Ja!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voetbal
Koffie
Leuke dingen
lovelyquote:
Vet veel cadeautjes hebben we danquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja!
Koffie
Leuke dingen![]()
VOlgend weekend gaat tof worden
Ik heb pas in januari een echt tof weekend weerquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja!
Koffie
Leuke dingen![]()
VOlgend weekend gaat tof worden
Hey Batskoningquote:
Wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb pas in januari een echt tof weekend weer
Liefdequote:
marijkequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey BatskoningAlles goed?
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vet veel cadeautjes hebben we dan![]()
volgende weekquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voetbal
Koffie
Leuke dingen
ik ook. een hele lange.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb pas in januari een echt tof weekend weer
Lekker toch?quote:
Zeker 50quote:
dat sowieso.quote:
Tofquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met studie naar Barcelona of Londen
Ja, jij toch een paar weken?quote:
Management, economie en recht!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofWat voor studie doe je?
Heb het eerste jaar samen gehad met de MER. Heb zelf P&A gestudeerd. Vind je het een beetje leuk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, wat?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik snap het zelf ook niet meer
Trio met JM en Eze?
Hmm dubbel, ik vind het leuk dat ik van meerdere dingen wat te weten kom. En ik heb de mazzel dat ik echt een toffe klas heb Maar ik vind het ook jammer dat ik overal net te weinig van weet en er niet dieper op door wordt gegaan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb het eerste jaar samen gehad met de MER. Heb zelf P&A gestudeerd. Vind je het een beetje leuk?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom Koen niet wilde slapen
Hahahaha ahwww die KoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |