Zit inderdaad wat in.. Ik wordt er niet blij vanquote:Vandaar ook de defensieve houding: om met name zichzelf te overtuigen.
Zit wat in.
Logisch man.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:09 schreef Nihongo het volgende:
[..]
Zit inderdaad wat in.. Ik wordt er niet blij van
begrijpelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat dat zich dan beperkt tot "uitgaan met".quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:44 schreef simmu het volgende:
och, wellicht ziet de soep er een stuk heter uit dan opgediend
(no pun intented)
ik kan me zo voorstellen dat het trouwen voor haar nu opeens wel erg dichtbij komt en dat ze nog eventjes wellicht alleen maar het idee wil hebben dat ze nog niet hoeft. ik druk me knunzig uit merk ik vandaag. wat ik bedoel: wellicht is het allemaal echt gewoon onschuldig en wil ze gewoon ff nog vaak uitgaan met iemand die niet jou is.
ik kan het eigenlijk wel voorstellen hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:50 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
begrijpelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat dat zich dan beperkt tot "uitgaan met".
En als je dat echt vindt, zeg het dan gewoon. Als je echt wil trouwen, zo serieus bent... Dan moet je eerlijk kunnen zeggen dat je nog ff wil snoepen.
Die kriebels snap ik ook... Maar puur om het uitgaan an sich? Dat kan toch altijd? Flirten kan ook altijd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:54 schreef simmu het volgende:
[..]
ik kan het eigenlijk wel voorstellen hoor![]()
ik bedoel dan meer uitgaan zonder vreemdgaan. je moest eens weten hoeveel mensen opeens de kriebels krijgen vlak voor hun huwelijk! al die vrijgezellenavonden met strippers enzo
dit dus...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:56 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
"Luister Nihonga, ik wil even paten over je vriend. Het zint me niet dat je kennelijk geen boodschap hebt aan hoe ik me hier over voel maar ik voel me buitengesloten en wil het hier op een volwassen manier over hebben."
je gebruikt mits verkeerd. net als vd Gijp altijd doetquote:Op vrijdag 19 november 2010 07:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vrouwen horen geen beste vriend te hebben, mits homo.
Dat begrijp ik niet nee. Je laat over je heenlopen man, je maakt jouw gevoelens ondergeschikt aan die van haar. Daar gaat het al mis. Kom op zeg, grow a pair. Ga je straks als ze een open huwelijk voorstelt ook hier komen zeggen dat het je stoort maar je er niks van durft te zeggen omdat ze anders boos wordt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:
Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik niet boos dúrf te worden. Dit omdat zij dan ontzettend op haar teentjes zou zijn getrapt omdat ik haar niet vertrouw.
Daar is ze heel gevoelig voor, wordt ze boos van en gaat ze waarschijnlijk niet op de gewenste manier reageren.
Zij zou het namelijk compleet onterecht vinden dat ik haar niet vertrouw omdat ze vindt dat er niks aan de hand is en ik me niet moet aanstellen. Iemand niet vertrouwen terwijl er niks aan de hand is, is volgens haar een zwaar misdrijf.
Boos worden zou het dus alleen maar erger maken..
Die "beste vriend" wil d'r hoe dan ook palen hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:37 schreef RianaLuna het volgende:
Heerlijk die reacties.,
Misschien is het haar nieuwe beste vriend?
Idd, mannen en slechts vriendschap met vrouwen, dat bestaat niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die "beste vriend" wil d'r hoe dan ook palen hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |