abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88890350
Goedemorgen.

momenteel zit ik in een relatie van 2,5 jaar waarvan we ruim 2 jaar samenwonen. In die 2 jaar zijn we zo'n beetje constant bij elkaar geweest zonder problemen. Dat was fijn, en we hadden het allebei naar ons zin.

Tot voor kort. Mijn vriendin heeft onlangs namelijk een jongen ontmoet (die overigens een stuk jonger is) waar ze het naar mijn idee iets te goed mee kan vinden. Ze heeft bijna meteen daarna haar gedrag tegenover mij drastisch veranderd.
Ze wil nu een aantal keer in de week zonder mij de deur uit. Dat is niet een groot probleem, maar wel als het zo plotseling gebeurt.
Ook heeft ze sindsdien veel haast om bij thuiskomst achter haar pc te gaan zitten, om vervolgens met hem te praten (detail: met de webcam aan).

ze gaat regelmatig met hem alleen naar de kroeg waar niemand komt die wij kennen, en weet het altijd tactisch zo te spelen dat ik niet mee ga of kan.
Als ik tegen haar zeg dat ik vind dat ze te vaak weg is de laatste tijd zegt ze: "ik heb er behoefte aan" en is vervolgens niet van plan er verder over te praten of er iets dan te doen.

Concreet: Ik ben bang dat ze vreemd gaat (niet alleen vanwege bovenstaande redenen; er zijn meer punten), maar ik heb niks om haar mee te confronteren. Moet ik haar confrenteren zonder bewijzen? Moet ik afwachten afwachten tot het vanzelf aan het licht komt? Er is in haar geval geen manier om haar zo te manipuleren dat ze het uit zichzelf vertelt, dat weet ik wel.
Wat moet ik hiermee doen?

[ Bericht 15% gewijzigd door Nihongo op 19-11-2010 08:10:05 (Verhaal was nog niet af) ]
  vrijdag 19 november 2010 @ 07:18:40 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_88890358
Wat jij beschrijft is feitelijk al vreemdgaan, of er nu nog sex bij komt of niet. Ja dus.
The End Times are wild
pi_88890364
Wat denk jezelf? :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_88890367
Heb je het aan haar gevraagd?
pi_88890378
Klinkt als bijna net als een situatie waar een getrouwde vriend van mij in zat.
Inmiddels is de man gescheiden......
pi_88890387
Lijkt er inderdaad heel erg op; dus confronteren al is dat vet moeilijk, doe het toch maar! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_88890445
Gast, laat maar zitten. Dit wordt niks meer :D
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you
pi_88890476
Heerlijk die reacties. :'),

Misschien is het haar nieuwe beste vriend? Of heeft ze gewoon even behoefte om leuke dingen te doen met iemand anders, en is dat toevallig een jongen..?

Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat je wilt praten en gelijk zeggen wat je dwars zit. Probeer wel naar haar te luisteren en op haar gedrag te letten.
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  vrijdag 19 november 2010 @ 07:43:57 #9
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_88890539
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 07:37 schreef RianaLuna het volgende:

Misschien is het haar nieuwe beste vriend? Of heeft ze gewoon even behoefte om leuke dingen te doen met iemand anders, en is dat toevallig een jongen..?

Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat je wilt praten en gelijk zeggen wat je dwars zit. Probeer wel naar haar te luisteren en op haar gedrag te letten.
Jouw beleving. Zeer waarschijnlijk is de vriendin van TS wél een knap meisje, dan gaat het toch echt iets anders.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_88890560
lulz
  vrijdag 19 november 2010 @ 07:47:59 #11
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_88890576
Neuk je nog wel op reguliere basis TS?
  vrijdag 19 november 2010 @ 07:48:30 #12
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_88890580
Of word je alleen maar genaaid?
pi_88890594
quote:

Misschien is het haar nieuwe beste vriend?
Vrouwen horen geen beste vriend te hebben, mits homo.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 19 november 2010 @ 07:50:52 #14
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88890601
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 07:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Vrouwen horen geen beste vriend te hebben, mits homo.
Onzin. Maar het hoort niet de eerste de beste mafkees te zijn die ze op een zeker moment ontmoeten en opeens beste maatjes is.
pi_88890758
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 07:50 schreef -VoorDePoes- het volgende:

[..]

Onzin. Maar het hoort niet de eerste de beste mafkees te zijn die ze op een zeker moment ontmoeten en opeens beste maatjes is.
Geen onzin, vanuit het oogpunt van mannen is een platonische relatie tussen man en vrouw niet mogelijk.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_88890766
zeg maar daag tegen je relatie, of stel haar voor de keus, jij of hem...
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:10:19 #17
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88890783
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:07 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Geen onzin, vanuit het oogpunt van mannen is een platonische relatie tussen man en vrouw niet mogelijk.
Tsja, maar zoveel mannen willen zoveel :D

Betekent niet dat ze ook maar in de buurt komen ván. Nee, ik denk dat dit iets is wat voornamelijk samenhangt met je eigen onzekerheid, al is alles relatief en hangt e.e.a. ook af van de man in kwestie, de vrouw in kwestie en de situatie an sich.

Overigens kan ik prima een goeie vriendin hebben zonder dat daar ooit wat mee gebeurt. Het feit dat ik het er op zou kunnen betekent geenszins dat ik er behoefte aan heb.
pi_88890795
quote:

Misschien is het haar nieuwe beste vriend?
:') ''beste'' vriendschappen bestaan niet tussen man en vrouw. of je moet diegene vanaf je jeugd gekend hebben. zodra mensen 18+ zijn gaat dat niet meer :')
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_88890804
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:07 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dit klopt. Een platonische relatie tussen man en vrouw kan niet. Zeker niet als de man in kwestie nog jong is en op dat gebied niks te verliezen heeft.
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:14:11 #20
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88890812
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:13 schreef Nihongo het volgende:

[..]

Dit klopt. Een platonische relatie tussen man en vrouw kan niet. Zeker niet als de man in kwestie nog jong is en op dat gebied niks te verliezen heeft.
En de vrouw is natuurlijk een willoos creatuur dat haar benen uit elkaar schuift voor iedere kerel die maar wil.

Man, man, man... De gemiddelde Fokker heeft echt een kutleven. De notie dat er twee partijen nodig zijn voor zoiets zegt mensen hier niet veel geloof ik.
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:15:10 #21
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_88890822
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:14 schreef -VoorDePoes- het volgende:

[..]

En de vrouw is natuurlijk een willoos creatuur dat haar benen uit elkaar schuift voor iedere kerel die maar wil.

Man, man, man... De gemiddelde Fokker heeft echt een kutleven.
Ja ik snap het ook niet..
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:16:41 #22
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_88890843
Waarschijnlijk ragt die gast haar 4 dagen in de week compleet uit elkaar!

Tip: zoek zelf ook een ander
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_88890855
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:14 schreef -VoorDePoes- het volgende:

[..]

Man, man, man... De gemiddelde Fokker heeft echt een kutleven. De notie dat er twee partijen nodig zijn voor zoiets zegt mensen hier niet veel geloof ik.
Nee dat zal niet zo zijn. Daar ben ik ook niet op in gegaan, dus dat de conclusie wordt getrokken dat ik dat denk is een beetje jammer.
pi_88890860
Misschien moet je de topictitel aanpassen in: Ze gaat vreemd!

Althans, als het nu nog niet zo is, dan toch binnenkort, tenzij die andere gast het verpest....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:19:13 #25
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88890872
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:17 schreef Nihongo het volgende:

[..]

Nee dat zal niet zo zijn. Daar ben ik ook niet op in gegaan, dus dat de conclusie wordt getrokken dat ik dat denk is een beetje jammer.
Wat denk je dan wanneer je beweert wat je beweert?

Als een platonische relatie niet mogelijk is, wat dan wel? En waar schuilt het probleem dan in?

Kijk, jouw situatie is gewoon bad news, laat dat duidelijk zijn. Maar anderen vertalen dat naar iedere man-vrouw vriendschap situatie en dat is wel erg kort door de bocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')