneer taart
Over een post die ik maakte waar jullie niet op reageerdequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waar heb je het nou toch steeds over man?
je hebt krullenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens wil ik gelijk alle associaties van mij met schapen ontkennen. Ik zie mijzelf meer als een uil, nachtdier, wijs en lawaaiig op de verkeerde momenten.
Ja, maar kan ook komen doordat ik sinds een week een andere bril draag.. Die had ze nog niet gezien ..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tof hoor![]()
[..]
Ik had het al gedaan toch
jezus, nou, zo ver was ik ook nog wel hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over een post die ik maakte waar jullie niet op reageerde
Dan snap ik je punt nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jezus, nou, zo ver was ik ook nog wel hoor
Ahaaaaa, twee opvallende andere dingenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar kan ook komen doordat ik sinds een week een andere bril draag.. Die had ze nog niet gezien ..
autorijden naar a'damquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh oeh ja, maar wat heb jij dan?
Dan word het moeilijk ja.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, maandag is de operatie..
Op een subtiele manier, ik had een directe nog verwacht.quote:
quote:
Ik heb geen krullen.quote:
Ja, de bril is behoorlijik anders dan mijn vorige. De sterkte gelukkig niet..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ahaaaaa, twee opvallende andere dingen
dat is echt waar ja, maar dat komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dan word het moeilijk ja.
Overigens, is dat van de operatie gemeend? In dat geval succes / sterkte voor jullie, dat zijn niet de meeste fijne operaties toch?
oh, ik hield me best heel erg in jaquote:Op een subtiele manier, ik had een directe nog verwacht.
ff chillen LLquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff chillen he, het is geen examen
Maar als nog kan jij het best welquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff chillen he, het is geen examen
Roosvice lost al uw problemen op. *schuift een glaasje toe*quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is echt waar ja, maar dat komt wel goed hoor![]()
Dat dacht ik al.quote:[..]
oh, ik hield me best heel erg in ja
Deze post:quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
waar moet ik nou per se op reageren van jou?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Moet ik dit nou erg gaan vinden?
[..]
dus krijg je de klappen van beide kanten
ja, en ik hoef niet onder het mes, dus...quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Roosvice lost al uw problemen op. *schuift een glaasje toe*
quote:
geen ideeeeeeeeeee meer waar dat over ging..quote:
Ik zou een pak voor je vent meenemen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en ik hoef niet onder het mes, dus...
Het blijft toch echt de geilste trein die ik ooit heb gezienquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het blijft toch echt de geilste trein die ik ooit heb gezien
Dan laat maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen ideeeeeeeeeee meer waar dat over ging..
hij houdt niet zo van pakkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou een pak voor je vent meenemen.
Mja, gamma.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het blijft toch echt de geilste trein die ik ooit heb gezien
Wat is er mis met een mooi pak?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij houdt niet zo van pakken
quote:
ik ga zo naar bedquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Blikje monster hebben of ga je zo naar bed?
en jij wel?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij houdt niet zo van pakken
ja..precies!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat is er mis met een mooi pak?
I hear you sister!quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en jij wel?
o ja, tuurlijk. man in pak
quote:
Ik denk in alle eerlijkheid dat het wel zal meevallen. Hetis al sinds een uur of 7 bekend dat het deze kant op ging, en ik verwacht dat er hooguit 150 mensen in de tussenliggende VIER UUR niet in staat gebleken zijn om iets te regelen voor zichzelf. En dat zullen grotendeels van die Margriet-Winter Fair kaffers zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-hal-jaarbeurs.html
Slaap ze dan alvast.quote:
ja, want hun mannen komen ze ECHT niet meer ophalen hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk in alle eerlijkheid dat het wel zal meevallen. Hetis al sinds een uur of 7 bekend dat het deze kant op ging, en ik verwacht dat er hooguit 150 mensen in de tussenliggende VIER UUR niet in staat gebleken zijn om iets te regelen voor zichzelf. En dat zullen grotendeels van die Margriet-Winter Fair kaffers zijn
Die zijn denk ik nu blij met de rustquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, want hun mannen komen ze ECHT niet meer ophalen hoor
En het is vanaf dit jaar gestopt. In februari dit jaar. Kutjappen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, gamma.
Behalve dan dat ik hem nog nooit in het echt gezien heb
JA PAPPIEquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:58 schreef pgrferrari het volgende:
LL nog wel een afspraak met dokter maken hè?
Zo vaak draag ik niet een pak hoor.quote:
En terecht ook. Als moeder de vrouw niet voor ze kookt hoeven ze ook geen gunsten terug te verwachten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en al lang dronken omdat het plan was dat de vrouwen al kleppend thuis zouden komenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
Die zijn denk ik nu blij met de rust
ik loop nou juist bijna altijd in pantalon en probeer de jasje achterwege te latenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo vaak draag ik niet een pak hoor.
Wel zijn al mijn jassen colbertjes of aanverwanten en draag ik in de winter een manteljas. Soms een katoenen broek in plaats van spijker, maar pantalons bewaar ik enkel voor officiële presentaties.
En denk jij dat ik ga luisteren?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Suikersnoetje... we moeten de mannen opleggen dat ze volgende week in pak moeten komen
Nee, dan sta ik niet voor mezelf inquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Suikersnoetje... we moeten de mannen opleggen dat ze volgende week in pak moeten komen
De hele week loop ik al in die krengen, nee, dank jequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Kan ook zekers een goede combo zijn. Wat losser dan normaal. Toch wel een overhemd erover en geen tshirt mag ik hopen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik loop nou juist bijna altijd in pantalon en probeer de jasje achterwege te laten
Oeh, van die jassenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo vaak draag ik niet een pak hoor.
Wel zijn al mijn jassen colbertjes of aanverwanten en draag ik in de winter een manteljas. Soms een katoenen broek in plaats van spijker, maar pantalons bewaar ik enkel voor officiële presentaties.
kwam jij ook?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
De hele week loop ik al in die krengen, nee, dank je
Nou, ik weet dat ik makelijk lullen heb en zo, maar ik zou als echte man toch niet zeggen "joh veel plezier, doe het rode kruis de groeten, zoek het maar uit, ik ga bier drinken."quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom jij dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
De hele week loop ik al in die krengen, nee, dank je
jij hebt er vast geen 1quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
En denk jij dat ik ga luisteren?
Als ik kan, ga dit weekend even loeren hoe de komende week er uit ziet.quote:
De colberts of manteljas?quote:
wat een gezelligheidquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik kan, ga dit weekend even loeren hoe de komende week er uit ziet.
altijd overhemden, zomer en winter.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kan ook zekers een goede combo zijn. Wat losser dan normaal. Toch wel een overhemd erover en geen tshirt mag ik hopen?![]()
Het is ook meer in het werkveld he? Mensen in de sociale sector worden geacht wat minder stijf eruit te zien. Dan kan je beter een colbertje + spijkerbroek dragen, dan een pantalon en overhemd.
geen truien en geen spijkerbroeken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef wel.o.k het volgende:
altijd overhemden, zomer en winter.
ik heb maar een paar tshirts, geen truien en geen spijkerbroeken.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik zou natuurlijk alleen met een vrouw trouwen die op eigen houtje Apedoorn, Arnhem of in elk geval Amersfoort zou weten te bereiken, en als het dan ECHT niet meer gaat kom ik r heus wel halen hoor
Ik heb ook alleen nog maar truien voor het werk, voor de rest vestenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen truien en geen spijkerbroeken?
misschien een oude trui nog ergens achterin de kastquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen truien en geen spijkerbroeken?
Wat voor werk doe je dan? Iets zakelijks neem ik aan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
altijd overhemden, zomer en winter.
ik heb maar een paar tshirts, geen truien en geen spijkerbroeken.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt en zou ook niet snel zijn, iets met jeugdtrauma
Ik kan dat wel hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik zou natuurlijk alleen met een vrouw trouwen die op eigen houtje Apedoorn, Arnhem of in elk geval Amersfoort zou weten te bereiken, en als het dan ECHT niet meer gaat kom ik r heus wel halen hoor
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:07 schreef wel.o.k het volgende:
misschien een oude trui nog ergens achterin de kast
Ik vind de manteljas nog wel het fijnst. dat is ook één van de weinige pleziertjes die de winter mij brengt.quote:
Een jeugdtrauma? Met pakken? Werd je er mee geslagen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt en zou ook niet snel zijn, iets met jeugdtrauma
Ik vind dat op de één of andere manier echt enorm sexyquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind de manteljas nog wel het fijnst. dat is ook één van de weinige pleziertjes die de winter mij brengt.
hij is blijven haken aan zijn stropdasjequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een jeugdtrauma? Met pakken? Werd je er mee geslagen?
Die foto van mij in het pak in mijn fobo was ik ook net 4 of 5 denk ik. Ik heb er ook niks aan overgehouden aan dat pakje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie trekt er dan een kind van 2 jaar en ruim een maand een pak aan
momenteel nog veel detachering, zit nu bij abn amro bank, daarvoor bij min. landbouw enz.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Iets zakelijks neem ik aan?
Ik moet nog een keer een hele nieuwe set aanschaffen voor de stage van volgend jaar. De vorige zijn een beetje versleten en passen ook niet meer goed. Ik denk dat het een tripje suitsupply gaat worden.
En geen spijkerbroeken? Waar draag je de tshirts dan bij?Ik kan me geen passende pantalon / tshirt combo bedenken.
Nee, was met de 12.5 jarig trouwdag van mijn ouders en mocht toen niks leuks doen en het zat voor geen meterquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is blijven haken aan zijn stropdasje
Ik dus wel bij die van mijquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die foto van mij in het pak in mijn fobo was ik ook net 4 of 5 denk ik. Ik heb er ook niks aan overgehouden aan dat pakje.
Ja maar jij wil toch niet met mij trouwenquote:
omg, wij zijn echt gewoon twee keer ex-collega's maar dan andersquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
momenteel nog veel detachering, zit nu bij abn amro bank, daarvoor bij min. landbouw enz.
en regelmatig bij IBM. echte pakken cultuur dus.
Vandaag had je dat niet gevonden. Al mijn broeken zaten in de was, dus ik liep met een sjieke manteljas aan en een gerafelde klus-spijkerbroek. Dat was niet echt gepast.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat op de één of andere manier echt enorm sexy
de meeste kinderen bouwen pas herinneringen op als ze 4 zijn ...knap dat je dat nog weetquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee, was met de 12.5 jarig trouwdag van mijn ouders en mocht toen niks leuks doen en het zat voor geen meter
en die shirts draag ik op een korte broek, in het weekend. hoewel somig best staan op een lichte pantalonquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
momenteel nog veel detachering, zit nu bij abn amro bank, daarvoor bij min. landbouw enz.
Ach, die broek kan ook uit he.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vandaag had je dat niet gevonden. Al mijn broeken zaten in de was, dus ik liep met een sjieke manteljas aan en een gerafelde klus-spijkerbroek. Dat was niet echt gepast.
Ja, dat herken ik wel van sommige maten van mij. In ieder geval vind ik het dan wel toffer dat je het colbertje achterwege laat. Is toch net wat losser dan compleet in het pak.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet meer trouwen....quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar jij wil toch niet met mij trouwen
shirt + korte broek kan idd. Maar een lichte pantalon? Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en die shirts draag ik op een korte broek, in het weekend. hoewel somig best staan op een lichte pantalon
Niet in de supermarkt, dan moet je toch echt even wachten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, die broek kan ook uit he.
Ik ook niet, ik blijf wel bij deze vrouwquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet meer trouwen....
ik heb geduld hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet in de supermarkt, dan moet je toch echt even wachten.
ik ben niet getrouwdquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik blijf wel bij deze vrouw
Zit heel diep, daarom trek ik ook geen pak aan(en dan bedoel ik 3 delig of zo. kijk een nette broek met een blouse en een colbert kan nog maar verder niet)quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de meeste kinderen bouwen herinneringen op als ze 4 zijn ...knap dat je dat nog weet
Of is het je verteld?
beetje wel, beetje veel wel eigenlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
shirt + korte broek kan idd. Maar een lichte pantalon? Ik weet het niet.Lijkt het dan wel een beetje op een kantoenen broek of iets dergelijks?
De spanning opbouwen is ook veel leuker tenslotte.quote:
Dan kan het. Als ik naar mijn pantalons kijk is het gewoon echt geen match. Dan moet je een wat dikkere en minder glinsterende stof (die pantalons over het algemeen hebben) nemen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje wel, beetje veel wel eigenlijk
Ik welquote:
klinkt heel romantischquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik welKasteel, wat familie, geen feest gegeven maar lekker met z'n tweeën weg. Familie ook blij, hadden ze ook wat aan hun bijzonder verlofdag.
Was gibt?quote:
Ik heb geen pak.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Als je langs Enske komt mag je wel een colbertje lenen.quote:
ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
lieffies
het is bedtijd ... wie gaat er mee?
als suiker een boekje heeft.....quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
lieffies
Ikkequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
lieffies
Ik mag niet zomaar met vreemden naar bed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
lieffies
natuurlijk heb ik een boekje, gekkiequote:
coolquote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als suiker een boekje heeft.....
je hebt toch geen vriendinquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik mag niet zomaar met vreemden naar bed.
ik heb me daar echt nooit aan gehoudenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik mag niet zomaar met vreemden naar bed.
Oh boefje, stel jij je nooit eerst voor?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb me daar echt nooit aan gehouden
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
coollees jij voor dan?
[..]
tuurlijk
niet altijdquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh boefje, stel jij je nooit eerst voor?
Ik heb geen vriendin (of althans, een relatie), maar zelfs dan mag het niet. Net als dat ik vroeger niet met vreemden mee mocht die mij snoep aanboden.quote:
Dat is niet ladylike.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb me daar echt nooit aan gehouden
welnee, gewoon zo van:quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh boefje, stel jij je nooit eerst voor?
dat is denk ik best heel erg ladylikequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin (of althans, een relatie), maar zelfs dan mag het niet. Net als dat ik vroeger niet met vreemden mee mocht die mij snoep aanboden.![]()
[..]
Dat is niet ladylike.
precies!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welnee, gewoon zo van:
hey jij, hier komen en neuken.NU
Waarom heb ik nu ineens een sene uit NATM in mijn hoofdquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welnee, gewoon zo van:
hey jij, hier komen en neuken.NU
Niet in mijn ideaalwereldje waar alle vrouwen lief, zacht en vroom zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is denk ik best heel erg ladylike
Dan kruip ik tegen LL aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan ga ik wel in het midden, mogen jullie tegen me aan
ladylike de user bedoel ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet in mijn ideaalwereldje waar alle vrouwen lief, zacht en vroom zijn.
ooh yummiequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan ga ik wel in het midden, mogen jullie tegen me aan
En ik bedoel ladylike, keurige dames die zich gedragen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ladylike de user bedoel ik
Ik zeg dikke blufffffquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
eigenlijk moet ik dat volgende week gewoon maar doen he, voorlezen
nou dan ben je bij mij aan het verkeerde adresquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik bedoel ladylike, keurige dames die zich gedragen.
dat had je beloofd als ik zou komenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
eigenlijk moet ik dat volgende week gewoon maar doen he, voorlezen
*proest*quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik bedoel ladylike, keurige dames die zich gedragen.
Daarom ga ik ook nu niet met jou slapen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dan ben je bij mij aan het verkeerde adres![]()
jij bent zojuist je voorleesprivileges kwijtgeraaktquote:
Ik geloof ook nog in sprookjes en happy endings.quote:
Jammerquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij bent zojuist je voorleesprivileges kwijtgeraakt
nou bedankt hequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook nu niet met jou slapen.
quote:
ik ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik geloof ook nog in sprookjes en happy endings.
Ik ben een man, subtiliteit is niet aan ons besteed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou bedankt he
je weet het wel weer subtiel te brengen
En toch lach je me uit.quote:
ja, voor het verhaaltje tanden poetsen natuurlijk ja!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammermaar voor de tijd toch wel tandenpoetsen?
Ik wil je wel een tissue aanbieden, als dat nog enige troost geeft?quote:
Nee.quote:
doeiselsquote:
nee dank je welquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil je wel een tissue aanbieden, als dat nog enige troost geeft?
Die eigenschappen gaan niet samen in mijn wereldje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben alleen niet heel braaf.
Verder geniet ik echt van vlindertjes en vogeltjes en de mist boven een weiland en bomen met herfstblaadjes en sneeuwengels maken en en en..die dingen..
Nou moe. Dan toch lekker nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Die eigenschappen gaan niet samen in mijn wereldje.
Dan ga ik niet eens een poging wagen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dank je wel
er is niets wat mij troosten kan
kom er maar bij hoor, st kan ontzettend lekker voorlezenquote:
Lekker niet nee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe. Dan toch lekker niet
quote:
* suikertaartje grijpt wok een boekje...quote:
nou vooruit *snik*quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom er maar bij hoor, st kan ontzettend lekker voorlezen
Slaap ze.quote:
Zet hem maar na enen op RTL, dan komt het wel goed.quote:
Oh nee wacht ik eignlijk ook nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet meer trouwen....
doeiselsquote:
Ik mag niet met vreemden mee naar bed, sorry.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik mag niet met vreemde mee naar bed, sorry.
dan wacht ik tot je wok afgewerkt hebt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |