nee, de jongste is 19 hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een meet met volwassenen tussen 24 en 50 en dan wat grut van nog geen 15 ertussen?
Ik weet niet meer wat nu wel echt gemeend is en wat niet hoor. Zoveel mixed signals.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik dat niet meen
ja, maar die oefent zich een slag in de rondte natuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou cryothic kan er wel wat van hoor
Dat ben ik wel gewend na 22 jaar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
dus krijg je de klappen van beide kanten
Dat mag ook wel eensquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gewend na 22 jaar.
ja maar die had geen ervaring hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar die oefent zich een slag in de rondte natuurlijk
divide et imperaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik weet niet meer wat nu wel echt gemeend is en wat niet hoor. Zoveel mixed signals.
dan heb je een zeldzamequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ja maar die had geen ervaring hoor
Ik zie het maar als een teken dat jullie mij hebben gemist, als het weer met z'n allen tegen die verdwaalde student is.quote:
Ik heb geen verdeelde geest dame! Dus die kan je niet tegen elkaar uitspelen.quote:
Doen we ook, heerlijk zo'n mik puntquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zie het maar als een teken dat jullie mij hebben gemist, als het weer met z'n allen tegen die verdwaalde student is.
dat denk je nu jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb geen verdeelde geest dame! Dus die kan je niet tegen elkaar uitspelen.
Top Gearquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar slaat dit nu weer op
het is geen ONZ
top gear..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar slaat dit nu weer op
het is geen ONZ
Ik wil niet weten hoe het in huize suikertaart eraan toe gaat als je dit soort tactieken begint toe te passen.quote:
Mag ook wel, jullie hebben altijd wel een maandje of 2 de kans gehad om jullie voor te bereiden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doen we ook, heerlijk zo'n mik punt
niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik wil niet weten hoe het in huize suikertaart eraan toe gaat als je dit soort tactieken begint toe te passen.
Ik moet nog een disfunctionele relatie beschrijven voor mijn studie. Dus als je denkt dat jij en je hubbie ervoor in aanmerking komen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet?
of ben je stiekem toch wel heel nieuwsgierig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |