En ik bedoel ladylike, keurige dames die zich gedragen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ladylike de user bedoel ik
Ik zeg dikke blufffffquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
eigenlijk moet ik dat volgende week gewoon maar doen he, voorlezen
nou dan ben je bij mij aan het verkeerde adresquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik bedoel ladylike, keurige dames die zich gedragen.
dat had je beloofd als ik zou komenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
eigenlijk moet ik dat volgende week gewoon maar doen he, voorlezen
*proest*quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik bedoel ladylike, keurige dames die zich gedragen.
Daarom ga ik ook nu niet met jou slapen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dan ben je bij mij aan het verkeerde adres![]()
jij bent zojuist je voorleesprivileges kwijtgeraaktquote:
Ik geloof ook nog in sprookjes en happy endings.quote:
Jammerquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij bent zojuist je voorleesprivileges kwijtgeraakt
nou bedankt hequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook nu niet met jou slapen.
quote:
ik ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik geloof ook nog in sprookjes en happy endings.
Ik ben een man, subtiliteit is niet aan ons besteed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou bedankt he
je weet het wel weer subtiel te brengen
En toch lach je me uit.quote:
ja, voor het verhaaltje tanden poetsen natuurlijk ja!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammermaar voor de tijd toch wel tandenpoetsen?
Ik wil je wel een tissue aanbieden, als dat nog enige troost geeft?quote:
Nee.quote:
doeiselsquote:
nee dank je welquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil je wel een tissue aanbieden, als dat nog enige troost geeft?
Die eigenschappen gaan niet samen in mijn wereldje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben alleen niet heel braaf.
Verder geniet ik echt van vlindertjes en vogeltjes en de mist boven een weiland en bomen met herfstblaadjes en sneeuwengels maken en en en..die dingen..
Nou moe. Dan toch lekker nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Die eigenschappen gaan niet samen in mijn wereldje.
Dan ga ik niet eens een poging wagen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dank je wel
er is niets wat mij troosten kan
kom er maar bij hoor, st kan ontzettend lekker voorlezenquote:
Lekker niet nee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe. Dan toch lekker niet
quote:
* suikertaartje grijpt wok een boekje...quote:
nou vooruit *snik*quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom er maar bij hoor, st kan ontzettend lekker voorlezen
Slaap ze.quote:
Zet hem maar na enen op RTL, dan komt het wel goed.quote:
Oh nee wacht ik eignlijk ook nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet meer trouwen....
doeiselsquote:
Ik mag niet met vreemden mee naar bed, sorry.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik mag niet met vreemde mee naar bed, sorry.
dan wacht ik tot je wok afgewerkt hebt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |