Not helping. Ik wil graag weten wat ik er mee moet doen. Het is overigens geen optie om gewoon boos te worden en weg te gaan, zo simpel ligt onze relatie namelijk niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:18 schreef Montagui het volgende:
Misschien moet je de topictitel aanpassen in: Ze gaat vreemd!
Althans, als het nu nog niet zo is, dan toch binnenkort, tenzij die andere gast het verpest....
Je gaat gewoon boos op haar worden en zeggen dat je dit niet pikt. Dus je wil weten wie het is, en wel diezelfde dag. Zo niet, dan zeg je dat je je conclusies trekt en dat ze maar lekker met Jan Lul trouwt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:25 schreef Nihongo het volgende:
[..]
Not helping. Ik wil graag weten wat ik er mee moet doen. Het is overigens geen optie om gewoon boos te worden en weg te gaan, zo simpel ligt onze relatie namelijk niet.
We hebben trouwplannen, ze heeft vorige week haar trouwjurk besteld, de plannen zijn voor september 2011. Ik heb haar al wel aangegeven dat ik me er niet lekker bij voel en zo, maar daar heeft ze geen boodschap aan. Tegenstrijdig? Volgens mij wel.
Lijkt me toch een gevalletje (uit)praten. Zeg wat je constateert of meent te constateren (want soms zijn zaken ook anders dan je denkt) en wat het met je doet. Het is in ieder geval duidelijk dat je er mee zit en als je ergens mee zit dan moet je erover praten. Dan óf het blijkt dat er niets aan de hand is óf er is wel iets serieus aan de hand. Zorg er in ieder geval wel voor dat het gesprek niet eindigt als je nog met onbeantwoorde vragen zit of nog een onbevredigend gevoel hebt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:25 schreef Nihongo het volgende:
[..]
Not helping. Ik wil graag weten wat ik er mee moet doen. Het is overigens geen optie om gewoon boos te worden en weg te gaan, zo simpel ligt onze relatie namelijk niet.
We hebben trouwplannen, ze heeft vorige week haar trouwjurk besteld, de plannen zijn voor september 2011. Ik heb haar al wel aangegeven dat ik me er niet lekker bij voel en zo, maar daar heeft ze geen boodschap aan. Tegenstrijdig? Volgens mij wel.
In het geheel niet, maar de man wil er, gedreven door zijn hoormomen, nou eenmaal maar wat graag tussen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:14 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
En de vrouw is natuurlijk een willoos creatuur dat haar benen uit elkaar schuift voor iedere kerel die maar wil.
Er zijn inderdaad twee partijen nodig en ik zeg ook niet dat de vriendin van TS vreemdgaat, ik zeg alleen dat die gozer waarmee ze in de kroeg zit daar wel op uit is.quote:Man, man, man... De gemiddelde Fokker heeft echt een kutleven. De notie dat er twee partijen nodig zijn voor zoiets zegt mensen hier niet veel geloof ik.
Hier lift ik op mee. Dit lijkt mij de beste oplossingquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:29 schreef BloodyPen het volgende:
Hoi Nihongo,
je zit wel in een lastige situatie zeg, hoe krijg je dat voor elkaar?
laat maar, dit is niet de vraag waarop je zit te wachten.
Ik denk dat je vriendin wel degelijk vreemd gaat omdat;
Zij hem niet aan jou voorstelt. Zou hij echt niet meer dan een hele goede/beste vriend van haar zijn dan zou ze het fijn vinden als jij hem ook zou leren kennen, want jullie houden van elkaar en delen alles..... tenminste zo zou het moeten zijn.
Stel dat ze niet vreemd gaat, geeft ze jou wel zo'n beetje alle signalen dat ze vreemd gaat, dus kan ze je niet echt verwijten dat jij dat denkt.
Jij kan toch op een normale manier zeggen dat het je dwars zit dat ze steeds met hem weg gaat en dat jij niet mee mag? Als zij jouw standpunt in deze niet begrijpt en ook niet haar best doet je te begrijpen zegt dat op zich al genoeg.
gegroet,
de Pen
Tsjah... De gemiddelde man verkeert nu eenmaal niet in de luxepositie dat ie krijgt wat ie wil.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
In het geheel niet, maar de man wil er, gedreven door zijn hoormomen, nou eenmaal maar wat graag tussen.
Vind het geval van TS er wel erg slecht uitzien.quote:Er zijn inderdaad twee partijen nodig en ik zeg ook niet dat de vriendin van TS vreemdgaat, ik zeg alleen dat die gozer waarmee ze in de kroeg zit daar wel op uit is.
Lees je al lang in R&P?quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:14 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
En de vrouw is natuurlijk een willoos creatuur dat haar benen uit elkaar schuift voor iedere kerel die maar wil.
Man, man, man... De gemiddelde Fokker heeft echt een kutleven. De notie dat er twee partijen nodig zijn voor zoiets zegt mensen hier niet veel geloof ik.
Klinkt veelbelovend TS!! Hier mag je je handjes mee dichtknijpen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:25 schreef Nihongo het volgende:
[..]
Dit was een reactie op een algemene opmerking van iemand dat een platonische relatie tussen man en vrouw niet kunnen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Lees je al lang in R&P?
Denk je dat mannen om elke (kut)scheet die zijn vriendin laat een topic opent?
Meestal gaat het over veranderd gedrag over een langere tijd waar je zeker wel vraagtekens bij kan zetten...
En daarnaast, denk je dat vrouwen niet met deze vragen worstelen en hier posten? De conclusie is meestal het zelfde hoorOf ga je daar posten dat we denken dat mannen willoze creaturen zijn die overal hun piemel in hangen?
Ik zou er nog maar even over nadenken of je met zo'n griet wilt trouwen. Ik vind het namelijk best egoistisch van haar als jij aangeeft dat je er rot onder voelt en zij daar geen boodschap aan heeft. Dit zegt mij genoeg eerljk gezegd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:25 schreef Nihongo het volgende:
[..]
Wat ik helaas niet goed uit mijn toetsenbord krijg is dat ik het eens ben met het feit dat een platonische relatie weinig kans heeft. Er zal altijd een spanning optreden want dat is de chemie in je hersensquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:01 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
Dit was een reactie op een algemene opmerking van iemand dat een platonische relatie tussen man en vrouw niet kunnen.
Dus ik begrijp niet zo goed wat je met je reactie wil zeggen.
Als je zelf even de moeite neemt te lezen, had je gezien dat ik al aangaf dat deze situatie weinig goeds voorspelt.
Ik denk dat het ligt aan de personen in kwestie. Zat vrouwen die zat mannen niet genoeg interesseren en andersom.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Wat ik helaas niet goed uit mijn toetsenbord krijg is dat ik het eens ben met het feit dat een platonische relatie weinig kans heeft. Er zal altijd een spanning optreden want dat is de chemie in je hersens(imho dan he
)
Hmm, ik denk dat je er automatisch meer van gaat maken op het moment dat de andere persoon wel interessant is, bijvoorbeeld door de zelfde intresses oid. Als de ander je niet intereseerd heeft een vriendschap ook weinig kansquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:14 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
Ik denk dat het ligt aan de personen in kwestie. Zat vrouwen die zat mannen niet genoeg interesseren en andersom.
Dat ene momentje hier of daar dat je denkt "ach, zo slecht is hij/zij niet" dat vind ik verwaarloosbaar.
Niet iedereen voelt zich daadwerkelijk tot iedere man of vrouw aangetrokken.
Sorry, maar ik heb het over sexuele interesse... Als die ontbreekt, ontbreekt iedere basis voor neukerij of een relatie.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je er automatisch meer van gaat maken op het moment dat de andere persoon wel interessant is, bijvoorbeeld door de zelfde intresses oid. Als de ander je niet intereseerd heeft een vriendschap ook weinig kans
Oh echt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vrouwen horen geen beste vriend te hebben, mits homo.
Ja echt, je bent niet normaal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oh echt?Laat mijn beste vriend nou een man zijn
Mocht ik nog eens een nieuwe relatie krijgen zou deze persoon het toch echt moeten accepteren. Geen homo trouwens, hij is getrouwd en heeft 3 kinderen
![]()
Maar dat is een heel ander verhaal dan dat van TS, en ik denk dat het terecht is dat de alarmbellen gaan rinkelen. De trouwplannen zou ik even in de koelkast zetten, en ik zou toch eens een goed gesprek aanknopen met haar.
WTF!quote:We hebben trouwplannen, ze heeft vorige week haar trouwjurk besteld, de plannen zijn voor september 2011. Ik heb haar al wel aangegeven dat ik me er niet lekker bij voel en zo, maar daar heeft ze geen boodschap aan.
Reken er maar op dat hij in zijn fantasie je alle hoeken van de kamer laat zien.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oh echt?Laat mijn beste vriend nou een man zijn
Mocht ik nog eens een nieuwe relatie krijgen zou deze persoon het toch echt moeten accepteren. Geen homo trouwens, hij is getrouwd en heeft 3 kinderen
![]()
Maar dat is een heel ander verhaal dan dat van TS, en ik denk dat het terecht is dat de alarmbellen gaan rinkelen. De trouwplannen zou ik even in de koelkast zetten, en ik zou toch eens een goed gesprek aanknopen met haar.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Reken er maar op dat hij in zijn fantasie je alle hoeken van de kamer laat zien.
Dat geeft hij ook gewoon toe, maar dan nog is deze vriendschap platonischquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Reken er maar op dat hij in zijn fantasie je alle hoeken van de kamer laat zien.
je bedoelt tenzij...quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vrouwen horen geen beste vriend te hebben, mits homo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |