Hypnotiserend inderdaad. Te bijzonder om bagger te noemen, maar ik zal het zelf niet snel opzetten, daarvoor is het te eentonig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:11 schreef female81 het volgende:
Een nieuwe, verleden week ontdekt. Tip: Paar keer luisteren, dit hypnotiserende liedje heeft enige inwerktijd nodig omdat hij aanvankelijk wat saai lijkt. Ik heb het wel een kans gegeven, omdat ik de eerste keer in de verte al 'iets' hoorde (was bij die van Patrice trouwens precies hetzelfde verhaal).
Dat gelul aan het einde hoort er uiteraard niet bij; het is een radiorip en een upload van mezelf.
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Bagger gestemd. Ik vind dit echt maar een beetje doordreutelen. Het wordt nergens spannend of boeiend. Sorry, niet mijn ding...quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:11 schreef female81 het volgende:
Een nieuwe, verleden week ontdekt. Tip: Paar keer luisteren, dit hypnotiserende liedje heeft enige inwerktijd nodig omdat hij aanvankelijk wat saai lijkt. Ik heb het wel een kans gegeven, omdat ik de eerste keer in de verte al 'iets' hoorde (was bij die van Patrice trouwens precies hetzelfde verhaal).
Hoewel ik een groot liefhebber ben van elektronische muziek, vind ik dit geen reet aan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:11 schreef female81 het volgende:
Dat gelul aan het einde hoort er uiteraard niet bij; het is een radiorip en een upload van mezelf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Saaaaaaaaai. Bagger.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:53 schreef Crutch het volgende:
Ik ben al een tijdje helemaal verkocht aan deze dame:
Heerlijk puur en goed gespeeld nummer, wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Hmm, ik had zo m'n bedenkingen bij de eerste tonen van het nummer, maar het werd toch een erg lekker nummer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:24 schreef ValHallen het volgende:
Aangezien er voor de vorige niet echt veel animo is..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
De nieuwe Mogwai! Album komt uit begin 2011 en dit is de eerste vrijgegeven single
Het klinkt misschien raar, maar ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:35 schreef Arn0 het volgende:
Drie nummers op 12u tijd, het loopt nu wel een beetje uit de hand
Had niet gehoeven, het is toch baggerquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het klinkt misschien raar, maar ik ben het met je eens
Ik loop al dagen te azen om eens mijn nummer te laten horen maar steeds als ik de 24 uur wil afwachten omdat dat in de regels staat kruipt er wel iemand voor. Ik heb gewoon even stout gedaan en ook eens voorgedrongen.
Wat ranja zegt. Bagger.quote:
Best leuk, niet heel bijzonder maar nét genoeg. Pareltje.quote:
Ja, tof nummer. Pareltje.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:51 schreef belsen het volgende:
Zijn er spelregels?
Je, het geposte nummer mag niet te oud zijn, we proberen een beetje hip te blijven. Welke termijn laat ik nog even in het midden, maar denk in maanden en niet in jaren. Verder mag ieder nummer, van gabber tot softrock, van jazz tot thrashmetal, van Nederpop tot obscure dubstep, van internationale sterren tot vrienden en bekenden.
Ja, liefst wel, want de tijd is de zeef, die de meeste bagger doet vergeten. Stemmen over de Pixies, is zoiets als het praten over de integriteit van Pinokkio.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:11 schreef Grobbel het volgende:
Je hebt het niet helemaal begrepen geloof ik. Dit topic is alleen bedoeld voor nieuwe nummers.
[..]
Ah sorry, daar heb ik overheen gelezenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:11 schreef Grobbel het volgende:
Je hebt het niet helemaal begrepen geloof ik. Dit topic is alleen bedoeld voor nieuwe nummers.
[..]
Ja, en eigenlijk vind ik, dat ik hem al te snel doe... 5/6 stemmen voor de vorige twee. Zo kun je toch ook geen oordeel vellen. Ik zat met dit nummer ook al een week te wachten. Dit topic gaat aan zijn eigen succes ten onder.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:26 schreef Grobbel het volgende:
Bah, je bent me net voor met het plaatsen van een nieuwe.
waardeloze gast die Wouter Hamel, bewijst hij opnieuw.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:26 schreef belsen het volgende:
Dan grijp ik mijn kans waar.
De laatste single van Wouter Hamel, hangende tegen de ska. Wat vinden we ervan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Klinkt lekker en ik word er vrolijk vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:26 schreef belsen het volgende:
Dan grijp ik mijn kans waar.
De laatste single van Wouter Hamel, hangende tegen de ska. Wat vinden we ervan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |