abonnement Unibet Coolblue
pi_88895492


Welkom in het Grey's Anatomy (US) topic!!

De cast

Ellen Pompeo - Meredith Grey
Sandra Oh - Cristina Yang
Justin Chambers - Alex Karev
Patrick Dempsey - Derek Shepherd
Chandra Wilson - Miranda Bailey
James Pickens Jr. - Richard Webber
Sara Ramirez - Calliope 'Callie' Torres
Eric Dane - Mark Sloan
Chyler Leigh - Lexie Grey
Kevin McKidd - Owen Hunt
Jessica Capshaw - Arizona Robbins
Sarah Drew - April Kepner
Jesse Williams - Jackson Avery
Kim Raver - Teddy Altman

Zij zijn er helaas niet meer bij

Isaiah Washington - Preston Burke (t/m S3)
Kate Walsh - Addison Montgomery-Shepherd (t/m S3)
T.R. Knight - George O'Malley (t/m S5)
Katherine Heigl - Izzie Stevens (t/m S6)

Links

http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/index.html
http://www.greysanatomyinsider.com
http://www.greys-media.com
http://www.tv.com/greys-a(...)ings.html?season=All
http://www.greyswriters.com/

Eerdere delen

Greys Anatomy (USA)
Grey's Anatomy (USA) #2 : Mama?!
Grey's Anatomy #3 (USA) : "Feel guilty about that"
Grey's Anatomy #4 (USA) : "You know the hammock?
Grey's Anatomy #5 (USA) : Stomme ferries!
Grey's Anatomy #6 (USA): We are not fine!
Grey's Anatomy #7 (USA): Mama took the eyebrows!
Grey's Anatomy #8 (USA): Strong women!
Grey's Anatomy (USA) #9 Met nieuwe aflevering op 24 april!
Grey's Anatomy (USA) #10 Season Premiere 25 september
Grey's Anatomy (USA) #11 You're a nice person
Grey's Anatomy (USA) #12 I'm here for YOU, Izzie
Grey's Anatomy (USA) # 13: teach me..teach me..teach me..
Grey's Anatomy (USA) # 14: Penile Fracture
Grey's Anatomy (USA) #15 - Don't try 15!
Grey's Anatomy [USA] #16 - We've met... three times.
Grey's Anatomy [USA] #17 - You can stop eating now.
Grey's Anatomy [USA] #18 - Double O seven
Grey's Anatomy [USA] #19 - Met bussen en liften
Grey's Anatomy [USA] #20: finally!!! all the waiting...
Grey's Anatomy [USA] #21 - You can't pray away the gay
Grey's Anatomy USA #22: Kiss my hardcore diaper-wearing ass!
Grey's Anatomy USA #23 - Fine, then take him
Grey's Anatomy USA #24 - I hate Valentine's Day
Grey's Anatomy USA #25
Grey's Anatomy USA #26
Grey's Anatomy USA #27 : Pick Me, Choose Me, Love Me!
Grey's Anatomy (US) #28 With You I'm Born Again

De OP is hier te vinden
pi_88896807
game on! *O*
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:27:31 #3
164283 Luco
Buongiorno!
pi_88897319
Nietszeggende aflevering deze keer zeg.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:36:31 #4
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_88897609
Heb em binnen, maar geen tijd om te kijken :{

[ Bericht 22% gewijzigd door Trafasi op 19-11-2010 12:50:19 ]
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:15:32 #5
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_88898999
tvp voor over 'n paar uurtjes *O*
pi_88902136
Ik vond hem matig. Cristina achter de bar / als serveerster... ik weet niet of het enigszins grappig bedoeld was, maar echt grappig vond ik het niet. "To Shepherd and his genius brain crap" was nog wel 't leukste wat ze zei. Teddy en Bailey dronken vond ik leuker.

Weinig interessante patienten, wel leuk hoe Stark kwaad werd en de chief stond toe te kijken.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:06:31 #7
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_88912750
Geen heel bijzondere aflevering, maar desondanks met leuke momenten.
Teddy FTW - ik ga haar echt steeds leuker vinden! Callie en Mark was voorspelbaar (al lijkt ze nu alweer genoeg van 't rebounden te hebben). Sidenote: ik vind Sara Ramirez zo waanzinnig goed, ik snap niet dat die niet wat meer credits krijgt!
Wat betreft Cristina: binnen 't gehele ptsd-verhaal was 't prima dat ze ook dit stukje meenamen, maar gelukkig houdt 't hier ook weer bij op. What's next?!
pi_88914359
Ik vond er niet zoveel aan deze keer :N .
Bailey en Teddy waren wel grappig zo dronken, maar de rest was vrij nietszeggend imo.
pi_88924812
Ik vod 'm eigenlijk erg leuk :). Bailey was dronken fantastisch, en Alex en Meredith samen waren ook leuk.
pi_88926582
Jammer van Callie en Mark. Ik vond hun vriendschap juist zo tof.

En Derek voor Christina... O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_88928990
Ik vond hem ook leuk! Had het gevoel dattie pas tien minuten bezig was en toen wastie plotseling afgelopen.
pi_88933701
ik vond hem goed! :)
Ja doei.
pi_88941324
Ik vond het ook een leuke aflevering. Jammer alleen dat Callie en Mark gingen neuken.
pi_88941405
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:06 schreef Tegan het volgende:
Ik vond het ook een leuke aflevering. Jammer alleen dat Callie en Mark gingen neuken.
Neee hahaha ik vond het tof
pi_88949400
Goede ep.. eigenlijk wel jammer van Mark & Callie aan de andere kant het is en blijft Mark..
pi_88949548
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:14 schreef unaco10 het volgende:
Goede ep.. eigenlijk wel jammer van Mark & Callie aan de andere kant het is en blijft Mark..
Callie stelde het zelf voor. :')
  zondag 21 november 2010 @ 01:20:24 #17
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_88963730
Mark was Callie's pleister op de wond... lijkt alleen niet echt geholpen te hebben (logisch, overigens).
pi_88966423
Dat weten we toch niet? We hebben toch helemaal geen after beelden gezien?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 21 november 2010 @ 09:18:06 #19
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_88966905
Jawel dat beeld van net na de daad dat Callie daar niet satisfied ligt te zijn.

Op 2 december pas volgende episode
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 21 november 2010 @ 09:56:17 #20
331 Merel
Be here now.
pi_88967133
Zo, zes afleveringen achter elkaar gekeken, ik ben weer bij! Callies nieuwe haar is mooi O+ Maar het lijkt wel of ze steeds zwaarder wordt, of niet..?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_89004943
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat het een vals gerucht zijn..
pi_89004973
lachen!

Die van Buffy was ook hilarisch :')!
Ja doei.
  maandag 22 november 2010 @ 10:59:32 #23
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_89005729
Oh dat lijkt me echt helemaal niks...
  maandag 22 november 2010 @ 11:42:06 #24
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_89007023
quote:
15s.gif Op maandag 22 november 2010 10:29 schreef Butterfly91 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat het een vals gerucht zijn..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_89007522
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:42 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89007834
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 09:18 schreef J-net het volgende:
Jawel dat beeld van net na de daad dat Callie daar niet satisfied ligt te zijn.

Op 2 december pas volgende episode
Hmmm... ben benieuwd hoe Arizona daar op gaat reageren straks :-)

Vind trouwens dat Callie volkomen in haar recht staat, Arizona is degene die het uitgemaakt heeft.

En natuurlijk moet ik ook meteen denken aan de mooie speech van Meredith Grey: "You don't get to call me a whore... don't judge me on how I chose to repair what you broke..." oid..
  maandag 22 november 2010 @ 12:10:14 #27
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_89007862
Even voor mijn info: in hoeverre is dit een spoiler?! Want het zegt níks over de verhaallijn of what-so-ever!?

Maar goed, voor nu dan maar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89007969
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:10 schreef babette21 het volgende:
Even voor mijn info: in hoeverre is dit een spoiler?! Want het zegt níks over de verhaallijn of what-so-ever!?

Maar goed, voor nu dan maar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 november 2010 @ 12:17:14 #29
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_89008056
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:10 schreef babette21 het volgende:
Even voor mijn info: in hoeverre is dit een spoiler?! Want het zegt níks over de verhaallijn of what-so-ever!?

Maar goed, voor nu dan maar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Buffy was het tevens wel leuk gedaan hoor ^O^ Maar bij Grey's zal het inderdaad wat raar worden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_89008067
Ik ging er van uit dat dit soort dingen spoilers waren, maar voor nu is het (hopelijk) een gerucht.

Toch maar in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89008188
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:17 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik ging er van uit dat dit soort dingen spoilers waren, maar voor nu is het (hopelijk) een gerucht.

Toch maar in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 november 2010 @ 12:23:15 #32
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_89008225
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:09 schreef emss het volgende:
Hmmm... ben benieuwd hoe Arizona daar op gaat reageren straks :-)

Vind trouwens dat Callie volkomen in haar recht staat, Arizona is degene die het uitgemaakt heeft.

En natuurlijk moet ik ook meteen denken aan de mooie speech van Meredith Grey: "You don't get to call me a whore... don't judge me on how I chose to repair what you broke..." oid..
Ben sowieso benieuwd hoe en om welke reden ze terug gaat komen. Callie hoeft op zich natuurlijk niks te vertellen; ze hoeft geen verantwoording af te leggen ofzo ("goh, met wie heb jij 't tijdens onze breuk allemaal gedaan?!" :') ) Goeie verwijzing naar die quote, want zo is 't maar net!
pi_89014276
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:21 schreef EllaN het volgende:

[..]



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 november 2010 @ 15:40:24 #34
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_89014803
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:26 schreef emss het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ally McBeal O+ Dat mag wel weer in de herhaling!!
(oeps, sorry, ik dwaal af... :@ )
pi_89028575
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:23 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ben sowieso benieuwd hoe en om welke reden ze terug gaat komen. Callie hoeft op zich natuurlijk niks te vertellen; ze hoeft geen verantwoording af te leggen ofzo ("goh, met wie heb jij 't tijdens onze breuk allemaal gedaan?!" :') ) Goeie verwijzing naar die quote, want zo is 't maar net!
Maar als ze niks wil vertellen moet ze het ook echt aan niemand vertellen, aangezien de roddels in het ziekenhuis nogal als een lopend vuurtje de ronde doen :P

Ik moet zeggen dat ik Arizona totaal niet mis. Nouja, als kinderarts dan want die nieuwe is een lul. Maar daar is de chief inmiddels wel van op de hoogte dus dat komt wel goed. Maar verder heb ik nooit zoveel met Arizona gehad en ik vond haar altijd net wat aan de irritante kant in de relatie met Callie.

Teddy daarentegen begin ik met de dag leuker te vinden! Hopelijk vind ze eindelijk eens een normale leuke vent.
En Bailey was tof dronken :P

Ik vond het een erg leuke aflevering. Moest wel lachen om Cristina, hopelijk is ze er nu wel achter dat dit niks voor haar is en dat ze gewoon terug moet gaan naar het ziekenhuis. Haar plek staat nog open. Erg lief van Derek dat hij in de bar bleef tot Owen er was, ook al moest hij weer vroeg op!
Mer en Alex super stoer met die operatie, ik vind ze altijd wel leuk samen. Alex doet wel lullig tegen mensen, maar eigenlijk nooit tegen Mer, zij bijt ook wel van zich af, leuk om te zien.

Over die spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze week geen aflevering, zucht. Desperate Housewives ook al niet, wat moet ik nou toch :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  maandag 22 november 2010 @ 21:06:12 #36
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_89029005
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:57 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Deze week geen aflevering, zucht. Desperate Housewives ook al niet, wat moet ik nou toch :P
Net als mij gaan doen. Afleveringen opsparen zodat je in de break wanneer iedereen door de nieuwe afleveringen heen is, jij nog kunt kijken :P Heb de vorige episode dus nog niet gezien, dus kijk ik vrijdag gewoon, net als Desperate :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_89029167
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]



Net als mij gaan doen. Afleveringen opsparen zodat je in de break wanneer iedereen door de nieuwe afleveringen heen is, jij nog kunt kijken :P Heb de vorige episode dus nog niet gezien, dus kijk ik vrijdag gewoon, net als Desperate :)
Ja dat was ik ook van plan :P Mijn moeder is inmiddels ook helemaal bij, maar die moet wel kijken met ondertiteling en het duurt sowieso altijd een tijdje voor die in het Nederlands te krijgen is, dus ik ga ze inderdaad opsparen tot er weer voor een aantal afleveringen subs zijn en dan samen lekker achter elkaar een marathon doen!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:34:08 #38
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_89052234
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89099783
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:14 schreef unaco10 het volgende:
Goede ep.. eigenlijk wel jammer van Mark & Callie aan de andere kant het is en blijft Mark..
Inderdaad jammer. Je kon al van ver zien dat dat niet ging lukken voor Callie.
Beetje makkelijk ook.
pi_89100315
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:34 schreef babette21 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89107034
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89108026
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef Tegan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89108715
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:57 schreef EllaN het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89108863
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:11 schreef Tegan het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 november 2010 @ 19:03:55 #45
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_89146727
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:14 schreef EllaN het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, dat bedoelde zij! :)
pi_89151619
De opmerking dat buffy onrealistisch is is geheel irrelevant aan de discussie. Bovendien is Grey's ook niet echt realistisch. (Zoveel 'geweldige' chirurgen in een ziekenhuis...)
pi_89151845
Ik vraag me af of Burke nog een keer terug zou komen. Zou ik wel leuk vinden :).
pi_89151867
Don't think so :P.
pi_89151952
Denk het ook niet ;(, maar toch wil ik het haha.
  donderdag 25 november 2010 @ 21:00:07 #50
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_89152232
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:48 schreef Tegan het volgende:
De opmerking dat buffy onrealistisch is is geheel irrelevant aan de discussie. Bovendien is Grey's ook niet echt realistisch. (Zoveel 'geweldige' chirurgen in een ziekenhuis...)
Uhm, Buffy gaat toch over vampieren en zulks?! Da's in mijn ogen al dermate onrealistisch, dat enige gekkigheid (waar dit mijn inziens onder valt) er ook nog wel bij kan. Grey's is misschien wat overdreven, maar in wezen realistisch (op de verzuipaflevering van Meredith na :X :') ) in de zin dat 't over echte mensen & echte shit gaat. Daar zouden bepaalde acties bij misstaan.
Maar goed, Shonda lijkt goede intenties te hebben, dus we wachten 't maar af...
pi_89153044
In Buffy is (on)realistisch gezang even (on)realistisch als dat in Grey's is (en dat was mijn punt). Dat de premise van de show iets meer realistisch is in Grey's is niet van belang vind ik.
  donderdag 25 november 2010 @ 21:28:47 #52
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89153684
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:16 schreef Tegan het volgende:
In Buffy is (on)realistisch gezang even (on)realistisch als dat in Grey's is (en dat was mijn punt). Dat de premise van de show iets meer realistisch is in Grey's is niet van belang vind ik.
Nah, vind ik niet hoor. Binnen de wereld van Buffy kon het prima realistisch gemaakt worden. Binnen grey's misschien, in een droom ofzo...
pi_89153855
Binnen Grey's kan dat ook prima realistisch gemaakt worden. Open mic-night in de bar, benefietconcert, etc, etc. Iig kan dat even gemakkelijk als dat in Buffy kan. Want zingen is ook niet erg realistisch in een vampierenwereld.
pi_89154036
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Noot noot.
pi_89154305
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:31 schreef Tegan het volgende:
Binnen Grey's kan dat ook prima realistisch gemaakt worden. Open mic-night in de bar, benefietconcert, etc, etc. Iig kan dat even gemakkelijk als dat in Buffy kan. Want zingen is ook niet erg realistisch in een vampierenwereld.
Ja, daar ben ik het mee eens. Het ging er om dat jij op Babette21 reageerde door te zeggen dat het in Buffy niet onrealistisch was in die aflevering. Alleen babette21 bedoelde dat de show onrealistisch is en niet de issue op zich. Ik wilde alleen even zeggen dat jij het over iets anders had dan wat zij bedoelde :). De manier waarop het bij Buffy is gedaan zou natuurlijk nooit werken bij Grey's, maar dat kan dan weer op andere manieren verwerkt kunnen worden inderdaad.
Verder is dit natuurlijk vrij irrelevant en houden we allemaal van Grey's O+.
  donderdag 25 november 2010 @ 21:43:04 #56
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_89154508
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef EllaN het volgende:
Verder is dit natuurlijk vrij irrelevant en houden we allemaal van Grey's O+.
En zo is het! O+
  donderdag 25 november 2010 @ 21:43:34 #57
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89154534
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik het mee eens. Het ging er om dat jij op Babette21 reageerde door te zeggen dat het in Buffy niet onrealistisch was in die aflevering. Alleen babette21 bedoelde dat de show onrealistisch is en niet de issue op zich. Ik wilde alleen even zeggen dat jij het over iets anders had dan wat zij bedoelde :). De manier waarop het bij Buffy is gedaan zou natuurlijk nooit werken bij Grey's, maar dat kan dan weer op andere manieren verwerkt kunnen worden inderdaad.
Verder is dit natuurlijk vrij irrelevant en houden we allemaal van Grey's O+.
Dat wel, maar nooit zoveel als ik van Buffy hou. :P Maar musical-afleveringen vind ik sowieso leuk. Die van How I Met Your Mother was ook top.
  donderdag 25 november 2010 @ 22:49:58 #58
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_89158565
Raar dat de musical aflevering van Scrubs nog niet genoemd is. Die is veel vergelijkbaarder en. Bovendien erg geslaagd ^O^
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_89159003
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
GMTA O+

Giles O+ _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  donderdag 25 november 2010 @ 23:00:05 #60
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_89159218
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
_O_

Verder heeft Buffy het gewoon erg goed gedaan met die musical aflevering. Het paste gewoon in die wereld. En ben benieuwd hoe ze het in Grey's Anatomy gaan verwerken. Als Shonda zegt dat het in die aflevering 'logisch' word verklaard, dan ga ik daar ook maar van uit :)

En ik baal dat het uitzendschema's van bijna alle series op de kop gaat ivm de feestdagen deze maand, daar baal ik echt van :o maar ik heb gelukkig de seizoen 6 box binnengekregen, kan ik mooi de schiet aflevering nog eens kijken met verlengde scenes _O_
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_89160063
Dat hier ook zoveel buffy fans zitten O+!
pi_89160299
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:15 schreef EllaN het volgende:
Dat hier ook zoveel buffy fans zitten O+!
David Boreanaz :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Noot noot.
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:02:05 #63
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_89170670
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:19 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

David Boreanaz :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
+ Anya met haar bunnies _O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:29:35 #64
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_89171876
Godverdomme. Ik downloaden, is er geen nieuwe ep uit :{ Volgende week pas :r
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:59:04 #65
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_89172970
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  vrijdag 26 november 2010 @ 15:07:34 #66
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_89181019
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme. Ik downloaden, is er geen nieuwe ep uit :{ Volgende week pas :r
wat was je aan 't downloaden dan?! :D :')
pi_89237281
Een oudje... maar hij blijft leuk :-D

  zondag 28 november 2010 @ 13:32:38 #68
208890 June.
Seriously?
pi_89254245
Deze vind ik ook nog steeds tof, de McSteamy scene :P

Shine bright like a diamond.
  zondag 28 november 2010 @ 14:08:49 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_89255530
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:07 schreef babette21 het volgende:

[..]

wat was je aan 't downloaden dan?! :D :')
De vorige ep :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 28 november 2010 @ 15:16:04 #70
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89257452
K ga in maart met zwangerschapsverlof, ik denk dat ik alle Grey's maar weer eens ga kijken ;)
K zie hier echt leuke dingen die ik wel weer wil zien.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 1 december 2010 @ 11:37:09 #71
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_89378016
Over grappige fimpjes gesproken, ik kreeg deze vanmorgen doorgemaild:

Hitler has a fangirl moment. He was a Calzona shipper. Who knew?
http://coconutkelcie.tumb(...)tkelcie-hitler-has-a

Dit vind ik dus echt briljant. Geen LOL, maar gewoon een ouderwets gevalletje van de slappe lach. _O-
  woensdag 1 december 2010 @ 11:48:20 #72
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_89378526
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:37 schreef babette21 het volgende:
Over grappige fimpjes gesproken, ik kreeg deze vanmorgen doorgemaild:

Hitler has a fangirl moment. He was a Calzona shipper. Who knew?
http://coconutkelcie.tumb(...)tkelcie-hitler-has-a

Dit vind ik dus echt briljant. Geen LOL, maar gewoon een ouderwets gevalletje van de slappe lach. _O-
LOL filmpje :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_89392291
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:37 schreef babette21 het volgende:
Over grappige fimpjes gesproken, ik kreeg deze vanmorgen doorgemaild:

Hitler has a fangirl moment. He was a Calzona shipper. Who knew?
http://coconutkelcie.tumb(...)tkelcie-hitler-has-a

Dit vind ik dus echt briljant. Geen LOL, maar gewoon een ouderwets gevalletje van de slappe lach. _O-
Die filmpjes zijn sowieso geniaal _O-
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:13:00 #74
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89472178
Leuke aflevering :D!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:16:09 #75
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89472332
En dat typte ik toen ik de laatste anderhalve minuut nog niet gezien had.

What the fuck :o?!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_89474567
Is er gister nu wel of niet een nieuwe aflevering geweest?
season 7 episode 10?
pi_89474583
Die laatste minuten waren juist het verrassendst van de hele aflevering. Overigens vond ik hem wel weer goed, al had dat hele Cristina en vissen gedoe van mij ook weg kunnen blijven.

Preview voor volgende aflevering zag er weer spannend uit.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_89476051
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef Koningin het volgende:
Is er gister nu wel of niet een nieuwe aflevering geweest?
season 7 episode 10?
Ja dat dus. :') Ik zie hem niet staan.
pi_89477552
Leeeeuke episode :)

Vond het wel lekker dat ze deur op het laatst dicht deed :@
Noot noot.
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:12:01 #80
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89477665
Oeh, wat een verrassing aan het einde! :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:14:16 #81
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89477784
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef Jojoortje het volgende:
Leeeeuke episode :)

Vond het wel lekker dat ze deur op het laatst dicht deed :@
Ik vond het maar stom... Nu gaan ze waarshcijnlijk 2 eps niet met elkaar spreken om uiteindelijk hot steamy sex te hebben en weer samen te komen.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_89477940
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Luco het volgende:

[..]

Ik vond het maar stom... Nu gaan ze waarshcijnlijk 2 eps niet met elkaar spreken om uiteindelijk hot steamy sex te hebben en weer samen te komen.
Mwah, Arizona moet er nog achter komen dat Callie seks met Mark heeft gehad :+
Noot noot.
pi_89479085
Ben benieuwd hoe het tussen Callie en Arizona gaat aflopen! Ik las trouwens net dat de volgende aflevering pas 6 januari weer is! :o
Because simple is bad!
pi_89479162
ik vond het een goede aflevering! :)
Ja doei.
pi_89479173
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef DanielleM het volgende:
Ben benieuwd hoe het tussen Callie en Arizona gaat aflopen! Ik las trouwens net dat de volgende aflevering pas 6 januari weer is! :o
Klopt.
Noot noot.
pi_89485295
Waar staat ie waar staat ie?
pi_89485377
Oh, bij mij stond die er gewoon bij. Waar kijk jij?
Noot noot.
pi_89485408
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:08 schreef Jojoortje het volgende:
Oh, bij mij stond die er gewoon bij. Waar kijk jij?
http://tubeplus.com/player/967180/Grey%26rsquo;s_Anatomy/ daar kijk ik, via
free-tv-video-online.me/movies/search.php?q=grey's+anatomy&md=shows&sa=Search
  vrijdag 3 december 2010 @ 18:39:41 #89
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_89486547
Geen enorm bijzondere aflevering, tot 't laatste stukkie: Bailey die d'r groove terugvindt (leuke verpleger trouwens!), Teddy die wel "even" met die Felecity-dude gaat trouwen, Mark & Lexie, Arizona terug (had niet anders verwacht dan dat die deur dicht zou gaan, maar denk desondanks dat 't wel goed komt)... allemaal tof! O+

Nu helaas weer veel te lang wachten... wat doen ze ons aan?! -O-
  vrijdag 3 december 2010 @ 19:04:34 #90
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_89487433
Callie die de deur dichtzwaait... good for her! *O*
Hoop natuurlijk wel dat ze weer samen komen, maar het zou wel te arrogant zijn van Arizona om te verwachten dat Callie haar wel weer met open armen terugverwelkomt. Laat die maar even haar zonden overdenken :6
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_89489009
De aflevering zelf was oké, niets speciaals. De laatste 10-15 minuten waren wel tof. Teddy die uit het niets een patiënt ten huwelijk vraagt en Callie die de deur dichtgooit :D .
pi_89489124
Oh yay hij staat erop, vanavond even kijken.
pi_89492472
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef Zhenar het volgende:
Callie die de deur dichtzwaait... good for her! *O*
Hoop natuurlijk wel dat ze weer samen komen, maar het zou wel te arrogant zijn van Arizona om te verwachten dat Callie haar wel weer met open armen terugverwelkomt. Laat die maar even haar zonden overdenken :6
Dit dus :Y
Noot noot.
pi_89497540
Het stuk met Callie en Mark in de douche was ook vermakelijk.
pi_89497875
fijne aflevering
  vrijdag 3 december 2010 @ 23:51:17 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_89502585
Wanneer komt nou de nieuwe? Volgende week toch?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_89503760
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Qwea het volgende:
Wanneer komt nou de nieuwe? Volgende week toch?
Nope, 6 januari pas weer.
Because simple is bad!
pi_89503970
Ik ben benieuwd wat het huil-moment voor Cristina gaat betekenen. Het begin van haar herstel, maar haar herstel tot chirurg ja of nee? Vast wel, want ze is hardcore :p, maar ik vond het heel mooi gedaan en ben benieuwd hoe het verder zal gaan :).
  zaterdag 4 december 2010 @ 00:20:06 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_89504089
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 00:13 schreef DanielleM het volgende:

[..]

Nope, 6 januari pas weer.
Jezus fuck
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_89506104
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 00:13 schreef DanielleM het volgende:

[..]

Nope, 6 januari pas weer.
Jamaar jamaar... ik vond 1 week zonder al drama ;(
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_89508896
- She's bossy...
- I know. I dig it.

:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:37:12 #102
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89513090
Het kabbelde 30 minuten door en toen de laatste 10 minuten waren wel weer super.
Vooral McSteamy & Little Grey; geweldig.

Zonde dat Callie de deur dichtgooide voor Arizona!

Ben benieuwd naar vervolg.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_89541137
Lexie en Mark O+ O+ O+ .

Dat einde, ik had het veel erger verwacht na die reacties hier, maar haha _O- .
pi_89558572
Ja Lexie en Mark, echt tof O+
En Callie was wel stoer! Want Arizona zet haar flink voor het blok met zo'n actie. Dit keer moet Callie het maar eens een keer voor het zeggen hebben ipv Arizona.
Ik moet zeggen dat ze van mij eigenlijk niet perse terug had hoeven komen. Nouja behalve dan dat die nieuwe kinderarts een lul is. Maar verder had ik niet zoveel met Arizona en ik vind Callie atm veel leuker dan toen Arizona er nog was :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_89560950
wat moet bailey nou weer met die nurse
vind t nog steeds eeuwige zonde dat ze 'gasman' toen zo heeft laten gaan
pi_89563722
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef JaneDoe het volgende:
wat moet bailey nou weer met die nurse
vind t nog steeds eeuwige zonde dat ze 'gasman' toen zo heeft laten gaan
Ik vind het ook een beetje raar, ik dacht namelijk ook dat in 1 van de laatste afleveringen toen Bailey dronken was, ze aangaf dat ze die gast miste. Ik ging er toen eigenlijk een beetje van uit dat ze daar dan wel weer wat mee zouden doen, anders is het nogal nutteloze info..
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_89563757
Wat is er eigenlijk gebeurd tussen Bailey en die gast? :')
pi_89563840
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2010 21:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd tussen Bailey en die gast? :')
Nog niks maar hij heeft haar mee uit gevraagd en zij heeft ja gezegd.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_89563942
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:04 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Nog niks maar hij heeft haar mee uit gevraagd en zij heeft ja gezegd.
Nee ik bedoel die andere, waar ze eerst mee datete *verleden tijd? :') * ennn nog met Callie ging praten over d'r schaamhaar alvorens die date. En toen heb ik iets gemist geloof ik want nu isite weg. :')
pi_89564026
quote:
11s.gif Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Nee ik bedoel die andere, waar ze eerst mee datete *verleden tijd? :') * ennn nog met Callie ging praten over d'r schaamhaar alvorens die date. En toen heb ik iets gemist geloof ik want nu isite weg. :')
kort door de bocht - samenvatting:

hij was niet bij de shooting dus vond bailey dat ze niet op 1 lijn zaten en hij niet goed kon begrijpen wat zij doormaakte en toen heeft ze t uitgemaakt
pi_89564074
quote:
11s.gif Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Nee ik bedoel die andere, waar ze eerst mee datete *verleden tijd? :') * ennn nog met Callie ging praten over d'r schaamhaar alvorens die date. En toen heb ik iets gemist geloof ik want nu isite weg. :')
Ah verkeerde gast :P

De aflevering na de shooting ging Bailey met haar zoontje weg en later toen ze terug was hebben ze buiten voor het ziekenhuis even staan praten en zei Bailey zoiets als dat het niet ging werken. Weet nbiet meer 100% hoe en wat maar zo ongeveer ging het.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_89564112
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

kort door de bocht - samenvatting:

hij was niet bij de shooting dus vond bailey dat ze niet op 1 lijn zaten en hij niet goed kon begrijpen wat zij doormaakte en toen heeft ze t uitgemaakt
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2010 21:10 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ah verkeerde gast :P

De aflevering na de shooting ging Bailey met haar zoontje weg en later toen ze terug was hebben ze buiten voor het ziekenhuis even staan praten en zei Bailey zoiets als dat het niet ging werken. Weet nbiet meer 100% hoe en wat maar zo ongeveer ging het.
Oja, dat was ik dus vergeten. Thanks both!
pi_89564176
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:02 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik vind het ook een beetje raar, ik dacht namelijk ook dat in 1 van de laatste afleveringen toen Bailey dronken was, ze aangaf dat ze die gast miste. Ik ging er toen eigenlijk een beetje van uit dat ze daar dan wel weer wat mee zouden doen, anders is het nogal nutteloze info..
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2010 21:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd tussen Bailey en die gast? :')
Die acteur is naar een andere serie gegaan, helaas, dus hadden ze geen keuze dan iemand anders erin schrijven.
pi_89564772
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:12 schreef Tegan het volgende:

[..]



[..]

Die acteur is naar een andere serie gegaan, helaas, dus hadden ze geen keuze dan iemand anders erin schrijven.
Oh jammer! Vond hem wel erg leuk en ook wel geschikt voor Bailey.

Nouja, afwachten dan maar hoe het met die nurse gaat lopen. Hij was iig wel iemand met kennis van zijn vak en dat sluit weer goed aan bij Bailey :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 5 december 2010 @ 22:39:09 #115
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_89568916
Klopt, die 'gasman' heeft één van de hoofdrollen in "Off the Map" gekregen (ook van Shonda Rhimes). Die serie begint 12 januari.
Deze gozer (Eli?) lijkt wel zo'n zelfde type, iemand die een beetje gewaagd is aan Bailey. Vond 'm wel leuk! :)
pi_89571811
Eli was een matroos in Sex and the City :D. Tenminste ik dacht hem daarvan te herkennen.
  maandag 6 december 2010 @ 08:47:37 #117
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_89577199
ahhhw awesome ep!! Vooral die actie van Teddy O+ Zag m al heel lang aankomen, bleef super :D Lexie en Mark ook O+ Alleen Arizona had weg mogen blijven. En ik word echt een beetje gek van Christina en owen is onredelijk :6
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_89584573
Geweldige aflevering!
Teddy, echt cool!
Eindelijk Mark en Lexie O+
Arizona......

Goede clifhangers, ik ben echt benieuwd!
pi_89620230
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahhhw awesome ep!! Vooral die actie van Teddy O+ Zag m al heel lang aankomen, bleef super :D Lexie en Mark ook O+ Alleen Arizona had weg mogen blijven. En ik word echt een beetje gek van Christina en owen is onredelijk :6
Hopelijk was dat moment van die foto eindelijk een moment voor Cristina om weer beter te worden. Ze had zo'n uitdrukking alsof ze eindelijk alle emoties toeliet en beseft dat ze zo niet door kan gaan.

Maar dat zullen we pas over een maand weten -O-
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 7 december 2010 @ 11:18:00 #120
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_89625303
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:52 schreef Catwoman1986 het volgende:
Hopelijk was dat moment van die foto eindelijk een moment voor Cristina om weer beter te worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89625336
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:52 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Hopelijk was dat moment van die foto eindelijk een moment voor Cristina om weer beter te worden. Ze had zo'n uitdrukking alsof ze eindelijk alle emoties toeliet en beseft dat ze zo niet door kan gaan.

Maar dat zullen we pas over een maand weten -O-
Ik dacht ook even dat dat het "breek moment" zou zijn...
  dinsdag 7 december 2010 @ 15:30:59 #122
208890 June.
Seriously?
pi_89634427
Ik denk eerlijk gezegd dat Callie de deur wel weer opendoet in de volgende aflevering :P
Shine bright like a diamond.
pi_89635172
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:18 schreef babette21 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:04:49 #124
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_89753167
ben ik nou gek, of is er geen ep deze week?
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:05:49 #125
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_89753207
Winterstop voor de meeste series :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:15:19 #126
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_89753480
}:|
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:38:51 #127
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89754228
:'(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90352556
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie Sneak Peeks voor de nieuwe aflevering!
pi_90353081
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef WeirdlyWired het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie Sneak Peeks voor de nieuwe aflevering!
Oeh... :X
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_90358524
Ik vind dat gedoe van Cristina een beetje saai worden eigenlijk..
Shine bright like a diamond.
  donderdag 23 december 2010 @ 20:59:55 #131
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_90360279
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:28 schreef June. het volgende:
Ik vind dat gedoe van Cristina een beetje saai worden eigenlijk..
Dat zal nu toch niet zo lang meer duren?
pi_90362681
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:59 schreef babette21 het volgende:

[..]

Dat zal nu toch niet zo lang meer duren?
Ik hoop van niet, maar er zit ook echt totaal geen progressie in. Ze wil nog steeds niks zeg maar :P
Shine bright like a diamond.
  donderdag 23 december 2010 @ 22:37:11 #133
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_90365890
Ik had wel het gevoel dat ze tijdens die laatste aflevering een soort van breekpunt had. Tot dan toe konden ze haar idd beter maar even laten gaan (de Derek Method (lang niet zo leuk als de Sloan Method! ;) )), maar als ze haar nú een duwtje in de goede richting zouden geven...?!
  donderdag 23 december 2010 @ 22:39:44 #134
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_90366059
En ach, als ik 't er dan toch over heb..... :9

pi_90366244
:D
Shine bright like a diamond.
  donderdag 23 december 2010 @ 22:43:55 #136
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_90366291
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 23 december 2010 @ 22:55:06 #137
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_90366915
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook blij dat ze er meer de tijd voor hebben genomen dan anders, maar (nu al) 10 van de 22 afleveringen is wel 'n beetje overdreven. Het draait nu dus al het halve seizoen om haar shit!
pi_90377695
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef WeirdlyWired het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie Sneak Peeks voor de nieuwe aflevering!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_90386148
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 02:27 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90417909
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:54 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_90420273
Het is nog minder dan twee weken. Dus het schiet gelukkig al op!! *O*
pi_90420362
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 11:54 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shine bright like a diamond.
pi_90420505
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:48 schreef June. het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet trouwens wel even wennen aan de kale hoofd van de chief :@
pi_90420582
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef babette21 het volgende:
En ach, als ik 't er dan toch over heb..... :9

:9
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_90420593
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:52 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet trouwens wel even wennen aan de kale hoofd van de chief :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90424718
OMG! Dit wordt weer een mooie gok ik zo hoor!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_90432138
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:52 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet trouwens wel even wennen aan de kale hoofd van de chief :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_90623480

En ook nog een plaatje gevonden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 december 2010 @ 14:01:43 #149
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_90626787
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef WeirdlyWired het volgende:

En ook nog een plaatje gevonden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90634063
Ellen en Elmo :D!
pi_90665309
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:24 schreef EllaN het volgende:
Ellen en Elmo :D!
Cool!!!!
  vrijdag 31 december 2010 @ 18:09:21 #152
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_90685773
Na 2 afleveringen alweer een herhaling.... hoop niet dat de tweede helft van 't seizoen net zo'n gatenkaas wordt als vorig jaar... -O-
pi_90730260
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef WeirdlyWired het volgende:

En ook nog een plaatje gevonden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe Elmo :D
En Ellen die het halve filmpje probeert die hap appel weg te kauwen _O-
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_90737221
Wanneer komt er nu weer een nieuwe aflevering?
  zondag 2 januari 2011 @ 10:48:46 #155
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_90737572
a.s. donderdag *O*
pi_90972275
Goede aflevering.

Alex die Stark bodyblockt :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door WeirdlyWired op 07-01-2011 13:10:01 ]
pi_90976371
Ik vond 'em weer goed. Eindelijk van dat irritante Cristina gedoe af, gewoon weer aan het werk, zoals het hoort.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:51:33 #158
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90977670
Toffe aflevering O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:07:04 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_90978459
OMFG YES! Yang is back _O_

Geweldige ep!!!

Ik hoop dat stark oprot en dat Kaleigh en robins weer bij elkaar komen :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_90978631
Wat een GE-WEL-DIGE aflevering!!
pi_90982275
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 15:07 schreef Qwea het volgende:
OMFG YES! Yang is back _O_

Geweldige ep!!!

Ik hoop dat stark oprot en dat Kaleigh en robins weer bij elkaar komen :Y
Calliope.
pi_90992491
Vette aflevering :D
pi_90992855
Jongens jongens de site waar ik altijd keek doet het niet, iemand een idee waar ik hem kan kijken/downloaden?
pi_90995790
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:10 schreef Koningin het volgende:
Wat een GE-WEL-DIGE aflevering!!
Dat dus, *O*

Bij iedere Ambulance die openging zat ik op het puntje van mijn stoel :D
Ik begon zelfs te klappen toen ze er eindelijk inzat :@
pi_90999125
Echt een superaflevering!!! Hahaha die Stark die even op zn nummer gezet wordt, maar hij gaat dus niet weg nu Robbins terug is :'( Wat een irritant vervelend pestventje is dat zeg.
En woohoo voor Yang!! En blij dat zij en Meredith weer on speaking terms zijn :)
Tralalalaaa
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:56:55 #166
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91003230
Supertoffe aflevering. Yang is back! Yay!! Andere tofheden: Alex en Arizona kicking Stark's ass, Yang en Mer weer vriendinnetjes en die hele galary-scene. Meer hiervan please!

Promo's voor 7.12 zien er ook fijn uit! :Y
pi_91005691
Geweldige aflevering!

Yang weer terug *O* Stark te kakken gezet *O* Mer & Yang weer vrienden *O*
pi_91014048
Leuke aflevering :)

Alleen: Sean :r
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 8 januari 2011 @ 07:41:41 #169
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_91014877
Oeeehhh k dacht dat Grey's ook pas weer einde van de maand startte net als TVD. Moooiiii ga m meteen ffies kijken.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_91024940
Wat een mega vette aflevering!
Ik vind het meteen minder erg dat Yang het zo lang af liet weten, want als dat niet zo was geweest was deze comeback veel minder stoer geweest :D

En Mer en Derek in hun poging tot baby maken _O-
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_91029815
ik vond het ook echt een hele vette aflevering...wow...eindelijk weer terug...:P
what you see, is what you get!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:41:29 #172
208890 June.
Seriously?
pi_91030995
Ik vond hem eigenlijk niet zo :@ Misschien ook omdat ik graag had gezien dat Callie en Arizona weer bij elkaar zouden komen :P
Shine bright like a diamond.
pi_91031123
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:41 schreef June. het volgende:
Ik vond hem eigenlijk niet zo :@ Misschien ook omdat ik graag had gezien dat Callie en Arizona weer bij elkaar zouden komen :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because simple is bad!
pi_91035600
Lexie en Mark O+ O+ O+ .
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:00:50 #175
331 Merel
Be here now.
pi_91037337
Kippenvel O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 9 januari 2011 @ 10:32:50 #176
208890 June.
Seriously?
pi_91058044
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:44 schreef DanielleM het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik heb al een betere bron :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shine bright like a diamond.
  zondag 9 januari 2011 @ 12:36:34 #177
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_91060803
Aflevering net gezien, vond m erg sterk waarbij alle personages eigenlijk allemaal even leuk waren :)

Respect voor Christina dat ze op deze manier terugkomt, en ook Avery op het laatst dat hij met die moeder ging praten van de schutter, dat vond ik heel sterk _O_

Arizona blijft leuk en blij dat ze terug is. Wel realistisch dat Callie het haar niet meteen vergeeft en weer een relatie begint. Maar wel treurig voor Arizona natuurlijk ;)

Verder kan ik er weinig aan toevoegen ; iedereen speelde gewoon erg sterk, en t was een prima aflevering! Leuk seizoen tot nu toe!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_91098623
Wat een fijne aflevering.
pi_91123615
Nieuwe Sneak Peeks!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 10 januari 2011 @ 18:24:30 #180
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91124813
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:53 schreef WeirdlyWired het volgende:
Nieuwe Sneak Peeks!!

Ziet er goed uit!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91124847
Denk dat we dr. Phil Stark niet meer terug zien na de hysterische lachbui van zijn collega's... :P
Dat komt mooit uit, want dan kan Arizona weer gewoon aan de slag.
  maandag 10 januari 2011 @ 18:25:29 #182
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91124862
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 03:43 schreef MaxC het volgende:
Alleen: Sean :r
Wie?!
pi_91125539
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:25 schreef babette21 het volgende:

[..]

Wie?!
Geen Scrubs-liefhebber? :P
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 10 januari 2011 @ 18:43:14 #184
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91125698
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:40 schreef MaxC het volgende:

[..]

Geen Scrubs-liefhebber? :P
Nou ik vind die donkerblauwe scrubs wel wat hebben, maar de tv-serie Scrubs heb ik nooit gezien, nee. Dus... verklaar je nader! :)
pi_91139243
Even iets heel anders. Kennen jullie die nieuwe reclame van Plus? Dat ze allemaal zo'n plus tekentje maken en allemaal leuk doen erover.

Ik denk elke keer: AHA dat hebben jullie afgekeken van "you codeedddd" van George en Lexie en de rest van 'the interns'. :D

Ongelooflijk irritante reclame overigens..
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:08:41 #186
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_91162961
Las trouwens gisteren dat Grey's is vernieuwd voor een 8e seizoen die in september start. Ook Private Practice is vernieuwd voor een 5e seizoen :D

Grey's vernieuwd
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_91162994
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef EllaN het volgende:
Even iets heel anders. Kennen jullie die nieuwe reclame van Plus? Dat ze allemaal zo'n plus tekentje maken en allemaal leuk doen erover.

Ik denk elke keer: AHA dat hebben jullie afgekeken van "you codeedddd" van George en Lexie en de rest van 'the interns'. :D

Ongelooflijk irritante reclame overigens..
Ik kan me dat echt niet herinneren ;( .
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:14:54 #188
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91163187
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Las trouwens gisteren dat Grey's is vernieuwd voor een 8e seizoen die in september start. Ook Private Practice is vernieuwd voor een 5e seizoen :D

Grey's vernieuwd
Jeej *G* O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_91191983
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:09 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik kan me dat echt niet herinneren ;( .
Volgens mij was dat in de periode dat George net wat met Izzy had en Izzy wilde er graag bijhoren dus ging dat ook doen. Iets wat de interns allemaal niet konden waarderen :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_91192580
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:00 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Volgens mij was dat in de periode dat George net wat met Izzy had en Izzy wilde er graag bijhoren dus ging dat ook doen. Iets wat de interns allemaal niet konden waarderen :P
Klopt *O*
pi_91192650
Wat deed ze ook?
pi_91192790
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:12 schreef Tegan het volgende:
Wat deed ze ook?
De interns hadden een 'eigen' grap, iets met you coded, en dat deden ze steeds naar elkaar. Izzie snapte dat niet, maar wilde erbij horen dus ging ze dat ook steeds zeggen. :P
pi_91193027
Still doesn't ring a bell ;( .
pi_91193412
Was dat niet toen ze net wist dat ze kanker had ofzo?
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:00:58 #195
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91218607
Nee dat was veel later (eind seizoen 5). Dat coded-gebeuren was ergens in seizoen 4, nadat die achterlijke relatie van George en Izzie geflopt was.
George had z'n examen niet gehaald en kwam opnieuw tussen de interns (Lexie en co) te zitten, terwijl de rest resident was geworden en hen juist moest begeleiden. George kon al vrij snel goed met die interns opschieten - zaten de hele tijd van die incrowed grapjes te maken enzo - maar de interns vonden het niet heel tof als Izzie er ook bij was (zij was tenslotte hun baas). Izzie voelde zich daardoor buitengesloten. George koos er uiteindelijk voor z'n vrije tijd met Izzie door te brengen en niet met die interns.
pi_91218860
Oh. :D
pi_91302098
Oeh, ben erg benieuwd naar de nieuwe aflevering!
Hopelijk vandaag kijken.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:22:28 #198
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_91303470
Ik weet niet of het al was gepost door iemand maar ik heb de afgelopen dagen een beetje gepuzzeled met een spoiler, en die is nu bevestigt door Kristen dos Santos.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:12:47 #199
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91305005
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik weet niet of het al was gepost door iemand maar ik heb de afgelopen dagen een beetje gepuzzeled met een spoiler, en die is nu bevestigt door Kristen dos Santos.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind 't jammer dat die zwangerschap er zo dik bovenop lag, zelfs zonder spoilers, die ep.guide gaf al teveel weg.
Ik twijfel nog of ik deze wending zelf jammer vind; ik ben geneigd om het af te zeiken, maar voor hetzelfde geld maken ze er een tof, boeiend verhaal van.

Teddy en Henri zijn ook leuk. De rest van het verhaal is een beetje langs me heengegaan, geloof ik.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:20:29 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_91309704
Ooh fuck! didn't see that one coming?! Kaleigh zwanger van Mark :o

Fuck me zeg. Dat was een flink "wtf?!" moment :{

En ik ben zo blij dat Yang terug is :D O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 14-01-2011 12:28:23 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Frontpage vrijdag 14 januari 2011 @ 12:25:12 #201
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_91309901
Callie _O- Veeg me op :D
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:27:52 #202
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91310016
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef Qwea het volgende:
Kaleigh
Je kan veel zeggen, maar je bent wel consequent :')
(en ik denk elke keer weer: wie?!?? :') )
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:28:39 #203
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_91310058
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:27 schreef babette21 het volgende:

[..]

Je kan veel zeggen, maar je bent wel consequent :')
(en ik denk elke keer weer: wie?!?? :') )
Daar doe ik het voor :+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_91313994
"Who is he?"
"Nobody."
:').

En die eerste jaars ook... iedereen pissig, behalve Karev. :P.
Leuke aflevering weer.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 14 januari 2011 @ 18:13:31 #205
208890 June.
Seriously?
pi_91327082
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik weet niet of het al was gepost door iemand maar ik heb de afgelopen dagen een beetje gepuzzeled met een spoiler, en die is nu bevestigt door Kristen dos Santos.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:23:14 #206
331 Merel
Be here now.
pi_91330489
Woah die had ik niet zien aankomen :o
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91334493
Hahaha ik was ook echt bizar geschokt! LIKE WTF!!! En dat met een mond vol ontbijtyoghurt :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 14 januari 2011 @ 21:34:09 #208
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_91339157
Oeh, Ashleigh van Greek is een nieuwe inter :9~
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_91343492
:o :o :o :o :o
arme lexie, begint de ellende opnieuw...
pi_91353657
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 22:35 schreef Rianne84 het volgende:
:o :o :o :o :o
arme lexie, begint de ellende opnieuw...
Ja, Lexie :'( Ik vind het zo sneu voor haar! Voor Arizona ook, maar voor Lexie helemaal. Ik ga dat hele babyverhaal niet zo tof vinden volgens mij.
Because simple is bad!
pi_91355063
Ze hebben ook massaal een ander kapsel/haarkleur :o.
pi_91355734
Oeh, normaal zie ik zulke dingen wel aankomen maar de zwangerschap van Callie kwam wel even onverwacht :o

Ik las hier net arme Lexie, en ik dacht huh hoezo? Maar ineens drong tot me door dat zij en Mark net weer goed en wel bij elkaar zijn :')
Wel zuur voor haar. Maar de vorige keer ging hun relatie stuk ook door een baby (wel niet die van hem maar toch) en kwam ze erachter dat ze toch niet zonder hem kon, dus wellicht dat ze er nu voor kiest bij hem te blijven. Ze zullen dan sowieso niet fulltime voogdij hebben.

Als Callie het al gaat houden natuurlijk. Wat ik wel denk aangezien ze zo graag kinderen wil.

Ik vind het wel een verrassende wending en ben erg benieuwd hoe nu verder!

Owja en Teddy moet gewoon wat met die 'man' van haar krijgen. Gewoon alleen al omdat hij wel lief is en zo'n heerlijke kop met mooie ogen heeft!

Verder, Bailey blijft stoer, met haar nurse :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_91356036
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahaha ik was ook echt bizar geschokt! LIKE WTF!!! En dat met een mond vol ontbijtyoghurt :D
ontbijtyoghurt... noemen ze dat zo tegenwoordig? :o
pi_91356529
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:34 schreef Zhenar het volgende:
Oeh, Ashleigh van Greek is een nieuwe inter :9~
Inderdaad, die mag wel vaker komen :9
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 11:28:02 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_91359659
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 02:30 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ontbijtyoghurt... noemen ze dat zo tegenwoordig? :o
_O- !
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_91360350
Ik hoop/vermoed stiekem dat die man van Teddy doodgaat.
pi_91360365
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:23 schreef Merel het volgende:
Woah die had ik niet zien aankomen :o
dat ja!

Blij dat ik netjes dit topic tot net heb weten te mijden... :o
Ja doei.
pi_91360401
Ik had al gelezen dat Callie 'groot nieuws' had, en toen was het vrij duidelijk. En zeker nadat ze huilde in een shot direct na de zwangerschapstest van Meredith.
pi_91360569
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 11:56 schreef Tegan het volgende:
Ik hoop/vermoed stiekem dat die man van Teddy doodgaat.
Waarom hoop je dat? Vind ze eigenlijk wel leuk samen.

Maar ik vond het een leuke aflevering. Vind het idd sneu voor Lexie.

Heeft er trouwens iemand Off The Map gekeken. Ik heb hem gisteren gedownload, maar ik vond hem eerlijk gezegd niet denderend. Misschien als het niks wordt dat Ben weer terug kan komen voor Bailey.
pi_91360618
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:04 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Waarom hoop je dat? Vind ze eigenlijk wel leuk samen.

Maar ik vond het een leuke aflevering. Vind het idd sneu voor Lexie.

Heeft er trouwens iemand Off The Map gekeken. Ik heb hem gisteren gedownload, maar ik vond hem eerlijk gezegd niet denderend. Misschien als het niks wordt dat Ben weer terug kan komen voor Bailey.
Lijkt me wel interessant drama voor Teddy, en verder is die kerel toch niet echt boeiend :+ .
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:12:12 #221
208890 June.
Seriously?
pi_91360808
Er is een arts assistent in het ziekenhuis waar ik nu coschappen loop, die zo erg op Jessica Capshaw (Arizona) lijkt dat het gewoon eng wordt :P
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:15:30 #222
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91360914
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:04 schreef WeirdlyWired het volgende:
Heeft er trouwens iemand Off The Map gekeken. Ik heb hem gisteren gedownload, maar ik vond hem eerlijk gezegd niet denderend. Misschien als het niks wordt dat Ben weer terug kan komen voor Bailey.
Ik heb 't gezien, vond 't wel aardig. Weer net ff anders dan Grey's, mooie setting. Ik blijf nog wel even kijken... :Y
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:16:41 #223
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91360956
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef June. het volgende:
Er is een arts assistent in het ziekenhuis waar ik nu coschappen loop, die zo erg op Jessica Capshaw (Arizona) lijkt dat het gewoon eng wordt :P
Heeft ze ook van die 'rolschaatsen'?!

De laatste keren dat ik in 't ziekenhuis was viel 't me vooral op dat iedereen zo oud en lelijk was... -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door babette21 op 15-01-2011 12:24:14 ]
pi_91361100
Bailey was tof met haar nurse!
Callie zwanger :o , ik zag het niet aankomen, maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Het is zo.. typisch.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 15:14:25 #225
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_91368041
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 11:56 schreef Tegan het volgende:
Ik hoop/vermoed stiekem dat die man van Teddy doodgaat.
Maar dan wordt het weer zo'n Izzie en die hartpatient (ben zijn naam kwijt) verhaal!
pi_91368256
Danny :)

en de zwangerschap van callie is natuurlijk gebeurd in de periode dat zowel Callie en Arizona als Mark en Little Grey uit elkaar waren ('WE WERE ON A BREAK!!!!!!!!!!!') dus wellicht valt daar nog wel een mouw aan te passen voor beide partijen als ze besluiten 't te houden.
Ja doei.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 15:20:22 #227
208890 June.
Seriously?
pi_91368270
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:16 schreef babette21 het volgende:

[..]

Heeft ze ook van die 'rolschaatsen'?!

De laatste keren dat ik in 't ziekenhuis was viel 't me vooral op dat iedereen zo oud en lelijk was... -O-
Haha, dat nog net niet :P . Maar vooral op de operatiekamer met zo'n snoetje voor, toen was het helemaal freaky :')
Shine bright like a diamond.
pi_91368515
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 02:30 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ontbijtyoghurt... noemen ze dat zo tegenwoordig? :o
Heej, als ik Greys kijk, kijk ik Greys he!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 15 januari 2011 @ 16:09:15 #229
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_91370266
Jeetje die Callie... ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.
Dacht ook meteen arme Lexie.

En WTF Meredith; 10x op een zwangerschapstest plassen.... als er al een paar keer not pregnant heeft gestaan gaat dat vast niet verandern in dat halve uur dat je niet geplast hebt.....

BTW ik zat op de site van ABC te kijken voor volgende week en dat is een herhaling; want het was weer die boomman (die zijn handen een boom zijn en waar die spin uit komt lopen).......
de 27e pas weer een nieuwe?
edit nog erger pas 3 februari weer zag ik net :( :( :(

Ergens blijft dat USA uitzendschema echt een drama... :(

[ Bericht 30% gewijzigd door J-net op 15-01-2011 16:15:13 ]
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 15 januari 2011 @ 16:53:06 #230
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_91371661
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:09 schreef J-net het volgende:
Jeetje die Callie... ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.
Dacht ook meteen arme Lexie.

En WTF Meredith; 10x op een zwangerschapstest plassen.... als er al een paar keer not pregnant heeft gestaan gaat dat vast niet verandern in dat halve uur dat je niet geplast hebt.....

BTW ik zat op de site van ABC te kijken voor volgende week en dat is een herhaling; want het was weer die boomman (die zijn handen een boom zijn en waar die spin uit komt lopen).......
de 27e pas weer een nieuwe?
edit nog erger pas 3 februari weer zag ik net :( :( :(

Ergens blijft dat USA uitzendschema echt een drama... :(
Dan is inderdaad het Nederlandse schema ook zo gek nog niet: alles opsparen en dan consequent elke dinsdag ofzo.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 19:09:11 #231
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91376971
Wow! Verrassend en toch ook weer niet met Callie...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_91377126
was weer fijne aflevering en ben toch blij dat cristina weer terug is hoor...dat drama-gedoe met haar was ik al wel klaar mee :)
what you see, is what you get!
pi_91377153
Ik vind wel dat ze ineens helemaal is omgeslagen. Ze had nog tenminste enkele afleveringen een tussenvorm van de oude en nieuwe Cristina moeten zijn. Ofzo.
pi_91377321
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:13 schreef Tegan het volgende:
Ik vind wel dat ze ineens helemaal is omgeslagen. Ze had nog tenminste enkele afleveringen een tussenvorm van de oude en nieuwe Cristina moeten zijn. Ofzo.
hoezo?
ze had gewoon een openbaring toen ze die vis had gevangen :)
what you see, is what you get!
pi_91380778
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:13 schreef Tegan het volgende:
Ik vind wel dat ze ineens helemaal is omgeslagen. Ze had nog tenminste enkele afleveringen een tussenvorm van de oude en nieuwe Cristina moeten zijn. Ofzo.
Ja vind ik ook. Beetje saai ineens, zo boem terug.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 21:18:12 #236
208890 June.
Seriously?
pi_91382856
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:18 schreef IV_Xample het volgende:

[..]

hoezo?
ze had gewoon een openbaring toen ze die vis had gevangen :)
Ja, maar als je echt PTSS hebt dan is dat niet ineens weg na een dagje vissen :') Maar goed, als we allemaal Grey's kijken omdat het zo realistisch is, waren we allang gestopt met kijken na aflevering 1..
Shine bright like a diamond.
pi_91387969
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:18 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, maar als je echt PTSS hebt dan is dat niet ineens weg na een dagje vissen :') Maar goed, als we allemaal Grey's kijken omdat het zo realistisch is, waren we allang gestopt met kijken na aflevering 1..
Dat is niet in 1 dagje weg en dat is ook niet gebeurd, er is heel wat voor nodig geweest om haar terug te krijgen. En als er dan vervolgens een situatie voorkomt die lijkt op haar trauma, kan ze of instorten, of juist een besef krijgen dat ze daar wat goeds mee kan doen.
Wil niet zeggen dat ze nu 100% beter is, maar beter genoeg om zich op haar werk als chirurg te richten.

En voor het realisme hoeven we idd niet te kijken, in series is alles toch allemaal wat sneller en heftiger dan in het echt :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 16 januari 2011 @ 00:01:29 #238
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_91391459
Mja, eerst duurde het voor sommige mensen te lang en moest ze weer de oude Christina worden ; en nu is ze op een realistische manier imo langzaam weer omhoog geklommen naar de oude Christina ( al zal ze nooit meer precies dezelfde robot worden ), en dan zijn mensen nog niet tevreden..de weg die ze bewandeld heeft de 1e helft van dit seizoen vind ik juist erg realistisch gedaan..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 16 januari 2011 @ 00:14:04 #239
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_91392251
Teddy is cool.
Jeffster! _O_
  zondag 16 januari 2011 @ 00:18:37 #240
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91392530
Bailey en Eli O+ . Zij kan die chemie echt enorm goed neerzetten. Ik vind haar sowieso wel enorm goed.
Resistance is futile.
  maandag 17 januari 2011 @ 19:51:48 #241
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91479743
Wat deed die student van Avery precies in de operatiekamer om die patient te redden? Ik verstond het niet goed.
  maandag 17 januari 2011 @ 20:33:54 #242
208890 June.
Seriously?
pi_91483066
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mja, eerst duurde het voor sommige mensen te lang en moest ze weer de oude Christina worden ; en nu is ze op een realistische manier imo langzaam weer omhoog geklommen naar de oude Christina ( al zal ze nooit meer precies dezelfde robot worden ), en dan zijn mensen nog niet tevreden..de weg die ze bewandeld heeft de 1e helft van dit seizoen vind ik juist erg realistisch gedaan..
Ja, de eerste helft van het seizoen was wel realistisch. Maar hop na een dagje vissen is alles weer koek en ei, dat klopt natuurlijk niet. Wel goed dat ze nu weer bijna de oude is, maar het lijkt nu net alsof er helemaal niets aan de hand is geweest. Wat flashbacks en wat terughoudendheid was wel passender geweest.. Maarja, ik vind het ook wel prima zo :P
Shine bright like a diamond.
  maandag 17 januari 2011 @ 22:37:00 #243
164283 Luco
Buongiorno!
pi_91491571
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef Aventura het volgende:
Wat deed die student van Avery precies in de operatiekamer om die patient te redden? Ik verstond het niet goed.
Hij zag bepaalde pieken op het ECG verschijnen waaruit hij een hypokaliëmie afleidde volgens mij (of hypocalciëmie). Gevolg is: calcium/kalium inspuiten en de patiënt doet het weer met als gevolg een snee voorkomen.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_91513279
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:37 schreef Luco het volgende:

[..]

Hij zag bepaalde pieken op het ECG verschijnen waaruit hij een hypokaliëmie afleidde volgens mij (of hypocalciëmie). Gevolg is: calcium/kalium inspuiten en de patiënt doet het weer met als gevolg een snee voorkomen.
Ah. ik verstond alleen iets als dat ze dat pas hadden behandeld in de les ofzo :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_91514806
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:33 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, de eerste helft van het seizoen was wel realistisch. Maar hop na een dagje vissen is alles weer koek en ei, dat klopt natuurlijk niet. Wel goed dat ze nu weer bijna de oude is, maar het lijkt nu net alsof er helemaal niets aan de hand is geweest. Wat flashbacks en wat terughoudendheid was wel passender geweest.. Maarja, ik vind het ook wel prima zo :P
Dat idd.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:05:16 #246
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_91516150
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:33 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, de eerste helft van het seizoen was wel realistisch. Maar hop na een dagje vissen is alles weer koek en ei, dat klopt natuurlijk niet. Wel goed dat ze nu weer bijna de oude is, maar het lijkt nu net alsof er helemaal niets aan de hand is geweest. Wat flashbacks en wat terughoudendheid was wel passender geweest.. Maarja, ik vind het ook wel prima zo :P
Ik denk niet dat je het als losstaand vis-reisje moet zien dat haar geholpen heeft. Het was puur dat ze dat nodig had ; net zoals ze het nodig had om op die plaats van het ongeluk te belanden en advies te geven. Ik vind de hele verhaallijn van Christina juist super realistisch gemaakt in tegenstelling tot veel andere verhaallijnen in de serie. Daarbij heeft ze genoeg flashbacks gehad in het begin van het seizoen. En daarnaast was ze ook niet 100% zeker van haar zaak in de O.K. met Teddy en Avery. Je zag haar gewoon denken en achteraf zei ze ook dat het een hele moeilijke keuze was.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_91516591
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je het als losstaand vis-reisje moet zien dat haar geholpen heeft. Het was puur dat ze dat nodig had ; net zoals ze het nodig had om op die plaats van het ongeluk te belanden en advies te geven. Ik vind de hele verhaallijn van Christina juist super realistisch gemaakt in tegenstelling tot veel andere verhaallijnen in de serie. Daarbij heeft ze genoeg flashbacks gehad in het begin van het seizoen. En daarnaast was ze ook niet 100% zeker van haar zaak in de O.K. met Teddy en Avery. Je zag haar gewoon denken en achteraf zei ze ook dat het een hele moeilijke keuze was.
Ja precies, ik vond ook duidelijk dat het nog niet 100% soepel verloopt. Het ligt niet meer zo op de voorgrond, maar ik vond het nog wel duidelijk aan Christina te merken.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:31:29 #248
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91523799
quote:
en achteraf zei ze ook dat het een hele moeilijke keuze was.
Ze zei juist dat 't géén moeilijke keus was! (Teddy zei iets als "I know it must have been hard" en toen zei Cristina "You know what... it wasn't")

In de laatste aflevering lieten ze m.i. door die hele korte scène aan het einde - waarin Cristina aan haar avondeten ( :D ) zat en Owen kwam checken hoe haar dag was geweest - wel even kort zien dat ze er beiden heus niet vanuit gaan dat alles direct weer gladjes zal verlopen.
pi_91649150
Geen nieuwe vandaag?
pi_91649166
Nope.
pi_91652032
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:06 schreef Tegan het volgende:
Nope.
Waarom niet?
pi_91654762
En volgende week ook niet :'(
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_91660096
Ja, jammer. Om 9 uur zapte ik naar ABC, waarop ik dacht "Goh, dit komt me bekend voor." Bleek 't een aflevering uit oktober te zijn.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_91697213
toch fijn altijd die amerikaanse programmering :P
what you see, is what you get!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:18:01 #255
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91705106
Ik zat gisteren helemaal te stressen, omdat ik hem wilde zien voor ik naar mijn werk ging (dus, vroeger uit bed, bladiebla) en toen bleek dat er geen uitzending kwam :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:38:16 #256
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91717518
Ugh ja, ik heb vandaag ook stad en land afgezocht. En toen kwam ik tot de conclusie dat er deze week geen GA is.
Resistance is futile.
pi_91719025
Mensen, maak nou gewoon een account aan bij myepisodes.com. Dan weet je elke dag wat je kunt downloaden ;) Ik was totaal niet verrast dat er geen ep was. Bij USA series kan je er gewoon niet vanuit gaan dat je iedere week een nieuwe ep kunt downloaden.
Spoilers!
pi_91724566
www.tvrage.com

ook een hele handige site waar je precies kan zien wanneer welke serie wordt uitgezonden, ik snap hier vaak ook de reacties niet, want het was volgens mij vorige week al bekend dat ze in februari pas verder gingen
what you see, is what you get!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:53:20 #259
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91724802
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, maak nou gewoon een account aan bij myepisodes.com. Dan weet je elke dag wat je kunt downloaden ;) Ik was totaal niet verrast dat er geen ep was. Bij USA series kan je er gewoon niet vanuit gaan dat je iedere week een nieuwe ep kunt downloaden.
Ergens wist ik het wel, want bij EZTV staat het er ook gewoon bij, maar dan nog... De hoop blijft bestaan ofzo ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_91724898
Je kan gewoon op imdb kijken wanneer de volgende er op komt.
Noot noot.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:26:52 #261
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_91726931
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, maak nou gewoon een account aan bij myepisodes.com. Dan weet je elke dag wat je kunt downloaden ;) Ik was totaal niet verrast dat er geen ep was. Bij USA series kan je er gewoon niet vanuit gaan dat je iedere week een nieuwe ep kunt downloaden.
Of gewoon wekelijks tv.com in de gaten houden en het opslaan in je hoofd :P Ik ben iemand die gauw dingen vergeet, maar als het series betreft, of films dan hoef ik iets maar 1x te zien en ik vergeet t nooit meer :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_91743532
gewoon myepisodes.com, mooie kalender die zich vanzelf vult met jouw favoriete series. je kan dan trouwens ook zien hoeveel tijd je al verspild hebt aan tv kijken :+
  zondag 23 januari 2011 @ 13:11:49 #263
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_91744643
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:50 schreef Rianne84 het volgende:
gewoon myepisodes.com, mooie kalender die zich vanzelf vult met jouw favoriete series. je kan dan trouwens ook zien hoeveel tijd je al verspild hebt aan tv kijken :+
of tvcountdown, ook prima.
pi_91772324
Ik kijk altijd op imdb, en vaak hoor ik het hier al van mensen :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 23 januari 2011 @ 21:52:41 #265
331 Merel
Be here now.
pi_91772716
Op een of andere manier kan ik niet meer inloggen bij myepisodes :?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Redactie Frontpage zondag 23 januari 2011 @ 21:54:44 #266
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_91772885
Ik gebruikte MyEpisodes ook, maar ben over gestapt naar http://followmy.tv, bevalt me uitstekend :) Nederlands/Belgische makers als ik me niet vergist (handig met mailtjes bij problemen of requestjes voor wat dan ook) en ziet er mooier uit dan MyEpisodes :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_91779153
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_91831204
Ik ben de maker van followmy.tv. Is van vlaamse makkelij dus :)

Ik was zelf een gebruiker van myepisodes.com maar had besloten om zelf een concurrent te coden omdat myeps gewoon te lelijk is en niet handig werkt.

Tof om te zien dat followmy.tv tot fok.nl gekomen is (ik lees de frontpage al jaren).

Er is een tool om je volledige myepisodes.com history te importeren in fmtv btw ;)
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:29:40 #269
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_91914699
Las net dat :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:33:24 #270
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91914947
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Las net dat :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:36:16 #271
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_91919132
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef babette21 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_91925385
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:38:08 #273
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_91929532
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:36 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jups :) Bailey is er nu een keer geweest ; Mark ook en Amelia Shepherd ( zus van Derek ) werkt daar full-time ( heeft 1 keer in Grey's gespeeld trouwens, maar oke ). En Derek ook 1 aflevering.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:20:34 #274
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91931663
Wanneer (en waarom) was Derek naar LA geweest dan?!
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:40:07 #275
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_91932131
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:20 schreef babette21 het volgende:
Wanneer (en waarom) was Derek naar LA geweest dan?!
Seizoen 2, aflevering 16.
Iets over een zwangere vrouw die later overleed, en waar Derek die depressie aan overhield.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:43:11 #276
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91932227
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Seizoen 2, aflevering 16.
Iets over een zwangere vrouw die later overleed, en waar Derek die depressie aan overhield.
Dat kan helemaal niet, PP begon pas na het derde seizoen van GA :?
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:45:49 #277
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_91932305
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:43 schreef babette21 het volgende:

[..]

Dat kan helemaal niet, PP begon pas na het derde seizoen van GA :?
Seizoen 2, aflevering 16 van PP.....toen zat Derek in LA. Dat seizoen liep synchroom met seizoen 5 van Grey's waarin die broer van Addison ook naar Seattle kwam met iets aan zijn hersenen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:38:30 #278
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91934004
Oh zo.... ik weet nog wel dat Derek toen die patiënt had die overleed (waarna hij van 't padje raakte), waarbij Addison ook was betrokken - hij wilde perse opereren en zij vroeg zich af of hij dacht dat hij God was - maar wist niet dat Derek ook in PP op was gedoken. Addison zat toch 2 afleveringen achter elkaar in GA? Zijn ze dan tussendoor ff heen en weer gevlogen ofzo?!
pi_91934670
Huh Derek is nooit in PP geweest volgens mij hoor? Of ik heb een episode PP gemist :P.
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:02:35 #280
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_91934783
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_91935221
Damn, ik moet die serie dan toch echt maar eens gaan kijken :')
Heb seizoen 1 voor een groot deel gezien en toen ging mijn externe schijf stuk met daarop alles, en had ik geen zin meer alles opnieuw te moeten opzoeken :+
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:40:10 #282
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91941466
Ik heb alleen de PP's gekeken waarvan ik wist dat er een GA'er meedeed (die met Bailey en Mark dus), deze is me dus ontgaan. Maakte voor het verhaal kennelijk niet uit - had niet het idee dat ik iets gemist had.

Jammer dat er vandaag geen nieuwe aflevering komt, ben wel weer toe aan 'n beetje Grey's... -O-
pi_91943924
Mja ik ben een beetje door alle series heen, of zoals Grey's aan het wachten, dus PP kan ik er wel ff tussendoor knallen :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:40:17 #284
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91944045
Ik kan Off the Map aanraden (waardoor deze post niet helemaal off topic is, want da's ook Shonda Rhimes ;) ). Of Rizzoli & Isles - vond ik ook erg vermakelijk.
PP ben ik 'n paar keer mee begonnen, maar elke keer weer naar 'n paar afleveringen afgehaakt...
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:31:35 #285
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_91968823
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef babette21 het volgende:
Ik kan Off the Map aanraden (waardoor deze post niet helemaal off topic is, want da's ook Shonda Rhimes ;) ). Of Rizzoli & Isles - vond ik ook erg vermakelijk.
PP ben ik 'n paar keer mee begonnen, maar elke keer weer naar 'n paar afleveringen afgehaakt...
PP is dit seizoen echt heel sterk, dramatisch gezien. Maar de komedie blijft wel wat achterwege helaas... -O- Maar als je lekkere tranentrekkers en vuistklemmers wilt zien, dan moet je echt gaan kijken, want het is goed dramatisch vertoeven in LA :Y
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_91972066
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef babette21 het volgende:
Ik kan Off the Map aanraden (waardoor deze post niet helemaal off topic is, want da's ook Shonda Rhimes ;) ). Of Rizzoli & Isles - vond ik ook erg vermakelijk.
PP ben ik 'n paar keer mee begonnen, maar elke keer weer naar 'n paar afleveringen afgehaakt...
Nouja zolang Grey's zo lang geen nieuwe afleveringen aanlevert mogen we elkaar best even andere series aanraden toch? :P
Een soort van Grey's-afkick-lotgenoten contact :+
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_91976352
quote:
12s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Kijk zelf maar : http://www.imdb.com/name/nm0001131/
Je hebt volledig gelijk :). Aan de promo te zien speelde die ep van PP zich vooral in Seatle Grace af. Ik denk dat ik hem daarom niet als een PP ep in mijn hoofd had.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 07:43:52 #288
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91977156
Oh ja nu weet ik 't weer. Zij zijn in die aflevering niet náár LA geweest, waardoor (ook) ik het gewoon als een GA-aflevering zag. De PP-gedeeltes heb ik heel oneerbiedig doorgespoeld.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 08:15:02 #289
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_91977491
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef babette21 het volgende:
Ik kan Off the Map aanraden (waardoor deze post niet helemaal off topic is, want da's ook Shonda Rhimes ;) ). Of Rizzoli & Isles - vond ik ook erg vermakelijk.
PP ben ik 'n paar keer mee begonnen, maar elke keer weer naar 'n paar afleveringen afgehaakt...
Rizzoli and Isles _O_
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:10:24 #290
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_91979610
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 08:15 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Rizzoli and Isles _O_
de season finale :9~
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:17:17 #291
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91979798
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 10:10 schreef babette21 het volgende:

[..]

de season finale :9~
Die ga ik zo kijken 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:52:39 #292
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_91987438
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:10 schreef babette21 het volgende:

[..]

de season finale :9~
Die was cool ja ^^ jammer dat er maar 10 afleveringen waren. Wel vernieuwd voor een nieuw seizoen gelukkig :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_91997702
geen ep vandaag of ben ik nou gek?

3 February 2011 -O-
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_92012153
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 07:43 schreef babette21 het volgende:
Oh ja nu weet ik 't weer. Zij zijn in die aflevering niet náár LA geweest, waardoor (ook) ik het gewoon als een GA-aflevering zag. De PP-gedeeltes heb ik heel oneerbiedig doorgespoeld.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag de sneak peak op facebook al ja :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:06:23 #295
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_92138866
Haha, wat een leuke "trio" foto!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 31 januari 2011 @ 20:18:08 #296
208890 June.
Seriously?
pi_92139742
quote:
10s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef automatic_ het volgende:
Haha, wat een leuke "trio" foto!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Shine bright like a diamond.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:56:11 #297
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_92142345
quote:
10s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef automatic_ het volgende:
Haha, wat een leuke "trio" foto!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar dagies nog.... :9
pi_92142572
ja, zag 'm net op Facebook _O_ _O-
Ja doei.
  maandag 31 januari 2011 @ 21:01:48 #299
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_92142717
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef babette21 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar dagies nog.... :9
Oooo geweldig!!!! _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 31 januari 2011 @ 21:43:31 #300
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_92145716
Met 'n nieuwe aflevering voor de boeg....
  maandag 31 januari 2011 @ 21:43:47 #301
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_92145737
... mag deze wel dicht ;)

Next: Grey's Anatomy [USA] #30: How about now?

(sorry had tijd over :@ )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')