joh laat het, het boeit me niet genoegquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij dat niet weet
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of ik je bluf wil gaan matchen. Ik zie sommige gebruikers er nog voor aan om het ook nog te doen.
Ja, en als hij ergens de jongste is dan is dat weer geweldig...hmmm,,,,quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is goed voor Trev. Hij heeft veels te veel praatjes omdat hij de oudste is van de neefjes in mijn moeders kant van de familie.
Nee hoor. Ik ben best tevreden met mijn positie in de familie, overal tussenin.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aahhhhhh, is er eentje een beetje jaloers dat hij dat niet is?
Mijn uitvoerende taken zijn idd in Enschede, maar het kantoor waar ik vanuit werk is ergens anders.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar is die stage dan, in Enschede?
Dat ben je dus niet hequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben best tevreden met mijn positie in de familie, overal tussenin.
Dit keer denk ik weer wel danquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Bij de meet in Wierden was ik de oudste, de vorige meet in Utrecht gelukkig niet
Dat zeg ik niet maar vind het wel raar om met 24 de jongste te zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en als hij ergens de jongste is dan is dat weer geweldig...hmmm,,,,
ehm.... ja, ik weet het zekerquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit keer denk ik weer wel dan
Zet hem wel weer op z'n plaats. Zoals hij tegen mij doet in dit topic...quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en als hij ergens de jongste is dan is dat weer geweldig...hmmm,,,,
daar voelen we niks van hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar vind het wel raar om met 24 de jongste te zijn
Dat BEN je ook nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar vind het wel raar om met 24 de jongste te zijn
nou...bij sommigen is het beter als ze een paar jaartjes rijpen voor gebruikquote:
zit ook wat in......quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou...bij sommigen is het beter als ze een paar jaartjes rijpen voor gebruik
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ben je dus niet heis meer je zusje
Ik vind dit dan wel weer een beetje jammer na ons gesprek van gisteren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die zijn volgens mij vrij zeldzaamquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
zit ook wat in......
maar ze moeten toch ergens beginnen, dan maar meteen goed
Je weet toch dat ik dat niet meenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind dit dan wel weer een beetje jammer na ons gesprek van gisteren.
Opvangen? met je hand?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nou niet hoe ik dit moet opvangen![]()
[..]
Weet ik
Een meet met volwassenen tussen 24 en 50 en dan wat grut van nog geen 15 ertussen?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ik dit nou erg gaan vinden?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nou niet hoe ik dit moet opvangen![]()
[..]
Weet ik
dus krijg je de klappen van beide kantenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet.Volgens mij zit ik in het midden.
nou cryothic kan er wel wat van hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die zijn volgens mij vrij zeldzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |