En ik bedoel ladylike, keurige dames die zich gedragen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ladylike de user bedoel ik
Ik zeg dikke blufffffquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
eigenlijk moet ik dat volgende week gewoon maar doen he, voorlezen
nou dan ben je bij mij aan het verkeerde adresquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik bedoel ladylike, keurige dames die zich gedragen.
dat had je beloofd als ik zou komenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
eigenlijk moet ik dat volgende week gewoon maar doen he, voorlezen
*proest*quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik bedoel ladylike, keurige dames die zich gedragen.
Daarom ga ik ook nu niet met jou slapen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dan ben je bij mij aan het verkeerde adres![]()
jij bent zojuist je voorleesprivileges kwijtgeraaktquote:
Ik geloof ook nog in sprookjes en happy endings.quote:
Jammerquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij bent zojuist je voorleesprivileges kwijtgeraakt
nou bedankt hequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook nu niet met jou slapen.
quote:
ik ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik geloof ook nog in sprookjes en happy endings.
Ik ben een man, subtiliteit is niet aan ons besteed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou bedankt he
je weet het wel weer subtiel te brengen
En toch lach je me uit.quote:
ja, voor het verhaaltje tanden poetsen natuurlijk ja!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammermaar voor de tijd toch wel tandenpoetsen?
Ik wil je wel een tissue aanbieden, als dat nog enige troost geeft?quote:
Nee.quote:
doeiselsquote:
nee dank je welquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil je wel een tissue aanbieden, als dat nog enige troost geeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |