Het probleem is denk ik dat Fok! vooral jongeren aantrekt. ik heb best wat aantrekkelijke vriendinnen, waar ik het goed mee kan vinden. Dat je best met ze zou kunnen neuken maakt natuurlijk niks uit. Zolang je niet verliefd bent en als het je denken niet beheerst is dat helemaal geen probleem om daar niet naar te handelen. De seksuele spanning bestaat vaak helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar als je een relatie heb, mag die persoon er geen moeite mee hebben dat je gaat stappen met een kerel die probeert je broekje in te komen? Vreemd.
Wat vindt zijn vrouw eigenlijk van zijn fantasieën?
Hier ben ik het mee eens. Dit is de eerste keer dat ik hier een post doe en het valt me op dat mensen reageren vanuit voorbeelden uit hun eigen leven. Dat is niet gek, maar helpt me weinig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:12 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat Fok! vooral jongeren aantrekt. ik heb best wat aantrekkelijke vriendinnen, waar ik het goed mee kan vinden. Dat je best met ze zou kunnen neuken maakt natuurlijk niks uit. Zolang je niet verliefd bent en als het je denken niet beheerst is dat helemaal geen probleem om daar niet naar te handelen. De seksuele spanning bestaat vaak helemaal niet.
Men op Fok! heeft iets teveel de neiging hun eigen belevingswereld op iedereen te projecteren. Dat jij en jouw omgeving (vaak op dit soort punten gelijk) het zo beleeft zegt niets over de rest van de wereld.
En dat neemt allemaal niks weg van het feit dat deze situatie erg verdacht is btw. In het geval van vriendschap zou ze zich namelijk compleet anders gedragen.
Dit is iets waar ik tegenaan loop en waar ik niet vanaf kom. Voorheen had ze vrienden en deed ze daar eens in de twee weken iets mee. Tegenwoordig heeft ze een nieuwe 'beste' vriend en is ze daar drie keer per week mee de hort op. Verdacht...quote:In het geval van vriendschap zou ze zich namelijk compleet anders gedragen.
Nee totaal niet zelfs. Niet per sé om het feit dat ze een vriend heeft maar om het feit dat ze niet eens de moeite wil nemen om te horen wat jij er van denkt wanneer je duidelijk aangeeft dat het je dwars zit...quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:
Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik niet boos dúrf te worden.
Hier maakt ze het toch zelf naar door in jullie relatie jouw gevoelens/ideeen negeert en hierdoor je wantrouwen, terecht, door voedt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:Dit omdat zij dan ontzettend op haar teentjes zou zijn getrapt omdat ik haar niet vertrouw.
En je vindt de manier waarop ze met die "vriend" omgaat wel gewenst? Dus je hebt liever dat je de kans loopt om onwetend bedrogen te worden dan om je vriendin te confronteren en zo duidelijkheid te scheppen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:Daar is ze heel gevoelig voor, wordt ze boos van en gaat ze waarschijnlijk niet op de gewenste manier reageren.
Op wat voor basis hebben jullie dan een relatie dat er geen ruimte is voor jouw gevoelens? Vertrouwen is niet iets wat je krijgt maar moet verdienen en behouden, heb niet het idee dat dat prioriteit nummer 1 is van je vriendin.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:Zij zou het namelijk compleet onterecht vinden dat ik haar niet vertrouw omdat ze vindt dat er niks aan de hand is en ik me niet moet aanstellen.
Richt je eens op jezelf, fuck wat zij vindt/denkt/wil en groei een ruggegraat. Op welke manier geeft ze jou het gevoel dat er niks aan de hand is. Haar totale gebrek aan openheid en behoefte om met jou te communiceren over dingen die je dwars zitten schreeuwen één ding heel hard: NIET KLAAR OM TE TROUWEN WANT WE HEBBEN GEEN GEZONDE RELATIE!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:Iemand niet vertrouwen terwijl er niks aan de hand is, is volgens haar een zwaar misdrijf.
Nee het wordt erger wanneer je lekker over je heen laat lopen en je vindt ze op een dag samen in je bed terwijl jullie kindje een kamer verderop ligt te slapen...quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:Boos worden zou het dus alleen maar erger maken..
Geef nou gewoon eens niet toe aan vrouwelijke emotionele chantage pls. Lekker belangrijk dat ze dan op d'r teentjes is getrapt. Ze heeft je onder de plak als ik dat zo hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:
Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik niet boos dúrf te worden. Dit omdat zij dan ontzettend op haar teentjes zou zijn getrapt omdat ik haar niet vertrouw.
Daar is ze heel gevoelig voor, wordt ze boos van en gaat ze waarschijnlijk niet op de gewenste manier reageren.
Zij zou het namelijk compleet onterecht vinden dat ik haar niet vertrouw omdat ze vindt dat er niks aan de hand is en ik me niet moet aanstellen. Iemand niet vertrouwen terwijl er niks aan de hand is, is volgens haar een zwaar misdrijf.
Boos worden zou het dus alleen maar erger maken..
Amenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:18 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Nee totaal niet zelfs. Niet per sé om het feit dat ze een vriend heeft maar om het feit dat ze niet eens de moeite wil nemen om te horen wat jij er van denkt...
[..]
Hier maakt ze het toch zelf naar door in jullie relatie jouw gevoelens/ideeen negeert en hierdoor je wantrouwen, terecht, door voedt.
[..]
En je vindt de manier waarop ze met die "vriend" omgaat wel gewenst? Dus je hebt liever dat je de kans loopt om onwetend bedrogen te worden dan om je vriendin te confronteren en zo duidelijkheid te scheppen?
[..]
Op wat voor basis hebben jullie dan een relatie dat er geen ruimte is voor jouw gevoelens? Vertrouwen is niet iets wat je krijgt maar moet verdienen en behouden, heb niet het idee dat dat prioriteit nummer 1 is van je vriendin.
[..]
Richt je eens op jezelf, fuck wat zij vindt/denkt/wil en groei een ruggegraat. Op welke manier geeft ze jou het gevoel dat er niks aan de hand is. Haar totale gebrek aan openheid en behoefte om met jou te communiceren over dingen die je dwars zitten schreeuwen één ding heel hard: NIET KLAAR OM TE TROUWEN WANT WE HEBBEN GEEN GEZONDE RELATIE!!
[..]
Nee het wordt erger wanneer je lekker over je heen laat lopen en je vindt ze op een dag samen in je bed terwijl jullie kindje een kamer verderop ligt te slapen...
Natuurlijk is hij daar bang voor, ik neem aan dat hij niet voor niks bij d'r is. Ik vind wat je hier impliceert (dat hij daar niet bang voor zou moeten zijn) een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Of ben je soms bang dat ze dan haar koffers pakt...?
Als dat de uitkomst zou zijn zou ik ze nog met alle liefde willen inpakken ook, ga lekker iemand anders in de zeik nemen...quote:Of ben je soms bang dat ze dan haar koffers pakt...?
Hoezo moet hij dan bang zijn? Als het toch puur platonisch is hoeft ze daar toch niet zo van uit d'r pan te gaan dat ze dr spullen inpakt? En als ze dat wel doet weet je genoeg en wat De_Rikster al zegt, dan is TS haar beter kwijt dan rijk. Je laat je toch niet chanteren en je leven regeren door de angst dat ze weggaat?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij daar bang voor, ik neem aan dat hij niet voor niks bij d'r is. Ik vind wat je hier impliceert (dat hij daar niet bang voor zou moeten zijn) een beetje vreemd.
Als jij kwaad bent dan ga je dat toch bagatelliseren omdat mevrouw wel eens boos zou kunnen worden? Sterker nog, hoe meer geprikkeld iemand reageert, hoe meer ik zou denken dat ik gelijk zou hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:
Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik niet boos dúrf te worden. Dit omdat zij dan ontzettend op haar teentjes zou zijn getrapt omdat ik haar niet vertrouw.
Daar is ze heel gevoelig voor, wordt ze boos van en gaat ze waarschijnlijk niet op de gewenste manier reageren.
Zij zou het namelijk compleet onterecht vinden dat ik haar niet vertrouw omdat ze vindt dat er niks aan de hand is en ik me niet moet aanstellen. Iemand niet vertrouwen terwijl er niks aan de hand is, is volgens haar een zwaar misdrijf.
Als ik daar niet bang voor zou zijn, waarom zou ik dan überhaupt dit topic maken? Natuurlijk ben ik bang dat ze haar koffers pakt. Net als dat ik bang ben dat ze er vandoor gaat omdat ze verliefd wordt op een ander.quote:Of ben je soms bang dat ze dan haar koffers pakt...?
Maar wat heb je liever? Dat ze wegloopt omdat je iets wil bespreken wat je dwars zit of omdat het vrij beperkend is voor haar om haar sexuele escapades te moeten plannen in de uren dat jij niet thuis bent? In het laatste geval kan je nog wel een tijdje van haar fysieke aanwezigheid genieten, geestelijk is ze er blijkbaar toch al niet meer...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:04 schreef Nihongo het volgende:
[..]
Als ik daar niet bang voor zou zijn, waarom zou ik dan überhaupt dit topic maken? Natuurlijk ben ik bang dat ze haar koffers pakt. Net als dat ik bang ben dat ze er vandoor gaat omdat ze verliefd wordt op een ander.
Dat dus.. Niet boos worden omdat je bang bent dat ze weggaat, vind je dat zelf echt verstandig? Want ik denk dat ze dan uiteindelijk toch wel weggaat, of je nou wel of niet boos wordt. Dan houd je inderdaad vast aan een leugen en kletter je uiteindelijk nog veel harder op je gezicht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:05 schreef Copycat het volgende:
Maar zou je dan liever in een leugen verder leven?
Jij neemt je pa als voorbeeld voor de hele wereld?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:07 schreef speknek het volgende:
Elk huwelijk eindigt in een weke man die zijn vrouw vreest. TS is er gewoon al vast mee begonnen.
Als je niet bang bent dat iemand je verlaat dan lijkt me dat het je niet echt interesseert dat ze bij je zijn. Daarmee is niet gezegd dat je nooit het risico moet nemen iets aan te kaarten, ik zeg slechts dat die angst gezond is naar mijn mening. Je moet er verder niet naar handelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hoezo moet hij dan bang zijn? Als het toch puur platonisch is hoeft ze daar toch niet zo van uit d'r pan te gaan dat ze dr spullen inpakt? En als ze dat wel doet weet je genoeg en wat De_Rikster al zegt, dan is TS haar beter kwijt dan rijk. Je laat je toch niet chanteren en je leven regeren door de angst dat ze weggaat?
Nee, lijkt mij geen gezonde relatie dan.
For fuck's sake. Eén van de leukere trolls dit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:
Niet alleen mijn pa, die valt zelfs nog enigszins mee, maar het is een karakteristiek die zich naar min of meer al mijn kennisen uitstrektquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
Jij neemt je pa als voorbeeld voor de hele wereld?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:21 schreef Scorpie het volgende:
Ze kan ook emotioneel vreemgaan natuurlijk.
Je zou bijna gaan denken dat er iets aan je kennissenkring schort ...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:19 schreef speknek het volgende:
Niet alleen mijn pa, die valt zelfs nog enigszins mee, maar het is een karakteristiek die zich naar min of meer al mijn kennisen uitstrekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |