Komt Roel zo weer met zn weekeinde van 9 maandenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:39 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Same here, maar dat terzijde.
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Komt Roel zo weer met zn weekeinde van 9 maanden
Fuk Joe!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:44 schreef alors het volgende:
Was is dit voor vreselijk figuurwat een lelijk accent ook
Oostquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:46 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
In de buurt van 't stadion, jij?
moet kunnen op vrijdagmiddag. is het soort 'muziek' dat ik probeer te ontlopen over het algemeen.quote:
Je moet het zelf weten maar als je daarmee praat daalt je IQ exponentieel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Fuk Joe!
Niet haten om een Amsterdams accent
dat heb ik n ou altijd met Brabandersquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:49 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten maar als je daarmee praat daalt je IQ exponentieel.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:49 schreef alors het volgende:
[..]
Tja, 't gaat mij een beetje te ver om Waalwijk op te delen in noord, oost, zuid en west.quote:
Thanks man.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik n ou altijd met Brabanders
Vooral die dat zo overdreven willen doen, vreselijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:49 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja dat doe ik automatisch omdat afslag Waalwijk oostquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:51 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Tja, 't gaat mij een beetje te ver om Waalwijk op te delen in noord, oost, zuid en west.
Brabanders en Friezen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik n ou altijd met Brabanders
graag gedaanquote:
Friezen versta ik niet, dus die negeer ik gewoon net als elke andere allochtoonquote:
deze was inderdaad wel nogal over de top.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooral die dat zo overdreven willen doen, vreselijk.
Ja die gozer van net klonk zo geforceerd, van 'kijk mij eens Sjonnie zijn en uit de Jordaan komen'quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooral die dat zo overdreven willen doen, vreselijk.
Als je nooit 3FM luistert kan ik het me eerlijk gezegd wel voorstellen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:53 schreef Green1 het volgende:
Hoe achterlijk moet je zijn om hier in te trappen..
Haha oke, eens.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja dat doe ik automatisch omdat afslag Waalwijk oost
Adele.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:59 schreef alors het volgende:
Fijn! Coen en Sander!Iemand nog suggesties voor de MH?
Domien riep vanmorgen dat we de nieuwe KoL nog heel vaak zouden gaan horen... Dus die vrees ik een beetje.
Ik hoop met je meequote:
Ik ben benieuwd. Hopelijk haal ik dat, zit nu nog in de bus..quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:15 schreef alors het volgende:
Half 5 gaan ze dus bellen met een belangrijk iemand... Ja dus Adele, forser en een zij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |