Ik maar het is altijd beter dan de vorige MH.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:37 schreef Sirolf het volgende:
Erg toffe Megahit idd, en zeker terecht!
... of zijn er nog mensen hier die er wat over te zeuren hebben?
Bulletproofquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:08 schreef alors het volgende:
Dit wordt echt de Bulletproof van dit jaar
Vanavond wel live Jonathan Jeremiah in die showquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:26 schreef Waalwijker het volgende:
Ik overweeg om Ekstra vanavond maar eens over te slaan, zo bijzonder is het eigenlijk niet meer.
QFTquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:26 schreef Waalwijker het volgende:
Ik overweeg om Ekstra vanavond maar eens over te slaan, zo bijzonder is het eigenlijk niet meer.
Deze week 7 maandenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Komt Roel zo weer met zn weekeinde van 9 maanden
Proestquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, ik ben er niet bij ekstra weekend, dus wat Hans zal zeggen.
Ken? Van Barbie?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:15 schreef themauster het volgende:
Sla vanavond Ekstra Weekend ook over want Children in need is op BBC1 en Ken is te gast bij EW en dat vind ik een vreselijke vent
Jan Kooijman staat inderdaad bekend als Ken van Barbiequote:
Zie hier de enige fan van Bart A van Nederland. Erg uniek in zijn soort!quote:
die komt he bij ekstra weekend.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Jan Kooijman staat inderdaad bekend als Ken van Barbie
Niks mis met hemquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Zie hier de enige fan van Bart A van Nederland. Erg uniek in zijn soort!
Eerlijk is eerlijk die overgangen doet hij vaak gewoon leuk/goed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Zie hier de enige fan van Bart A van Nederland. Erg uniek in zijn soort!
Die Turken met dat vuurwerk in de hal, afgelopen week.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:35 schreef -Hans- het volgende:
Martiniplaza. Springen! I Gotta Feeling
ja, daarom had ik ook dat plaatje gepost..quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Post Icon, dat icoontje links naast de post
Er is nog een ander filmpje van een heel aantal mensen in een schoolgebouw, maar kon ik niet zo snel vindenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar blijf ik altijd aan denken tijdens dit nummer ja
Thnx!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, daarom had ik ook dat plaatje gepost..
roel_jewel..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik swing helemaal de pan uit hier.
Soort van Swingers-party dus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik swing helemaal de pan uit hier.
Kan straks altijd nogquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:40 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
beetje buikpijn dus de pizza blijft nog ff in de vriezer....:'(
heb alleen cherrycoke.....quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan straks altijd nog. Drink nu vooral cola. Is goed tegen buikpijn
.
en dat helpt tegen buikpijn met racekak? mmmmm, nooit geprobeerd en persoonlijk twijfel ik er ook aan.....quote:
http://www.google.nl/search?q=cola+buikpijn&qscrl=1quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat helpt tegen buikpijn met racekak? mmmmm, nooit geprobeerd en persoonlijk twijfel ik er ook aan.....
ja, ik googelde ook al even. ik ga het proberen. ff een paar ferme slokken nemenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=cola+buikpijn&qscrl=1
Das neit best !quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:40 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
beetje buikpijn dus de pizza blijft nog ff in de vriezer....:'(
daar is de enige fan van de beste Bart van Nederland! respect dat je tegen de massa in durft te gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |