quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker toch?Drukke nacht gehad?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom Koen niet wilde slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik ga je op twitter toevoegen, wel met mn IRL naam dus schrik nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
En nou ga ik eerst eens naar mijn eigen gezeik luisteren
brb
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom Koen niet wilde slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi ventje, kan je hem die borstel niet mee geven naar bed?
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Met recht kun je de pech hebben dat het inderdaad tijdrovend is. Dat had ik aan het eind wel, iedere keer een berg casussen voor 1 hele studiepuntquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm dubbel, ik vind het leuk dat ik van meerdere dingen wat te weten kom. En ik heb de mazzel dat ik echt een toffe klas heb Maar ik vind het ook jammer dat ik overal net te weinig van weet en er niet dieper op door wordt gegaan.
MER-studenten zijn ook niet gigantisch gewenst omdat ze overal een klein beetje van weten. En dat ben ik wel met ze eens.
En ik heb veel moeite met recht, de tijd die ik in dat onderdeel van de studie steek is veel hoger dan de rest.
Schone deernequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zei niks![]()
Goedemiddag blonde koning
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mooi ventje, kan je hem die borstel niet mee geven naar bed?
Kut is dat...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
veels te lang geslapen dus nou last van me rug
![]()
gisteren hadden we het wel druk
2e jaar en het idee om te switchen wordt steeds sterker. Vooral omdat recht. En ik wel een beetje idee heb wat ik wil gaan doen. Het is wel pas mogelijk aan het eind van het jaar, dus dat is niet heel lekker meegenomen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met recht kun je de pech hebben dat het inderdaad tijdrovend is. Dat had ik aan het eind wel, iedere keer een berg casussen voor 1 hele studiepunt![]()
In welk jaar zit je nu dan? En zou je evt nog willen switchen?
Zesquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij toch een paar weken?
als het goed is de BDSM want die stond vorige week verkeerd op de sitequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kut is dat...
Lekker toch!Vanavond nog een leuk thema?
En wat zou je dan willen gaan doen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2e jaar en het idee om te switchen wordt steeds sterker. Vooral omdat recht. En ik wel een beetje idee heb wat ik wil gaan doen. Het is wel pas mogelijk aan het eind van het jaar, dus dat is niet heel lekker meegenomen.
quote:
Oh ja, want hij kon z'n klanten dan de week van hun leven gevenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als het goed is de BDSM want die stond vorige week verkeerd op de site
ach, het is ietsquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die is niet zo zacht als zijn 'kwakkwak'
Wow.quote:
BDSMquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kut is dat...
Lekker toch!Vanavond nog een leuk thema?
Human Resource Management. Ik zat sowieso al steeds meer richting management kant aan te hinken. Of te denken aan een eigen bedrijf. Dan is HRM een mooie basis.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat zou je dan willen gaan doen?
3 januari heb ik 2 weken tentamenweekquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een luxe
ik heb alleen het laatste weekje van het jaar nog vrij
Ieder voordeel heb ze nadeelquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Human Resource Management. Ik zat sowieso al steeds meer richting management kant aan te hinken. Of te denken aan een eigen bedrijf. Dan is HRM een mooie basis.
[..]
3 januari heb ik 2 weken tentamenweekGeen oud en nieuw voor mij
Dat is dus wat ik gestudeerd heb. Heb je nog steeds recht he, sociaal verzekeringsrecht en arbeidsrecht. Maar dat zal wel minder zijn dat bij de MERquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Human Resource Management. Ik zat sowieso al steeds meer richting management kant aan te hinken. Of te denken aan een eigen bedrijf. Dan is HRM een mooie basis.
[..]
3 januari heb ik 2 weken tentamenweekGeen oud en nieuw voor mij
iddquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als het goed is de BDSM want die stond vorige week verkeerd op de site
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:59 schreef Solique het volgende:
Goedemiddag, heb even wat rust op werk.
Mwa heb liever voor de kerst dan erna. Ik ben nu bijna elk jaar in januari ziek van vermoeidheid omdat rond de kerst. Dus ik moet het dit jaar beter aanpakken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieder voordeel heb ze nadeel
of andersom
wat is dat vakantiequote:
Wat jij altijd overdag hebt.quote:
MER heb ik 4 verschillende vakken recht per jaar. Ik weet wel dat ik het niet helemaal kan ontlopen, maar zoveel mogelijk zou fijn zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik gestudeerd heb. Heb je nog steeds recht he, sociaal verzekeringsrecht en arbeidsrecht. Maar dat zal wel minder zijn dat bij de MER
solquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:59 schreef Solique het volgende:
Goedemiddag, heb even wat rust op werk.
klussen en boodschappen doenquote:
Ik had gemiddeld ook 1 vak recht per kwartaal, dus in principe ook 4 vakken...quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MER heb ik 4 verschillende vakken recht per jaar. Ik weet wel dat ik het niet helemaal kan ontlopen, maar zoveel mogelijk zou fijn zijn
mja kerst en oud en nieuw zijn drukke dagen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa heb liever voor de kerst dan erna. Ik ben nu bijna elk jaar in januari ziek van vermoeidheid omdat rond de kerst. Dus ik moet het dit jaar beter aanpakken.
Ah, dat is het vakantiegevoel voor jou? Ieder z'n ding hequote:
Oeps. Dat wist ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had gemiddeld ook 1 vak recht per kwartaal, dus in principe ook 4 vakken...
* Plebs meldt zichquote:
preciesquote:
Ja en ik kan geen nee zeggen op mijn werkquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja kerst en oud en nieuw zijn drukke dagen natuurlijk
Misschien verschilt het per school, dat kan. Informeer in elk geval even goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeps. Dat wist ik dan weer niet.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dat is het vakantiegevoel voor jou? Ieder z'n ding he
ik heb alleen maar verjaardagen in decemberquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en ik kan geen nee zeggen op mijn werk
Ben je nog een beetje slaperig of is je humorknopje kapot?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vroeg alleen wat vakantie was
dat klinkt me heel bekend in de orenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb alleen maar verjaardagen in december
en dan sinterklaas nog tussendoor en en en
Fijnn en de jongens zijn druk natuurlijk omdat al die feestdagen..quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb alleen maar verjaardagen in december
en dan sinterklaas nog tussendoor en en en
Hierzo alles best, is nog steeds aardig mistig boven 020.quote:
GFquote:
slaperigquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je nog een beetje slaperig of is je humorknopje kapot?
vooral de oudste, niet te harde, half 4 snachts wakker worden enzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijnn en de jongens zijn druk natuurlijk omdat al die feestdagen..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Hierzo alles best, is nog steeds aardig mistig boven 020.
Hoe alles daar?
[..]
GF
Ikmag waarschijnlijk eerste én tweede kerstdag werkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en ik kan geen nee zeggen op mijn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |