abonnement Unibet Coolblue
pi_81709996


Welkom in het grote Grey's Anatomy [USA] topic!!


De cast

Ellen Pompeo - Meredith Grey
Sandra Oh - Cristina Yang
Justin Chambers - Alex Karev
Katherine Heigl - Isobel 'Izzie' Stevens
Patrick Dempsey - Derek Shepherd
Chandra Wilson - Miranda Bailey
James Pickens Jr. - Richard Webber
Sara Ramirez - Calliope 'Callie' Torres
Eric Dane - Mark Sloan
Chyler Leigh - Lexie Grey
Kevin McKidd - Owen Hunt
Jessica Capshaw - Arizona Robbins

Zij zijn er helaas niet meer bij:
Isaiah Washington - Preston Burke
Kate Walsh - Addison Montgomery-Shepherd
T.R. Knight - George O'Malley



Seizoen 1 t/m 5

De eerste vijf seizoenen zijn inmiddels allemaal op dvd verschenen...





Seizoen 6

Momenteel is in de States (én hier op Fok!) het zesde seizoen in volle gang...

Aankomende afleveringen:
05-11-2009: 6.08 Invest in Love
12-11-2009: 6.09 New History
19-11-2009: 6.10 Holidaze

Muziek

Alle muziek uit de afleveringen, is in de Music Guide te vinden. De soundtracks zijn te koop, van seizoen 1, van seizoen 2 en van seizoen 3, of een boxset van de eerste drie seizoenen.

Links

De officiële site van Grey's Anatomy
Grey's Anatomy Insider
Spoilerfix, bevat veel spoilers over (niet alleen) Grey's Anatomy.
Greys-media, een site met promo's en foto's van eerdere en aankomende episodes.
TV.com, een site met ratings van users en achtergrondinformatie per aflevering.
Grey's writers, de site waar de schrijvers bloggen over de afleveringen.

Eerdere delen

Greys Anatomy (USA)
Grey's Anatomy (USA) #2 : Mama?!
Grey's Anatomy #3 (USA) : "Feel guilty about that"
Grey's Anatomy #4 (USA) : "You know the hammock?
Grey's Anatomy #5 (USA) : Stomme ferries!
Grey's Anatomy #6 (USA): We are not fine!
Grey's Anatomy #7 (USA): Mama took the eyebrows!
Grey's Anatomy #8 (USA): Strong women!
Grey's Anatomy (USA) #9 Met nieuwe aflevering op 24 april!
Grey's Anatomy (USA) #10 Season Premiere 25 september
Grey's Anatomy (USA) #11 You're a nice person
Grey's Anatomy (USA) #12 I'm here for YOU, Izzie
Grey's Anatomy (USA) # 13: teach me..teach me..teach me..
Grey's Anatomy (USA) # 14: Penile Fracture
Grey's Anatomy (USA) #15 - Don't try 15!
Grey's Anatomy [USA] #16 - We've met... three times.
Grey's Anatomy [USA] #17 - You can stop eating now.
Grey's Anatomy [USA] #18 - Double O seven
Grey's Anatomy [USA] #19 - Met bussen en liften
Grey's Anatomy [USA] #20: finally!!! all the waiting...
Grey's Anatomy [USA] #21 - You can't pray away the gay

Video



De OP is hier te vinden.
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
pi_81710073
Ik plaats alvast een tvp voor vanavond.
pi_81710120
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:54:08 #4
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_81710131
tvp zodat ik niet hoef te zoeken als ik het heb gezien straks
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:05:37 #5
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_81710541
Mijn god, ik heb hem nu helemaal gezien, kon me niet meer inhouden..

Vond de aflevering nog beter dan ik had gedacht ; en ook beter dan alle andere episodes ooit van Grey's. En wat geweldig van Shonda dat ze ons geen echte hele grote cliffhanger geeft! Want daar vreesde ik voor aan het einde....

Arme Meredith die zwanger is, en dan een miskraam krijgt...maar gelukkig heeft Derek het overleefd...

En wat acteerden ze allemaal zo vreselijk goed, vooral Meredith, Christina, Bailey ( ik was zoooo bang dat zij werd neergeschoten maar wat super super geacteerd ), ook die gastrol van die vrouw bij Bailey vond ik erg mooi gespeeld! En ik ergerde me een keer niet aan April...ik hoop dat ze volgend seizoen nog blijft samen met die Avery.

Owen die toch voor Christina kiest....toen hij daar binnenliep had ik echt niet verwacht dat die vent daar zou staan bij Christina...

Wel leuk dat Meredith en Christina dus elkaars vriend moesten redden, vond ik leuk gedaan

Lexie die dol is op Alex, die blijkbaar nog niet over Izzie heen is Maar wat goed geacteerd van Lexie

Arme Meredith heb echt met haar te doen...

Maar nu is er niet echt iemand dood van de main-cast...naast die mercy westers...nouja, gelukkig maar..

En wat vreesde ik voor het leven van Lexie toen ze hem tegenkwam met dat karretje..ik dacht echt dat ze voer was...

Callie en Arizona..zooooo lief

Enige minpunt vond ik eigenlijk het feit dat als de schutter Derek echt dood wou hebben...schiet hem dan in zijn kop ipv in zijn buik. Reed knalt die neer in koele bloede maar Derek schiet hij in de buik?

Wel leuk dat Oprah genoemd werd door April, dat heeft haar gered nogmaals ik hoop dat ze blijft volgend seizoen.

Maar geen cliffhangers gelukkig, dus de zomer is wat makkelijker door te komen nu, thank you Shonda! En ik hoop echt dat er wat emmy's worden gewonnen of in ieder geval genomineerd voor deze ep...PRACHTIG

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_81710648
De eerste gezien, wat een aflevering

Tussen al het geweld door zijn de gesprekken tussen Christina en Meredith geweldig
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:16:13 #7
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_81710906
Eén is binnen en de andere komt eraan. Ik hoop dat ik ze nog mooi kan kijken voor ik ga werken & anders moet het morgen maar
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_81711018
Wow wat een ep, heb aardig wat traantjes weggepinkt!

* Christina en Meredith die eerst gewoon rondlopen tijdens lockdown
* Dat stomme wijf dat ervoor zorgde dat Derek toch werd neergeschoten (hij had m net zover dat ie zn pistool omlaag had)
* De miskraam van Meredith
* Mandy Moore als die ene patiënt van Bailey, was wel goed gedaan.
* Toen Avery zei dat ze Derek dood zouden laten gaan, was wel voorspelbaar dat ie een trucje uithaalde, mooi dat de schutter dat niet merkte (en Mer ook niet, wat t alleen maar geloofwaardiger maakte)

En zo kan ik nog wel even doorgaan... vond het 2e uur wel veel intenser van het 1e, maar de opbouw was goed gedaan. iig geen grote cliffhanger zoals Derek dood of niet? dat scheelt haha.
En vraag me af of Mer gaat vertellen over de miskraam.. vind het wel iets voor haar om dat niet te zeggen eigenlijk..
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_81711164
My God!
Dat was heftig!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:24:10 #10
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_81711284
Mooie aflevering. Meeste is al wel gezegd eigenlijk. Alleen op één punt ben ik het niet eens met AlwaysHappy hierboven: ik ergerde me kapot aan April en hoopte echt dat ze werd neergeschoten. Eerst toen ze Reed vond, dat gezeur over dr boerderij. Alleen toen ze samen met Mer op de grond zat ging ze wel.

Dat de schutter ineens bij Yang stond zag ik niet aankomen. Ik dacht wel van, wat doet Owen raar. Maar ik dacht dat dat aan zn trauma lag ofzo. Ik had alleen wel verwacht dat Owen die kerel zou kunnen overmeesteren. Iemand met gevechtstraining tegenover iemand die net 5 dagen een pistool heeft... Sowieso kon die kerel wel erg goed schieten. Alhoewel zn onervarenheid misschien wel de reden is dat ie Derek in zn buik raakte, bij Reed stond ie natuurlijk stukken dichterbij.
pi_81711306
Ik ben in deze twee afleveringen vijf jaar ouder geworden wat een spanning, tranen in mn ogen.
Soms wel voorspelbaar, idd met het trucje bij Derek. En ook wel weten dat sommige personages toch niet dood gaan.

De dood van Charles mocht hem niet, maar toch zo zielig...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:25:05 #12
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_81711327
Blog of Shonda Rhimes, why she made decisions

Wel goed bedacht, waarom ze Meredith zwanger heeft gemaakt maar ook een miskraam heeft geschreven.

En wat speelde die killer, de rol toch goed. Je zou bijna vergeten dat het een acteur is..het lijken echte mensen allemaal, maar het zijn maar rollen
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:26:08 #13
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_81711373
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:50 schreef nktc het volgende:
Maar van die kogel in die witte jas snap ik ook niet veel, volgens mij was dat in het begin.. Net na Karev en Reed..
Die indruk had ik ook, dat het nu vanuit een heel andere hoek gefilmd werd. Maar dat kan dus niet, want je zag in de promo allemaal mensen schrikken die daar helemaal niet bij waren (bijvoorbeeld Owen, die nog in de OK was). Nou ja, whatever....
pi_81711509
Ok, ben nu op de helft, aflevering 23 gezien en ben in shock! Wat een drama!

Hier alvast een tvp voor als ik 24 ook heb gezien.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_81711716
Op de DVD dus 18 extra minuten van Deel 2...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:35:56 #16
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_81711850
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Owen die toch voor Christina kiest....toen hij daar binnenliep had ik echt niet verwacht dat die vent daar zou staan bij Christina...
Ik denk dat ik dat het tofste moment vond, dat Owen daar binnenkwam en Yang onder schot gehouden bleek te worden. Wouzaa!! En dat zij vervolgens weigerde te stoppen met opereren!!
quote:
En wat vreesde ik voor het leven van Lexie toen ze hem tegenkwam met dat karretje..ik dacht echt dat ze voer was...
Dat vond ik ook té spannend. Dat schot was inmiddels zo te verwachten, door al het voorgaande, dat ik dacht dat die knal inderdaad slecht nieuws was (ik vreesde niet dat "onze" mensen zouden sneuvelen, maar geraakt worden is ook al niet tof!).
Met de Chief had ik dat trouwens weer helemaal niet, had er alle vertrouwen in dat hij mr. Clark overtuigd had. Wel 'n mooie scene, met het weggooien van die drank. The Chief is back!!
quote:
Enige minpunt vond ik eigenlijk het feit dat als de schutter Derek echt dood wou hebben...schiet hem dan in zijn kop ipv in zijn buik. Reed knalt die neer in koele bloede maar Derek schiet hij in de buik?
Nou, in z'n buik?!? Eerder recht in z'n hart!!!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:36:01 #17
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_81711855
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:24 schreef egeltje1985 het volgende:


Dat de schutter ineens bij Yang stond zag ik niet aankomen. Ik dacht wel van, wat doet Owen raar. Maar ik dacht dat dat aan zn trauma lag ofzo. Ik had alleen wel verwacht dat Owen die kerel zou kunnen overmeesteren. Iemand met gevechtstraining tegenover iemand die net 5 dagen een pistool heeft... Sowieso kon die kerel wel erg goed schieten. Alhoewel zn onervarenheid misschien wel de reden is dat ie Derek in zn buik raakte, bij Reed stond ie natuurlijk stukken dichterbij.
Ik ben meer van mening dat als hij Derek enzo echt dood wou hebben hij ze wel goed zou raken. Desnoods met meerdere kogels..ook Alex..hij schoot maar een kogel en liet hem daarna gewoon wegkruipen?

Maarja dat is het enige minpuntje.

Echt heerlijk genieten was t
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:36:56 #18
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_81711902
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:26 schreef babette21 het volgende:

[..]

Die indruk had ik ook, dat het nu vanuit een heel andere hoek gefilmd werd. Maar dat kan dus niet, want je zag in de promo allemaal mensen schrikken die daar helemaal niet bij waren (bijvoorbeeld Owen, die nog in de OK was). Nou ja, whatever....
Denk dat die promo gemaakt is met losse beeldjes die ze aan elkaar hebben gemaakt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:39:22 #19
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_81712013
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Denk dat die promo gemaakt is met losse beeldjes die ze aan elkaar hebben gemaakt.
Misschien zit dat stuk uit de promo wel in die 18 min die eruit geknipt zijn.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:39:53 #20
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_81712044
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben meer van mening dat als hij Derek enzo echt dood wou hebben hij ze wel goed zou raken. Desnoods met meerdere kogels..ook Alex..hij schoot maar een kogel en liet hem daarna gewoon wegkruipen?

Maarja dat is het enige minpuntje.

Echt heerlijk genieten was t
Ja, ik zou wel verwachten dat hij nog naar Derek toe zou lopen en dan nog een keer zou raken.
pi_81712104
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:39 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ja, ik zou wel verwachten dat hij nog naar Derek toe zou lopen en dan nog een keer zou raken.
ja dat vond ik ook vaag. Reed schiet hij koelbloedig neer en bij de rest levert hij maar half werk af...
pi_81712190
Oh en ik snap ook niet waarom hij zoveel kogels meeneemt terwijl hij maar 3 mensen wilde neerschieten... dacht hij dat op het eind ging uitleggen, maar dat deed hij niet.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:46:45 #23
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_81712358
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef Rianne84 het volgende:
Op de DVD dus 18 extra minuten van Deel 2...
Beetje jammer dat die DVD pas in september uitkomt. Niet dat ik 'm hoef te hebben, maar wil dit wel graag zien (+ bloopers!!) - op Youtube ofzo!!
pi_81712391
tvp

Moet nog kijken...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:57:38 #25
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_81712883
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:46 schreef babette21 het volgende:

[..]

Beetje jammer dat die DVD pas in september uitkomt. Niet dat ik 'm hoef te hebben, maar wil dit wel graag zien (+ bloopers!!) - op Youtube ofzo!!
Hier in NL komt hij waarschijnlijk pas weer eind november uit, net als voorgaande jaren. Ze moeten hier in NL eerst alle afleveringen laten zien ( die beginnen weer na de zomerstop denk ik, dus september ), en dan pas komt de dvd hier uit. Maar ik ga m in ieder geval wel halen, heb de hele serie al en dit seizoen vond ik weer echt tof na een wat matig seizoen 5.

Maar de zomer kom ik nu wel door..niet echt een hele grote cliffhanger of iets dergelijks. Wel benieuwd hoe t verder gaat natuurlijk, maar dat is meer van ; Hoe gaat t verder met Meredith en Derek..en word ze misschien weer zwanger nu ze weet dat ze het wilt? Kiest Owen echt voor Christina, en zo ja, wat gebeurt er met Teddy? Hoe gaat het met de relatie tussen Mark / Lexie / Alex / Izzie ? En komen April en Jackson weer terug volgend seizoen? Meer dat soort vragen maar daar kan ik wel mee leven

En nu naar Bones...hopen dat daar ook geen cliffhanger is
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')