abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88890350
Goedemorgen.

momenteel zit ik in een relatie van 2,5 jaar waarvan we ruim 2 jaar samenwonen. In die 2 jaar zijn we zo'n beetje constant bij elkaar geweest zonder problemen. Dat was fijn, en we hadden het allebei naar ons zin.

Tot voor kort. Mijn vriendin heeft onlangs namelijk een jongen ontmoet (die overigens een stuk jonger is) waar ze het naar mijn idee iets te goed mee kan vinden. Ze heeft bijna meteen daarna haar gedrag tegenover mij drastisch veranderd.
Ze wil nu een aantal keer in de week zonder mij de deur uit. Dat is niet een groot probleem, maar wel als het zo plotseling gebeurt.
Ook heeft ze sindsdien veel haast om bij thuiskomst achter haar pc te gaan zitten, om vervolgens met hem te praten (detail: met de webcam aan).

ze gaat regelmatig met hem alleen naar de kroeg waar niemand komt die wij kennen, en weet het altijd tactisch zo te spelen dat ik niet mee ga of kan.
Als ik tegen haar zeg dat ik vind dat ze te vaak weg is de laatste tijd zegt ze: "ik heb er behoefte aan" en is vervolgens niet van plan er verder over te praten of er iets dan te doen.

Concreet: Ik ben bang dat ze vreemd gaat (niet alleen vanwege bovenstaande redenen; er zijn meer punten), maar ik heb niks om haar mee te confronteren. Moet ik haar confrenteren zonder bewijzen? Moet ik afwachten afwachten tot het vanzelf aan het licht komt? Er is in haar geval geen manier om haar zo te manipuleren dat ze het uit zichzelf vertelt, dat weet ik wel.
Wat moet ik hiermee doen?

[ Bericht 15% gewijzigd door Nihongo op 19-11-2010 08:10:05 (Verhaal was nog niet af) ]
  vrijdag 19 november 2010 @ 07:18:40 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_88890358
Wat jij beschrijft is feitelijk al vreemdgaan, of er nu nog sex bij komt of niet. Ja dus.
The End Times are wild
pi_88890364
Wat denk jezelf? :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_88890367
Heb je het aan haar gevraagd?
pi_88890378
Klinkt als bijna net als een situatie waar een getrouwde vriend van mij in zat.
Inmiddels is de man gescheiden......
pi_88890387
Lijkt er inderdaad heel erg op; dus confronteren al is dat vet moeilijk, doe het toch maar! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_88890445
Gast, laat maar zitten. Dit wordt niks meer :D
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you
pi_88890476
Heerlijk die reacties. :'),

Misschien is het haar nieuwe beste vriend? Of heeft ze gewoon even behoefte om leuke dingen te doen met iemand anders, en is dat toevallig een jongen..?

Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat je wilt praten en gelijk zeggen wat je dwars zit. Probeer wel naar haar te luisteren en op haar gedrag te letten.
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  vrijdag 19 november 2010 @ 07:43:57 #9
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_88890539
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 07:37 schreef RianaLuna het volgende:

Misschien is het haar nieuwe beste vriend? Of heeft ze gewoon even behoefte om leuke dingen te doen met iemand anders, en is dat toevallig een jongen..?

Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat je wilt praten en gelijk zeggen wat je dwars zit. Probeer wel naar haar te luisteren en op haar gedrag te letten.
Jouw beleving. Zeer waarschijnlijk is de vriendin van TS wél een knap meisje, dan gaat het toch echt iets anders.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_88890560
lulz
  vrijdag 19 november 2010 @ 07:47:59 #11
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_88890576
Neuk je nog wel op reguliere basis TS?
  vrijdag 19 november 2010 @ 07:48:30 #12
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_88890580
Of word je alleen maar genaaid?
pi_88890594
quote:

Misschien is het haar nieuwe beste vriend?
Vrouwen horen geen beste vriend te hebben, mits homo.
  vrijdag 19 november 2010 @ 07:50:52 #14
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88890601
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 07:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Onzin. Maar het hoort niet de eerste de beste mafkees te zijn die ze op een zeker moment ontmoeten en opeens beste maatjes is.
pi_88890758
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 07:50 schreef -VoorDePoes- het volgende:

[..]

Onzin. Maar het hoort niet de eerste de beste mafkees te zijn die ze op een zeker moment ontmoeten en opeens beste maatjes is.
Geen onzin, vanuit het oogpunt van mannen is een platonische relatie tussen man en vrouw niet mogelijk.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_88890766
zeg maar daag tegen je relatie, of stel haar voor de keus, jij of hem...
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:10:19 #17
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88890783
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:07 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Geen onzin, vanuit het oogpunt van mannen is een platonische relatie tussen man en vrouw niet mogelijk.
Tsja, maar zoveel mannen willen zoveel :D

Betekent niet dat ze ook maar in de buurt komen ván. Nee, ik denk dat dit iets is wat voornamelijk samenhangt met je eigen onzekerheid, al is alles relatief en hangt e.e.a. ook af van de man in kwestie, de vrouw in kwestie en de situatie an sich.

Overigens kan ik prima een goeie vriendin hebben zonder dat daar ooit wat mee gebeurt. Het feit dat ik het er op zou kunnen betekent geenszins dat ik er behoefte aan heb.
pi_88890795
quote:

:') ''beste'' vriendschappen bestaan niet tussen man en vrouw. of je moet diegene vanaf je jeugd gekend hebben. zodra mensen 18+ zijn gaat dat niet meer :')
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_88890804
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:07 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dit klopt. Een platonische relatie tussen man en vrouw kan niet. Zeker niet als de man in kwestie nog jong is en op dat gebied niks te verliezen heeft.
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:14:11 #20
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88890812
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:13 schreef Nihongo het volgende:

[..]

Dit klopt. Een platonische relatie tussen man en vrouw kan niet. Zeker niet als de man in kwestie nog jong is en op dat gebied niks te verliezen heeft.
En de vrouw is natuurlijk een willoos creatuur dat haar benen uit elkaar schuift voor iedere kerel die maar wil.

Man, man, man... De gemiddelde Fokker heeft echt een kutleven. De notie dat er twee partijen nodig zijn voor zoiets zegt mensen hier niet veel geloof ik.
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:15:10 #21
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_88890822
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:14 schreef -VoorDePoes- het volgende:

[..]

En de vrouw is natuurlijk een willoos creatuur dat haar benen uit elkaar schuift voor iedere kerel die maar wil.

Man, man, man... De gemiddelde Fokker heeft echt een kutleven.
Ja ik snap het ook niet..
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:16:41 #22
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_88890843
Waarschijnlijk ragt die gast haar 4 dagen in de week compleet uit elkaar!

Tip: zoek zelf ook een ander
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_88890855
quote:

[..]

Man, man, man... De gemiddelde Fokker heeft echt een kutleven. De notie dat er twee partijen nodig zijn voor zoiets zegt mensen hier niet veel geloof ik.
Nee dat zal niet zo zijn. Daar ben ik ook niet op in gegaan, dus dat de conclusie wordt getrokken dat ik dat denk is een beetje jammer.
pi_88890860
Misschien moet je de topictitel aanpassen in: Ze gaat vreemd!

Althans, als het nu nog niet zo is, dan toch binnenkort, tenzij die andere gast het verpest....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:19:13 #25
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88890872
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:17 schreef Nihongo het volgende:

[..]

Nee dat zal niet zo zijn. Daar ben ik ook niet op in gegaan, dus dat de conclusie wordt getrokken dat ik dat denk is een beetje jammer.
Wat denk je dan wanneer je beweert wat je beweert?

Als een platonische relatie niet mogelijk is, wat dan wel? En waar schuilt het probleem dan in?

Kijk, jouw situatie is gewoon bad news, laat dat duidelijk zijn. Maar anderen vertalen dat naar iedere man-vrouw vriendschap situatie en dat is wel erg kort door de bocht.
pi_88890952
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:18 schreef Montagui het volgende:
Misschien moet je de topictitel aanpassen in: Ze gaat vreemd!

Althans, als het nu nog niet zo is, dan toch binnenkort, tenzij die andere gast het verpest....
Not helping. Ik wil graag weten wat ik er mee moet doen. Het is overigens geen optie om gewoon boos te worden en weg te gaan, zo simpel ligt onze relatie namelijk niet.
We hebben trouwplannen, ze heeft vorige week haar trouwjurk besteld, de plannen zijn voor september 2011. Ik heb haar al wel aangegeven dat ik me er niet lekker bij voel en zo, maar daar heeft ze geen boodschap aan. Tegenstrijdig? Volgens mij wel.
pi_88890984
Hoi Nihongo,

je zit wel in een lastige situatie zeg, hoe krijg je dat voor elkaar?
laat maar, dit is niet de vraag waarop je zit te wachten.

Ik denk dat je vriendin wel degelijk vreemd gaat omdat;
Zij hem niet aan jou voorstelt. Zou hij echt niet meer dan een hele goede/beste vriend van haar zijn dan zou ze het fijn vinden als jij hem ook zou leren kennen, want jullie houden van elkaar en delen alles..... tenminste zo zou het moeten zijn.

Stel dat ze niet vreemd gaat, geeft ze jou wel zo'n beetje alle signalen dat ze vreemd gaat, dus kan ze je niet echt verwijten dat jij dat denkt.

Jij kan toch op een normale manier zeggen dat het je dwars zit dat ze steeds met hem weg gaat en dat jij niet mee mag? Als zij jouw standpunt in deze niet begrijpt en ook niet haar best doet je te begrijpen zegt dat op zich al genoeg.

gegroet,
de Pen
Plok
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:32:48 #28
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88891022
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:25 schreef Nihongo het volgende:

[..]

Not helping. Ik wil graag weten wat ik er mee moet doen. Het is overigens geen optie om gewoon boos te worden en weg te gaan, zo simpel ligt onze relatie namelijk niet.
We hebben trouwplannen, ze heeft vorige week haar trouwjurk besteld, de plannen zijn voor september 2011. Ik heb haar al wel aangegeven dat ik me er niet lekker bij voel en zo, maar daar heeft ze geen boodschap aan. Tegenstrijdig? Volgens mij wel.
Je gaat gewoon boos op haar worden en zeggen dat je dit niet pikt. Dus je wil weten wie het is, en wel diezelfde dag. Zo niet, dan zeg je dat je je conclusies trekt en dat ze maar lekker met Jan Lul trouwt.

Er zijn grenzen.

"geen boodschap aan"... Als iemand dat tegen mij zegt is de kans vrij groot dat ik sowieso explodeer. Nu ligt dat ook aan mij hoor, maar dat is geen manier om iets te zeggen tegen iemand die bezorgd is.
pi_88891031
Gewoon confronteren, je zult wel moeten.. :) of ze nou vreemd gaat of niet, met zo'n gevoel bijven zitten als waar je nu mee zit gaat ook niet werken. Zeg gewoon hoe je je voelt en wacht haar reactie af.. zegt vaak genoeg.
pi_88891048
quote:

[..]

Lijkt me toch een gevalletje (uit)praten. Zeg wat je constateert of meent te constateren (want soms zijn zaken ook anders dan je denkt) en wat het met je doet. Het is in ieder geval duidelijk dat je er mee zit en als je ergens mee zit dan moet je erover praten. Dan óf het blijkt dat er niets aan de hand is óf er is wel iets serieus aan de hand. Zorg er in ieder geval wel voor dat het gesprek niet eindigt als je nog met onbeantwoorde vragen zit of nog een onbevredigend gevoel hebt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_88891108
quote:

[..]

In het geheel niet, maar de man wil er, gedreven door zijn hoormomen, nou eenmaal maar wat graag tussen.
quote:
Er zijn inderdaad twee partijen nodig en ik zeg ook niet dat de vriendin van TS vreemdgaat, ik zeg alleen dat die gozer waarmee ze in de kroeg zit daar wel op uit is.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_88891127
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:29 schreef BloodyPen het volgende:
Hoi Nihongo,

je zit wel in een lastige situatie zeg, hoe krijg je dat voor elkaar?
laat maar, dit is niet de vraag waarop je zit te wachten.

Ik denk dat je vriendin wel degelijk vreemd gaat omdat;
Zij hem niet aan jou voorstelt. Zou hij echt niet meer dan een hele goede/beste vriend van haar zijn dan zou ze het fijn vinden als jij hem ook zou leren kennen, want jullie houden van elkaar en delen alles..... tenminste zo zou het moeten zijn.

Stel dat ze niet vreemd gaat, geeft ze jou wel zo'n beetje alle signalen dat ze vreemd gaat, dus kan ze je niet echt verwijten dat jij dat denkt.

Jij kan toch op een normale manier zeggen dat het je dwars zit dat ze steeds met hem weg gaat en dat jij niet mee mag? Als zij jouw standpunt in deze niet begrijpt en ook niet haar best doet je te begrijpen zegt dat op zich al genoeg.

gegroet,
de Pen
Hier lift ik op mee. Dit lijkt mij de beste oplossing ^O^
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:39:58 #33
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88891135
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:38 schreef DroogDok het volgende:

[..]

In het geheel niet, maar de man wil er, gedreven door zijn hoormomen, nou eenmaal maar wat graag tussen.
Tsjah... De gemiddelde man verkeert nu eenmaal niet in de luxepositie dat ie krijgt wat ie wil.

quote:
Er zijn inderdaad twee partijen nodig en ik zeg ook niet dat de vriendin van TS vreemdgaat, ik zeg alleen dat die gozer waarmee ze in de kroeg zit daar wel op uit is.
Vind het geval van TS er wel erg slecht uitzien.
pi_88891157
Je zegt dat jullie al 2 jaar constant bij elkaar zijn. Laat elkaar wat vrijer man.
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:53:27 #35
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_88891361
Ik denk ook dat ze vreemd gaat, of er iig zin in heeft.Ik zou haar ermee confronteren en gewoon eens vragen of je er niet bij mag komen zitten als ze weer eens achter de pc duikt met die gozer. Als ze om je geeft heeft ze begrip voor jouw gevoelens en gedachtes, als ze stennis begint te trappen zou mij dit genoeg zeggen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:55:55 #36
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_88891392
quote:

[..]

Lees je al lang in R&P?
Denk je dat mannen om elke (kut)scheet die zijn vriendin laat een topic opent?
Meestal gaat het over veranderd gedrag over een langere tijd waar je zeker wel vraagtekens bij kan zetten...

En daarnaast, denk je dat vrouwen niet met deze vragen worstelen en hier posten? De conclusie is meestal het zelfde hoor :) Of ga je daar posten dat we denken dat mannen willoze creaturen zijn die overal hun piemel in hangen?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:59:34 #37
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_88891458
quote:

[..]

Klinkt veelbelovend TS!! Hier mag je je handjes mee dichtknijpen.

Trouwen met een vrouw die niet met je communiceert, die geheimen bewaart en die je ontloopt en ondertussen ander gezelschap opzoekt..... :{

Ik zou die jurk maar ff afbestellen. Je kan altijd nog trouwen met iemand die wel 100% voor jou gaat.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:01:43 #38
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88891500
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:55 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Lees je al lang in R&P?
Denk je dat mannen om elke (kut)scheet die zijn vriendin laat een topic opent?
Meestal gaat het over veranderd gedrag over een langere tijd waar je zeker wel vraagtekens bij kan zetten...

En daarnaast, denk je dat vrouwen niet met deze vragen worstelen en hier posten? De conclusie is meestal het zelfde hoor :) Of ga je daar posten dat we denken dat mannen willoze creaturen zijn die overal hun piemel in hangen?
Dit was een reactie op een algemene opmerking van iemand dat een platonische relatie tussen man en vrouw niet kunnen.

Dus ik begrijp niet zo goed wat je met je reactie wil zeggen.

Als je zelf even de moeite neemt te lezen, had je gezien dat ik al aangaf dat deze situatie weinig goeds voorspelt.
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:05:31 #39
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_88891563
quote:

[..]

Ik zou er nog maar even over nadenken of je met zo'n griet wilt trouwen. Ik vind het namelijk best egoistisch van haar als jij aangeeft dat je er rot onder voelt en zij daar geen boodschap aan heeft. Dit zegt mij genoeg eerljk gezegd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:11:13 #40
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_88891640
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:01 schreef -VoorDePoes- het volgende:

[..]

Dit was een reactie op een algemene opmerking van iemand dat een platonische relatie tussen man en vrouw niet kunnen.

Dus ik begrijp niet zo goed wat je met je reactie wil zeggen.

Als je zelf even de moeite neemt te lezen, had je gezien dat ik al aangaf dat deze situatie weinig goeds voorspelt.
Wat ik helaas niet goed uit mijn toetsenbord krijg is dat ik het eens ben met het feit dat een platonische relatie weinig kans heeft. Er zal altijd een spanning optreden want dat is de chemie in je hersens :) (imho dan he :) )
Ecosia
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:14:46 #41
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88891709
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:11 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Wat ik helaas niet goed uit mijn toetsenbord krijg is dat ik het eens ben met het feit dat een platonische relatie weinig kans heeft. Er zal altijd een spanning optreden want dat is de chemie in je hersens :) (imho dan he :) )
Ik denk dat het ligt aan de personen in kwestie. Zat vrouwen die zat mannen niet genoeg interesseren en andersom.

Dat ene momentje hier of daar dat je denkt "ach, zo slecht is hij/zij niet" dat vind ik verwaarloosbaar.

Niet iedereen voelt zich daadwerkelijk tot iedere man of vrouw aangetrokken.
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:18:45 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_88891774
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:14 schreef -VoorDePoes- het volgende:

[..]

Ik denk dat het ligt aan de personen in kwestie. Zat vrouwen die zat mannen niet genoeg interesseren en andersom.

Dat ene momentje hier of daar dat je denkt "ach, zo slecht is hij/zij niet" dat vind ik verwaarloosbaar.

Niet iedereen voelt zich daadwerkelijk tot iedere man of vrouw aangetrokken.
Hmm, ik denk dat je er automatisch meer van gaat maken op het moment dat de andere persoon wel interessant is, bijvoorbeeld door de zelfde intresses oid. Als de ander je niet intereseerd heeft een vriendschap ook weinig kans :)
Ecosia
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:20:37 #43
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88891806
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:18 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Hmm, ik denk dat je er automatisch meer van gaat maken op het moment dat de andere persoon wel interessant is, bijvoorbeeld door de zelfde intresses oid. Als de ander je niet intereseerd heeft een vriendschap ook weinig kans :)
Sorry, maar ik heb het over sexuele interesse... Als die ontbreekt, ontbreekt iedere basis voor neukerij of een relatie.

Gedeelde interesses veranderen daar weinig aan.
pi_88892092
quote:

[..]

Oh echt? :D Laat mijn beste vriend nou een man zijn ;) Mocht ik nog eens een nieuwe relatie krijgen zou deze persoon het toch echt moeten accepteren. Geen homo trouwens, hij is getrouwd en heeft 3 kinderen :P

Maar dat is een heel ander verhaal dan dat van TS, en ik denk dat het terecht is dat de alarmbellen gaan rinkelen. De trouwplannen zou ik even in de koelkast zetten, en ik zou toch eens een goed gesprek aanknopen met haar.
pi_88892122
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:33 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Oh echt? :D Laat mijn beste vriend nou een man zijn ;) Mocht ik nog eens een nieuwe relatie krijgen zou deze persoon het toch echt moeten accepteren. Geen homo trouwens, hij is getrouwd en heeft 3 kinderen :P

Maar dat is een heel ander verhaal dan dat van TS, en ik denk dat het terecht is dat de alarmbellen gaan rinkelen. De trouwplannen zou ik even in de koelkast zetten, en ik zou toch eens een goed gesprek aanknopen met haar.
Ja echt, je bent niet normaal.
Ik zou er een R&P topic over openen als ik jou was.
pi_88892126
quote:
We hebben trouwplannen, ze heeft vorige week haar trouwjurk besteld, de plannen zijn voor september 2011. Ik heb haar al wel aangegeven dat ik me er niet lekker bij voel en zo, maar daar heeft ze geen boodschap aan.
WTF!

En dit pik je gewoon maar?

_O-
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_88892191
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:33 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Reken er maar op dat hij in zijn fantasie je alle hoeken van de kamer laat zien.
pi_88892236
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:37 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Reken er maar op dat hij in zijn fantasie je alle hoeken van de kamer laat zien.
pi_88892261
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:37 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dat geeft hij ook gewoon toe, maar dan nog is deze vriendschap platonisch :Y Ik heb nooit gezegd dat dat niet zo is, ik vind het alleen onzin dat het niet zo kunnen of mogen.
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:41:43 #50
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_88892289
quote:

[..]

je bedoelt tenzij...
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_88892326
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:40 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat geeft hij ook gewoon toe, maar dan nog is deze vriendschap platonisch :Y Ik heb nooit gezegd dat dat niet zo is, ik vind het alleen onzin dat het niet zo kunnen of mogen.
Maar als je een relatie heb, mag die persoon er geen moeite mee hebben dat je gaat stappen met een kerel die probeert je broekje in te komen? Vreemd.
Wat vindt zijn vrouw eigenlijk van zijn fantasieën?
pi_88892409
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:41 schreef pisnicht het volgende:

[..]

je bedoelt tenzij...
Nee ik bedoel mits anders had ik wel tenzij getypt.
pi_88892513
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maar als je een relatie heb, mag die persoon er geen moeite mee hebben dat je gaat stappen met een kerel die probeert je broekje in te komen? Vreemd.
Ik ga nooit met hem stappen en hij probeert nooit in mijn 'broekje te komen' omdat hij niet vreemd gaat, ik niet wil dat hij vreemd gaat en onze vriendschap ons te dierbaar is. Hij heeft nooit wat geprobeerd. Zijn vrouw weet er voor zover ik weet niets vanaf, ze accepteerd onze vriendschap en that's it. Niets vreemds aan, het leven kan soms heerlijk simpel zijn. Ik ken hem zo'n 8 jaar, mijn vriend heeft er nooit moeite mee gehad en zou niet weten waarom het wel een probleem in een eventuele nieuwe relatie zou moeten zijn.

Maar we dwalen af.
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:52:35 #54
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_88892590
Nou wat je kan proberen is gewoon zorgen dat je dus WEL een keer mee gaat en kijken wat voor spanning er dan hangt. Persoonlijk zou ik het tussen jou en je vriendin proberen op te lossen en die kerel erbuite te houden, hij gaat immers niet vreemd.

Dat terzijde, als jij je zorgen maakt omdat je vriendin zich ineens heel anders gedraagt, van de ene op de andere dag er andere dingen gaat doen en heel veel tijd in een nieuwe kerel steekt en haar enige antwoord is "daar heb ik geen boodschap aan" Dan schort er veel meer aan de relatie dan alleen vreemd gaan, dit is al een gebrek aan wederzijds respect. Aangezien er huwelijks plannen zijn raad ik je aan dat wanneer ze nog eens webcammen dat je gewoon rustig naar haartoe gaat en vraagt of ze er op dat moment mee wilt stoppen om rustig met jou te praten. Als ze niet stopt weet je sowieso dat die ander belangrijker is. En anders moet je het dan maar eens even over hebben dat jij het idee krijgt dat ze wel heel anders is, dat ze vreemd gaat en dat jij je gewoon zorgen maakt. Als ze dan nog bot reageert dan moet jij ook genoeg weten, zeker omdat ze die kerel pas kent.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_88892666
Ik denk dat je er gewoon met haar over moet praten. Waarom kunnen jullie geen dingen met zijn 3-en doen bijvoorbeeld?

Ik heb ook een beste vriend, ik ben nu 29 en ik ken die jongen 15 jaar. Mijn partner weet ervan en als ik iets met die vriend gaat doen is hij erbij of hij weet er vanaf als hij niet kan. Hij ziet er totaal geen gevaar in want dat is er ook niet.
Haters gonna hate.
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:02:12 #56
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_88892847
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb ook een beste vriend, ik ben nu 29 en ik ken die jongen 15 jaar. Mijn partner weet ervan en als ik iets met die vriend gaat doen is hij erbij of hij weet er vanaf als hij niet kan. Hij ziet er totaal geen gevaar in want dat is er ook niet.
Ik maak hier uit het berricht op dat ze die kerel pas een paar weken kent, dat is toch net iets anders dan een vriend die je al meer dan de helft van je hele leven kent. En sowieso als jou vriend zich er ooit jaloers over voelde mag ik toch hopen dat je er normaal met hem over zou praten in plaats van reageren met "daar heb ik geen boodschap aan"
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:12:50 #57
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_88893130
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nee ik bedoel mits anders had ik wel tenzij getypt.
Dan begrijp je de betekenis van mits niet of je bent zelf homo.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_88893248
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:12 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Dan begrijp je de betekenis van mits niet of je bent zelf homo.
:W
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:21:17 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88893361
Tenzij!
Zonder de geen: Mits!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:27:37 #60
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_88893562
Inderdaad, het moet tenzij zijn!

Prutser!

Taalnazi's unite! :P
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_88893594
Ja. Ze gaat vreemd. En nu?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_88894122
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:02 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik maak hier uit het berricht op dat ze die kerel pas een paar weken kent, dat is toch net iets anders dan een vriend die je al meer dan de helft van je hele leven kent. En sowieso als jou vriend zich er ooit jaloers over voelde mag ik toch hopen dat je er normaal met hem over zou praten in plaats van reageren met "daar heb ik geen boodschap aan"
Normaal praten moet je zowiezo doen met je partner. Waar het ook over gaat.
Haters gonna hate.
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:08:53 #63
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_88894693
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Normaal praten moet je zowiezo doen met je partner. Waar het ook over gaat.
Alleen als het belangrijk echt is, soms is een compleet arbitrair argument waarbij de borden om je oren vliegen gewoon heel vermakelijk, en een goede reden om eindelijk je servies te vervangen.
pi_88894839
quote:

[..]

Ze heeft er geen boodschap aan :') Lekker dan, en wat jij vindt of voelt dat boeit haar niet? Jullie gaan trouwen, dan mag je toch verwachten dat ze iets meer rekening met jou houdt?

Je hoeft natuurlijk niet meteen weg te gaan (misschien zijn ze echt wel alleen vrienden), maar eens een keer goed boos worden en duidelijke afspraken hierover maken lijkt me niet verkeerd.

Jij vertrouwt haar momenteel niet en als ik het zo lees is dat zeker terecht. Niet echt een goede basis voor een huwelijk. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je wel met haar wilt trouwen als haar gedrag niet verandert.
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:23:31 #65
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_88895131
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:13 schreef Devz het volgende:

[..]

Ze heeft er geen boodschap aan :') Lekker dan, en wat jij vindt of voelt dat boeit haar niet? Jullie gaan trouwen, dan mag je toch verwachten dat ze iets meer rekening met jou houdt?

Je hoeft natuurlijk niet meteen weg te gaan (misschien zijn ze echt wel alleen vrienden), maar eens een keer goed boos worden en duidelijke afspraken hierover maken lijkt me niet verkeerd.

Jij vertrouwt haar momenteel niet en als ik het zo lees is dat zeker terecht. Niet echt een goede basis voor een huwelijk. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je wel met haar wilt trouwen als haar gedrag niet verandert.

Oplossing, neem een kind om de breuk te lijmen ^O^

;-)
Ecosia
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:24:06 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88895149
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:23 schreef Jumparound het volgende:

Oplossing, neem een kind om de breuk te lijmen ^O^

;-)
Was dat jouw insteek???
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:24:36 #67
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_88895170
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Was dat jouw insteek???
Nee, ik was toe aan verandering :)
Ecosia
pi_88895325
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 07:22 schreef Prins_Charming het volgende:
Klinkt als bijna net als een situatie waar een getrouwde vriend van mij in zat.
Inmiddels is de man gescheiden......
dus wat is nu de uitkomst voor de ts? :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88895472
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:16 schreef L3viathan het volgende:
Waarschijnlijk ragt die gast haar 4 dagen in de week compleet uit elkaar!

Tip: zoek zelf ook een ander
Nee dat helpt, dan is ie net zo erg als zijn vriendin (als ze echt vreemd gaat)
pi_88896095
Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik niet boos dúrf te worden. Dit omdat zij dan ontzettend op haar teentjes zou zijn getrapt omdat ik haar niet vertrouw.
Daar is ze heel gevoelig voor, wordt ze boos van en gaat ze waarschijnlijk niet op de gewenste manier reageren.
Zij zou het namelijk compleet onterecht vinden dat ik haar niet vertrouw omdat ze vindt dat er niks aan de hand is en ik me niet moet aanstellen. Iemand niet vertrouwen terwijl er niks aan de hand is, is volgens haar een zwaar misdrijf.

Boos worden zou het dus alleen maar erger maken..
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:55:22 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88896214
En ondertussen laat je het lekker borrelen. Nee, dat is een puik plan.
Soms is boos worden en alle energie die daarbij loskomt juist heel verhelderend.
Vaak zelfs :+ .
pi_88896368
Eens met copycat.. Als zij boos word zou ze er miss ook wel dingen uit kunnen 'floepen' tijdens de ruzie..
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:00:30 #73
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_88896404
Je zou toch maar gaan trouwen met iemand waar je nooit boos op mag worden :N
Sterkte TS.. je zal het nodig hebben
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:05:01 #74
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88896586
Als jij hem nog nooit hebt ontmoet is het iig haar intentie, bewust of niet.

Confronteer haar nogmaals met jouw problemen hiermee en maak duidelijk dat ze dat niet zomaar kan wegwuiven omdat ze daar 'behoefte' aan heeft. Jouw achterdocht is natuurlijk volledig gerechtvaardigd en dat zal ze moeten accepteren. Pas als ze jouw gevoelens serieus neemt kunnen jullie samen naar een oplossing zoeken
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_88896592
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:
Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik niet boos dúrf te worden. Dit omdat zij dan ontzettend op haar teentjes zou zijn getrapt omdat ik haar niet vertrouw.
Daar is ze heel gevoelig voor, wordt ze boos van en gaat ze waarschijnlijk niet op de gewenste manier reageren.
Zij zou het namelijk compleet onterecht vinden dat ik haar niet vertrouw omdat ze vindt dat er niks aan de hand is en ik me niet moet aanstellen. Iemand niet vertrouwen terwijl er niks aan de hand is, is volgens haar een zwaar misdrijf.

Even lullig gezegd, maar nee, dat begrijp ik niet. Ik begrijp ook niet dat je er überhaupt over denkt om met zo iemand te trouwen. Het moet wel bespreekbaar blijven lijkt me, en zolang het dat niet is zou ik hetzelfde denken als jij. Ik zou eerder denken dat ze zwaar schuldig is, als ze er zo heftig op reageert.
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:07:04 #76
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_88896638
TS: Ik doe het even voor met CC...

JA: Liefje, ik wil je wat vragen...
CC: Ja JA? *O*
JA: Koffie of thee
CC: IK DACHT DAT JE ME TEN HUWELIJK GING VRAGEN OEN, EIKEL
JA: sorry mop, wil je met me trouwen?

DIt is geen goede basis voor een huwelijk...
Lok het maar uit vanavond, maar dude, zo ga je echt je leven kapot maken :)
Ecosia
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:09:30 #77
8369 speknek
Another day another slay
pi_88896709
Volgende keer als ze aan het webcammen is naakt de kamer binnenlopen en haar swaffelen. Oh ik wist niet dat je aan het chatten was.

Prove you're a MAN, man.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:09:49 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88896718
Klootzak! Ik had toch gezegd dat je me nooit boos mocht maken?!? Want dan ben ik niet meer in staat om cool en collective te zijn en laat ik het achterste van mijn tong zien. Ja, diezelfde tong ja die mijn beste vriend ook meermalen op diverse lichaamsdelen heeft gevoeld ja! Problemen mee? Jouw probleem. En schiet godverdomme eens op met die koffie. Lul.
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:12:04 #79
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88896790
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Het probleem is denk ik dat Fok! vooral jongeren aantrekt. ik heb best wat aantrekkelijke vriendinnen, waar ik het goed mee kan vinden. Dat je best met ze zou kunnen neuken maakt natuurlijk niks uit. Zolang je niet verliefd bent en als het je denken niet beheerst is dat helemaal geen probleem om daar niet naar te handelen. De seksuele spanning bestaat vaak helemaal niet.

Men op Fok! heeft iets teveel de neiging hun eigen belevingswereld op iedereen te projecteren. Dat jij en jouw omgeving (vaak op dit soort punten gelijk) het zo beleeft zegt niets over de rest van de wereld.

En dat neemt allemaal niks weg van het feit dat deze situatie erg verdacht is btw. In het geval van vriendschap zou ze zich namelijk compleet anders gedragen.
pi_88896951
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:12 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het probleem is denk ik dat Fok! vooral jongeren aantrekt. ik heb best wat aantrekkelijke vriendinnen, waar ik het goed mee kan vinden. Dat je best met ze zou kunnen neuken maakt natuurlijk niks uit. Zolang je niet verliefd bent en als het je denken niet beheerst is dat helemaal geen probleem om daar niet naar te handelen. De seksuele spanning bestaat vaak helemaal niet.

Men op Fok! heeft iets teveel de neiging hun eigen belevingswereld op iedereen te projecteren. Dat jij en jouw omgeving (vaak op dit soort punten gelijk) het zo beleeft zegt niets over de rest van de wereld.

En dat neemt allemaal niks weg van het feit dat deze situatie erg verdacht is btw. In het geval van vriendschap zou ze zich namelijk compleet anders gedragen.
Hier ben ik het mee eens. Dit is de eerste keer dat ik hier een post doe en het valt me op dat mensen reageren vanuit voorbeelden uit hun eigen leven. Dat is niet gek, maar helpt me weinig.
Ook ben ik het eens met de opmerking:
quote:
In het geval van vriendschap zou ze zich namelijk compleet anders gedragen.
Dit is iets waar ik tegenaan loop en waar ik niet vanaf kom. Voorheen had ze vrienden en deed ze daar eens in de twee weken iets mee. Tegenwoordig heeft ze een nieuwe 'beste' vriend en is ze daar drie keer per week mee de hort op. Verdacht...
Ik kan er nog steeds niet over uit wat ik er nou precies aan moet doen, so keep 'em coming.
pi_88896986
quote:
Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik niet boos dúrf te worden.
Nee totaal niet zelfs. Niet per sé om het feit dat ze een vriend heeft maar om het feit dat ze niet eens de moeite wil nemen om te horen wat jij er van denkt wanneer je duidelijk aangeeft dat het je dwars zit...
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:Dit omdat zij dan ontzettend op haar teentjes zou zijn getrapt omdat ik haar niet vertrouw.
Hier maakt ze het toch zelf naar door in jullie relatie jouw gevoelens/ideeen negeert en hierdoor je wantrouwen, terecht, door voedt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:Daar is ze heel gevoelig voor, wordt ze boos van en gaat ze waarschijnlijk niet op de gewenste manier reageren.
En je vindt de manier waarop ze met die "vriend" omgaat wel gewenst? Dus je hebt liever dat je de kans loopt om onwetend bedrogen te worden dan om je vriendin te confronteren en zo duidelijkheid te scheppen?
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:Zij zou het namelijk compleet onterecht vinden dat ik haar niet vertrouw omdat ze vindt dat er niks aan de hand is en ik me niet moet aanstellen.
Op wat voor basis hebben jullie dan een relatie dat er geen ruimte is voor jouw gevoelens? Vertrouwen is niet iets wat je krijgt maar moet verdienen en behouden, heb niet het idee dat dat prioriteit nummer 1 is van je vriendin.
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:Iemand niet vertrouwen terwijl er niks aan de hand is, is volgens haar een zwaar misdrijf.
Richt je eens op jezelf, fuck wat zij vindt/denkt/wil en groei een ruggegraat. Op welke manier geeft ze jou het gevoel dat er niks aan de hand is. Haar totale gebrek aan openheid en behoefte om met jou te communiceren over dingen die je dwars zitten schreeuwen één ding heel hard: NIET KLAAR OM TE TROUWEN WANT WE HEBBEN GEEN GEZONDE RELATIE!!
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:Boos worden zou het dus alleen maar erger maken..
Nee het wordt erger wanneer je lekker over je heen laat lopen en je vindt ze op een dag samen in je bed terwijl jullie kindje een kamer verderop ligt te slapen...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:19:51 #82
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88897033
quote:

Geef nou gewoon eens niet toe aan vrouwelijke emotionele chantage pls. Lekker belangrijk dat ze dan op d'r teentjes is getrapt. Ze heeft je onder de plak als ik dat zo hoor.
pi_88897122
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:18 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Nee totaal niet zelfs. Niet per sé om het feit dat ze een vriend heeft maar om het feit dat ze niet eens de moeite wil nemen om te horen wat jij er van denkt...
[..]

Hier maakt ze het toch zelf naar door in jullie relatie jouw gevoelens/ideeen negeert en hierdoor je wantrouwen, terecht, door voedt.
[..]

En je vindt de manier waarop ze met die "vriend" omgaat wel gewenst? Dus je hebt liever dat je de kans loopt om onwetend bedrogen te worden dan om je vriendin te confronteren en zo duidelijkheid te scheppen?
[..]

Op wat voor basis hebben jullie dan een relatie dat er geen ruimte is voor jouw gevoelens? Vertrouwen is niet iets wat je krijgt maar moet verdienen en behouden, heb niet het idee dat dat prioriteit nummer 1 is van je vriendin.
[..]

Richt je eens op jezelf, fuck wat zij vindt/denkt/wil en groei een ruggegraat. Op welke manier geeft ze jou het gevoel dat er niks aan de hand is. Haar totale gebrek aan openheid en behoefte om met jou te communiceren over dingen die je dwars zitten schreeuwen één ding heel hard: NIET KLAAR OM TE TROUWEN WANT WE HEBBEN GEEN GEZONDE RELATIE!!
[..]

Nee het wordt erger wanneer je lekker over je heen laat lopen en je vindt ze op een dag samen in je bed terwijl jullie kindje een kamer verderop ligt te slapen...
Amen _O_

Overigens reageerde ik vanuit mijn eigen situatie die uiteraard heel anders is, omdat gezegd werd dat mannen en vrouwen geen platonische vriendschap zouden kunnen hebben. Dat wilde ik weerleggen. Verder weet je nog steeds niet wat je moet doen, ik denk dat je adviezen genoeg hebt waar je wél wat mee zou kunnen doen.

Er is niemand die in dit topic gepost heeft die jouw situatie normaal vind. En dus moet je eens met je vuist op tafel slaan en eens voor jezelf opkomen. Of ben je soms bang dat ze dan haar koffers pakt...?
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:24:00 #84
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88897170
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:22 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Of ben je soms bang dat ze dan haar koffers pakt...?
Natuurlijk is hij daar bang voor, ik neem aan dat hij niet voor niks bij d'r is. Ik vind wat je hier impliceert (dat hij daar niet bang voor zou moeten zijn) een beetje vreemd.
pi_88897208
quote:
Als dat de uitkomst zou zijn zou ik ze nog met alle liefde willen inpakken ook, ga lekker iemand anders in de zeik nemen...
pi_88897418
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:24 schreef kingmob het volgende:

[..]

Natuurlijk is hij daar bang voor, ik neem aan dat hij niet voor niks bij d'r is. Ik vind wat je hier impliceert (dat hij daar niet bang voor zou moeten zijn) een beetje vreemd.
Hoezo moet hij dan bang zijn? Als het toch puur platonisch is hoeft ze daar toch niet zo van uit d'r pan te gaan dat ze dr spullen inpakt? En als ze dat wel doet weet je genoeg en wat De_Rikster al zegt, dan is TS haar beter kwijt dan rijk. Je laat je toch niet chanteren en je leven regeren door de angst dat ze weggaat?

Nee, lijkt mij geen gezonde relatie dan.
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:46:49 #87
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_88897943
quote:

Als jij kwaad bent dan ga je dat toch bagatelliseren omdat mevrouw wel eens boos zou kunnen worden? Sterker nog, hoe meer geprikkeld iemand reageert, hoe meer ik zou denken dat ik gelijk zou hebben.

Als jij niet op je eigen grenzen let, doet niemand het.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_88898587
quote:
Als ik daar niet bang voor zou zijn, waarom zou ik dan überhaupt dit topic maken? Natuurlijk ben ik bang dat ze haar koffers pakt. Net als dat ik bang ben dat ze er vandoor gaat omdat ze verliefd wordt op een ander.
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:05:36 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88898624
Maar zou je dan liever in een leugen verder leven?
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:07:44 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_88898702
Elk huwelijk eindigt in een weke man die zijn vrouw vreest. TS is er gewoon al vast mee begonnen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_88898716
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:04 schreef Nihongo het volgende:

[..]

Als ik daar niet bang voor zou zijn, waarom zou ik dan überhaupt dit topic maken? Natuurlijk ben ik bang dat ze haar koffers pakt. Net als dat ik bang ben dat ze er vandoor gaat omdat ze verliefd wordt op een ander.
Maar wat heb je liever? Dat ze wegloopt omdat je iets wil bespreken wat je dwars zit of omdat het vrij beperkend is voor haar om haar sexuele escapades te moeten plannen in de uren dat jij niet thuis bent? In het laatste geval kan je nog wel een tijdje van haar fysieke aanwezigheid genieten, geestelijk is ze er blijkbaar toch al niet meer...
pi_88898740
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:05 schreef Copycat het volgende:
Maar zou je dan liever in een leugen verder leven?
Dat dus.. Niet boos worden omdat je bang bent dat ze weggaat, vind je dat zelf echt verstandig? Want ik denk dat ze dan uiteindelijk toch wel weggaat, of je nou wel of niet boos wordt. Dan houd je inderdaad vast aan een leugen en kletter je uiteindelijk nog veel harder op je gezicht.
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:09:37 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88898766
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:07 schreef speknek het volgende:
Elk huwelijk eindigt in een weke man die zijn vrouw vreest. TS is er gewoon al vast mee begonnen.
Jij neemt je pa als voorbeeld voor de hele wereld?
pi_88898768
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:14:36 #95
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88898957
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:30 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Hoezo moet hij dan bang zijn? Als het toch puur platonisch is hoeft ze daar toch niet zo van uit d'r pan te gaan dat ze dr spullen inpakt? En als ze dat wel doet weet je genoeg en wat De_Rikster al zegt, dan is TS haar beter kwijt dan rijk. Je laat je toch niet chanteren en je leven regeren door de angst dat ze weggaat?

Nee, lijkt mij geen gezonde relatie dan.
Als je niet bang bent dat iemand je verlaat dan lijkt me dat het je niet echt interesseert dat ze bij je zijn. Daarmee is niet gezegd dat je nooit het risico moet nemen iets aan te kaarten, ik zeg slechts dat die angst gezond is naar mijn mening. Je moet er verder niet naar handelen natuurlijk.
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:16:23 #96
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88899038
quote:

For fuck's sake. Eén van de leukere trolls dit.
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:19:34 #97
8369 speknek
Another day another slay
pi_88899181
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
Jij neemt je pa als voorbeeld voor de hele wereld?
Niet alleen mijn pa, die valt zelfs nog enigszins mee, maar het is een karakteristiek die zich naar min of meer al mijn kennisen uitstrekt :').
pi_88899265
Ze kan ook emotioneel vreemgaan natuurlijk.
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:22:07 #99
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88899306
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:21 schreef Scorpie het volgende:
Ze kan ook emotioneel vreemgaan natuurlijk.
:')

En dat is eigenlijk nóg ergur, toch?
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:24:00 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88899381
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:19 schreef speknek het volgende:
Niet alleen mijn pa, die valt zelfs nog enigszins mee, maar het is een karakteristiek die zich naar min of meer al mijn kennisen uitstrekt :').
Je zou bijna gaan denken dat er iets aan je kennissenkring schort ...
pi_88899390
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:14 schreef kingmob het volgende:

[..]

Als je niet bang bent dat iemand je verlaat dan lijkt me dat het je niet echt interesseert dat ze bij je zijn. Daarmee is niet gezegd dat je nooit het risico moet nemen iets aan te kaarten, ik zeg slechts dat die angst gezond is naar mijn mening. Je moet er verder niet naar handelen natuurlijk.
Ik heb toch aardig wat (langdurige) relaties gehad maar ik ben nooit bang geweest dat de ander me zou verlaten. Dat heeft niets met interesse te maken maar alles met vertrouwen.. Maar ik dwaal weer af :@
pi_88899418
quote:
Elk huwelijk eindigt in een weke man die zijn vrouw vreest.
Ik vrees mijn vrouw niet, ik vrees voor het feit dat ze weg gaat.
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:25:08 #103
8369 speknek
Another day another slay
pi_88899427
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef Copycat het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat er iets aan je kennissenkring schort ...
Ja hoe komen ze er ook op in al die comedies.
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:25:51 #104
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_88899455
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef Nihongo het volgende:

[..]

het is je vrouw nog niet... Maar als ze nu weg zou gaan om een akkefietje om een "vriend" hoe denk je dat je huwelijk eruit zou gaan zien?
Ecosia
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:26:59 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88899506
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:25 schreef speknek het volgende:
Ja hoe komen ze er ook op in al die comedies.
Komedie is overdrijving ...
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:28:26 #106
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88899558
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik heb toch aardig wat (langdurige) relaties gehad maar ik ben nooit bang geweest dat de ander me zou verlaten. Dat heeft niets met interesse te maken maar alles met vertrouwen.. Maar ik dwaal weer af :@
Nee, je begrijpt niet wat ik bedoel, het heeft namelijk niets met vertrouwen te maken. Het gaat niet over de gedachte dat iemand evt. een reden heeft om je te verlaten, het gaat om het gevoel dat het daadwerkelijke verlaten je geeft. Je wil toch nooit dat iemand waar je van houdt je verlaat?
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:29:55 #107
8369 speknek
Another day another slay
pi_88899630
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:26 schreef Copycat het volgende:
Komedie is overdrijving ...
Lees mijn opmerking nog eens een keer terug..
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:31:19 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88899677
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:29 schreef speknek het volgende:

Lees mijn opmerking nog eens een keer terug..
Ik denk dat de andere overdreven kant van die medaille niet zo 'grappig' overkomt, in sitcoms ...
pi_88899687
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:28 schreef kingmob het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt niet wat ik bedoel, het heeft namelijk niets met vertrouwen te maken. Het gaat niet over de gedachte dat iemand evt. een reden heeft om je te verlaten, het gaat om het gevoel dat het daadwerkelijke verlaten je geeft. Je wil toch nooit dat iemand waar je van houdt je verlaat?
Ah ok, ik begreep je inderdaad verkeerd :@ Maar.. om even op het probleem van TS terug te komen, op een gegeven moment moet hij toch inzien dat hij iets moet doen? Want ik denk eerlijk gezegd, dat als ze al weg zou gaan omdat TS vertelt wat hij voelt, dat uiteindelijk toch onvermijdelijk is wat hij ook doet of zegt. Maar dat zei je eerder ook al (dat je er niet naar moet handelen).

TS, wat ben je nu eigenlijk van plan..?
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:44:30 #110
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88900227
Ik denk dat TS het eerst even goed moet laten doordringen dat hij onder de plak zit. Als die situatie al een tijdje bestaat heeft hij sowieso een probleem ben ik bang.
pi_88900233
Ik neem aan dat ze ook een eigen telefoon en mailbox heeft die op slot zit voor TS.

Deze relatie is al gedoemd te mislukken. Ik denk zelfs dat ze gewoon wacht op een trigger van TS om op basis van legitieme redenen te vertrekken.

Ik zeg het je, als TS zijn vriendin confronteert maakt ze stennis en zit ze in no-time bij haar nieuwe vriendje. Enig verschil is dat ze dat niet hoeft te verbergen, en het met een piemel minder moet stellen...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_88900501
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef Nihongo het volgende:
[..]
En je vreest de rest van je leven niet als je trouwt met iemand, die om iets wat ze zelf op laat lopen, je emotioneel chanteert?

Typisch...
pi_88900599
quote:
TS, wat ben je nu eigenlijk van plan..?
Ik weet het nog steeds niet echt. Ik wil haar wel confronteren, maar geen idee hoe ik moet beginnen en hoe ik dat gesprek moet laten verlopen om het niet te laten escaleren naar iets wat ik niet wil.
Ze geeft aan dat ze bij me wil blijven, dat er niks aan de hand is en dat ze er nooit met iemand anders vandoor zou gaan. Ze probeert me dus eigenlijk gerust te stellen. Zij ziet ook wel dat ik niet lekker in mijn vel zit natuurlijk.
Ik vind het enkel zo moeilijk te geloven gezien het gedrag van de afgelopen tijd.
pi_88900686
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:53 schreef Nihongo het volgende:

[..]
Ik weet het nog steeds niet echt. Ik wil haar wel confronteren, maar geen idee hoe ik moet beginnen en hoe ik dat gesprek moet laten verlopen om het niet te laten escaleren naar iets wat ik niet wil.
Ze geeft aan dat ze bij me wil blijven, dat er niks aan de hand is en dat ze er nooit met iemand anders vandoor zou gaan. Ze probeert me dus eigenlijk gerust te stellen. Zij ziet ook wel dat ik niet lekker in mijn vel zit natuurlijk.
Ik vind het enkel zo moeilijk te geloven gezien het gedrag van de afgelopen tijd.
"Luister Nihonga, ik wil even paten over je vriend. Het zint me niet dat je kennelijk geen boodschap hebt aan hoe ik me hier over voel maar ik voel me buitengesloten en wil het hier op een volwassen manier over hebben."
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:57:57 #115
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88900753
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:53 schreef Nihongo het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Maar ik weet ook ff niet hoe ik het uit moet leggen.

quote:
Nee, je vertrouwt het voor geen meter :D

En terecht.
pi_88900891
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:57 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Maar ik weet ook ff niet hoe ik het uit moet leggen.
TS JE HEBT RECHT OP DUIDELIJKHEID, EIS DAT DAN OOK!

Zo duidelijk?
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:04:37 #117
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88901023
Zoiets ja.
pi_88904768
Gewoon vraag eens om iets met zijn 3en te gaan doen, en als ze dat niet wil waarom dan niet.
En zeg dat je die jongen wil leren kennen onder het mom "hoe meer zielen hoe meer vreugd".
Haters gonna hate.
pi_88904892
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:44 schreef Ridocar het volgende:
Ik neem aan dat ze ook een eigen telefoon en mailbox heeft die op slot zit voor TS.

Een eigen telefoon en privé mailbox is dan toch weer niet zo raar lijkt me....
pi_88904922
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:31 schreef CyclingGirl het volgende:
Gewoon vraag eens om iets met zijn 3en te gaan doen, en als ze dat niet wil waarom dan niet.
En zeg dat je die jongen wil leren kennen onder het mom "hoe meer zielen hoe meer vreugd".
Ja en dan? Ik ga me alleen maar op zitten vreten en de sfeer ongemakkelijk maken. Op alles letten en daar dingen achter zoeken.. Geen optie denk ik. Tenzij het juist de bedoeling is dat de sfeer ongemakkelijk wordt en hij zich ook realiseert dat er iets niet in orde is ;)
pi_88904947
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:34 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Een eigen telefoon en privé mailbox is dan toch weer niet zo raar lijkt me....
Nee klopt, dat is vrij normaal. En als ik wil kan ik daar bij, maar dat doe ik niet.
pi_88904961
quote:

[..]

misschien gaat ze niet vreemd maar flirt ze wat met het idee? nja. linksom of rechtsom. de enige die de vraag kan beantwoorden is zijzelf. probeer het toch eens met gewoon maar vragen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:42:49 #123
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88905209
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:36 schreef simmu het volgende:

[..]

misschien gaat ze niet vreemd maar flirt ze wat met het idee? nja. linksom of rechtsom. de enige die de vraag kan beantwoorden is zijzelf. probeer het toch eens met gewoon maar vragen.
Gezien het feit dat het relatief 'open' gebeurd denk ik dit ook idd. Ze heeft het voor zichzelf misschien nog niet eens toegegeven, maar daden zeggen meer dan woorden.
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:44:08 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88905276
Vandaar ook de defensieve houding: om met name zichzelf te overtuigen.
Zit wat in.
pi_88905819
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:44 schreef Copycat het volgende:
Zit wat in.
Dat denk ik dus ook. Als er niets aan de hand was zou ze zich niet zo opwinden..
pi_88906290
quote:
Zit wat in.
Zit inderdaad wat in.. Ik wordt er niet blij van :P
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:21:26 #127
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88906716
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:09 schreef Nihongo het volgende:

[..]

Zit inderdaad wat in.. Ik wordt er niet blij van :P
Logisch man.

Je angst is ook begrijpelijk, maar je moet er effe doorheen.
pi_88907574
och, wellicht ziet de soep er een stuk heter uit dan opgediend
(no pun intented :o )

ik kan me zo voorstellen dat het trouwen voor haar nu opeens wel erg dichtbij komt en dat ze nog eventjes wellicht alleen maar het idee wil hebben dat ze nog niet hoeft. ik druk me knunzig uit merk ik vandaag. wat ik bedoel: wellicht is het allemaal echt gewoon onschuldig en wil ze gewoon ff nog vaak uitgaan met iemand die niet jou is.
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:50:01 #129
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88907823
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:44 schreef simmu het volgende:
och, wellicht ziet de soep er een stuk heter uit dan opgediend
(no pun intented :o )

ik kan me zo voorstellen dat het trouwen voor haar nu opeens wel erg dichtbij komt en dat ze nog eventjes wellicht alleen maar het idee wil hebben dat ze nog niet hoeft. ik druk me knunzig uit merk ik vandaag. wat ik bedoel: wellicht is het allemaal echt gewoon onschuldig en wil ze gewoon ff nog vaak uitgaan met iemand die niet jou is.
begrijpelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat dat zich dan beperkt tot "uitgaan met".

En als je dat echt vindt, zeg het dan gewoon. Als je echt wil trouwen, zo serieus bent... Dan moet je eerlijk kunnen zeggen dat je nog ff wil snoepen.
pi_88907994
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:50 schreef -VoorDePoes- het volgende:

[..]

begrijpelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat dat zich dan beperkt tot "uitgaan met".

En als je dat echt vindt, zeg het dan gewoon. Als je echt wil trouwen, zo serieus bent... Dan moet je eerlijk kunnen zeggen dat je nog ff wil snoepen.
ik kan het eigenlijk wel voorstellen hoor :@
ik bedoel dan meer uitgaan zonder vreemdgaan. je moest eens weten hoeveel mensen opeens de kriebels krijgen vlak voor hun huwelijk! al die vrijgezellenavonden met strippers enzo ;)
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:58:44 #131
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88908241
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:54 schreef simmu het volgende:

[..]

ik kan het eigenlijk wel voorstellen hoor :@
ik bedoel dan meer uitgaan zonder vreemdgaan. je moest eens weten hoeveel mensen opeens de kriebels krijgen vlak voor hun huwelijk! al die vrijgezellenavonden met strippers enzo ;)
Die kriebels snap ik ook... Maar puur om het uitgaan an sich? Dat kan toch altijd? Flirten kan ook altijd.

Die kriebel zit hem (naar mijn mening) dan in het feit dat er nooit meer een 'optie op' is. Dat je opeens denkt: ik zit (tenzij in samenspraak anders bepaald) dan mn hele leven vast aan die persoon. Niets ten nadele van die persoon, maar elke dag biefstuk wordt ook een sleur...

Dus wellicht vergis ik me en zie ik het veel te somber in... Maar ik zou verbaasd zijn als dat alles was :D
pi_88909881
Vermoedens dat vriendin vreemdgaat
Dit topic al gelezen? Misschien kan je wat met de dingen die daar staan.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:10:35 #133
308021 HTrockstar
Tweakotine-addict
pi_88910917
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:56 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

"Luister Nihonga, ik wil even paten over je vriend. Het zint me niet dat je kennelijk geen boodschap hebt aan hoe ik me hier over voel maar ik voel me buitengesloten en wil het hier op een volwassen manier over hebben."
dit dus... :Y

en na de tijd haar reactie hier beschrijven zodat wij deze voor jou kunnen analyseren ... :D
pi_88931987
Ik ga er geen heel verhaal aan ophangen... jullie hebben trouwplannen en ze lijkt al geheel over je heen te lopen omdat je haar niet durft te confronteren 'om de sfeer te handhaven'
pi_88933123
Behoud je eer en kap de relatie. Waar rook is is vuur, onthoud dit goed.
Mooooooooo
pi_88933410
eh, wat de fuck gast? :') hoe erg laat jij over je heenlopen? als t mijn vriendin was en ze zou zo doen had ze van mij een swift kick in the ass, to the curb, gekregen

tl;dr: ja ze gaat vreemd (hoogstwaarschijnlijk, zie ook de eerste reactie in dit topic)
wat je moet doen? niet zo over je heen laten lopen. ik zou het persoonlijk uitmaken denk ik.
pi_88933414
quote:

[..]

je gebruikt mits verkeerd. net als vd Gijp altijd doet :')
pi_88933416
quote:

Dat begrijp ik niet nee. Je laat over je heenlopen man, je maakt jouw gevoelens ondergeschikt aan die van haar. Daar gaat het al mis. Kom op zeg, grow a pair. Ga je straks als ze een open huwelijk voorstelt ook hier komen zeggen dat het je stoort maar je er niks van durft te zeggen omdat ze anders boos wordt? :') Jezus man, heeft een van je ouders toen je klein was je verlaten ofzo, met die verlatingsangst van je? :P je moet niet koste wat t koste bij iemand blijven he.
pi_88937670
Confronteer haar, vandaag nog. Je kan toch wel normaal een gesprek met haar voeren? Zo niet, zet dan alsjeblieft die trouwplannen uit je hoofd. Jij zit met de situatie in je maag en het IS ook niet gezond zoals zij met die vriend omgaat en jou erbuiten houdt.

Als zij dat geen reden vindt om iets te veranderen dan zou ik mijn conclusies trekken als ik jou was.
pi_89011226
Wat een bullshit TS, je vriendin gaat overduidelijk vreemd. En jij mist een ruggegraat!
Komop man, lees je startpost nog eens over.. Ga eens een avond flink stappen met je maten, slaap een paar nachten bij je ouwelui en je hebt er een hele andere kijk op. Je zit muurvast in een sleur en het is goed om het eens van een heel ander perspectief te bekijken. Succes!

[ Bericht 0% gewijzigd door Braincrash op 22-11-2010 15:52:10 ]
Geen fratsen maar batsen!
pi_89034553
Heel herkenbaar.

Er zijn de volgende scenario's

1. Het is een platonische relatie en ze wilt niet dat mijn aanstaande man hem ontmoet. Heel raar en het lijkt me als je trouwt dingen deelt, dat doet zij echt niet.(En moet je dan ook afvragen of jezelf in kan houden in toekomstige situaties)

2. Het is een tijdelijk affaire. Ze gaat binnenkort trouwen en wilt daarom nog even te keer gaan voordat ze settled.

3. Ze is op zoek naar iets anders en is klaar met je. In mijn ervaring is het zo dat vrouwen allang bezig zijn met een "nieuwe" relatie en de "oude" relatie aanhouden voor de zekerheid, wanneer ze uitgekeken zijn op de "oude" relatie.(Mijn ex hield mij ook expres uit de buurt van haar toekomstige nieuwe vriendje en had altijd wel een smoesje waarom ik haar collega niet mocht ontmoeten)

Mijn mening, ZET HAAR VOOR HET BLOK. Vertrouwen is heel belangrijk in een relatie, maar dingen delen is minste net zo belangrijk. Daarnaast ga jij er aan kapot en dat moet zij niet willen als ze van je houdt. Wanneer ze met het argument "Ik wil ook mijn eigen leven hebben." gaat zwaaien is het dus echt "Game Over".
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  maandag 22 november 2010 @ 23:40:07 #142
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89037139
Hup TS!
De balans in de relatie is foetsie, pak haar in met je meest intimiderende houding, lukt dat niet is de wipwap definitief omgeslagen en is toekomstig verzet weerloos. Ze zal je dan zelfs zo ver krijgen dat je haar terugneemt zodra ze vreemdgegaan is. Jij bent meer afhankelijk van haar dan andersom lijkt het.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 22 november 2010 @ 23:52:06 #143
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_89037708
Confronteren. En als je er voor 99,9% van overtuigd bent dat je daar niks mee op gaat schieten, is misschien bluffen een optie?
Het overtuigend weten te brengen alsof je bewijzen hebt, maar dat dus helemaal niet hebt. En dat ze de keuze is om eerlijk te zijn en nog een kans te maken bij je, of te liegen en op te hoepelen. Maar is wel heel gewaagd natuurlijk :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 22 november 2010 @ 23:56:18 #144
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89037901

And tell me the truth now, BITCH!
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:08:55 #145
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89038421
quote:

Die "beste vriend" wil d'r hoe dan ook palen hoor.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:10:41 #146
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89038486
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

Die "beste vriend" wil d'r hoe dan ook palen hoor.
Idd, mannen en slechts vriendschap met vrouwen, dat bestaat niet.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 23 november 2010 @ 09:29:15 #147
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_89043204
ik denk dat TS niet meer op fok mag komen van zijn vriendin ;-)
Ecosia
pi_89043373
Zoals andere al zeggen. Ik vind dit al vreemdgaan.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  dinsdag 23 november 2010 @ 09:43:41 #149
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_89043455
Confronteer haar nu TS, je kan zo niet verder. Misschien ziet zij dit hele trouw gebeuren als een extra boost voor jullie relatie, een laatste kans, maar ziet ze er uiteindelijk toch vanaf omdat ze het feitelijk helemaal niet wil. In een relatie praat je met elkaar, als er 1 mee stopt is er een probleem. Jij bent hier al een tijd geleden mee gekapt zo te zien... gewoon gaan trouwen en hopen dat die nieuwe beste vriend overwaaid is de goden verzoeken, ik zou die knaap hoogstpersoonlijk een bezoekje brengen en als blijkt dat ie niet gay is hem de touwtyfus inbeuken. Misschien kickt je meisje daar wel op, een man die wel ballen toont en voor haar wilt vechten. Of je kiest voor optie 2: wegkwijnen bij de gedachte dat die "vriend" je meisje 4x per week ligt kapot te neuken. Ik zou het niet trekken.
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:30:46 #150
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_89044595
en heeft TS haar er al uitgeknikkert?
pi_89044900
Sterkte TS, in onzekerheid leven in je relatie is misschien nog wel erger dan dat het helemaal over zou zijn. Geloof me.
Het zal wellicht beter zijn om haar er idd flink mee te confronteren en op d'r plek te zetten. Want zij zit jou nu op je plek te zetten en dat hoeft niet lange tijd zo door te gaan.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89045882
Volg haar gewoon stiekem of huur informanten in die haar fotograferen :P
  maandag 29 november 2010 @ 14:36:53 #153
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89297523
Ze gaat al vreemd, namelijk emotioneel en dat kan nog erger zijn dan met iemand een keer het bed in duiken.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')