Komt Roel zo weer met zn weekeinde van 9 maandenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:39 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Same here, maar dat terzijde.
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Komt Roel zo weer met zn weekeinde van 9 maanden
Fuk Joe!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:44 schreef alors het volgende:
Was is dit voor vreselijk figuurwat een lelijk accent ook
Oostquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:46 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
In de buurt van 't stadion, jij?
moet kunnen op vrijdagmiddag. is het soort 'muziek' dat ik probeer te ontlopen over het algemeen.quote:
Je moet het zelf weten maar als je daarmee praat daalt je IQ exponentieel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Fuk Joe!
Niet haten om een Amsterdams accent
dat heb ik n ou altijd met Brabandersquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:49 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten maar als je daarmee praat daalt je IQ exponentieel.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:49 schreef alors het volgende:
[..]
Tja, 't gaat mij een beetje te ver om Waalwijk op te delen in noord, oost, zuid en west.quote:
Thanks man.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik n ou altijd met Brabanders
Vooral die dat zo overdreven willen doen, vreselijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:49 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja dat doe ik automatisch omdat afslag Waalwijk oostquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:51 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Tja, 't gaat mij een beetje te ver om Waalwijk op te delen in noord, oost, zuid en west.
Brabanders en Friezen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik n ou altijd met Brabanders
graag gedaanquote:
Friezen versta ik niet, dus die negeer ik gewoon net als elke andere allochtoonquote:
deze was inderdaad wel nogal over de top.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooral die dat zo overdreven willen doen, vreselijk.
Ja die gozer van net klonk zo geforceerd, van 'kijk mij eens Sjonnie zijn en uit de Jordaan komen'quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooral die dat zo overdreven willen doen, vreselijk.
Als je nooit 3FM luistert kan ik het me eerlijk gezegd wel voorstellen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:53 schreef Green1 het volgende:
Hoe achterlijk moet je zijn om hier in te trappen..
Haha oke, eens.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja dat doe ik automatisch omdat afslag Waalwijk oost
Adele.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:59 schreef alors het volgende:
Fijn! Coen en Sander!Iemand nog suggesties voor de MH?
Domien riep vanmorgen dat we de nieuwe KoL nog heel vaak zouden gaan horen... Dus die vrees ik een beetje.
Ik hoop met je meequote:
Ik ben benieuwd. Hopelijk haal ik dat, zit nu nog in de bus..quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:15 schreef alors het volgende:
Half 5 gaan ze dus bellen met een belangrijk iemand... Ja dus Adele, forser en een zij..
Als je nou een MP3-speler met radio-functie meeneemt in de bus zou je daar ook gewoon kunnen luisteren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Hopelijk haal ik dat, zit nu nog in de bus..
of een fatsoenlijke telefoon met radio erop.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je nou een MP3-speler met radio-functie meeneemt in de bus zou je daar ook gewoon kunnen luisteren.
Dat kan gewoonquote:
Daar is Sander indd goed inquote:
Ja ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:37 schreef Sirolf het volgende:
Erg toffe Megahit idd, en zeker terecht!
... of zijn er nog mensen hier die er wat over te zeuren hebben?
hoor ik al genoeg hier in de buurtquote:
Gelukkig sta jij niet bekend om je goede smaak, dus daar hoeven we ons niets van aan te trekken.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:38 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig sta jij niet bekend om je goede smaak, dus daar hoeven we ons niets van aan te trekken.
[..]
Gelukkig sta jij niet bekend om je goede smaak, dus daar hoeven we ons niets van aan te trekken.
[..]
[..]
Ik vind hem niet zo. Maar snap best dat mensen dit een mooi liedje vinden. En als iedereen hier hem zo tof vindt, wie ben ik kan om er over te klagen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:37 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind hem ook niet heel bijzonder, maar vind het ook niet erg dat ie MH is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:43 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo. Maar snap best dat mensen dit een mooi liedje vinden. En als iedereen hier hem zo tof vindt, wie ben ik kan om er over te klagen?
Ik maar het is altijd beter dan de vorige MH.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:37 schreef Sirolf het volgende:
Bulletproofquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:08 schreef alors het volgende:
Dit wordt echt de Bulletproof van dit jaar
Vanavond wel live Jonathan Jeremiah in die showquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:26 schreef Waalwijker het volgende:
Ik overweeg om Ekstra vanavond maar eens over te slaan, zo bijzonder is het eigenlijk niet meer.
QFTquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:26 schreef Waalwijker het volgende:
Ik overweeg om Ekstra vanavond maar eens over te slaan, zo bijzonder is het eigenlijk niet meer.
Deze week 7 maandenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Komt Roel zo weer met zn weekeinde van 9 maanden
Proestquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, ik ben er niet bij ekstra weekend, dus wat Hans zal zeggen.
Ken? Van Barbie?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:15 schreef themauster het volgende:
Sla vanavond Ekstra Weekend ook over want Children in need is op BBC1 en Ken is te gast bij EW en dat vind ik een vreselijke vent
Jan Kooijman staat inderdaad bekend als Ken van Barbiequote:
Zie hier de enige fan van Bart A van Nederland. Erg uniek in zijn soort!quote:
die komt he bij ekstra weekend.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Jan Kooijman staat inderdaad bekend als Ken van Barbie
Niks mis met hemquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Zie hier de enige fan van Bart A van Nederland. Erg uniek in zijn soort!
Eerlijk is eerlijk die overgangen doet hij vaak gewoon leuk/goed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Zie hier de enige fan van Bart A van Nederland. Erg uniek in zijn soort!
Die Turken met dat vuurwerk in de hal, afgelopen week.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:35 schreef -Hans- het volgende:
Martiniplaza. Springen! I Gotta Feeling
ja, daarom had ik ook dat plaatje gepost..quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Post Icon, dat icoontje links naast de post
Er is nog een ander filmpje van een heel aantal mensen in een schoolgebouw, maar kon ik niet zo snel vindenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar blijf ik altijd aan denken tijdens dit nummer ja
Thnx!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, daarom had ik ook dat plaatje gepost..
roel_jewel..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik swing helemaal de pan uit hier.
Soort van Swingers-party dus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik swing helemaal de pan uit hier.
Kan straks altijd nogquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:40 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
beetje buikpijn dus de pizza blijft nog ff in de vriezer....:'(
heb alleen cherrycoke.....quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan straks altijd nog. Drink nu vooral cola. Is goed tegen buikpijn
.
en dat helpt tegen buikpijn met racekak? mmmmm, nooit geprobeerd en persoonlijk twijfel ik er ook aan.....quote:
http://www.google.nl/search?q=cola+buikpijn&qscrl=1quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat helpt tegen buikpijn met racekak? mmmmm, nooit geprobeerd en persoonlijk twijfel ik er ook aan.....
ja, ik googelde ook al even. ik ga het proberen. ff een paar ferme slokken nemenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=cola+buikpijn&qscrl=1
Das neit best !quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:40 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
beetje buikpijn dus de pizza blijft nog ff in de vriezer....:'(
daar is de enige fan van de beste Bart van Nederland! respect dat je tegen de massa in durft te gaanquote:
mee eens, dat heeft MixMaster B goed gedaanquote:
Dan moet ie afvallen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:50 schreef -Hans- het volgende:
Deze plaat hoor je wel vaak. Vette plaat !
gisterenochtend was ie bij Giel en werd ie gepromootquote:
is Qunix een neger? wat grappig. ik denk automatisch dat mensen blank zijnquote:
Giel... Gewoon naar Veenstra luisteren. Die draait 'm ook.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gisterenochtend was ie bij Giel en werd ie gepromootvoor 1 of ander goed doel
Komt door de baggertopics van hier op Fok! Laatst een keer in z'n topic gegeken en het thema was toen Neger, oid. Dan heb je echt bijna 300 reacties met alleen maar figuren die het woord neger gebruikenquote:
Denk niet zwart witquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is Qunix een neger? wat grappig. ik denk automatisch dat mensen blank zijn
Juist !quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar in de kleur van je hart!
Dat dit kan in Nederlandquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer es ouderwets Ekstra Weekend meebeleven.
Ouderwets is het inderdaadquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer es ouderwets Ekstra Weekend meebeleven.
Het helptquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
nou.....zou die cola nu mijn maag hebben gezuiverd?
DIE LUCHT!
Zeg `t eens?quote:
En het is vandaag nog wel de dag van het toilet!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
@TT nou, als t weekend zo stinkt als mijn pleepot sla ik het weekend liever over!
Van de bril of de pot?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
En het is vandaag nog wel de dag van het toilet!
nou, die van mij heeft zijn cadeau gehad! hoppa!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
En het is vandaag nog wel de dag van het toilet!
GoedeMIDDAG!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef Feivel1 het volgende:
Haaaaaaaaaaihaaaaaaaai! Leven we allemaal nog?:W
Pepernoten gebakken ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, die van mij heeft zijn cadeau gehad! hoppa!
Jeweet, Hans = Forever!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef Feivel1 het volgende:
Tjongejonge, zit Hans hier ook gewoon nog!
Feivelquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef Feivel1 het volgende:
Haaaaaaaaaaihaaaaaaaai! Leven we allemaal nog?
Nog een paar maandjes iddquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef Feivel1 het volgende:
Hans ís de stamboom van deze topicreeks.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef Feivel1 het volgende:
* proest *quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans ís de stamboom van deze topicreeks.
nope, feestgevierd met een natte bruine slinger...quote:
Geen bruine trui aan 't breien geweest?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, feestgevierd met een natte bruine slinger...
In een bruin cafe ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, feestgevierd met een natte bruine slinger...
Snel nog even EkStra Weekend luisteren voor ik los ga met m'n eigen program om 21.00 op de lokale omroep! :-)quote:
goedeMIDDAG!quote:
met natte wol zeker?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen bruine trui aan 't breien geweest?
alchohol werd er niet geschonken, maar ik zelf de tap flink opengezet.quote:
LOLquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:11 schreef themauster het volgende:
Toch nog even een uur meepakken was vergeten dat we een uur verschillen met de britten
quote:
Gaaf ! Welkom. Straks dus even luisteren om 21:00.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Snel nog even EkStra Weekend luisteren voor ik los ga met m'n eigen program om 21.00 op de lokale omroep! :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |