Er bestaat ook iets wat doorlopend stemt...quote:Op zondag 21 november 2010 18:33 schreef Proletariaat het volgende:
Kan niet iemand iets maken dat automatisch om het uur stemt?
Op youtube staat nog een ruzie over die clip. Dat nummer blijft nog maanden in mijn hoofd zitten als ik het hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 18:33 schreef MeissieMeissie het volgende:
Jouke Klein is er momenteel voor met 'Vaya condios'....
D'r ligt me daar een sneeuw in die clip !
![]()
Zou die nu speciaal afreizen naar Aspen in Amerika om sneeuw-opnames te maken...?
Dat kost me ook een lieve duit...
De uitzending is ook op 'stream' te volgen...quote:
Welk kanaal ?!?!quote:Op zondag 21 november 2010 18:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Op youtube staat nog een ruzie over die clip. Dat nummer blijft nog maanden in mijn hoofd zitten als ik het hoor.
Yep, ik zag 't...quote:Op zondag 21 november 2010 18:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Je moet betalen voor die livestream
quote:Op zondag 21 november 2010 18:38 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Welk kanaal ?!?!
Niet dat ik me graag in ruzie's meng, maar ik mag wel graag genieten van andermans ruzie...
![]()
Of hij staat op 133quote:Op zondag 21 november 2010 18:48 schreef MeissieMeissie het volgende:
Roel...
Nr 3 draait nu en 't is GEEN Petro...
Dus onze Peet staat op 2 of 1 !!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ontkurk ik weinig veel champagne!quote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef LeaderRoel het volgende:
Zou het dan toch Petro op nummer 1 worden?
Stuur mij dat programmaatje ook even...quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef 16meter het volgende:
Heb Petro net aan zo'n 30 stemmen geholpen, hopelijk gaat het lukken!
Superquote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef 16meter het volgende:
16METER... Jij moet ons allemaal even een snelcursus geven van jou 'trucje'....quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef 16meter het volgende:
Hoe graag ik die mental image weer uit mijn hoofd.quote:Op zondag 21 november 2010 18:52 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
16METER... Jij moet ons allemaal even een snelcursus geven van jou 'trucje'....
Ik stem m'n helemaal 't kleplazarus, samen met de rest van de gangbang hier, en nóg op 2 !!!
![]()
![]()
Was dat voor of na 17u? Anders telt het voor morgen.quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef 16meter het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 18:59 schreef 16meter het volgende:
Morgen op nummer 1, kat in 't bakkie.
Ere wie ere toekomt Petro, morgen komt Tief in Meinem Herzen in volle glorie op TV Oranje. Vroeg of laat zal heel Nederland zal jouw talent erkennen.
Werkt het dan? Ik heb die link getest op het netwerk van de buren maar er gebeurde niets...quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had 't kunnen weten....
Maar m'n nieuwsgierigheid won 't...
Ik kreeg alleen een verwijzing naar de verzoekparade...quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Werkt het dan? Ik heb die link getest op het netwerk van de buren maar er gebeurde niets...
Daar hoef je geen computerexpert voor te zijn, je kunt ook gewoon een blik Chinezen opentrekken.quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een verwijzing naar de verzoekparade...
maar nog niet dat stukje dat je gelijk stemmen kan, dan moest ik doorklikken...
*zucht* was ik maar computerexpert ipv 'dom blondje'dan zou ik iets ontwikkelen wat ik 's morgens aanzet, en 60 stemmen per uur uitbrengt...
quote:Op zondag 21 november 2010 22:15 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Daar hoef je geen computerexpert voor te zijn, je kunt ook gewoon een blik Chinezen opentrekken.
Hoe kán 't hè ?quote:Op maandag 22 november 2010 00:30 schreef Rectum het volgende:
Godver, weer tweede. Morgen maar weer de hele dag stemmen terwijl ik me mentaal aan het voorbereiden ben op de uitzending van De Silverlady.
De nummers van Naomi worden geschreven door Frank van Etten, en die vertrouw ik voor geen meter. Waarschijnlijk heeft hij TV Oranje omgekocht.quote:Op maandag 22 november 2010 00:35 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Hoe kán 't hè ?![]()
We hebben toch alles uit de kast getrokken ?!
Ik hoor wel geluiden op Hyves dat mensen denken dat 't stemmen van TV Oranje niet deugt...
Ik begin nu ook te twijfelen...
Je hebt gewoon veel fans! Ik heb ook weer gestemdquote:Op maandag 22 november 2010 09:08 schreef ZangerPetro het volgende:
Pffffffffff schrok even van de berichtjes in het gastenboek.van tv oranje
dat mensen denken dat ik gemeen stem en niet eerlijk maar de mensen weten niet dat jullie me allemaal steunen erg laag van die gast die dit schreef
mijn dank is weer grootquote:Op maandag 22 november 2010 11:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon veel fans! Ik heb ook weer gestemd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |