quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
julliequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik en LL gaan wel in de auto ja, moedigen we jullie wel aan
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh dan voeg ik je toe op twitter, kan ik het pesten volgen
Je mag wel pesten, maar tis een meet hoor![]()
Geen date
![]()
Nog niet
Dat dus en doorgaans wordt er wel langer gewacht dan 2 minutenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno niet voor je beurt!
Ik had een pm gestuurt.
Ben mobiel.
Is weg sinds technische revolutiequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik mocht een nieuwe openen van de persoon met de lapoWaar is de tijd dat mensen gewoon wat geduld hadden?
Sta ik al inquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
* MPG Boe's lijstje vast erbij zoekt.
Houd dan ook op met "ok" en "ja". Dat ONZ gedoe is leuk in ONZ.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had een pm gestuurt.
Ben mobiel.
Ik open mobiel gewoon een nieuwe.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had een pm gestuurt.
Ben mobiel.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is weg sinds technische revolutieDie inmiddels op lightning speed staat
Daar is hij niet de enige inquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Houd dan ook op met "ok" en "ja". Dat ONZ gedoe is leuk in ONZ.
True, true, maar hij doet het wel vaker dan anderen....quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is hij niet de enige inEn dan nog kun je gewoon geduld hebben toch?
Ja, ik ga douchenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
True, true, maar hij doet het wel vaker dan anderen....
Oftewel, jullie hebben allebei een punt.
En nu streep eronder en koffie of thee drinken.
Ik streep niet in mijn koffie.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
True, true, maar hij doet het wel vaker dan anderen....
Oftewel, jullie hebben allebei een punt.
En nu streep eronder en koffie of thee drinken.
En waarom ben ik niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh dan voeg ik je toe op twitter, kan ik het pesten volgen
Je mag wel pesten, maar tis een meet hoor![]()
Geen date
![]()
Nog niet
ik sta er ook niet in... denk ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
* MPG Boe's lijstje vast erbij zoekt.
Pgr heeft een geschiedenis met die woordjes. En dat is hem door meerdere mensen al eens gezegd.Als je dan toch niet kan openen moet je ook niet gaan lapohunten met dat soort dingen, dat is natuurlijk onzin.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is hij niet de enige inEn dan nog kun je gewoon geduld hebben toch?
Whehehequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ga douchenEn dingen doodmaken in wow
![]()
![]()
Tot later
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
julliein ben zo nerdy en autistisch dat ik alleen loop
Je wacht op cataclysm?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ga douchenEn dingen doodmaken in wow
![]()
![]()
Tot later
Dan neem je er een punt taart bij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik streep niet in mijn koffie.
nee joh gek, andere mensenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met anderen liep
Dan doe ik alleen jou aanmoedigen
Het duurt wel wat vaker wat langer he Phenoquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pgr heeft een geschiedenis met die woordjes. En dat is hem door meerdere mensen al eens gezegd.Als je dan toch niet kan openen moet je ook niet gaan lapohunten met dat soort dingen, dat is natuurlijk onzin.
Ik kan natuurlijk niet ruiken dat een lapohunter geen topic daarna opent, dus dat deed ik voor hem. Ik kan niet in andermans PM-boxen kijken.
ik heb mijn grootste probleem van vandaag al opgelost in het vorige topicquote:
Ik sta er ook niet inquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waarom ben ik niet uitgenodigd![]()
[..]
ik sta er ook niet in... denk ik
Ik ga echt niet vertellen met welke fokker ik geneukt heb hoor
Neuhquote:
Omdat omdat omdat ja geen ideequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waarom ben ik niet uitgenodigd![]()
[..]
ik sta er ook niet in... denk ik
Ik ga echt niet vertellen met welke fokker ik geneukt heb hoor
KLAAR NU.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het duurt wel wat vaker wat langer he PhenoDus dat van die PM is een beetje nonsens
En prima als je pgr erop wilt aanspreken, maar ik stoorde me er bijv niet aan. Het zou me echt aan m'n reet roesten. Dus volgens mij kan het ook anders toch? Jij postte zelf amper mee het vorige topic. Dus dit sloeg ook nergens op
Hij ging verderquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe
Viel Spaß
EN tot later Liebchen
Ik had zijn bericht niet eens gelezenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij ging verderMag ik dat ook
Of durf je niet tegen hem te zeggen dat hij ook moet ophouden?
Dat weten we. EN ik mep hem ook. En nou is hier al te veel over gezegd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pgr heeft een geschiedenis met die woordjes. En dat is hem door meerdere mensen al eens gezegd.Als je dan toch niet kan openen moet je ook niet gaan lapohunten met dat soort dingen, dat is natuurlijk onzin.
Ik kan natuurlijk niet ruiken dat een lapohunter geen topic daarna opent, dus dat deed ik voor hem. Ik kan niet in andermans PM-boxen kijken.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had zijn bericht niet eens gelezen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het zou me echt aan m'n reet roesten.
KLAAR. NU!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weten we. EN ik mep hem ook. En nou is hier al te veel over gezegd.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:25 schreef MPG het volgende:
EN NOU BRAAF KOFFIE EN THEE DRINKEN EN ELKAAR KNUFFELEN!
Waar? Discussie? Verhit?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:25 schreef cablegunmaster het volgende:
Jezus wat een verhitte discussie *gooit lollies de ruimte in met snoepgoed* En nu braaf wezen! *kijkt boos*.
NEE WANT IK WIL DINGEN DOODMEPPENquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:25 schreef MPG het volgende:
EN NOU BRAAF KOFFIE EN THEE DRINKEN EN ELKAAR KNUFFELEN!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:25 schreef cablegunmaster het volgende:
Jezus wat een verhitte discussie *gooit lollies de ruimte in met snoepgoed* En nu braaf wezen! *kijkt boos*.
ZIJN HARDESCHIJF VAN 120G DOEN RAARquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NEE WANT IK WIL DINGEN DOODMEPPEN
EN WAAROM STAAT JE CAPSLOCK AAN?
Omdat die bleef hangen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NEE WANT IK WIL DINGEN DOODMEPPEN
EN WAAROM STAAT JE CAPSLOCK AAN?
quote:
Daarom, even wat zeggen is mij ook prima.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij een boos kijken
En moet kunnen, elkaar even zeggen wat je ervan denkt
Nu is het ook weer goed
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Koen maar weer uit bed gehaald, het eerste wat hij doet, is naar de wasmachien lopen... zegt ie:
MAAAMAAAA!!! Kwakwak draai
HEEFT IE ZEKER VAN JOU GEHAD?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIJN HARDESCHIJF VAN 120G DOEN RAAR
Puberaal enzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik snap het wel hoor... de jonkies onder elkaar
Geen koffie, maar wel sapjequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat die bleef hangen.
En nu eerst koffie en knuffelen, en dan mag je dingen doodmeppen
Ja echtquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HEEFT IE ZEKER VAN JOU GEHAD?
Preciesquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom, even wat zeggen is mij ook prima.
Ook goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen koffie, maar wel sapje![]()
Weet ik tochquote:
Ik wil ook knuffelenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook goed.
Maar wel eerst knuffelen dan.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook goed.
Maar wel eerst knuffelen dan.
quote:
Dat doe ik niet met vreemdenquote:
quote:
Nuut, jij bent Merelquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ben niet vreemdik ben raar.
Niet zomaar merel.....quote:
Ik dacht dat jij wat met Eze had johquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, zie hem morgen voor het eerst. Wel al lang contact via MSN en Ping enzo
Dat is algemeen bekend.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, wij vinden jou ook vreemd hoor
![]()
Daarom pas je hier zo goedquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:35 schreef Pheno het volgende:
Een soort Rivella, maar dan niet eens lekker
Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit pinguin opquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:35 schreef Pheno het volgende:
Een soort Rivella, maar dan niet eens lekker
Ik meet JM morgen dan ook met Ezequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wat met Eze had joh
Wat een schatje is het ook hequote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik meet JM morgen dan ook met Eze
Wacht nu bevestig ik iets wat niet zo is
Wat kom JIJ hier nou weer doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een schatje is het ook he
Mijn foutquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat kom JIJ hier nou weer doen
Lurkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat kom JIJ hier nou weer doen
Triomeetquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik snap het zelf ook niet meer
Trio met JM en Eze?
die wil nie slapenquote:
goffer geil zegquote:
Doe je ze allebei tegelijk in de wasmachine dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die wil nie slapen
omdat zijn 'kwakkwaks' in de wasmachien liggen
stomme mama ook
[..]
goffer geil zeg
voeg je me toe op twitter?
Ik ook nog niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit pinguin op.
Ik voeg je toe, als je van spam houdtquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die wil nie slapen
stomme mama ook
[..]
goffer geil zeg
voeg je me toe op twitter?
goffer geil zegquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die wil nie slapen
stomme mama ook
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je ze allebei tegelijk in de wasmachine dan?
Behalve als het over voetbal gaat, of als ze helft van het gesprek niet kan volgen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik voeg je toe, als je van spam houdt
ik spam net zo hard meequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik voeg je toe, als je van spam houdt
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve als het over voetbal gaat, of als ze helft van het gesprek niet kan volgen.
Verder vindt LL spam wel leuk hoor
Die fout maak je heus geen 2de keer hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goffer geil zeg
[..]
[..]
Jaik weet het, dat is achteraf heeel stom natuurlijk
Geen nood. Flips is voor AZquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik spam net zo hard mee
zolang het maar niet over dat KUTvoetballen gaat, zoals bij HM
Uhuh kan je iig al Ajax, Cambuur en AZ volgenquote:
Komt er nog 1 he volgende maand. Voor de KNVB bekerquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wedstrijd tegen ajax is al geweest dus ik zal niet meer rondspammen ls ze winnen
Cambuurquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh kan je iig al Ajax, Cambuur en AZ volgen
Hey sletquote:
quote:
Ja!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voetbal
Koffie
Leuke dingen
lovelyquote:
Vet veel cadeautjes hebben we danquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja!
Koffie
Leuke dingen![]()
VOlgend weekend gaat tof worden
Ik heb pas in januari een echt tof weekend weerquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja!
Koffie
Leuke dingen![]()
VOlgend weekend gaat tof worden
Hey Batskoningquote:
Wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb pas in januari een echt tof weekend weer
Liefdequote:
marijkequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey BatskoningAlles goed?
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vet veel cadeautjes hebben we dan![]()
volgende weekquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voetbal
Koffie
Leuke dingen
ik ook. een hele lange.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb pas in januari een echt tof weekend weer
Lekker toch?quote:
Zeker 50quote:
dat sowieso.quote:
Tofquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met studie naar Barcelona of Londen
Ja, jij toch een paar weken?quote:
Management, economie en recht!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofWat voor studie doe je?
Heb het eerste jaar samen gehad met de MER. Heb zelf P&A gestudeerd. Vind je het een beetje leuk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, wat?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik snap het zelf ook niet meer
Trio met JM en Eze?
Hmm dubbel, ik vind het leuk dat ik van meerdere dingen wat te weten kom. En ik heb de mazzel dat ik echt een toffe klas heb Maar ik vind het ook jammer dat ik overal net te weinig van weet en er niet dieper op door wordt gegaan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb het eerste jaar samen gehad met de MER. Heb zelf P&A gestudeerd. Vind je het een beetje leuk?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom Koen niet wilde slapen
Hahahaha ahwww die KoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker toch?Drukke nacht gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik ga je op twitter toevoegen, wel met mn IRL naam dus schrik nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
En nou ga ik eerst eens naar mijn eigen gezeik luisteren
brb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi ventje, kan je hem die borstel niet mee geven naar bed?
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Met recht kun je de pech hebben dat het inderdaad tijdrovend is. Dat had ik aan het eind wel, iedere keer een berg casussen voor 1 hele studiepuntquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm dubbel, ik vind het leuk dat ik van meerdere dingen wat te weten kom. En ik heb de mazzel dat ik echt een toffe klas heb Maar ik vind het ook jammer dat ik overal net te weinig van weet en er niet dieper op door wordt gegaan.
MER-studenten zijn ook niet gigantisch gewenst omdat ze overal een klein beetje van weten. En dat ben ik wel met ze eens.
En ik heb veel moeite met recht, de tijd die ik in dat onderdeel van de studie steek is veel hoger dan de rest.
Schone deernequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zei niks![]()
Goedemiddag blonde koning
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mooi ventje, kan je hem die borstel niet mee geven naar bed?
Kut is dat...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
veels te lang geslapen dus nou last van me rug
![]()
gisteren hadden we het wel druk
2e jaar en het idee om te switchen wordt steeds sterker. Vooral omdat recht. En ik wel een beetje idee heb wat ik wil gaan doen. Het is wel pas mogelijk aan het eind van het jaar, dus dat is niet heel lekker meegenomen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met recht kun je de pech hebben dat het inderdaad tijdrovend is. Dat had ik aan het eind wel, iedere keer een berg casussen voor 1 hele studiepunt![]()
In welk jaar zit je nu dan? En zou je evt nog willen switchen?
Zesquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij toch een paar weken?
als het goed is de BDSM want die stond vorige week verkeerd op de sitequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kut is dat...
Lekker toch!Vanavond nog een leuk thema?
En wat zou je dan willen gaan doen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2e jaar en het idee om te switchen wordt steeds sterker. Vooral omdat recht. En ik wel een beetje idee heb wat ik wil gaan doen. Het is wel pas mogelijk aan het eind van het jaar, dus dat is niet heel lekker meegenomen.
quote:
Oh ja, want hij kon z'n klanten dan de week van hun leven gevenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als het goed is de BDSM want die stond vorige week verkeerd op de site
ach, het is ietsquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die is niet zo zacht als zijn 'kwakkwak'
Wow.quote:
BDSMquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kut is dat...
Lekker toch!Vanavond nog een leuk thema?
Human Resource Management. Ik zat sowieso al steeds meer richting management kant aan te hinken. Of te denken aan een eigen bedrijf. Dan is HRM een mooie basis.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat zou je dan willen gaan doen?
3 januari heb ik 2 weken tentamenweekquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een luxe
ik heb alleen het laatste weekje van het jaar nog vrij
Ieder voordeel heb ze nadeelquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Human Resource Management. Ik zat sowieso al steeds meer richting management kant aan te hinken. Of te denken aan een eigen bedrijf. Dan is HRM een mooie basis.
[..]
3 januari heb ik 2 weken tentamenweekGeen oud en nieuw voor mij
Dat is dus wat ik gestudeerd heb. Heb je nog steeds recht he, sociaal verzekeringsrecht en arbeidsrecht. Maar dat zal wel minder zijn dat bij de MERquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Human Resource Management. Ik zat sowieso al steeds meer richting management kant aan te hinken. Of te denken aan een eigen bedrijf. Dan is HRM een mooie basis.
[..]
3 januari heb ik 2 weken tentamenweekGeen oud en nieuw voor mij
iddquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als het goed is de BDSM want die stond vorige week verkeerd op de site
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:59 schreef Solique het volgende:
Goedemiddag, heb even wat rust op werk.
Mwa heb liever voor de kerst dan erna. Ik ben nu bijna elk jaar in januari ziek van vermoeidheid omdat rond de kerst. Dus ik moet het dit jaar beter aanpakken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieder voordeel heb ze nadeel
of andersom
wat is dat vakantiequote:
Wat jij altijd overdag hebt.quote:
MER heb ik 4 verschillende vakken recht per jaar. Ik weet wel dat ik het niet helemaal kan ontlopen, maar zoveel mogelijk zou fijn zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik gestudeerd heb. Heb je nog steeds recht he, sociaal verzekeringsrecht en arbeidsrecht. Maar dat zal wel minder zijn dat bij de MER
solquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:59 schreef Solique het volgende:
Goedemiddag, heb even wat rust op werk.
klussen en boodschappen doenquote:
Ik had gemiddeld ook 1 vak recht per kwartaal, dus in principe ook 4 vakken...quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MER heb ik 4 verschillende vakken recht per jaar. Ik weet wel dat ik het niet helemaal kan ontlopen, maar zoveel mogelijk zou fijn zijn
mja kerst en oud en nieuw zijn drukke dagen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa heb liever voor de kerst dan erna. Ik ben nu bijna elk jaar in januari ziek van vermoeidheid omdat rond de kerst. Dus ik moet het dit jaar beter aanpakken.
Ah, dat is het vakantiegevoel voor jou? Ieder z'n ding hequote:
Oeps. Dat wist ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had gemiddeld ook 1 vak recht per kwartaal, dus in principe ook 4 vakken...
* Plebs meldt zichquote:
preciesquote:
Ja en ik kan geen nee zeggen op mijn werkquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja kerst en oud en nieuw zijn drukke dagen natuurlijk
Misschien verschilt het per school, dat kan. Informeer in elk geval even goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeps. Dat wist ik dan weer niet.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dat is het vakantiegevoel voor jou? Ieder z'n ding he
ik heb alleen maar verjaardagen in decemberquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en ik kan geen nee zeggen op mijn werk
Ben je nog een beetje slaperig of is je humorknopje kapot?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vroeg alleen wat vakantie was
dat klinkt me heel bekend in de orenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb alleen maar verjaardagen in december
en dan sinterklaas nog tussendoor en en en
Fijnn en de jongens zijn druk natuurlijk omdat al die feestdagen..quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb alleen maar verjaardagen in december
en dan sinterklaas nog tussendoor en en en
Hierzo alles best, is nog steeds aardig mistig boven 020.quote:
GFquote:
slaperigquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je nog een beetje slaperig of is je humorknopje kapot?
vooral de oudste, niet te harde, half 4 snachts wakker worden enzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijnn en de jongens zijn druk natuurlijk omdat al die feestdagen..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Hierzo alles best, is nog steeds aardig mistig boven 020.
Hoe alles daar?
[..]
GF
Ikmag waarschijnlijk eerste én tweede kerstdag werkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en ik kan geen nee zeggen op mijn werk
Keequote:Op vrijdag 19 november 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slaperig![]()
maar me eerste kop koffie heb ik nou op en zit al aan de 2de
Beterquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikmag waarschijnlijk eerste én tweede kerstdag werken. En dan heb ik daarna vrij tot na nieuwjaar
.
2 januari dus. Dat hebben er meerquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikmag waarschijnlijk eerste én tweede kerstdag werken. En dan heb ik daarna vrij tot na nieuwjaar
.
Het heeft wel iets schattigs, maar lijkt me ook gigantisch vermoeiendquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vooral de oudste, niet te harde, half 4 snachts wakker worden enzo
zo zenuwachtig als de pest
Beter als hier dus qua weer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier klaart het ietsjes op, het was de hele dag grijs en grauw hier... Verder alles okee
hier geen mistquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Hierzo alles best, is nog steeds aardig mistig boven 020.
Hoe alles daar?
[..]
GF
Niceeequote:Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
.
schattig is het zekerquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het heeft wel iets schattigs, maar lijkt me ook gigantisch vermoeiend
Zit hier weer verkeerd dus, zelfs Schiphol is niet zichtbaar. Kan wel de windmolen bij de haven zien (het topjequote:Op vrijdag 19 november 2010 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier geen mist![]()
en het weer valt ook wel mee
ik heb 2de kerstdag en nieuwjaarsdag vrijquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Beter
Ik heb kerst vrij, oudjaar een dagdienst en nieuwjaarsdag een avonddienstDus dat vind ik super
Zo, nog beterquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb 2de kerstdag en nieuwjaarsdag vrij
weet ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KeeWant het was uiteraard een grapje
![]()
Dus neem nog een bakkie
alleen duurt oudjaarsdag tot een uur of half 9 1 januariquote:
dat had ik dinsdag hierquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit hier weer verkeerd dus, zelfs Schiphol is niet zichtbaar. Kan wel de windmolen bij de haven zien (het topje)
jij doet avondschoolquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:15 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb al veel te lang geen daglicht gezien
Gordijnen open doen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:15 schreef Flippiee het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen duurt oudjaarsdag tot een uur of half 9 1 januari
lekker naar buiten morgenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:15 schreef Flippiee het volgende:
maar dan hebben we daarna weekend tot woensdagquote:
Op vrijdag ga ik naar school in het donker en ga ik naar huis in het donker.quote:
Wel van planquote:
Mooiiquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dan hebben we daarna weekend tot woensdag
Dat is wel irritant ja. Bij donker naar het werk en bij donker weerthuis. Blegh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:15 schreef Flippiee het volgende:
ik ben niet anders gewendquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja. Bij donker naar het werk en bij donker weerthuis. Blegh.
eng he?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:25 schreef Enfermera het volgende:
Wat, al 3 minuten geen nieuwe posts?
je was me voorquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:25 schreef Enfermera het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je was me voor
maar ik wist niets te zeggen
iedereen is zijn zonden aan het overdenkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:25 schreef Enfermera het volgende:
pezuquote:
kut, valt het opquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iedereen is zijn zonden aan het overdenken
je ging toch naar Harry Potterquote:
Wij als mannen soort hebben soms ook van die momenten, wij zijn gewoon simpel en roepen dan Neuken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
je was me voor
maar ik wist niets te zeggen
Dat klinkt heftigquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Pezuquote:
Geen zin, hele dag al koppijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je ging toch naar Harry Potter
als we dat echt zouden doen zou er een paar dagen niet worden gepostquote:
Nee, ik post wat achter.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou ik niet gaanquote:
is het zo erg?quote:
Is niet grappigquote:
als ik dat doe kan ik alvast gaan reserveren in het bejaardentehuis...quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Je kunt nu naar buiten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben niet anders gewend
Daar heb ik wel een remedie tegen...quote:
of TETTEN !!!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wij als mannen soort hebben soms ook van die momenten, wij zijn gewoon simpel en roepen dan Neuken?
Haha jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is het zo erg?
[..]
Is niet grappig
Ik wist het echt niet meer
[..]
als ik dat doe kan ik alvast gaan reserveren in het bejaardentehuis...
TEVEEL
dat riep ik ook wel eens, dat werd alleen vaak te serieus genomenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wij als mannen soort hebben soms ook van die momenten, wij zijn gewoon simpel en roepen dan Neuken?
alleen word nooit heel erg goed op gereageerd :p.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
dat riep ik ook wel eens, dat werd alleen vaak te serieus genomen
boodschappen gaan doen zekerquote:
die kans zit er hier wel inquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dag weet ik niet middag iig welquote:
goed he?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
even de goede Konttekst bij pakken
vinnik nie erg hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die kans zit er hier wel in
Cool!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaaa in Maart gaan we heen
ok. neuckenquote:
Ligt eraan wat zonden zijn he...quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is het zo erg?
[..]
Is niet grappig
Ik wist het echt niet meer
[..]
als ik dat doe kan ik alvast gaan reserveren in het bejaardentehuis...
TEVEEL
hee snoetje, lekker geluncht ?quote:
Zo, jij hebt leuke dingen op het programma! Leuk johquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar eerst dinsdag Eric van Sauers
vind ik niet zo lekkerquote:
WIlde je dan niet serieus genomen wordenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt eraan wat zonden zijn he...
Jantje komt in de kerk en neemt plaats in de biechtstoel. Meneer Pastoor doet het luikje open en vraagt: "wat is jouw zonde?"
Jantje: "ik had een meisje meegenomen naar mijn kamer, meneer Pastoor."
Pastoor: "dat is toch geen zonde, mijn Zoon?"
Jantje: "JA, maar we zijn op mijn bed gaan zitten..."
Pastoor: "Ook dat is geen zonde, nietwaar?"
Jantje: "Ja, maar ik he haar gekust, op haar mond"
Pastoor: "Dat is nog steeds geen zonde hoor..."
Jantje: "En toen gign ik met mijn hand in haar broekje"
Pastoor: "Dat is nog steeds geen zonde..."
Jantje: "Ja, maar toen kwam mijn pa binnen!"
Pastoor: "Dat is zonde.... "
*proestquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
WIlde je dan niet serieus genomen worden?
Slechtquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:34 schreef cablegunmaster het volgende:
echt ik voel me sipjes vandaag niet veel zin in alles...
Wat ik mis:
- Koffie
- Zin
- Opbouw
- Douche
- Leven.
- Zon.
- Sigaret.
- Ontbijt.
quote:
dat is dan ook wel het laatste hoor van dit jaar...quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo, jij hebt leuke dingen op het programma! Leuk joh
ohja wel maar dat is wel een beetje 'zonde' als je een vriend hebt hequote:Op vrijdag 19 november 2010 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
WIlde je dan niet serieus genomen worden?
quote:
ja, dat drinkenspul is smerig inderdaadquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vind ik niet zo lekker![]()
smaakt mij veels te zoet
Hier is zon hoor, tot zoquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:34 schreef cablegunmaster het volgende:
echt ik voel me sipjes vandaag niet veel zin in alles...
Wat ik mis:
- Koffie
- Zin
- Opbouw
- Douche
- Leven.
- Zon.
- Sigaret.
- Ontbijt.
ooh wat leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en in het bos gewandeld...die zon
die blaadjes
Thijs die hard lachend een heuveltje afrende zo mijn armen in
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
Wie wil mijn laatste roze koek?
Kies mij! Kies mij!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
Wie wil mijn laatste roze koek?
quote:
Jij bent de eerste, dus jij mag hemquote:
ik zag vandaag een eenkhoornquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en mijn papa had de camera mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent de eerste, dus jij mag hem![]()
Dan kaap jij mij toch weg..quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
suikertaartje is er en jij komt meteen al het lekkers weer wegkapen
Ik ga alquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
suikertaartje is er en jij komt meteen al het lekkers weer wegkapen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag vandaag een eenkhoorn
ik zag: mamaaaaa...meeuwenschreeuwen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
meeuwenschreeuwen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zag: mamaaaaa...meeuwenschreeuwen!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, morgen komt sinterklaas in het dorp
is dat niet met "die ellendig vrouwen met hun meervoudige aankopen"quote:
uiteraardquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Leuk. Ga je erheen met mini- en maxiWOK?
laters ferrariquote:
fijn sinterklaas intochtquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uiteraardik zal weer pijn in mijn nek hebben zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |