Jouw beleving. Zeer waarschijnlijk is de vriendin van TS wél een knap meisje, dan gaat het toch echt iets anders.quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:37 schreef RianaLuna het volgende:
Heerlijk die reacties.,
Misschien is het haar nieuwe beste vriend? Of heeft ze gewoon even behoefte om leuke dingen te doen met iemand anders, en is dat toevallig een jongen..?
Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat je wilt praten en gelijk zeggen wat je dwars zit. Probeer wel naar haar te luisteren en op haar gedrag te letten.
Vrouwen horen geen beste vriend te hebben, mits homo.quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:37 schreef RianaLuna het volgende:
Heerlijk die reacties.,
Misschien is het haar nieuwe beste vriend?
Onzin. Maar het hoort niet de eerste de beste mafkees te zijn die ze op een zeker moment ontmoeten en opeens beste maatjes is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vrouwen horen geen beste vriend te hebben, mits homo.
Geen onzin, vanuit het oogpunt van mannen is een platonische relatie tussen man en vrouw niet mogelijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:50 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
Onzin. Maar het hoort niet de eerste de beste mafkees te zijn die ze op een zeker moment ontmoeten en opeens beste maatjes is.
Tsja, maar zoveel mannen willen zoveelquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:07 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Geen onzin, vanuit het oogpunt van mannen is een platonische relatie tussen man en vrouw niet mogelijk.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:37 schreef RianaLuna het volgende:
Heerlijk die reacties.,
Misschien is het haar nieuwe beste vriend?
Dit klopt. Een platonische relatie tussen man en vrouw kan niet. Zeker niet als de man in kwestie nog jong is en op dat gebied niks te verliezen heeft.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:07 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Geen onzin, vanuit het oogpunt van mannen is een platonische relatie tussen man en vrouw niet mogelijk.
En de vrouw is natuurlijk een willoos creatuur dat haar benen uit elkaar schuift voor iedere kerel die maar wil.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:13 schreef Nihongo het volgende:
[..]
Dit klopt. Een platonische relatie tussen man en vrouw kan niet. Zeker niet als de man in kwestie nog jong is en op dat gebied niks te verliezen heeft.
Ja ik snap het ook niet..quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:14 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
En de vrouw is natuurlijk een willoos creatuur dat haar benen uit elkaar schuift voor iedere kerel die maar wil.
Man, man, man... De gemiddelde Fokker heeft echt een kutleven.
Nee dat zal niet zo zijn. Daar ben ik ook niet op in gegaan, dus dat de conclusie wordt getrokken dat ik dat denk is een beetje jammer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:14 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
En de vrouw is natuurlijk een willoos creatuur dat haar benen uit elkaar schuift voor iedere kerel die maar wil.
Man, man, man... De gemiddelde Fokker heeft echt een kutleven. De notie dat er twee partijen nodig zijn voor zoiets zegt mensen hier niet veel geloof ik.
Wat denk je dan wanneer je beweert wat je beweert?quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:17 schreef Nihongo het volgende:
[..]
Nee dat zal niet zo zijn. Daar ben ik ook niet op in gegaan, dus dat de conclusie wordt getrokken dat ik dat denk is een beetje jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |