Maar als je een relatie heb, mag die persoon er geen moeite mee hebben dat je gaat stappen met een kerel die probeert je broekje in te komen? Vreemd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat geeft hij ook gewoon toe, maar dan nog is deze vriendschap platonischIk heb nooit gezegd dat dat niet zo is, ik vind het alleen onzin dat het niet zo kunnen of mogen.
Nee ik bedoel mits anders had ik wel tenzij getypt.quote:
Ik ga nooit met hem stappen en hij probeert nooit in mijn 'broekje te komen' omdat hij niet vreemd gaat, ik niet wil dat hij vreemd gaat en onze vriendschap ons te dierbaar is. Hij heeft nooit wat geprobeerd. Zijn vrouw weet er voor zover ik weet niets vanaf, ze accepteerd onze vriendschap en that's it. Niets vreemds aan, het leven kan soms heerlijk simpel zijn. Ik ken hem zo'n 8 jaar, mijn vriend heeft er nooit moeite mee gehad en zou niet weten waarom het wel een probleem in een eventuele nieuwe relatie zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar als je een relatie heb, mag die persoon er geen moeite mee hebben dat je gaat stappen met een kerel die probeert je broekje in te komen? Vreemd.
Wat vindt zijn vrouw eigenlijk van zijn fantasieën?
Ik maak hier uit het berricht op dat ze die kerel pas een paar weken kent, dat is toch net iets anders dan een vriend die je al meer dan de helft van je hele leven kent. En sowieso als jou vriend zich er ooit jaloers over voelde mag ik toch hopen dat je er normaal met hem over zou praten in plaats van reageren met "daar heb ik geen boodschap aan"quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb ook een beste vriend, ik ben nu 29 en ik ken die jongen 15 jaar. Mijn partner weet ervan en als ik iets met die vriend gaat doen is hij erbij of hij weet er vanaf als hij niet kan. Hij ziet er totaal geen gevaar in want dat is er ook niet.
Dan begrijp je de betekenis van mits niet of je bent zelf homo.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee ik bedoel mits anders had ik wel tenzij getypt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:12 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dan begrijp je de betekenis van mits niet of je bent zelf homo.
Normaal praten moet je zowiezo doen met je partner. Waar het ook over gaat.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik maak hier uit het berricht op dat ze die kerel pas een paar weken kent, dat is toch net iets anders dan een vriend die je al meer dan de helft van je hele leven kent. En sowieso als jou vriend zich er ooit jaloers over voelde mag ik toch hopen dat je er normaal met hem over zou praten in plaats van reageren met "daar heb ik geen boodschap aan"
Alleen als het belangrijk echt is, soms is een compleet arbitrair argument waarbij de borden om je oren vliegen gewoon heel vermakelijk, en een goede reden om eindelijk je servies te vervangen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Normaal praten moet je zowiezo doen met je partner. Waar het ook over gaat.
Ze heeft er geen boodschap aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:25 schreef Nihongo het volgende:
[..]
Not helping. Ik wil graag weten wat ik er mee moet doen. Het is overigens geen optie om gewoon boos te worden en weg te gaan, zo simpel ligt onze relatie namelijk niet.
We hebben trouwplannen, ze heeft vorige week haar trouwjurk besteld, de plannen zijn voor september 2011. Ik heb haar al wel aangegeven dat ik me er niet lekker bij voel en zo, maar daar heeft ze geen boodschap aan. Tegenstrijdig? Volgens mij wel.
Oplossing, neem een kind om de breuk te lijmenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:13 schreef Devz het volgende:
[..]
Ze heeft er geen boodschap aanLekker dan, en wat jij vindt of voelt dat boeit haar niet? Jullie gaan trouwen, dan mag je toch verwachten dat ze iets meer rekening met jou houdt?
Je hoeft natuurlijk niet meteen weg te gaan (misschien zijn ze echt wel alleen vrienden), maar eens een keer goed boos worden en duidelijke afspraken hierover maken lijkt me niet verkeerd.
Jij vertrouwt haar momenteel niet en als ik het zo lees is dat zeker terecht. Niet echt een goede basis voor een huwelijk. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je wel met haar wilt trouwen als haar gedrag niet verandert.
Was dat jouw insteek???quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:23 schreef Jumparound het volgende:
Oplossing, neem een kind om de breuk te lijmen
;-)
Nee, ik was toe aan veranderingquote:
dus wat is nu de uitkomst voor de ts?quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:22 schreef Prins_Charming het volgende:
Klinkt als bijna net als een situatie waar een getrouwde vriend van mij in zat.
Inmiddels is de man gescheiden......
Nee dat helpt, dan is ie net zo erg als zijn vriendin (als ze echt vreemd gaat)quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:16 schreef L3viathan het volgende:
Waarschijnlijk ragt die gast haar 4 dagen in de week compleet uit elkaar!
Tip: zoek zelf ook een ander
Even lullig gezegd, maar nee, dat begrijp ik niet. Ik begrijp ook niet dat je er überhaupt over denkt om met zo iemand te trouwen. Het moet wel bespreekbaar blijven lijkt me, en zolang het dat niet is zou ik hetzelfde denken als jij. Ik zou eerder denken dat ze zwaar schuldig is, als ze er zo heftig op reageert.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Nihongo het volgende:
Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik niet boos dúrf te worden. Dit omdat zij dan ontzettend op haar teentjes zou zijn getrapt omdat ik haar niet vertrouw.
Daar is ze heel gevoelig voor, wordt ze boos van en gaat ze waarschijnlijk niet op de gewenste manier reageren.
Zij zou het namelijk compleet onterecht vinden dat ik haar niet vertrouw omdat ze vindt dat er niks aan de hand is en ik me niet moet aanstellen. Iemand niet vertrouwen terwijl er niks aan de hand is, is volgens haar een zwaar misdrijf.
Boos worden zou het dus alleen maar erger maken..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |