wat is dat vakantiequote:
Wat jij altijd overdag hebt.quote:
MER heb ik 4 verschillende vakken recht per jaar. Ik weet wel dat ik het niet helemaal kan ontlopen, maar zoveel mogelijk zou fijn zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik gestudeerd heb. Heb je nog steeds recht he, sociaal verzekeringsrecht en arbeidsrecht. Maar dat zal wel minder zijn dat bij de MER
solquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:59 schreef Solique het volgende:
Goedemiddag, heb even wat rust op werk.
klussen en boodschappen doenquote:
Ik had gemiddeld ook 1 vak recht per kwartaal, dus in principe ook 4 vakken...quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MER heb ik 4 verschillende vakken recht per jaar. Ik weet wel dat ik het niet helemaal kan ontlopen, maar zoveel mogelijk zou fijn zijn
mja kerst en oud en nieuw zijn drukke dagen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa heb liever voor de kerst dan erna. Ik ben nu bijna elk jaar in januari ziek van vermoeidheid omdat rond de kerst. Dus ik moet het dit jaar beter aanpakken.
Ah, dat is het vakantiegevoel voor jou? Ieder z'n ding hequote:
Oeps. Dat wist ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had gemiddeld ook 1 vak recht per kwartaal, dus in principe ook 4 vakken...
* Plebs meldt zichquote:
preciesquote:
Ja en ik kan geen nee zeggen op mijn werkquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja kerst en oud en nieuw zijn drukke dagen natuurlijk
Misschien verschilt het per school, dat kan. Informeer in elk geval even goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeps. Dat wist ik dan weer niet.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dat is het vakantiegevoel voor jou? Ieder z'n ding he
ik heb alleen maar verjaardagen in decemberquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en ik kan geen nee zeggen op mijn werk
Ben je nog een beetje slaperig of is je humorknopje kapot?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vroeg alleen wat vakantie was
dat klinkt me heel bekend in de orenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb alleen maar verjaardagen in december
en dan sinterklaas nog tussendoor en en en
Fijnn en de jongens zijn druk natuurlijk omdat al die feestdagen..quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb alleen maar verjaardagen in december
en dan sinterklaas nog tussendoor en en en
Hierzo alles best, is nog steeds aardig mistig boven 020.quote:
GFquote:
slaperigquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je nog een beetje slaperig of is je humorknopje kapot?
vooral de oudste, niet te harde, half 4 snachts wakker worden enzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijnn en de jongens zijn druk natuurlijk omdat al die feestdagen..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Hierzo alles best, is nog steeds aardig mistig boven 020.
Hoe alles daar?
[..]
GF
Ikmag waarschijnlijk eerste én tweede kerstdag werkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en ik kan geen nee zeggen op mijn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |