abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88892326
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:40 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat geeft hij ook gewoon toe, maar dan nog is deze vriendschap platonisch :Y Ik heb nooit gezegd dat dat niet zo is, ik vind het alleen onzin dat het niet zo kunnen of mogen.
Maar als je een relatie heb, mag die persoon er geen moeite mee hebben dat je gaat stappen met een kerel die probeert je broekje in te komen? Vreemd.
Wat vindt zijn vrouw eigenlijk van zijn fantasieën?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_88892409
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:41 schreef pisnicht het volgende:

[..]

je bedoelt tenzij...
Nee ik bedoel mits anders had ik wel tenzij getypt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_88892513
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maar als je een relatie heb, mag die persoon er geen moeite mee hebben dat je gaat stappen met een kerel die probeert je broekje in te komen? Vreemd.
Wat vindt zijn vrouw eigenlijk van zijn fantasieën?
Ik ga nooit met hem stappen en hij probeert nooit in mijn 'broekje te komen' omdat hij niet vreemd gaat, ik niet wil dat hij vreemd gaat en onze vriendschap ons te dierbaar is. Hij heeft nooit wat geprobeerd. Zijn vrouw weet er voor zover ik weet niets vanaf, ze accepteerd onze vriendschap en that's it. Niets vreemds aan, het leven kan soms heerlijk simpel zijn. Ik ken hem zo'n 8 jaar, mijn vriend heeft er nooit moeite mee gehad en zou niet weten waarom het wel een probleem in een eventuele nieuwe relatie zou moeten zijn.

Maar we dwalen af.
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:52:35 #54
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_88892590
Nou wat je kan proberen is gewoon zorgen dat je dus WEL een keer mee gaat en kijken wat voor spanning er dan hangt. Persoonlijk zou ik het tussen jou en je vriendin proberen op te lossen en die kerel erbuite te houden, hij gaat immers niet vreemd.

Dat terzijde, als jij je zorgen maakt omdat je vriendin zich ineens heel anders gedraagt, van de ene op de andere dag er andere dingen gaat doen en heel veel tijd in een nieuwe kerel steekt en haar enige antwoord is "daar heb ik geen boodschap aan" Dan schort er veel meer aan de relatie dan alleen vreemd gaan, dit is al een gebrek aan wederzijds respect. Aangezien er huwelijks plannen zijn raad ik je aan dat wanneer ze nog eens webcammen dat je gewoon rustig naar haartoe gaat en vraagt of ze er op dat moment mee wilt stoppen om rustig met jou te praten. Als ze niet stopt weet je sowieso dat die ander belangrijker is. En anders moet je het dan maar eens even over hebben dat jij het idee krijgt dat ze wel heel anders is, dat ze vreemd gaat en dat jij je gewoon zorgen maakt. Als ze dan nog bot reageert dan moet jij ook genoeg weten, zeker omdat ze die kerel pas kent.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_88892666
Ik denk dat je er gewoon met haar over moet praten. Waarom kunnen jullie geen dingen met zijn 3-en doen bijvoorbeeld?

Ik heb ook een beste vriend, ik ben nu 29 en ik ken die jongen 15 jaar. Mijn partner weet ervan en als ik iets met die vriend gaat doen is hij erbij of hij weet er vanaf als hij niet kan. Hij ziet er totaal geen gevaar in want dat is er ook niet.
Haters gonna hate.
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:02:12 #56
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_88892847
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb ook een beste vriend, ik ben nu 29 en ik ken die jongen 15 jaar. Mijn partner weet ervan en als ik iets met die vriend gaat doen is hij erbij of hij weet er vanaf als hij niet kan. Hij ziet er totaal geen gevaar in want dat is er ook niet.
Ik maak hier uit het berricht op dat ze die kerel pas een paar weken kent, dat is toch net iets anders dan een vriend die je al meer dan de helft van je hele leven kent. En sowieso als jou vriend zich er ooit jaloers over voelde mag ik toch hopen dat je er normaal met hem over zou praten in plaats van reageren met "daar heb ik geen boodschap aan"
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:12:50 #57
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_88893130
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nee ik bedoel mits anders had ik wel tenzij getypt.
Dan begrijp je de betekenis van mits niet of je bent zelf homo.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_88893248
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:12 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Dan begrijp je de betekenis van mits niet of je bent zelf homo.
:W
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:21:17 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88893361
Tenzij!
Zonder de geen: Mits!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:27:37 #60
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_88893562
Inderdaad, het moet tenzij zijn!

Prutser!

Taalnazi's unite! :P
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_88893594
Ja. Ze gaat vreemd. En nu?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_88894122
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:02 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik maak hier uit het berricht op dat ze die kerel pas een paar weken kent, dat is toch net iets anders dan een vriend die je al meer dan de helft van je hele leven kent. En sowieso als jou vriend zich er ooit jaloers over voelde mag ik toch hopen dat je er normaal met hem over zou praten in plaats van reageren met "daar heb ik geen boodschap aan"
Normaal praten moet je zowiezo doen met je partner. Waar het ook over gaat.
Haters gonna hate.
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:08:53 #63
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_88894693
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Normaal praten moet je zowiezo doen met je partner. Waar het ook over gaat.
Alleen als het belangrijk echt is, soms is een compleet arbitrair argument waarbij de borden om je oren vliegen gewoon heel vermakelijk, en een goede reden om eindelijk je servies te vervangen.
pi_88894839
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:25 schreef Nihongo het volgende:

[..]

Not helping. Ik wil graag weten wat ik er mee moet doen. Het is overigens geen optie om gewoon boos te worden en weg te gaan, zo simpel ligt onze relatie namelijk niet.
We hebben trouwplannen, ze heeft vorige week haar trouwjurk besteld, de plannen zijn voor september 2011. Ik heb haar al wel aangegeven dat ik me er niet lekker bij voel en zo, maar daar heeft ze geen boodschap aan. Tegenstrijdig? Volgens mij wel.
Ze heeft er geen boodschap aan :') Lekker dan, en wat jij vindt of voelt dat boeit haar niet? Jullie gaan trouwen, dan mag je toch verwachten dat ze iets meer rekening met jou houdt?

Je hoeft natuurlijk niet meteen weg te gaan (misschien zijn ze echt wel alleen vrienden), maar eens een keer goed boos worden en duidelijke afspraken hierover maken lijkt me niet verkeerd.

Jij vertrouwt haar momenteel niet en als ik het zo lees is dat zeker terecht. Niet echt een goede basis voor een huwelijk. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je wel met haar wilt trouwen als haar gedrag niet verandert.
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:23:31 #65
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_88895131
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:13 schreef Devz het volgende:

[..]

Ze heeft er geen boodschap aan :') Lekker dan, en wat jij vindt of voelt dat boeit haar niet? Jullie gaan trouwen, dan mag je toch verwachten dat ze iets meer rekening met jou houdt?

Je hoeft natuurlijk niet meteen weg te gaan (misschien zijn ze echt wel alleen vrienden), maar eens een keer goed boos worden en duidelijke afspraken hierover maken lijkt me niet verkeerd.

Jij vertrouwt haar momenteel niet en als ik het zo lees is dat zeker terecht. Niet echt een goede basis voor een huwelijk. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je wel met haar wilt trouwen als haar gedrag niet verandert.

Oplossing, neem een kind om de breuk te lijmen ^O^

;-)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:24:06 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88895149
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:23 schreef Jumparound het volgende:

Oplossing, neem een kind om de breuk te lijmen ^O^

;-)
Was dat jouw insteek???
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:24:36 #67
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_88895170
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Was dat jouw insteek???
Nee, ik was toe aan verandering :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_88895325
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 07:22 schreef Prins_Charming het volgende:
Klinkt als bijna net als een situatie waar een getrouwde vriend van mij in zat.
Inmiddels is de man gescheiden......
dus wat is nu de uitkomst voor de ts? :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88895472
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:16 schreef L3viathan het volgende:
Waarschijnlijk ragt die gast haar 4 dagen in de week compleet uit elkaar!

Tip: zoek zelf ook een ander
Nee dat helpt, dan is ie net zo erg als zijn vriendin (als ze echt vreemd gaat)
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_88896095
Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik niet boos dúrf te worden. Dit omdat zij dan ontzettend op haar teentjes zou zijn getrapt omdat ik haar niet vertrouw.
Daar is ze heel gevoelig voor, wordt ze boos van en gaat ze waarschijnlijk niet op de gewenste manier reageren.
Zij zou het namelijk compleet onterecht vinden dat ik haar niet vertrouw omdat ze vindt dat er niks aan de hand is en ik me niet moet aanstellen. Iemand niet vertrouwen terwijl er niks aan de hand is, is volgens haar een zwaar misdrijf.

Boos worden zou het dus alleen maar erger maken..
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:55:22 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88896214
En ondertussen laat je het lekker borrelen. Nee, dat is een puik plan.
Soms is boos worden en alle energie die daarbij loskomt juist heel verhelderend.
Vaak zelfs :+ .
pi_88896368
Eens met copycat.. Als zij boos word zou ze er miss ook wel dingen uit kunnen 'floepen' tijdens de ruzie..
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:00:30 #73
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_88896404
Je zou toch maar gaan trouwen met iemand waar je nooit boos op mag worden :N
Sterkte TS.. je zal het nodig hebben
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:05:01 #74
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88896586
Als jij hem nog nooit hebt ontmoet is het iig haar intentie, bewust of niet.

Confronteer haar nogmaals met jouw problemen hiermee en maak duidelijk dat ze dat niet zomaar kan wegwuiven omdat ze daar 'behoefte' aan heeft. Jouw achterdocht is natuurlijk volledig gerechtvaardigd en dat zal ze moeten accepteren. Pas als ze jouw gevoelens serieus neemt kunnen jullie samen naar een oplossing zoeken
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_88896592
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:
Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik niet boos dúrf te worden. Dit omdat zij dan ontzettend op haar teentjes zou zijn getrapt omdat ik haar niet vertrouw.
Daar is ze heel gevoelig voor, wordt ze boos van en gaat ze waarschijnlijk niet op de gewenste manier reageren.
Zij zou het namelijk compleet onterecht vinden dat ik haar niet vertrouw omdat ze vindt dat er niks aan de hand is en ik me niet moet aanstellen. Iemand niet vertrouwen terwijl er niks aan de hand is, is volgens haar een zwaar misdrijf.

Boos worden zou het dus alleen maar erger maken..
Even lullig gezegd, maar nee, dat begrijp ik niet. Ik begrijp ook niet dat je er überhaupt over denkt om met zo iemand te trouwen. Het moet wel bespreekbaar blijven lijkt me, en zolang het dat niet is zou ik hetzelfde denken als jij. Ik zou eerder denken dat ze zwaar schuldig is, als ze er zo heftig op reageert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')