DAAR wel..quote:Op donderdag 18 november 2010 23:39 schreef Quarant het volgende:
[..]
Dan mankeerde er dus niks aan m'n ogen, ze is dus echt dun behaard daar...
Nee dan zijn ze anti-allochtoon.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
Eigenlijk hadden ze dat rare wijf gewoon door moeten zagen met zijn vieren, serieus
Idd. Maarja, dan blijf je bezigquote:Op donderdag 18 november 2010 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
Eigenlijk hadden ze dat rare wijf gewoon door moeten zagen met zijn vieren, serieus
Juist niet, zo behandelen ze iedereen. Zou juist toppunt van gelijke behandeling zijn dus.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee dan zijn ze anti-allochtoon.
Die mogelijkheid bestaat.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:45 schreef Blaxje het volgende:
Ik denk dat Peter en Beth Holloway seks met elkaar hebben gehad.
Dat verklaart ook waarom Peter nog steeds die zaak aan het uitmelken is. Beth kan zo met het nieuws naar buiten komen. Ik denk dat Peter er een beetje klaar mee is.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:47 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Die mogelijkheid bestaat.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:49 schreef Blue_note het volgende:
Heeft Jeroen nou een witte plek (lees: niet bruin) op de plek waar 'ie normaal die haaientand om z'n nek heeft hangen
Da's abject en infaam.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:45 schreef Blaxje het volgende:
Ik denk dat Peter en Beth Holloway seks met elkaar hebben gehad.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:49 schreef Blue_note het volgende:
Heeft Jeroen nou een witte plek (lees: niet bruin) op de plek waar 'ie normaal die haaientand om z'n nek heeft hangen
Goed om te weten voor haar dat toch nog iemand haar optreden goed vond.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw, ze is best een leuke dame.
Hm, misschien is het juist wel een litteken dat 'ie normaal gesproken met de haaientand probeert te verbergen...quote:
Waarschijnlijk omdat je je moeder in haar herkent.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb me echt geërgerd aan mevrouw, maar op de één of andere manier zou ik haar toch wel willen geven. Weet niet wat voor soort psychologisch fenomeen hier achter zit, maar zou het toch graag willen weten.
Ik denk dat jij in ieder geval rijp bent voor opname in het Pieter Baan Centrum.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:58 schreef Integreerbeer het volgende:
Waarschijnlijk omdat je je moeder in haar herkent.
Ik bedoel het helemaal niet beledigend. Misschien moet jij wat meer openstaan voor absurde ideeën. Daar zitten namelijk veel waarheden bij.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in ieder geval rijp bent voor opname in het Pieter Baan Centrum.
Ik zit vol met absurde ideeën, alleen herken ik mijn moeder absoluut niet in haar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:00 schreef Integreerbeer het volgende:
Ik bedoel het helemaal niet beledigend. Misschien moet jij wat meer openstaan voor absurde ideëen. Daar zitten namelijk veel waarheden bij.
Misschien omdat je hoopt dat je haar daarmee zoet houdt?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb me echt geërgerd aan mevrouw, maar op de één of andere manier zou ik haar toch wel willen geven. Weet niet wat voor soort psychologisch fenomeen hier achter zit, maar zou het toch graag willen weten.
okquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zit vol met absurde ideeën, alleen herken ik mijn moeder absoluut niet in haar.
kennelijk iemand die oorlog heeft met iedereen die verder dan 100 meter bij haar vandaan is, inclusief eigen man.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef AryaMehr het volgende:
nopu zeg , stoer hoor, iemand publiekelijk afmaken dus, met vier volwssen kerels??quote:Op donderdag 18 november 2010 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
Mooi he, hoe snel je iemand op slag kan haten, diepe haat. binnen twee secondenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:10 schreef Burakius het volgende:
Heey, gister was er zo een dom wijf bij Pauw en Witteman. Met dat zwarte haar. Ik kreeg een instant-haat toen ik haar stem hoorde in slechts enkele nanoseconden. Mijn hand ging met de snelheid van het licht (misschien zelfs via wormholes de geschiedenis in) naar mijn afstandbediening, om mijn oren te besparen van deze misere.
Wie was zij?
Yup. Weet niet of ie daar vanavond ook over vertelt, maar ik geloof dat z'n overleden vrouw uiteindelijk vier mensen heeft kunnen helpen door iets van 'haar' te doneren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:48 schreef golfer het volgende:
Dat boek van Overdiek lijkt mij wel aangrijpend.
Je kent Overdiek en z'n verhaal?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:24 schreef pberends het volgende:
Wat een baggergasten, alleen Fritsie is goed.
Ik ken de meeste gasten niet.quote:
Hoe weet je dan bij voorbaat dat het bagger is?quote:
Het lijkt me baggerquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe weet je dan bij voorbaat dat het bagger is?
Een mening is meestal gebaseerd op iets wat je gezien/gelezen/geproefd hebt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef pberends het volgende:
Het lijkt me bagger. Een mening heet zoiets.
Ja, whatever. Denk je dat Pauw al z'n gasten zo serieus neemt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Een mening is meestal gebaseerd op iets wat je gezien/gelezen/geproefd hebt.
Niet op iets of iemand die je niet kent en waarvan je de inhoud van het gesprek niet hebt gezien.
Dat is geen mening maar een aanname of een vooroordeel.
Ik denk dat hij zich wel van te voren voorbereid en inleest, ja.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef pberends het volgende:
Ja, whatever. Denk je dat Pauw al z'n gasten zo serieus neemt?
Drink een biertje ofzo manquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich wel van te voren voorbereid en inleest, ja.
En niet van te voren zegt dat het een baggergesprek zal gaan worden.
Mixt wat lastig met het whiskietje dat ik net heb ingeschonken.quote:
Die had je ook hard nodigquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Mixt wat lastig met het whiskietje dat ik net heb ingeschonken.
Toch een onuitputtelijke bron van vermaakquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Haha...wat een stelletje tokkies is die PVV-club zeg
Onuitputtelijk? Hero Brinkman just divided by zero.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch een onuitputtelijke bron van vermaak
Klopt, maar na 24 dagen is het voorbijquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch een onuitputtelijke bron van vermaak
Wat heeft nu stemmen voor zin?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:17 schreef Integreerbeer het volgende:
Wat een abstract verhaal.
Frits, wanneer moeten we weer stemmen? Dat is veel concreter.
Hij houdt wel van snabbels denk, al geef ik hem groot gelijk dat die dat doet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom steeds Wester? Heeft hij een afspraak met de NOS ofzo?
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:28 schreef Integreerbeer het volgende:
Vergeleken hierbij is politiek maar triviaal geneuzel.
Dat heeft ie. Aan schuldgevoel als agent.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef Jahr00n het volgende:
Levenslang was op z'n plaats geweest idd.
Zeker, is ook nodig met het tempo van P&W tegenwoordig.quote:
Sarah Palinquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
Ze lijkt een beetje op die Sarah Palin.
1 grote wandelende gesponsorde reclamezuil, die Ralph.quote:
Wow, hij was dus echt nog maar net klaar met die fietstocht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:02 schreef sander89 het volgende:
Wow lees zijn twitterbericht: http://twitter.com/ralphtuijn
Wat een doorzetter en lef heeft hij.
quote:JFK Greatest Man Award Jeroen Pauw
Jeroen Pauw heeft zaterdag de JFK Greatest Man Award ontvangen. Pauw kreeg de prijs uit handen van hoofdredacteur Willem Baars in de Passenger Terminal in Amsterdam.
De prijs wordt jaarlijks door het tijdschrift uitgereikt aan de meest stijlvolle, coole, creatieve, avontuurlijke, non-conformistische Nederlandse man met lef en ruggengraat en gevoel voor humor.
Matthijs van Nieuwkerk won de award vorig jaar, Peter R. de Vries in 2008. Hugo Borst mocht de prijs in 2007 in ontvangst nemen.
Ik kijk nu. Wat een heldquote:
Het is toch 'Neuken als konijnen ?'quote:Op maandag 22 november 2010 16:51 schreef Quarant het volgende:
Hoofdredacteur van het Katholiek Nieuwsblad Mariska Orban - de Haas komt praten over condooms
Dat griezelige leugenachtige mens die er ook een paar weken geleden zat nadat ze de meest verschrikkelijke zaken over abortus schreef aan een Tweede Kamerlid zogenaamd haar excuses aanbood? Dat wijf.quote:Op maandag 22 november 2010 16:51 schreef Quarant het volgende:
Hoofdredacteur van het Katholiek Nieuwsblad Mariska Orban - de Haas komt praten over condooms
Niet zo raar, gezien z'n vorige baantje als directeur van de regionale omroep RTV Noord.quote:Op maandag 22 november 2010 17:02 schreef pberends het volgende:
En die Henk Bleker heeft ook zijn zijn tong diep in de reet van de publieke omroep zitten.
Laat mij erbuiten. En je bent de umlaut vergeten.quote:Op maandag 22 november 2010 17:02 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Uberdoos.
En die Henk Bleker heeft ook zijn zijn tong diep in de reet van de publieke omroep zitten.
Dat dacht ik ook meteen. Ze konden mij aan de telefoon niets vertellen in ieder geval.quote:
quote:
Yup.quote:
Nou ze is het wel. Een reli-fundi.quote:Op maandag 22 november 2010 18:29 schreef Quarant het volgende:
Ze heeft als journaliste wel wat laten liggen in de kwestie Hennis, dat maakt haar nog geen relifundi. Een debat proberen te voeren over abortus is taboe verklaard.
Die stond vanmiddag ook al op hun site maar is daar nu nog steeds vanaf gehaald.quote:Op maandag 22 november 2010 20:52 schreef sander89 het volgende:
Net na het journaal kondigde ze aan dat de advocaat van Marcial Hernandez komt.
Waarom? Lekker katholiekenbashen?quote:Op maandag 22 november 2010 18:32 schreef Omniej het volgende:
Oh nee, niet weer Mariska de Haas.Gaat weer lachen worden dus vanavond.
quote:Soms lijken mensen wel opgelucht als ze ouderwets te keer mogen gaan tegen de RK Kerk: fijn overzichtelijk in alle multiculverwarring #dwdd
Precies, dat dacht ik ook al. Dan zou het eerder zo gaan als bij ome Wouter, die de hele tafel voor zichzelf kreeg.quote:Op maandag 22 november 2010 20:43 schreef Mike het volgende:
Mocht het Wilders zijn, dan zijn 4 gasten wel weer erg veel.
Richard van der Weidequote:Op maandag 22 november 2010 22:06 schreef Injetta het volgende:
Domme vraag, wie is die advocaat dan??
Dat heb ik ook wel 's gedacht.quote:Op maandag 22 november 2010 20:43 schreef Mike het volgende:
Mocht het Wilders zijn, dan zijn 4 gasten wel weer erg veel.
Nu weet ik nog steeds niks. Wie is dan die Marcial Hernandez ? Ik heb blijkbaar iets totaal gemist qua nieuws. Want beide namen zeggen mij helemaal nada niks noppes..quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Richard van der Weide
Maar dat lijkt mij geen reden om het zonder publiek op te nemen.
Lol waarom steeds hier vragen als je zelf simpel via google het in 5 sec weet.quote:Op maandag 22 november 2010 22:12 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niks. Wie is dan die Marcial Hernandez ? Ik heb blijkbaar iets totaal gemist qua nieuws. Want beide namen zeggen mij helemaal nada niks noppes..
Ik heb gegoogeld hoor.... ik was gewoon even lui.quote:Op maandag 22 november 2010 22:13 schreef sander89 het volgende:
[..]
Lol waarom steeds hier vragen als je zelf simpel via google het in 5 sec weet.![]()
Of deze user lult uit z'n/haar nek en er zit gewoon wel publiek.quote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef Terreros85 het volgende:
Ik zou vandaag in het publiek van P&W zitten, maar werd vanmorgen afgebeld. Door een onderwerp in de uitzending mag er geen publiek bij zijn
Is het echt live trouwens? of wordt het in de middag opgenomen?quote:Op maandag 22 november 2010 22:18 schreef Terreros85 het volgende:
Ik werd rond 12.00 uur gebeld door de publieksservice. Sindsdien kan er veel gebeurd zijn op die redactie.
En nee, ik lul niet uit mijn nek.
Het is echt live.quote:Op maandag 22 november 2010 22:20 schreef Injetta het volgende:
[..]
Is het echt live trouwens? of wordt het in de middag opgenomen?
quote:Op maandag 22 november 2010 22:20 schreef Injetta het volgende:
[..]
Uit alles blijkt toch dat het live is?quote:Op maandag 22 november 2010 22:20 schreef Injetta het volgende:
[..]
Of je leest even terug.quote:
Ja, dat is ook wel zo.. maar ik ben extreem sceptisch over die zg. liveuitzendingen..quote:Op maandag 22 november 2010 22:24 schreef Omniej het volgende:
[..]
Uit alles blijkt toch dat het live is?
quote:Op maandag 22 november 2010 22:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo.. maar ik ben extreem sceptisch over die zg. liveuitzendingen..
Direk doch leif verbonde!quote:Op maandag 22 november 2010 22:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo.. maar ik ben extreem sceptisch over die zg. liveuitzendingen..
Ze hebben hem gescreend en niet betrouwbaar genoeg gevonden om in het publiek te zitten.quote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef ddx het volgende:
Ze hadden gewoon geen zin om Terreros85 in de studio te hebben
Hans Anders.quote:Op maandag 22 november 2010 23:07 schreef Injetta het volgende:
Advocaat kon zijn client niet herkennen.. dus....
ik ook!quote:Op maandag 22 november 2010 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is iig de reden dat ik kijk.
dit is wel saai ja.quote:Op maandag 22 november 2010 23:08 schreef alors het volgende:
Goh verrassend een advocaat die het opneemt voor zijn client, nou volgende graag, al deze antwoorden kan ik zelf ook wel verzinnen.
Ik snap er echt geen zak van. Als ze per ongeluk vol zitten, kunnen ze dat toch gewoon zeggen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef ddx het volgende:
Ze hadden gewoon geen zin om Terreros85 in de studio te hebben
Echt raarrrrrrrr, hebben ze dus echt gezegd dat er vanavond geen publiek was?quote:Op maandag 22 november 2010 23:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen zak van. Als ze per ongeluk vol zitten, kunnen ze dat toch gewoon zeggen.
Je zou er bijna onzeker van worden hequote:Op maandag 22 november 2010 23:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen zak van. Als ze per ongeluk vol zitten, kunnen ze dat toch gewoon zeggen.
Hij verdedigd zijn cliënt gewoon, op grond van de aantijgingen die in de richting van de verdachte gedaan worden. Hetzij door het slachtoffer hetzij door de media en andere bronnen. En klaarblijkelijk vindt hij dit smakeloos. Zijn recht om zijn mening daarover te geven.quote:Op maandag 22 november 2010 23:11 schreef Injetta het volgende:
Wat is die advocaat emotioneel..... Je hebt toch juist een advocaat omdat die zakelijk en zonder emoties en betrokkenheid je belangen te behartigen. Het lijkt wel alsof die advocaat nu zelf is aangeklaagd.
Ja, maar dan hoeft dat toch net met die emoties en verongelijktheid. Ik zie dan toch liever Moskowitch en zo die blijven altijd zo stoicijns..quote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hij verdedigd zijn cliënt gewoon over de aantijgingen die gedaan zijn, hetzij door de slachtoffer hetzij door de media en andere bronnen. En klaarblijkelijk vindt hij dit smakeloos.
Wat bedoel je met emoties, ik zie namelijk alleen een man, die zijn cliënt verdedigd op de vragen die gesteld worden in dit programma.quote:Op maandag 22 november 2010 23:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoeft dat toch net met die emoties en verongelijktheid. Ik zie dan toch liever Moskowitch en zo die blijven altijd zo stoicijns..
Wat voor witchquote:Op maandag 22 november 2010 23:13 schreef Injetta het volgende:
Ja, maar dan hoeft dat toch net met die emoties en verongelijktheid. Ik zie dan toch liever Moskowitch en zo die blijven altijd zo stoicijns..
Niet altijd, hoor. Ze gedragen zich op die manier, waarvan ze denken dat het hun client het meeste helpt.quote:Op maandag 22 november 2010 23:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Welkom bij het CDA.quote:Op maandag 22 november 2010 23:16 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind die Bleker maar een freaky ventje. Op de 1 of andere manier komt die vent op mij enorm onbetrouwbaar over.
Ik zie een man die behoorlijk emotioneel is en ik heb de illusie dat een advocaat je belangen beter behartigd omdat die nu juist niet persoonlijk is betrokken en zijn emoties de vrije loopt laat.quote:Op maandag 22 november 2010 23:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met emoties, ik zie namelijk alleen een man, die zijn cliënt verdedigd op op de vragen die gesteld worden in dit programma.
Godverdju wat ben jij dom zeg.quote:Op maandag 22 november 2010 23:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Een witch op een bezemsteel....quote:
Kan ik je ook aanraden!quote:Op maandag 22 november 2010 23:18 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Godverdju wat ben jij dom zeg.
Ik hoef jouw adviezen niet, want je komt hier over als een rund dat nog te dom is om te poepen.quote:
Schieten, en dat hadden ze al veel eerder moeten doen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:21 schreef Injetta het volgende:
Wat gaan ze nou doen? Die dieren doodschieten of laten doodhongeren? Of gewoon wat eten geven en zorgen dat ze geen kindjes kunnen krijgen?
Fijn voor jou dat je superintelligent bent!!!!quote:Op maandag 22 november 2010 23:20 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik hoef jouw adviezen niet, want je komt hier over als een rund dat nog te dom is om te poepen.
In het kader van het onderwerp met Bleker wel weer toepasselijk. Een rund...quote:Op maandag 22 november 2010 23:20 schreef Omnifacer het volgende:
Ik hoef jouw adviezen niet, want je komt hier over als een rund dat nog te dom is om te poepen.
Landbouw is altijd voor het CDA.quote:Op maandag 22 november 2010 23:26 schreef alors het volgende:
Ja dat is wel een faal, altijd CDA'ers op het ministerie
Gewoon met je beperkingen leren leven, dan hoef je op niemand jaloers te zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 23:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Fijn voor jou dat je superintelligent bent!!!!
Ik ben vreselijk jaloers..
Die afgeschoten dieren gaan gewoon in het honden- of kattenvoer of naar de tijgers in Artis, maar die komen niet op ons bordje.quote:Op maandag 22 november 2010 23:27 schreef Omnifacer het volgende:
Wild eten met kerstGoed zo wijffie.
Ongekend dat ze dat rare blonde wijf nog uitnodigen.
Ik ga mijn best doen!quote:Op maandag 22 november 2010 23:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Gewoon met je beperkingen leren leven, dan hoef je op niemand jaloers te zijn.
Ja, maar wat ze zegt klopt, de katholieke kerk is allang voor condoomgebruik wanneer een van de huwelijkspartners besmet is.quote:
Oh, dat zou kunnen, ik kan er niet naar luisteren.quote:Op maandag 22 november 2010 23:32 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ja, maar wat ze zegt klopt, de katholieke kerk is allang voor condoomgebruik wanneer een van de huwelijkspartners besmet is.
Ja die sexuele moraal van de Katholieke kerk is een lichtend voorbeeld..quote:Op maandag 22 november 2010 23:33 schreef roos85 het volgende:
grappig dat ze spreekt over een sexueel moraal, gezien de berichten over de Katholieke kerk
die was mooi jaquote:Op maandag 22 november 2010 23:34 schreef von_Preussen het volgende:
"Je kan hoog en laag springen als vrouw, maar je kunt dat niet altijd voorkomen".
quote:Op maandag 22 november 2010 23:33 schreef roos85 het volgende:
grappig dat ze spreekt over een sexueel moraal, gezien de berichten over de Katholieke kerk
Nee hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 23:35 schreef henkde_j het volgende:
Interessante gasten! Balen dat ik nu pas inschakel. Al wat gemist?
Moooraaaaaaaaaaaaaaaaaal jaaaaaaa MOOOOOORAAAAAAAAAAAAAAAALquote:Op maandag 22 november 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
Zou ze ook zo klaarkomen?
uhh,uhh,uhh,uhhh,uhhh ?
Volgens mij blijft Jeroen haar net zo lang uitnodigen totdat ze haar verzet opgeeft en zich aan hem overgeeft.quote:Op maandag 22 november 2010 23:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat mag niet volgens het sexueel moraal
Dat zit morgen wel in DWDD, net als die grap van Witteman.quote:Op maandag 22 november 2010 23:36 schreef Injetta het volgende:
Heeft iemand geturfd hoeveel keer ze uuuuhhhhh heeft gezegd?
Daar kunnen we een award voor uitreiken.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
Zou ze ook zo klaarkomen?
uhh,uhh,uhh,uhhh,uhhh ?
Dat was dus de doorgestoken kaart.quote:
Ik ook, dacht dat die vent die als eerste ging staan iemand ging knallen ofzoquote:
Dat denk ik ookquote:Op maandag 22 november 2010 23:38 schreef arucard het volgende:
Zal wel schreeuw om cultuur achtig iets zijn
quote:Op maandag 22 november 2010 23:38 schreef tong80 het volgende:
Zit Sven Kramer er naast.
'Dacht dat ik verkeerd ging.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |