Niet kutten op gastenboeken want daarmee ga je dit hele topic om zeep helpen.quote:Op maandag 22 november 2010 14:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
WTF?! Mijn reactie positieve reactie voor Zanger Petro is uit het gastenboek van TV Oranje verwijderd!
Nou, niet alleen mijn reactie is verwijderd, maar ook van alle andere Zanger-Petro-fansquote:Op maandag 22 november 2010 14:06 schreef LudoSanders het volgende:
Niet kutten op gastenboeken want daarmee ga je dit hele topic om zeep helpen.
Ik weet het niet , dat TV oranje is volgens mij doorgestoken kaart , al die positieve reacties over Petro zijn ook weggehaald uit het gastenboekquote:Op maandag 22 november 2010 14:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Na zoveel stemmen vandaag moet hij toch op 1 staan?
Ikquote:Op maandag 22 november 2010 14:44 schreef Enchanter het volgende:
Mijn reactie is ook weg gehaald , welke Fokker post daar onder de naam John en Willeke ?
De side is top
quote:Op maandag 22 november 2010 17:21 schreef Rectum het volgende:
http://www.stickam.com/silverladyradio
Daar is Petro straks live te zien.
Hey vrienden we vertrekken zo naar raalte naar de silverladyradio op zak een lijst met verzoekjes die ik heb gekregen van jullie we gaan er een feest van makenquote:
Ik kan niet wacthen!!!quote:Op maandag 22 november 2010 17:43 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hey vrienden we vertrekken zo naar raalte naar de silverladyradio op zak een lijst met verzoekjes die ik heb gekregen van jullie we gaan er een feest van maken
EN IK ZAL DE TITEL BEKENT MAKEN VAN MIJN KERSTNUMMER (ben je al nieuwschierig)tot zo bij de silverladyradio
Wauw, een primeur! En dat bij de silverlady!!quote:Op maandag 22 november 2010 17:43 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hey vrienden we vertrekken zo naar raalte naar de silverladyradio op zak een lijst met verzoekjes die ik heb gekregen van jullie we gaan er een feest van maken
EN IK ZAL DE TITEL BEKENT MAKEN VAN MIJN KERSTNUMMER (ben je al nieuwschierig)tot zo bij de silverladyradio
Een kerstnummerquote:Op maandag 22 november 2010 17:43 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij mij gaat lekker het bord op schoot.quote:Op maandag 22 november 2010 17:57 schreef Enchanter het volgende:
Kut , ik ben dan waarschijnlijk aan het eten.
Hij staat heus wel op 1, heb vandaag minstens 10x gestemd op Petro op verschillende locaties.quote:Op maandag 22 november 2010 18:03 schreef Gronkel het volgende:
Wie volgt de verzoekparade? Ik ben benieuwd of Petro weer 2e is geworden.
Maar het nijlpaard heeft 4170 vriendjes op haiffes:quote:Op maandag 22 november 2010 18:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hij staat heus wel op 1, heb vandaag minstens 10x gestemd op Petro op verschillende locaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |