Heldquote:Op donderdag 18 november 2010 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn stem heb je.
[ afbeelding ]
Hé, ik kijk het nooit. Dus het interesseert mij geen fuck wat ze uitzenden en als ik met enkele klikken jullie dag kan maken. Why not?quote:
Aan jou hebben we tenminste wat. God zelf is vandaag voor het eerst op het forum geweest.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, ik kijk het nooit. Dus het interesseert mij geen fuck wat ze uitzenden en als ik met enkele klikken jullie dag kan maken. Why not?
Ik heb ook nog nooit gekeken, maar ik doe het voor Petro.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, ik kijk het nooit. Dus het interesseert mij geen fuck wat ze uitzenden en als ik met enkele klikken jullie dag kan maken. Why not?
Ik wil net weer een stem uitbrengen, maar dit linkje doet 't niet hoor !quote:Stemmen kan hier (ieder uur):
http://www.murp.nl/index.php?menu_id=62
EDIT: Zanger Petro zit trouwens ook op Fok!
Zijn fotoboek is:
Fotoboek van ZangerPetro
Dat heeft deze schobbejak gedaan:quote:Op donderdag 18 november 2010 22:42 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik wil net weer een stem uitbrengen, maar dit linkje doet 't niet hoor !
quote:
Een schobbejak er tussen is ook altijd gezellig !quote:Op donderdag 18 november 2010 22:43 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Dat heeft deze schobbejak gedaan:
[..]
Voor de onoplettende kijker.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:47 schreef Gronkel het volgende:
http://www.tvoranje.nl/index.php?menu_id=62
Geen idee.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem wel, maar dan nog. Waarom moest de link in de OP geedit?
Heeft te maken met ONZ en affiniteit met de gebruikers.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem wel, maar dan nog. Waarom moest de link in de OP geedit?
Waarom moet ik altijd lachen om jouw reacties?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Heeft te maken met ONZ en affiniteit met de gebruikers.Een kleine discrepantie die al jaren voortwoekerd.
Er stond een taalfout in.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd lachen om jouw reacties?
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:47 schreef Gronkel het volgende:
quote:
Weet ik niet. Ik weet wel dat de kersthit van vorig jaar nog tijden mee kan:quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:17 schreef LeaderRoel het volgende:
Komt Zanger Petro eigenlijk met een kersthit?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:43 schreef kikoooooo het volgende:
ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO ZANGER PETRO
Ik vind 't wel een hitsige chubby.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:20 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hoe kan zoiets nou ooit op nummer één komen? :S:S:S:S
Niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:27 schreef Dhaha het volgende:
Waar kan je zien op welke plaats hij nu staat?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:07 schreef tho_Omas het volgende:
Ja, stelletje lactose-intoleranten, ik kom wel weer uit bed.
Dat moét haast wel ?!?!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zag het ja , doorgestoken kaart
quote:Verzoekparade
Bedankt voor uw stem!
Uw verzoekje telt mee voor de verzoekparade welke begint op zaterdag 20 november 2010 om 18:00 uur
Als uw verzoekje een van de meest aangevraagde clips is, dan wordt uw clip uitgezonden op TV Oranje!
Prachtige UI. Een creepy stukje van de clip.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:59 schreef Rectum het volgende:
Dit kan gewoon niet. Ik ruik steekpenningen en chantage. Zo maar eens mailen met de NMA en de Ombudsman.
Dat ongemakkelijke kuchje is inderdaad geniaal.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:21 schreef eleusis het volgende:
[..]
Prachtige UI. Een creepy stukje van de clip.Ook zo mooi dat hij daarna moet hoesten. Eigenlijk is elk shot uit de clip nét iets te lang genomen: de vrouwen verliezen hun aandacht, de travestiet kijkt ongeïnteresseerd kauwend weg, de gefilmde terrasgasten houden op met zwaaien en draaien zich weer om, de dronken dames vallen om, de kussende dame kijkt weer naar haar kennissen.
En uiteraard heb ik de clip geen 10x bekeken, bijvoorbeeld om de tekst op de LED belt te ontcijferen
LELLEBEL.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:23 schreef Rectum het volgende:
Dat ongemakkelijke kuchje is inderdaad geniaal.
Wat een fantastische marketingstrategie. "De nieuwste versie' die niet op youtube staat. Ja, alles wat wit was is nu rood.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:27 schreef eleusis het volgende:
[..]
LELLEBEL.
Maar het blijft een heerlijk nummer om te luisteren
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat ongemakkelijke kuchje is inderdaad geniaal.
quote:10 maanden geleden
iedereen die commentaar geeft he?
fuck jullie, hier hulp
stap 1;pak je muis richt hem op dat kruisje hier rechtsbovenin en klik m weg.
stap 2; bel de telefoon en bel een studio.
stap 3; neem dit nummer op.
stap 4; neem je clipje op.
stap 5; word naar de kanker gescholden..
Jeroen, respect ouwe
jeroen zingt goed, en tjah jaloezie koopt hij ook niks voor. ondertussen dat jullie haters hem haten, krijgt hij wel stoere mensen aant huilen met dit...
Geweldig maar natuurlijk lees ik de berichtjes allemaalquote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik ben groot fan van Petro, erg goede nummers!! Heb uiteraard gestemd op hem!!! Ha hoop dat ie dit leest, ik hou van je Petro!!!!
Beste vriendenquote:
Zanger Petro!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:21 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Beste vrienden
Ik ben al heeeel blij dat ik op nummer 2 sta en dat alles dank aan jullie allemaal hierrrrrrrr
ik ben zo trots dat ik op 2 sta en dat al een paar dagen
veel liefs en toppie bedankt voor het stemmen
Zanger Petro
Hey dat komt er aan!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:17 schreef LeaderRoel het volgende:
Komt Zanger Petro eigenlijk met een kersthit?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hey dat komt er aan!!
En ik weet nu al dat het een prachtig nummer gaat worden.
met dakt aan meissiemeissie de tekstschrijfster van dit kerst nummer
en die titel zal ik snel bekent maken ]![]()
Yes! Wij als trouwe fans gaan er voor zorgen dat dit DE Kersthit van het jaar wordt!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hey dat komt er aan!!
met dakt aan meissiemeissie de tekstschrijfster van dit kerst nummer
Op naar nummer 1quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:35 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Yes! Wij als trouwe fans gaan er voor zorgen dat dit DE Kersthit van het jaar wordt!
Geweldig!! Ik ga zeker luisterenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:50 schreef ZangerPetro het volgende:
Hallo allemaal
aanstaande maandag 22 nov ben ik live op de radio bij de silverlady..
En zal dan voor jullie allemaal het nummer live zingen
alles is ook te volgen op de web-cam.
luisteren jullie mee ik zal ongeveer rond de klok van half 7 in de studio
natuurlijk zing ik meerdere nummers hebben jullie nog tips wat je wilt horen
http://www.silverladyradio.nl
en nogmaals ik kan het niet vaak genoeg zeggen bedankt voor de steun die jullie me geven het geeft me meer powerrrrrrrrrrrrrrr
Zanger Petro
Ik kan niet niet wachten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:50 schreef ZangerPetro het volgende:
Hallo allemaal
en nogmaals ik kan het niet vaak genoeg zeggen bedankt voor de steun die jullie me geven het geeft me meer powerrrrrrrrrrrrrrr
Zanger Petro
Zanger Petro bij de Silverlady, wat een prachtcombinatie!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:50 schreef ZangerPetro het volgende:
Hallo allemaal
Zanger Petro
Prachtig nieuws natuurlijk, maar hoe hoog stond Petro?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:27 schreef Rectum het volgende:
Ik krijg net bericht dat Wout van de Lei op nummer twee stond.
Daarom staat ze steeds op 1. Ze heeft de steun van Henny Huismaan en natuurlijk ook van jak dankona en bulletje.quote:ha schatje,
ziet er geweldig uit je site, kan onze edje wel he,geweldig gedaan, ook erg mooie foto,s van je en natuurlijk je cd,
je bent een kanjer en je blijf een kanjer.
heel veel liefs van henny huisman en ali xx
Henny Huismanquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:31 schreef Gronkel het volgende:
http://www.naomimusic.nl/pages/gastenboek.php
[..]
Daarom staat ze steeds op 1. Ze heeft de steun van Henny Huismaan en natuurlijk ook van jak dankona en bulletje.
Geen idee, ik kreeg zo'n berichtje via de haives van het promotieteam van Wout.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Prachtig nieuws natuurlijk, maar hoe hoog stond Petro?
Hallo Petro,quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:50 schreef ZangerPetro het volgende:
Hallo allemaal
Zanger Petro
Helemaal super, ik ga zeker kijken en luisteren. SABRINA, Schipperskind, We gaan er weer feesten en Tief aus meinem herzen zijn toch nummers die ik zeker wil horen. Misschien is het leuk als je even de groetjes doet aan FOK!. Ik weet dat de Silverlady ook wat ervaringen met dit forum heeft. Dat kan ze vast wel waarderen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:50 schreef ZangerPetro het volgende:
Hallo allemaal
Zanger Petro
quote:Verzoekparade
Bedankt voor uw stem!
Uw verzoekje telt mee voor de verzoekparade welke begint op zondag 21 november 2010 om 18:00 uur
Als uw verzoekje een van de meest aangevraagde clips is, dan wordt uw clip uitgezonden op TV Oranje!
Net op twee verschillende sites voor Zanger Petro gestemd.quote:Op zondag 21 november 2010 09:46 schreef eleusis het volgende:
Goedemorgen, vergeten jullie niet te stemmen?
2 ???quote:Op zondag 21 november 2010 10:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
Net op twee verschillende sites voor Zanger Petro gestemd.
Die is in de maak Roel ! Petro is al druk aan 't oefenen...quote:Op zondag 21 november 2010 12:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Viva la - Doet mij denken aan mijn prachtige tijd in Barcelona met schoolexcursie!
Sabrina - Krijg ik altijd de zomerse gevoelens van als ik dat nummer hoor!
Schipperskind - Doet mij denken aan schipperskinderen!
We gaan weer feesten - Doet mij denken aan de plaatselijke kroeg!
Tief aus meinem Herzen - Maakt mij altijd emotioneel!
Neon Moon - Doet mij altijd denken aan mijn geliefden!
Nu is het wachten op een Kersthit!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hey dat komt er aan!!
met dank aan Meissiemeissie de tekstschrijfster van dit kerst nummer
Fijn dat ook cesar freelander er weer bij is.quote:cesar ons vriendje
en vriendje van vele tantes en ooms
cesar is trouwe fan van silverlady radio
en luisterd altyd gezellig met al zijn hyves vriendjes mee naar silverladyradio u ook woef woef poot van cesar
Stem nr. 12 was de mijne...quote:Op zondag 21 november 2010 13:22 schreef Gronkel het volgende:
Johan Boogaardt - 2
Grace Reece - 3
Petro - 16
Petro wordt vast en zeker de nieuwe ster van de week.
Marijkequote:silverlady schreef op 17-11-2010 13:32 het volgende:
hallo petro heb de clip gezien tief aus herzen nou jongen wat heb jij het moeilijk er mee gehad om dat te doen als je jou kent zie je aan je hoe je het je aantrekt zo warm voor jou ouders jongen weet zeker dat je ouders veel van je gehouden hebben want hoe je het zingt zo recht uit je hart met recht tief aus mainen herzen kanjer je hebt echt alles gegeven in die clip kus ook voor greetje en de kinderen en kleinkinderen liefs de silverlady marijke
E-mail: telstargirl@hotmail.com
Website: http://silverladyradio.nl
Hallo allemaal gisteren zaterdag stond ik op nummer 5quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:34 schreef Rectum het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg zo'n berichtje via de haives van het promotieteam van Wout.
Vanavond sta je op nummer 1!!!quote:Op zondag 21 november 2010 15:28 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hallo allemaal gisteren zaterdag stond ik op nummer 5
Nummer 5? dit kan niet?quote:Op zondag 21 november 2010 15:28 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hallo allemaal gisteren zaterdag stond ik op nummer 5
Ik lees net op zijn hijv dat hij met de dood bedreigd is.quote:Op zondag 21 november 2010 13:28 schreef Penisbaard het volgende:
Petro is nu al zeker de ster van de week op Silverlady radio.
[..]
Fijn dat ook cesar freelander er weer bij is.
Ik zal het haar zeker doorgeven jullie zijn kanjersquote:Op zondag 21 november 2010 13:10 schreef Gronkel het volgende:
Petro, kun je de Silverlady vragen of ze zich hier ook aanmeldt? Want behalve Zanger Petro-fans zijn wij ook die-hard Silverladyfans.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik ben groot fan van Petro, erg goede nummers!! Heb uiteraard gestemd op hem!!! Ha hoop dat ie dit leest, ik hou van je Petro!!!!
Hoi Petro,quote:Op zondag 21 november 2010 17:34 schreef ZangerPetro het volgende:
Hallo allemaal nog even een berichtje weer van mij
Ik heb ergens gelezen dat er vrienden zijn die denken dat ik mot heb met mijn voormalige manager Jansje
Nee dat is het niet Jansje is onze vriendin en doet ontzetten veel voor me
Omdat ze vorig jaar ontzettend ziek is geweest heeft mijn vrouwtje Greetje het van haar overgenomen
Jansje is een vrouw uit 1000 ze is een schat en helpt me met alles
Ze helpt me met bekender worden net zo als jullie me steunen en helpen met bekender te worden
Zonder fans sta je als artiest nergens en door je fans kun je groter worden Jullie zijn kanjers allemaal Jullie helpen me en daar ben ik jullie dankbaar voor
morgen zal ik speciaal voor jullie bij de silverladyradio wat nummers gaan zingen wat jullie hebben aangevraagt
we maken er een feest van
Veel liefs en een dikke knuf jullie Zanger Petro
Petro,quote:Op zondag 21 november 2010 17:34 schreef ZangerPetro het volgende:
Hallo allemaal nog even een berichtje weer van mij
Ik heb ergens gelezen dat er vrienden zijn die denken dat ik mot heb met mijn voormalige manager Jansje
Nee dat is het niet Jansje is onze vriendin en doet ontzetten veel voor me
Omdat ze vorig jaar ontzettend ziek is geweest heeft mijn vrouwtje Greetje het van haar overgenomen
Jansje is een vrouw uit 1000 ze is een schat en helpt me met alles
Ze helpt me met bekender worden net zo als jullie me steunen en helpen met bekender te worden
Zonder fans sta je als artiest nergens en door je fans kun je groter worden Jullie zijn kanjers allemaal Jullie helpen me en daar ben ik jullie dankbaar voor
morgen zal ik speciaal voor jullie bij de silverladyradio wat nummers gaan zingen wat jullie hebben aangevraagt
we maken er een feest van
Veel liefs en een dikke knuf jullie Zanger Petro
werkt vooralsnog prima.quote:
Er bestaat ook iets wat doorlopend stemt...quote:Op zondag 21 november 2010 18:33 schreef Proletariaat het volgende:
Kan niet iemand iets maken dat automatisch om het uur stemt?
Op youtube staat nog een ruzie over die clip. Dat nummer blijft nog maanden in mijn hoofd zitten als ik het hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 18:33 schreef MeissieMeissie het volgende:
Jouke Klein is er momenteel voor met 'Vaya condios'....
D'r ligt me daar een sneeuw in die clip !
![]()
Zou die nu speciaal afreizen naar Aspen in Amerika om sneeuw-opnames te maken...?
Dat kost me ook een lieve duit...
De uitzending is ook op 'stream' te volgen...quote:
Welk kanaal ?!?!quote:Op zondag 21 november 2010 18:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Op youtube staat nog een ruzie over die clip. Dat nummer blijft nog maanden in mijn hoofd zitten als ik het hoor.
Yep, ik zag 't...quote:Op zondag 21 november 2010 18:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Je moet betalen voor die livestream
quote:Op zondag 21 november 2010 18:38 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Welk kanaal ?!?!
Niet dat ik me graag in ruzie's meng, maar ik mag wel graag genieten van andermans ruzie...
![]()
Of hij staat op 133quote:Op zondag 21 november 2010 18:48 schreef MeissieMeissie het volgende:
Roel...
Nr 3 draait nu en 't is GEEN Petro...
Dus onze Peet staat op 2 of 1 !!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ontkurk ik weinig veel champagne!quote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef LeaderRoel het volgende:
Zou het dan toch Petro op nummer 1 worden?
Stuur mij dat programmaatje ook even...quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef 16meter het volgende:
Heb Petro net aan zo'n 30 stemmen geholpen, hopelijk gaat het lukken!
Superquote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef 16meter het volgende:
16METER... Jij moet ons allemaal even een snelcursus geven van jou 'trucje'....quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef 16meter het volgende:
Hoe graag ik die mental image weer uit mijn hoofd.quote:Op zondag 21 november 2010 18:52 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
16METER... Jij moet ons allemaal even een snelcursus geven van jou 'trucje'....
Ik stem m'n helemaal 't kleplazarus, samen met de rest van de gangbang hier, en nóg op 2 !!!
![]()
![]()
Was dat voor of na 17u? Anders telt het voor morgen.quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef 16meter het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 18:59 schreef 16meter het volgende:
Morgen op nummer 1, kat in 't bakkie.
Ere wie ere toekomt Petro, morgen komt Tief in Meinem Herzen in volle glorie op TV Oranje. Vroeg of laat zal heel Nederland zal jouw talent erkennen.
Werkt het dan? Ik heb die link getest op het netwerk van de buren maar er gebeurde niets...quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had 't kunnen weten....
Maar m'n nieuwsgierigheid won 't...
Ik kreeg alleen een verwijzing naar de verzoekparade...quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Werkt het dan? Ik heb die link getest op het netwerk van de buren maar er gebeurde niets...
Daar hoef je geen computerexpert voor te zijn, je kunt ook gewoon een blik Chinezen opentrekken.quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een verwijzing naar de verzoekparade...
maar nog niet dat stukje dat je gelijk stemmen kan, dan moest ik doorklikken...
*zucht* was ik maar computerexpert ipv 'dom blondje'dan zou ik iets ontwikkelen wat ik 's morgens aanzet, en 60 stemmen per uur uitbrengt...
quote:Op zondag 21 november 2010 22:15 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Daar hoef je geen computerexpert voor te zijn, je kunt ook gewoon een blik Chinezen opentrekken.
Hoe kán 't hè ?quote:Op maandag 22 november 2010 00:30 schreef Rectum het volgende:
Godver, weer tweede. Morgen maar weer de hele dag stemmen terwijl ik me mentaal aan het voorbereiden ben op de uitzending van De Silverlady.
De nummers van Naomi worden geschreven door Frank van Etten, en die vertrouw ik voor geen meter. Waarschijnlijk heeft hij TV Oranje omgekocht.quote:Op maandag 22 november 2010 00:35 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Hoe kán 't hè ?![]()
We hebben toch alles uit de kast getrokken ?!
Ik hoor wel geluiden op Hyves dat mensen denken dat 't stemmen van TV Oranje niet deugt...
Ik begin nu ook te twijfelen...
Je hebt gewoon veel fans! Ik heb ook weer gestemdquote:Op maandag 22 november 2010 09:08 schreef ZangerPetro het volgende:
Pffffffffff schrok even van de berichtjes in het gastenboek.van tv oranje
dat mensen denken dat ik gemeen stem en niet eerlijk maar de mensen weten niet dat jullie me allemaal steunen erg laag van die gast die dit schreef
mijn dank is weer grootquote:Op maandag 22 november 2010 11:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon veel fans! Ik heb ook weer gestemd!
Niet kutten op gastenboeken want daarmee ga je dit hele topic om zeep helpen.quote:Op maandag 22 november 2010 14:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
WTF?! Mijn reactie positieve reactie voor Zanger Petro is uit het gastenboek van TV Oranje verwijderd!
Nou, niet alleen mijn reactie is verwijderd, maar ook van alle andere Zanger-Petro-fansquote:Op maandag 22 november 2010 14:06 schreef LudoSanders het volgende:
Niet kutten op gastenboeken want daarmee ga je dit hele topic om zeep helpen.
Ik weet het niet , dat TV oranje is volgens mij doorgestoken kaart , al die positieve reacties over Petro zijn ook weggehaald uit het gastenboekquote:Op maandag 22 november 2010 14:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Na zoveel stemmen vandaag moet hij toch op 1 staan?
Ikquote:Op maandag 22 november 2010 14:44 schreef Enchanter het volgende:
Mijn reactie is ook weg gehaald , welke Fokker post daar onder de naam John en Willeke ?
De side is top
quote:Op maandag 22 november 2010 17:21 schreef Rectum het volgende:
http://www.stickam.com/silverladyradio
Daar is Petro straks live te zien.
Hey vrienden we vertrekken zo naar raalte naar de silverladyradio op zak een lijst met verzoekjes die ik heb gekregen van jullie we gaan er een feest van makenquote:
Ik kan niet wacthen!!!quote:Op maandag 22 november 2010 17:43 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hey vrienden we vertrekken zo naar raalte naar de silverladyradio op zak een lijst met verzoekjes die ik heb gekregen van jullie we gaan er een feest van maken
EN IK ZAL DE TITEL BEKENT MAKEN VAN MIJN KERSTNUMMER (ben je al nieuwschierig)tot zo bij de silverladyradio
Wauw, een primeur! En dat bij de silverlady!!quote:Op maandag 22 november 2010 17:43 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hey vrienden we vertrekken zo naar raalte naar de silverladyradio op zak een lijst met verzoekjes die ik heb gekregen van jullie we gaan er een feest van maken
EN IK ZAL DE TITEL BEKENT MAKEN VAN MIJN KERSTNUMMER (ben je al nieuwschierig)tot zo bij de silverladyradio
Een kerstnummerquote:Op maandag 22 november 2010 17:43 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij mij gaat lekker het bord op schoot.quote:Op maandag 22 november 2010 17:57 schreef Enchanter het volgende:
Kut , ik ben dan waarschijnlijk aan het eten.
Hij staat heus wel op 1, heb vandaag minstens 10x gestemd op Petro op verschillende locaties.quote:Op maandag 22 november 2010 18:03 schreef Gronkel het volgende:
Wie volgt de verzoekparade? Ik ben benieuwd of Petro weer 2e is geworden.
Maar het nijlpaard heeft 4170 vriendjes op haiffes:quote:Op maandag 22 november 2010 18:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hij staat heus wel op 1, heb vandaag minstens 10x gestemd op Petro op verschillende locaties.
Nee, die moet je even via silverladyradio.nl doen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Nu is het wachten op Petro!
Zit er geen geluid bij die videostream?
Geert Herman of zo. Heeft wel een leuk dochtertje.quote:Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie is die ene die aan het zingen is?
En hoe staat het met TV Oranje? Petro op 1?
Dat is Herman Hendriksquote:Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie is die ene die aan het zingen is?
En hoe staat het met TV Oranje? Petro op 1?
Volgens mij is het zijn kleindochterquote:Op maandag 22 november 2010 18:19 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee, die moet je even via silverladyradio.nl doen.
[..]
Geert Herman of zo. Heeft wel een leuk dochtertje.
Nee, dat is volgens mij Martin Melro.quote:Op maandag 22 november 2010 18:27 schreef Penisbaard het volgende:
Die man die nu zingt heeft toch ook weer te maken met die verkrachting en ontvoeringsshizz die op stopkindermisbruik te vinden is als je even op Google zoekt naar de Silverlady?
Nee, dat is zijn dochter zeiden ze daarnet. Ze heet Geertje en is negen jaar.quote:Op maandag 22 november 2010 18:28 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Volgens mij is het zijn kleindochter
Arie Pater staat al klaar
Zijn er afbeeldingen van die dochter? Eigenlijk heeft dit recht op een eigen topic trouwens. Ik bedoel, de Silverlady, Zanger Petro en Arie Pater, epischer kan niet.quote:Op maandag 22 november 2010 18:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee, dat is zijn dochter zeiden ze daarnet. Ze heet Geertje en is negen jaar.
Weet jij hoe hoog Petro is geëindigd in de verzoekparade?quote:Op maandag 22 november 2010 18:35 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik doe momenteel een quickstepje door de kamer...
Wie wil d'r effies met me schuifelen ?!
Ik kijk wel effies Verzoekparade vanuit een ooghoek vanaf 10 voor 7...quote:Op maandag 22 november 2010 18:34 schreef Enchanter het volgende:
Hoe is 't met de verzoekparade ?
Ik ben naar de silverlady aan het luisteren , dus ff geen TV hier
De Verzoekparade loopt nog tot 19.00 uurquote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Weet jij hoe hoog Petro is geëindigd in de verzoekparade?
Dat duet zou fantastisch zijn natuurlijk. Maar is dat niet Nanko die daar op de bank zit?quote:Op maandag 22 november 2010 18:39 schreef Penisbaard het volgende:
Volgens mij is dat inderdaad niemand minder als Pedro die daar op de bank zit. Mooi nummer van Arie trouwens. Ik hoop op een duet van niemand minder als Pedro met niemand minder als Arie.
Ja. Petro heeft een dikkere kop.quote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat duet zou fantastisch zijn natuurlijk. Maar is dat niet Nanko die daar op de bank zit?
Marijke en Arie hebben De Wereld Draait Door gehaald dankzij Fok!, dus daar zal ze toch wel tijd voor vrijmaken?quote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik hoop dat Petro FOK! nog even benoemd, maar Marijke zet er gas achter... ze zingen en zingen maar... ik denk niet dat Petro er aan toe komt...
En ik maar denken dat Puk en Muk lesbisch waren. Maar voor Arie maken ze natuurlijk een uitzondering.quote:
Als een trio zouden doen en het gaan filmen dan staan alle porno producenten in de rijquote:Op maandag 22 november 2010 18:44 schreef Gronkel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Puk en Muk lesbisch waren. Maar voor Arie maken ze natuurlijk een uitzondering.
Yep...quote:Op maandag 22 november 2010 18:46 schreef Penisbaard het volgende:
Deze is voor alle moeders. Ben je al moeder, MeissieMeissie?
quote:Op maandag 22 november 2010 18:50 schreef Rectum het volgende:
[..]
www.silverladyradio.nl voor het geluid.
Die kont is ook al een keer getapt door Jeroen Stevensquote:Op maandag 22 november 2010 18:52 schreef Gronkel het volgende:
Nanko staart naar de kont van Savannah.
Dit is geen zuivere koffie.quote:Op maandag 22 november 2010 18:54 schreef MeissieMeissie het volgende:
Petro staat weer op 2 in de Verzoekparade van TV Oranje...
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 22 november 2010 18:54 schreef MeissieMeissie het volgende:
Verkeerd topic meis.quote:Op maandag 22 november 2010 18:55 schreef silent_scream1 het volgende:
Haha dit is een oud-collega van mij:
http://gewooncor.nl/mediapool/79/790515/data/01_-_Track_1.mp3
quote:Op maandag 22 november 2010 18:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Petro: Hey Arie zullen we een duet doen?
Arie:
Arie:
Arie:
Arie:
Arie:Jah is goed.
Met TV Oranje kom je er wel zeggen ze. Maar laat maar gaan met die banaan, daar kom je ook niet mee aan.quote:Op maandag 22 november 2010 18:54 schreef MeissieMeissie het volgende:
Die kan je beter in Mensen die denken dat Wout van der Lei alleen maar gitaar kan spelen posten. En waar werk je dan? De sociale werkplaats?quote:Op maandag 22 november 2010 18:55 schreef silent_scream1 het volgende:
Haha dit is een oud-collega van mij:
Benieuwd wat jullie ervan vinden![]()
http://gewooncor.nl/
of
http://gewooncor.nl/mediapool/79/790515/data/01_-_Track_1.mp3
Nee, ik werkte bij de Mars (van de chocolade repen)... was bijbaantje.quote:Op maandag 22 november 2010 18:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Met TV Oranje kom je er wel zeggen ze. Maar laat maar gaan met die banaan, daar kom je ook niet mee aan.
[..]
Die kan je beter in Mensen die denken dat Wout van der Lei alleen maar gitaar kan spelen posten. En waar werk je dan? De sociale werkplaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |