abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88906290
quote:
Vandaar ook de defensieve houding: om met name zichzelf te overtuigen.
Zit wat in.
Zit inderdaad wat in.. Ik wordt er niet blij van :P
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:21:26 #127
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88906716
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:09 schreef Nihongo het volgende:

[..]

Zit inderdaad wat in.. Ik wordt er niet blij van :P
Logisch man.

Je angst is ook begrijpelijk, maar je moet er effe doorheen.
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you
pi_88907574
och, wellicht ziet de soep er een stuk heter uit dan opgediend
(no pun intented :o )

ik kan me zo voorstellen dat het trouwen voor haar nu opeens wel erg dichtbij komt en dat ze nog eventjes wellicht alleen maar het idee wil hebben dat ze nog niet hoeft. ik druk me knunzig uit merk ik vandaag. wat ik bedoel: wellicht is het allemaal echt gewoon onschuldig en wil ze gewoon ff nog vaak uitgaan met iemand die niet jou is.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:50:01 #129
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88907823
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:44 schreef simmu het volgende:
och, wellicht ziet de soep er een stuk heter uit dan opgediend
(no pun intented :o )

ik kan me zo voorstellen dat het trouwen voor haar nu opeens wel erg dichtbij komt en dat ze nog eventjes wellicht alleen maar het idee wil hebben dat ze nog niet hoeft. ik druk me knunzig uit merk ik vandaag. wat ik bedoel: wellicht is het allemaal echt gewoon onschuldig en wil ze gewoon ff nog vaak uitgaan met iemand die niet jou is.
begrijpelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat dat zich dan beperkt tot "uitgaan met".

En als je dat echt vindt, zeg het dan gewoon. Als je echt wil trouwen, zo serieus bent... Dan moet je eerlijk kunnen zeggen dat je nog ff wil snoepen.
pi_88907994
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:50 schreef -VoorDePoes- het volgende:

[..]

begrijpelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat dat zich dan beperkt tot "uitgaan met".

En als je dat echt vindt, zeg het dan gewoon. Als je echt wil trouwen, zo serieus bent... Dan moet je eerlijk kunnen zeggen dat je nog ff wil snoepen.
ik kan het eigenlijk wel voorstellen hoor :@
ik bedoel dan meer uitgaan zonder vreemdgaan. je moest eens weten hoeveel mensen opeens de kriebels krijgen vlak voor hun huwelijk! al die vrijgezellenavonden met strippers enzo ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:58:44 #131
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88908241
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:54 schreef simmu het volgende:

[..]

ik kan het eigenlijk wel voorstellen hoor :@
ik bedoel dan meer uitgaan zonder vreemdgaan. je moest eens weten hoeveel mensen opeens de kriebels krijgen vlak voor hun huwelijk! al die vrijgezellenavonden met strippers enzo ;)
Die kriebels snap ik ook... Maar puur om het uitgaan an sich? Dat kan toch altijd? Flirten kan ook altijd.

Die kriebel zit hem (naar mijn mening) dan in het feit dat er nooit meer een 'optie op' is. Dat je opeens denkt: ik zit (tenzij in samenspraak anders bepaald) dan mn hele leven vast aan die persoon. Niets ten nadele van die persoon, maar elke dag biefstuk wordt ook een sleur...

Dus wellicht vergis ik me en zie ik het veel te somber in... Maar ik zou verbaasd zijn als dat alles was :D
pi_88909881
Vermoedens dat vriendin vreemdgaat
Dit topic al gelezen? Misschien kan je wat met de dingen die daar staan.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:10:35 #133
308021 HTrockstar
Tweakotine-addict
pi_88910917
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:56 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

"Luister Nihonga, ik wil even paten over je vriend. Het zint me niet dat je kennelijk geen boodschap hebt aan hoe ik me hier over voel maar ik voel me buitengesloten en wil het hier op een volwassen manier over hebben."
dit dus... :Y

en na de tijd haar reactie hier beschrijven zodat wij deze voor jou kunnen analyseren ... :D
pi_88931987
Ik ga er geen heel verhaal aan ophangen... jullie hebben trouwplannen en ze lijkt al geheel over je heen te lopen omdat je haar niet durft te confronteren 'om de sfeer te handhaven'
pi_88933123
Behoud je eer en kap de relatie. Waar rook is is vuur, onthoud dit goed.
Mooooooooo
pi_88933410
eh, wat de fuck gast? :') hoe erg laat jij over je heenlopen? als t mijn vriendin was en ze zou zo doen had ze van mij een swift kick in the ass, to the curb, gekregen

tl;dr: ja ze gaat vreemd (hoogstwaarschijnlijk, zie ook de eerste reactie in dit topic)
wat je moet doen? niet zo over je heen laten lopen. ik zou het persoonlijk uitmaken denk ik.
pi_88933414
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 07:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Vrouwen horen geen beste vriend te hebben, mits homo.
je gebruikt mits verkeerd. net als vd Gijp altijd doet :')
pi_88933416
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:
Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik niet boos dúrf te worden. Dit omdat zij dan ontzettend op haar teentjes zou zijn getrapt omdat ik haar niet vertrouw.
Daar is ze heel gevoelig voor, wordt ze boos van en gaat ze waarschijnlijk niet op de gewenste manier reageren.
Zij zou het namelijk compleet onterecht vinden dat ik haar niet vertrouw omdat ze vindt dat er niks aan de hand is en ik me niet moet aanstellen. Iemand niet vertrouwen terwijl er niks aan de hand is, is volgens haar een zwaar misdrijf.

Boos worden zou het dus alleen maar erger maken..
Dat begrijp ik niet nee. Je laat over je heenlopen man, je maakt jouw gevoelens ondergeschikt aan die van haar. Daar gaat het al mis. Kom op zeg, grow a pair. Ga je straks als ze een open huwelijk voorstelt ook hier komen zeggen dat het je stoort maar je er niks van durft te zeggen omdat ze anders boos wordt? :') Jezus man, heeft een van je ouders toen je klein was je verlaten ofzo, met die verlatingsangst van je? :P je moet niet koste wat t koste bij iemand blijven he.
pi_88937670
Confronteer haar, vandaag nog. Je kan toch wel normaal een gesprek met haar voeren? Zo niet, zet dan alsjeblieft die trouwplannen uit je hoofd. Jij zit met de situatie in je maag en het IS ook niet gezond zoals zij met die vriend omgaat en jou erbuiten houdt.

Als zij dat geen reden vindt om iets te veranderen dan zou ik mijn conclusies trekken als ik jou was.
pi_89011226
Wat een bullshit TS, je vriendin gaat overduidelijk vreemd. En jij mist een ruggegraat!
Komop man, lees je startpost nog eens over.. Ga eens een avond flink stappen met je maten, slaap een paar nachten bij je ouwelui en je hebt er een hele andere kijk op. Je zit muurvast in een sleur en het is goed om het eens van een heel ander perspectief te bekijken. Succes!

[ Bericht 0% gewijzigd door Braincrash op 22-11-2010 15:52:10 ]
Geen fratsen maar batsen!
pi_89034553
Heel herkenbaar.

Er zijn de volgende scenario's

1. Het is een platonische relatie en ze wilt niet dat mijn aanstaande man hem ontmoet. Heel raar en het lijkt me als je trouwt dingen deelt, dat doet zij echt niet.(En moet je dan ook afvragen of jezelf in kan houden in toekomstige situaties)

2. Het is een tijdelijk affaire. Ze gaat binnenkort trouwen en wilt daarom nog even te keer gaan voordat ze settled.

3. Ze is op zoek naar iets anders en is klaar met je. In mijn ervaring is het zo dat vrouwen allang bezig zijn met een "nieuwe" relatie en de "oude" relatie aanhouden voor de zekerheid, wanneer ze uitgekeken zijn op de "oude" relatie.(Mijn ex hield mij ook expres uit de buurt van haar toekomstige nieuwe vriendje en had altijd wel een smoesje waarom ik haar collega niet mocht ontmoeten)

Mijn mening, ZET HAAR VOOR HET BLOK. Vertrouwen is heel belangrijk in een relatie, maar dingen delen is minste net zo belangrijk. Daarnaast ga jij er aan kapot en dat moet zij niet willen als ze van je houdt. Wanneer ze met het argument "Ik wil ook mijn eigen leven hebben." gaat zwaaien is het dus echt "Game Over".
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  maandag 22 november 2010 @ 23:40:07 #142
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89037139
Hup TS!
De balans in de relatie is foetsie, pak haar in met je meest intimiderende houding, lukt dat niet is de wipwap definitief omgeslagen en is toekomstig verzet weerloos. Ze zal je dan zelfs zo ver krijgen dat je haar terugneemt zodra ze vreemdgegaan is. Jij bent meer afhankelijk van haar dan andersom lijkt het.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 22 november 2010 @ 23:52:06 #143
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_89037708
Confronteren. En als je er voor 99,9% van overtuigd bent dat je daar niks mee op gaat schieten, is misschien bluffen een optie?
Het overtuigend weten te brengen alsof je bewijzen hebt, maar dat dus helemaal niet hebt. En dat ze de keuze is om eerlijk te zijn en nog een kans te maken bij je, of te liegen en op te hoepelen. Maar is wel heel gewaagd natuurlijk :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 22 november 2010 @ 23:56:18 #144
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89037901

And tell me the truth now, BITCH!
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:08:55 #145
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89038421
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 07:37 schreef RianaLuna het volgende:
Heerlijk die reacties. :'),

Misschien is het haar nieuwe beste vriend?
Die "beste vriend" wil d'r hoe dan ook palen hoor.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:10:41 #146
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89038486
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

Die "beste vriend" wil d'r hoe dan ook palen hoor.
Idd, mannen en slechts vriendschap met vrouwen, dat bestaat niet.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 23 november 2010 @ 09:29:15 #147
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_89043204
ik denk dat TS niet meer op fok mag komen van zijn vriendin ;-)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_89043373
Zoals andere al zeggen. Ik vind dit al vreemdgaan.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  dinsdag 23 november 2010 @ 09:43:41 #149
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_89043455
Confronteer haar nu TS, je kan zo niet verder. Misschien ziet zij dit hele trouw gebeuren als een extra boost voor jullie relatie, een laatste kans, maar ziet ze er uiteindelijk toch vanaf omdat ze het feitelijk helemaal niet wil. In een relatie praat je met elkaar, als er 1 mee stopt is er een probleem. Jij bent hier al een tijd geleden mee gekapt zo te zien... gewoon gaan trouwen en hopen dat die nieuwe beste vriend overwaaid is de goden verzoeken, ik zou die knaap hoogstpersoonlijk een bezoekje brengen en als blijkt dat ie niet gay is hem de touwtyfus inbeuken. Misschien kickt je meisje daar wel op, een man die wel ballen toont en voor haar wilt vechten. Of je kiest voor optie 2: wegkwijnen bij de gedachte dat die "vriend" je meisje 4x per week ligt kapot te neuken. Ik zou het niet trekken.
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:30:46 #150
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_89044595
en heeft TS haar er al uitgeknikkert?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')