Ik heb toch aardig wat (langdurige) relaties gehad maar ik ben nooit bang geweest dat de ander me zou verlaten. Dat heeft niets met interesse te maken maar alles met vertrouwen.. Maar ik dwaal weer afquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:14 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als je niet bang bent dat iemand je verlaat dan lijkt me dat het je niet echt interesseert dat ze bij je zijn. Daarmee is niet gezegd dat je nooit het risico moet nemen iets aan te kaarten, ik zeg slechts dat die angst gezond is naar mijn mening. Je moet er verder niet naar handelen natuurlijk.
Ik vrees mijn vrouw niet, ik vrees voor het feit dat ze weg gaat.quote:Elk huwelijk eindigt in een weke man die zijn vrouw vreest.
Ja hoe komen ze er ook op in al die comedies.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef Copycat het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat er iets aan je kennissenkring schort ...
het is je vrouw nog niet... Maar als ze nu weg zou gaan om een akkefietje om een "vriend" hoe denk je dat je huwelijk eruit zou gaan zien?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef Nihongo het volgende:
[..]
Ik vrees mijn vrouw niet, ik vrees voor het feit dat ze weg gaat.
Komedie is overdrijving ...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:25 schreef speknek het volgende:
Ja hoe komen ze er ook op in al die comedies.
Nee, je begrijpt niet wat ik bedoel, het heeft namelijk niets met vertrouwen te maken. Het gaat niet over de gedachte dat iemand evt. een reden heeft om je te verlaten, het gaat om het gevoel dat het daadwerkelijke verlaten je geeft. Je wil toch nooit dat iemand waar je van houdt je verlaat?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb toch aardig wat (langdurige) relaties gehad maar ik ben nooit bang geweest dat de ander me zou verlaten. Dat heeft niets met interesse te maken maar alles met vertrouwen.. Maar ik dwaal weer af
Lees mijn opmerking nog eens een keer terug..quote:
Ik denk dat de andere overdreven kant van die medaille niet zo 'grappig' overkomt, in sitcoms ...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:29 schreef speknek het volgende:
Lees mijn opmerking nog eens een keer terug..
Ah ok, ik begreep je inderdaad verkeerdquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt niet wat ik bedoel, het heeft namelijk niets met vertrouwen te maken. Het gaat niet over de gedachte dat iemand evt. een reden heeft om je te verlaten, het gaat om het gevoel dat het daadwerkelijke verlaten je geeft. Je wil toch nooit dat iemand waar je van houdt je verlaat?
En je vreest de rest van je leven niet als je trouwt met iemand, die om iets wat ze zelf op laat lopen, je emotioneel chanteert?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef Nihongo het volgende:
[..]
Ik vrees mijn vrouw niet, ik vrees voor het feit dat ze weg gaat.
Ik weet het nog steeds niet echt. Ik wil haar wel confronteren, maar geen idee hoe ik moet beginnen en hoe ik dat gesprek moet laten verlopen om het niet te laten escaleren naar iets wat ik niet wil.quote:TS, wat ben je nu eigenlijk van plan..?
"Luister Nihonga, ik wil even paten over je vriend. Het zint me niet dat je kennelijk geen boodschap hebt aan hoe ik me hier over voel maar ik voel me buitengesloten en wil het hier op een volwassen manier over hebben."quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:53 schreef Nihongo het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet echt. Ik wil haar wel confronteren, maar geen idee hoe ik moet beginnen en hoe ik dat gesprek moet laten verlopen om het niet te laten escaleren naar iets wat ik niet wil.
Ze geeft aan dat ze bij me wil blijven, dat er niks aan de hand is en dat ze er nooit met iemand anders vandoor zou gaan. Ze probeert me dus eigenlijk gerust te stellen. Zij ziet ook wel dat ik niet lekker in mijn vel zit natuurlijk.
Ik vind het enkel zo moeilijk te geloven gezien het gedrag van de afgelopen tijd.
Je snapt het niet. Maar ik weet ook ff niet hoe ik het uit moet leggen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:53 schreef Nihongo het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet echt. Ik wil haar wel confronteren, maar geen idee hoe ik moet beginnen en hoe ik dat gesprek moet laten verlopen om het niet te laten escaleren naar iets wat ik niet wil.
Nee, je vertrouwt het voor geen meterquote:Ze geeft aan dat ze bij me wil blijven, dat er niks aan de hand is en dat ze er nooit met iemand anders vandoor zou gaan. Ze probeert me dus eigenlijk gerust te stellen. Zij ziet ook wel dat ik niet lekker in mijn vel zit natuurlijk.
Ik vind het enkel zo moeilijk te geloven gezien het gedrag van de afgelopen tijd.
TS JE HEBT RECHT OP DUIDELIJKHEID, EIS DAT DAN OOK!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:57 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Maar ik weet ook ff niet hoe ik het uit moet leggen.
Een eigen telefoon en privé mailbox is dan toch weer niet zo raar lijkt me....quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:44 schreef Ridocar het volgende:
Ik neem aan dat ze ook een eigen telefoon en mailbox heeft die op slot zit voor TS.
Ja en dan? Ik ga me alleen maar op zitten vreten en de sfeer ongemakkelijk maken. Op alles letten en daar dingen achter zoeken.. Geen optie denk ik. Tenzij het juist de bedoeling is dat de sfeer ongemakkelijk wordt en hij zich ook realiseert dat er iets niet in orde isquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:31 schreef CyclingGirl het volgende:
Gewoon vraag eens om iets met zijn 3en te gaan doen, en als ze dat niet wil waarom dan niet.
En zeg dat je die jongen wil leren kennen onder het mom "hoe meer zielen hoe meer vreugd".
Nee klopt, dat is vrij normaal. En als ik wil kan ik daar bij, maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Een eigen telefoon en privé mailbox is dan toch weer niet zo raar lijkt me....
misschien gaat ze niet vreemd maar flirt ze wat met het idee? nja. linksom of rechtsom. de enige die de vraag kan beantwoorden is zijzelf. probeer het toch eens met gewoon maar vragen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:25 schreef Nihongo het volgende:
[..]
Not helping. Ik wil graag weten wat ik er mee moet doen. Het is overigens geen optie om gewoon boos te worden en weg te gaan, zo simpel ligt onze relatie namelijk niet.
We hebben trouwplannen, ze heeft vorige week haar trouwjurk besteld, de plannen zijn voor september 2011. Ik heb haar al wel aangegeven dat ik me er niet lekker bij voel en zo, maar daar heeft ze geen boodschap aan. Tegenstrijdig? Volgens mij wel.
Gezien het feit dat het relatief 'open' gebeurd denk ik dit ook idd. Ze heeft het voor zichzelf misschien nog niet eens toegegeven, maar daden zeggen meer dan woorden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:36 schreef simmu het volgende:
[..]
misschien gaat ze niet vreemd maar flirt ze wat met het idee? nja. linksom of rechtsom. de enige die de vraag kan beantwoorden is zijzelf. probeer het toch eens met gewoon maar vragen.
Dat denk ik dus ook. Als er niets aan de hand was zou ze zich niet zo opwinden..quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:44 schreef Copycat het volgende:
Vandaar ook de defensieve houding: om met name zichzelf te overtuigen.
Zit wat in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |