DAAR wel..quote:Op donderdag 18 november 2010 23:39 schreef Quarant het volgende:
[..]
Dan mankeerde er dus niks aan m'n ogen, ze is dus echt dun behaard daar...
Nee dan zijn ze anti-allochtoon.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
Eigenlijk hadden ze dat rare wijf gewoon door moeten zagen met zijn vieren, serieus
Idd. Maarja, dan blijf je bezigquote:Op donderdag 18 november 2010 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
Eigenlijk hadden ze dat rare wijf gewoon door moeten zagen met zijn vieren, serieus
Juist niet, zo behandelen ze iedereen. Zou juist toppunt van gelijke behandeling zijn dus.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee dan zijn ze anti-allochtoon.
Die mogelijkheid bestaat.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:45 schreef Blaxje het volgende:
Ik denk dat Peter en Beth Holloway seks met elkaar hebben gehad.
Dat verklaart ook waarom Peter nog steeds die zaak aan het uitmelken is. Beth kan zo met het nieuws naar buiten komen. Ik denk dat Peter er een beetje klaar mee is.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:47 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Die mogelijkheid bestaat.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:49 schreef Blue_note het volgende:
Heeft Jeroen nou een witte plek (lees: niet bruin) op de plek waar 'ie normaal die haaientand om z'n nek heeft hangen
Da's abject en infaam.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:45 schreef Blaxje het volgende:
Ik denk dat Peter en Beth Holloway seks met elkaar hebben gehad.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:49 schreef Blue_note het volgende:
Heeft Jeroen nou een witte plek (lees: niet bruin) op de plek waar 'ie normaal die haaientand om z'n nek heeft hangen
Goed om te weten voor haar dat toch nog iemand haar optreden goed vond.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw, ze is best een leuke dame.
Hm, misschien is het juist wel een litteken dat 'ie normaal gesproken met de haaientand probeert te verbergen...quote:
Waarschijnlijk omdat je je moeder in haar herkent.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb me echt geërgerd aan mevrouw, maar op de één of andere manier zou ik haar toch wel willen geven. Weet niet wat voor soort psychologisch fenomeen hier achter zit, maar zou het toch graag willen weten.
Ik denk dat jij in ieder geval rijp bent voor opname in het Pieter Baan Centrum.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:58 schreef Integreerbeer het volgende:
Waarschijnlijk omdat je je moeder in haar herkent.
Ik bedoel het helemaal niet beledigend. Misschien moet jij wat meer openstaan voor absurde ideeën. Daar zitten namelijk veel waarheden bij.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in ieder geval rijp bent voor opname in het Pieter Baan Centrum.
Ik zit vol met absurde ideeën, alleen herken ik mijn moeder absoluut niet in haar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:00 schreef Integreerbeer het volgende:
Ik bedoel het helemaal niet beledigend. Misschien moet jij wat meer openstaan voor absurde ideëen. Daar zitten namelijk veel waarheden bij.
Misschien omdat je hoopt dat je haar daarmee zoet houdt?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb me echt geërgerd aan mevrouw, maar op de één of andere manier zou ik haar toch wel willen geven. Weet niet wat voor soort psychologisch fenomeen hier achter zit, maar zou het toch graag willen weten.
okquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zit vol met absurde ideeën, alleen herken ik mijn moeder absoluut niet in haar.
kennelijk iemand die oorlog heeft met iedereen die verder dan 100 meter bij haar vandaan is, inclusief eigen man.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef AryaMehr het volgende:
nopu zeg , stoer hoor, iemand publiekelijk afmaken dus, met vier volwssen kerels??quote:Op donderdag 18 november 2010 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
Mooi he, hoe snel je iemand op slag kan haten, diepe haat. binnen twee secondenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:10 schreef Burakius het volgende:
Heey, gister was er zo een dom wijf bij Pauw en Witteman. Met dat zwarte haar. Ik kreeg een instant-haat toen ik haar stem hoorde in slechts enkele nanoseconden. Mijn hand ging met de snelheid van het licht (misschien zelfs via wormholes de geschiedenis in) naar mijn afstandbediening, om mijn oren te besparen van deze misere.
Wie was zij?
Yup. Weet niet of ie daar vanavond ook over vertelt, maar ik geloof dat z'n overleden vrouw uiteindelijk vier mensen heeft kunnen helpen door iets van 'haar' te doneren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:48 schreef golfer het volgende:
Dat boek van Overdiek lijkt mij wel aangrijpend.
Je kent Overdiek en z'n verhaal?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:24 schreef pberends het volgende:
Wat een baggergasten, alleen Fritsie is goed.
Ik ken de meeste gasten niet.quote:
Hoe weet je dan bij voorbaat dat het bagger is?quote:
Het lijkt me baggerquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe weet je dan bij voorbaat dat het bagger is?
Een mening is meestal gebaseerd op iets wat je gezien/gelezen/geproefd hebt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef pberends het volgende:
Het lijkt me bagger. Een mening heet zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |