ja..precies!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat is er mis met een mooi pak?
I hear you sister!quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en jij wel?
o ja, tuurlijk. man in pak
quote:
Ik denk in alle eerlijkheid dat het wel zal meevallen. Hetis al sinds een uur of 7 bekend dat het deze kant op ging, en ik verwacht dat er hooguit 150 mensen in de tussenliggende VIER UUR niet in staat gebleken zijn om iets te regelen voor zichzelf. En dat zullen grotendeels van die Margriet-Winter Fair kaffers zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-hal-jaarbeurs.html
Slaap ze dan alvast.quote:
ja, want hun mannen komen ze ECHT niet meer ophalen hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk in alle eerlijkheid dat het wel zal meevallen. Hetis al sinds een uur of 7 bekend dat het deze kant op ging, en ik verwacht dat er hooguit 150 mensen in de tussenliggende VIER UUR niet in staat gebleken zijn om iets te regelen voor zichzelf. En dat zullen grotendeels van die Margriet-Winter Fair kaffers zijn
Die zijn denk ik nu blij met de rustquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, want hun mannen komen ze ECHT niet meer ophalen hoor
En het is vanaf dit jaar gestopt. In februari dit jaar. Kutjappen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, gamma.
Behalve dan dat ik hem nog nooit in het echt gezien heb
JA PAPPIEquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:58 schreef pgrferrari het volgende:
LL nog wel een afspraak met dokter maken hè?
Zo vaak draag ik niet een pak hoor.quote:
En terecht ook. Als moeder de vrouw niet voor ze kookt hoeven ze ook geen gunsten terug te verwachten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, want hun mannen komen ze ECHT niet meer ophalen hoor
Ja, en al lang dronken omdat het plan was dat de vrouwen al kleppend thuis zouden komenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
Die zijn denk ik nu blij met de rust
ik loop nou juist bijna altijd in pantalon en probeer de jasje achterwege te latenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo vaak draag ik niet een pak hoor.
Wel zijn al mijn jassen colbertjes of aanverwanten en draag ik in de winter een manteljas. Soms een katoenen broek in plaats van spijker, maar pantalons bewaar ik enkel voor officiële presentaties.
En denk jij dat ik ga luisteren?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Suikersnoetje... we moeten de mannen opleggen dat ze volgende week in pak moeten komen
Nee, dan sta ik niet voor mezelf inquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Suikersnoetje... we moeten de mannen opleggen dat ze volgende week in pak moeten komen
De hele week loop ik al in die krengen, nee, dank jequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Kan ook zekers een goede combo zijn. Wat losser dan normaal. Toch wel een overhemd erover en geen tshirt mag ik hopen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik loop nou juist bijna altijd in pantalon en probeer de jasje achterwege te laten
Oeh, van die jassenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo vaak draag ik niet een pak hoor.
Wel zijn al mijn jassen colbertjes of aanverwanten en draag ik in de winter een manteljas. Soms een katoenen broek in plaats van spijker, maar pantalons bewaar ik enkel voor officiële presentaties.
kwam jij ook?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
De hele week loop ik al in die krengen, nee, dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |