quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
julliequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik en LL gaan wel in de auto ja, moedigen we jullie wel aan
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh dan voeg ik je toe op twitter, kan ik het pesten volgen
Je mag wel pesten, maar tis een meet hoor![]()
Geen date
![]()
Nog niet
Dat dus en doorgaans wordt er wel langer gewacht dan 2 minutenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno niet voor je beurt!
Ik had een pm gestuurt.
Ben mobiel.
Is weg sinds technische revolutiequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik mocht een nieuwe openen van de persoon met de lapoWaar is de tijd dat mensen gewoon wat geduld hadden?
Sta ik al inquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
* MPG Boe's lijstje vast erbij zoekt.
Houd dan ook op met "ok" en "ja". Dat ONZ gedoe is leuk in ONZ.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had een pm gestuurt.
Ben mobiel.
Ik open mobiel gewoon een nieuwe.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had een pm gestuurt.
Ben mobiel.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is weg sinds technische revolutieDie inmiddels op lightning speed staat
Daar is hij niet de enige inquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Houd dan ook op met "ok" en "ja". Dat ONZ gedoe is leuk in ONZ.
True, true, maar hij doet het wel vaker dan anderen....quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is hij niet de enige inEn dan nog kun je gewoon geduld hebben toch?
Ja, ik ga douchenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
True, true, maar hij doet het wel vaker dan anderen....
Oftewel, jullie hebben allebei een punt.
En nu streep eronder en koffie of thee drinken.
Ik streep niet in mijn koffie.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
True, true, maar hij doet het wel vaker dan anderen....
Oftewel, jullie hebben allebei een punt.
En nu streep eronder en koffie of thee drinken.
En waarom ben ik niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh dan voeg ik je toe op twitter, kan ik het pesten volgen
Je mag wel pesten, maar tis een meet hoor![]()
Geen date
![]()
Nog niet
ik sta er ook niet in... denk ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
* MPG Boe's lijstje vast erbij zoekt.
Pgr heeft een geschiedenis met die woordjes. En dat is hem door meerdere mensen al eens gezegd.Als je dan toch niet kan openen moet je ook niet gaan lapohunten met dat soort dingen, dat is natuurlijk onzin.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is hij niet de enige inEn dan nog kun je gewoon geduld hebben toch?
Whehehequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ga douchenEn dingen doodmaken in wow
![]()
![]()
Tot later
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
julliein ben zo nerdy en autistisch dat ik alleen loop
Je wacht op cataclysm?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ga douchenEn dingen doodmaken in wow
![]()
![]()
Tot later
Dan neem je er een punt taart bij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik streep niet in mijn koffie.
nee joh gek, andere mensenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met anderen liep
Dan doe ik alleen jou aanmoedigen
Het duurt wel wat vaker wat langer he Phenoquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pgr heeft een geschiedenis met die woordjes. En dat is hem door meerdere mensen al eens gezegd.Als je dan toch niet kan openen moet je ook niet gaan lapohunten met dat soort dingen, dat is natuurlijk onzin.
Ik kan natuurlijk niet ruiken dat een lapohunter geen topic daarna opent, dus dat deed ik voor hem. Ik kan niet in andermans PM-boxen kijken.
ik heb mijn grootste probleem van vandaag al opgelost in het vorige topicquote:
Ik sta er ook niet inquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waarom ben ik niet uitgenodigd![]()
[..]
ik sta er ook niet in... denk ik
Ik ga echt niet vertellen met welke fokker ik geneukt heb hoor
Neuhquote:
Omdat omdat omdat ja geen ideequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waarom ben ik niet uitgenodigd![]()
[..]
ik sta er ook niet in... denk ik
Ik ga echt niet vertellen met welke fokker ik geneukt heb hoor
KLAAR NU.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het duurt wel wat vaker wat langer he PhenoDus dat van die PM is een beetje nonsens
En prima als je pgr erop wilt aanspreken, maar ik stoorde me er bijv niet aan. Het zou me echt aan m'n reet roesten. Dus volgens mij kan het ook anders toch? Jij postte zelf amper mee het vorige topic. Dus dit sloeg ook nergens op
Hij ging verderquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe
Viel Spaß
EN tot later Liebchen
Ik had zijn bericht niet eens gelezenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij ging verderMag ik dat ook
Of durf je niet tegen hem te zeggen dat hij ook moet ophouden?
Dat weten we. EN ik mep hem ook. En nou is hier al te veel over gezegd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pgr heeft een geschiedenis met die woordjes. En dat is hem door meerdere mensen al eens gezegd.Als je dan toch niet kan openen moet je ook niet gaan lapohunten met dat soort dingen, dat is natuurlijk onzin.
Ik kan natuurlijk niet ruiken dat een lapohunter geen topic daarna opent, dus dat deed ik voor hem. Ik kan niet in andermans PM-boxen kijken.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had zijn bericht niet eens gelezen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het zou me echt aan m'n reet roesten.
KLAAR. NU!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weten we. EN ik mep hem ook. En nou is hier al te veel over gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |