Nah, vind ik niet hoor. Binnen de wereld van Buffy kon het prima realistisch gemaakt worden. Binnen grey's misschien, in een droom ofzo...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:16 schreef Tegan het volgende:
In Buffy is (on)realistisch gezang even (on)realistisch als dat in Grey's is (en dat was mijn punt). Dat de premise van de show iets meer realistisch is in Grey's is niet van belang vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Ja, daar ben ik het mee eens. Het ging er om dat jij op Babette21 reageerde door te zeggen dat het in Buffy niet onrealistisch was in die aflevering. Alleen babette21 bedoelde dat de show onrealistisch is en niet de issue op zich. Ik wilde alleen even zeggen dat jij het over iets anders had dan wat zij bedoeldequote:Op donderdag 25 november 2010 21:31 schreef Tegan het volgende:
Binnen Grey's kan dat ook prima realistisch gemaakt worden. Open mic-night in de bar, benefietconcert, etc, etc. Iig kan dat even gemakkelijk als dat in Buffy kan. Want zingen is ook niet erg realistisch in een vampierenwereld.
En zo is het!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef EllaN het volgende:
Verder is dit natuurlijk vrij irrelevant en houden we allemaal van Grey's.
Dat wel, maar nooit zoveel als ik van Buffy hou.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het mee eens. Het ging er om dat jij op Babette21 reageerde door te zeggen dat het in Buffy niet onrealistisch was in die aflevering. Alleen babette21 bedoelde dat de show onrealistisch is en niet de issue op zich. Ik wilde alleen even zeggen dat jij het over iets anders had dan wat zij bedoelde. De manier waarop het bij Buffy is gedaan zou natuurlijk nooit werken bij Grey's, maar dat kan dan weer op andere manieren verwerkt kunnen worden inderdaad.
Verder is dit natuurlijk vrij irrelevant en houden we allemaal van Grey's.
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
GMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder heeft Buffy het gewoon erg goed gedaan met die musical aflevering. Het paste gewoon in die wereld. En ben benieuwd hoe ze het in Grey's Anatomy gaan verwerken. Als Shonda zegt dat het in die aflevering 'logisch' word verklaard, dan ga ik daar ook maar van uit![]()
En ik baal dat het uitzendschema's van bijna alle series op de kop gaat ivm de feestdagen deze maand, daar baal ik echt vanmaar ik heb gelukkig de seizoen 6 box binnengekregen, kan ik mooi de schiet aflevering nog eens kijken met verlengde scenes
![]()
David Boreanazquote:Op donderdag 25 november 2010 23:15 schreef EllaN het volgende:
Dat hier ook zoveel buffy fans zitten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
wat was je aan 't downloaden dan?!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme. Ik downloaden, is er geen nieuwe ep uitVolgende week pas
De vorige epquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat was je aan 't downloaden dan?!![]()
LOL filmpjequote:Op woensdag 1 december 2010 11:37 schreef babette21 het volgende:
Over grappige fimpjes gesproken, ik kreeg deze vanmorgen doorgemaild:
Hitler has a fangirl moment. He was a Calzona shipper. Who knew?
http://coconutkelcie.tumb(...)tkelcie-hitler-has-a
Dit vind ik dus echt briljant. Geen LOL, maar gewoon een ouderwets gevalletje van de slappe lach.
Die filmpjes zijn sowieso geniaalquote:Op woensdag 1 december 2010 11:37 schreef babette21 het volgende:
Over grappige fimpjes gesproken, ik kreeg deze vanmorgen doorgemaild:
Hitler has a fangirl moment. He was a Calzona shipper. Who knew?
http://coconutkelcie.tumb(...)tkelcie-hitler-has-a
Dit vind ik dus echt briljant. Geen LOL, maar gewoon een ouderwets gevalletje van de slappe lach.
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef Koningin het volgende:
Is er gister nu wel of niet een nieuwe aflevering geweest?
season 7 episode 10?
Ik vond het maar stom... Nu gaan ze waarshcijnlijk 2 eps niet met elkaar spreken om uiteindelijk hot steamy sex te hebben en weer samen te komen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef Jojoortje het volgende:
Leeeeuke episode
Vond het wel lekker dat ze deur op het laatst dicht deed
Mwah, Arizona moet er nog achter komen dat Callie seks met Mark heeft gehadquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik vond het maar stom... Nu gaan ze waarshcijnlijk 2 eps niet met elkaar spreken om uiteindelijk hot steamy sex te hebben en weer samen te komen.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef DanielleM het volgende:
Ben benieuwd hoe het tussen Callie en Arizona gaat aflopen! Ik las trouwens net dat de volgende aflevering pas 6 januari weer is!
http://tubeplus.com/player/967180/Grey%26rsquo;s_Anatomy/ daar kijk ik, viaquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:08 schreef Jojoortje het volgende:
Oh, bij mij stond die er gewoon bij. Waar kijk jij?
Dit dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef Zhenar het volgende:
Callie die de deur dichtzwaait... good for her!
Hoop natuurlijk wel dat ze weer samen komen, maar het zou wel te arrogant zijn van Arizona om te verwachten dat Callie haar wel weer met open armen terugverwelkomt. Laat die maar even haar zonden overdenken
Nope, 6 januari pas weer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Qwea het volgende:
Wanneer komt nou de nieuwe? Volgende week toch?
Jamaar jamaar... ik vond 1 week zonder al dramaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |