abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89508896
- She's bossy...
- I know. I dig it.

:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:37:12 #102
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89513090
Het kabbelde 30 minuten door en toen de laatste 10 minuten waren wel weer super.
Vooral McSteamy & Little Grey; geweldig.

Zonde dat Callie de deur dichtgooide voor Arizona!

Ben benieuwd naar vervolg.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_89541137
Lexie en Mark O+ O+ O+ .

Dat einde, ik had het veel erger verwacht na die reacties hier, maar haha _O- .
pi_89558572
Ja Lexie en Mark, echt tof O+
En Callie was wel stoer! Want Arizona zet haar flink voor het blok met zo'n actie. Dit keer moet Callie het maar eens een keer voor het zeggen hebben ipv Arizona.
Ik moet zeggen dat ze van mij eigenlijk niet perse terug had hoeven komen. Nouja behalve dan dat die nieuwe kinderarts een lul is. Maar verder had ik niet zoveel met Arizona en ik vind Callie atm veel leuker dan toen Arizona er nog was :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_89560950
wat moet bailey nou weer met die nurse
vind t nog steeds eeuwige zonde dat ze 'gasman' toen zo heeft laten gaan
pi_89563722
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef JaneDoe het volgende:
wat moet bailey nou weer met die nurse
vind t nog steeds eeuwige zonde dat ze 'gasman' toen zo heeft laten gaan
Ik vind het ook een beetje raar, ik dacht namelijk ook dat in 1 van de laatste afleveringen toen Bailey dronken was, ze aangaf dat ze die gast miste. Ik ging er toen eigenlijk een beetje van uit dat ze daar dan wel weer wat mee zouden doen, anders is het nogal nutteloze info..
Feauteaux
pi_89563757
Wat is er eigenlijk gebeurd tussen Bailey en die gast? :')
pi_89563840
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2010 21:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nog niks maar hij heeft haar mee uit gevraagd en zij heeft ja gezegd.
Feauteaux
pi_89563942
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:04 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Nog niks maar hij heeft haar mee uit gevraagd en zij heeft ja gezegd.
Nee ik bedoel die andere, waar ze eerst mee datete *verleden tijd? :') * ennn nog met Callie ging praten over d'r schaamhaar alvorens die date. En toen heb ik iets gemist geloof ik want nu isite weg. :')
pi_89564026
quote:
11s.gif Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Nee ik bedoel die andere, waar ze eerst mee datete *verleden tijd? :') * ennn nog met Callie ging praten over d'r schaamhaar alvorens die date. En toen heb ik iets gemist geloof ik want nu isite weg. :')
kort door de bocht - samenvatting:

hij was niet bij de shooting dus vond bailey dat ze niet op 1 lijn zaten en hij niet goed kon begrijpen wat zij doormaakte en toen heeft ze t uitgemaakt
pi_89564074
quote:
11s.gif Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ah verkeerde gast :P

De aflevering na de shooting ging Bailey met haar zoontje weg en later toen ze terug was hebben ze buiten voor het ziekenhuis even staan praten en zei Bailey zoiets als dat het niet ging werken. Weet nbiet meer 100% hoe en wat maar zo ongeveer ging het.
Feauteaux
pi_89564112
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

kort door de bocht - samenvatting:

hij was niet bij de shooting dus vond bailey dat ze niet op 1 lijn zaten en hij niet goed kon begrijpen wat zij doormaakte en toen heeft ze t uitgemaakt
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2010 21:10 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ah verkeerde gast :P

De aflevering na de shooting ging Bailey met haar zoontje weg en later toen ze terug was hebben ze buiten voor het ziekenhuis even staan praten en zei Bailey zoiets als dat het niet ging werken. Weet nbiet meer 100% hoe en wat maar zo ongeveer ging het.
Oja, dat was ik dus vergeten. Thanks both!
pi_89564176
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:02 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik vind het ook een beetje raar, ik dacht namelijk ook dat in 1 van de laatste afleveringen toen Bailey dronken was, ze aangaf dat ze die gast miste. Ik ging er toen eigenlijk een beetje van uit dat ze daar dan wel weer wat mee zouden doen, anders is het nogal nutteloze info..
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2010 21:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die acteur is naar een andere serie gegaan, helaas, dus hadden ze geen keuze dan iemand anders erin schrijven.
pi_89564772
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:12 schreef Tegan het volgende:

[..]

[..]

Die acteur is naar een andere serie gegaan, helaas, dus hadden ze geen keuze dan iemand anders erin schrijven.
Oh jammer! Vond hem wel erg leuk en ook wel geschikt voor Bailey.

Nouja, afwachten dan maar hoe het met die nurse gaat lopen. Hij was iig wel iemand met kennis van zijn vak en dat sluit weer goed aan bij Bailey :)
Feauteaux
  zondag 5 december 2010 @ 22:39:09 #115
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_89568916
Klopt, die 'gasman' heeft één van de hoofdrollen in "Off the Map" gekregen (ook van Shonda Rhimes). Die serie begint 12 januari.
Deze gozer (Eli?) lijkt wel zo'n zelfde type, iemand die een beetje gewaagd is aan Bailey. Vond 'm wel leuk! :)
pi_89571811
Eli was een matroos in Sex and the City :D. Tenminste ik dacht hem daarvan te herkennen.
  maandag 6 december 2010 @ 08:47:37 #117
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_89577199
ahhhw awesome ep!! Vooral die actie van Teddy O+ Zag m al heel lang aankomen, bleef super :D Lexie en Mark ook O+ Alleen Arizona had weg mogen blijven. En ik word echt een beetje gek van Christina en owen is onredelijk :6
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_89584573
Geweldige aflevering!
Teddy, echt cool!
Eindelijk Mark en Lexie O+
Arizona......

Goede clifhangers, ik ben echt benieuwd!
pi_89620230
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahhhw awesome ep!! Vooral die actie van Teddy O+ Zag m al heel lang aankomen, bleef super :D Lexie en Mark ook O+ Alleen Arizona had weg mogen blijven. En ik word echt een beetje gek van Christina en owen is onredelijk :6
Hopelijk was dat moment van die foto eindelijk een moment voor Cristina om weer beter te worden. Ze had zo'n uitdrukking alsof ze eindelijk alle emoties toeliet en beseft dat ze zo niet door kan gaan.

Maar dat zullen we pas over een maand weten -O-
Feauteaux
  dinsdag 7 december 2010 @ 11:18:00 #120
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_89625303
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:52 schreef Catwoman1986 het volgende:
Hopelijk was dat moment van die foto eindelijk een moment voor Cristina om weer beter te worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89625336
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:52 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Hopelijk was dat moment van die foto eindelijk een moment voor Cristina om weer beter te worden. Ze had zo'n uitdrukking alsof ze eindelijk alle emoties toeliet en beseft dat ze zo niet door kan gaan.

Maar dat zullen we pas over een maand weten -O-
Ik dacht ook even dat dat het "breek moment" zou zijn...
  dinsdag 7 december 2010 @ 15:30:59 #122
208890 June.
Seriously?
pi_89634427
Ik denk eerlijk gezegd dat Callie de deur wel weer opendoet in de volgende aflevering :P
Shine bright like a diamond.
pi_89635172
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:18 schreef babette21 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Feauteaux
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:04:49 #124
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_89753167
ben ik nou gek, of is er geen ep deze week?
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_89753207
Winterstop voor de meeste series :(
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:15:19 #126
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_89753480
}:|
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:38:51 #127
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89754228
:'(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90352556
SPOILER
Drie Sneak Peeks voor de nieuwe aflevering!
pi_90353081
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef WeirdlyWired het volgende:
SPOILER
Oeh... :X
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_90358524
Ik vind dat gedoe van Cristina een beetje saai worden eigenlijk..
  donderdag 23 december 2010 @ 20:59:55 #131
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_90360279
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:28 schreef June. het volgende:
Ik vind dat gedoe van Cristina een beetje saai worden eigenlijk..
Dat zal nu toch niet zo lang meer duren?
pi_90362681
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:59 schreef babette21 het volgende:

[..]

Dat zal nu toch niet zo lang meer duren?
Ik hoop van niet, maar er zit ook echt totaal geen progressie in. Ze wil nog steeds niks zeg maar :P
  donderdag 23 december 2010 @ 22:37:11 #133
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_90365890
Ik had wel het gevoel dat ze tijdens die laatste aflevering een soort van breekpunt had. Tot dan toe konden ze haar idd beter maar even laten gaan (de Derek Method (lang niet zo leuk als de Sloan Method! ;) )), maar als ze haar nú een duwtje in de goede richting zouden geven...?!
  donderdag 23 december 2010 @ 22:39:44 #134
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_90366059
En ach, als ik 't er dan toch over heb..... :9

pi_90366244
:D
pi_90366291
SPOILER
  donderdag 23 december 2010 @ 22:55:06 #137
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_90366915
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
SPOILER
Ik ben ook blij dat ze er meer de tijd voor hebben genomen dan anders, maar (nu al) 10 van de 22 afleveringen is wel 'n beetje overdreven. Het draait nu dus al het halve seizoen om haar shit!
pi_90377695
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef WeirdlyWired het volgende:
SPOILER
SPOILER
Feauteaux
pi_90386148
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 02:27 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_90417909
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:54 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Feauteaux
pi_90420273
Het is nog minder dan twee weken. Dus het schiet gelukkig al op!! *O*
pi_90420362
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 11:54 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_90420505
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:48 schreef June. het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Ik moet trouwens wel even wennen aan de kale hoofd van de chief :@
pi_90420582
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef babette21 het volgende:
En ach, als ik 't er dan toch over heb..... :9

:9
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_90420593
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:52 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_90424718
OMG! Dit wordt weer een mooie gok ik zo hoor!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_90432138
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:52 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Feauteaux
pi_90623480

En ook nog een plaatje gevonden!

SPOILER
  donderdag 30 december 2010 @ 14:01:43 #149
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_90626787
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef WeirdlyWired het volgende:

En ook nog een plaatje gevonden!

SPOILER
SPOILER
pi_90634063
Ellen en Elmo :D!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')