quote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik ben groot fan van Petro, erg goede nummers!! Heb uiteraard gestemd op hem!!! Ha hoop dat ie dit leest, ik hou van je Petro!!!!
Hoi Petro,quote:Op zondag 21 november 2010 17:34 schreef ZangerPetro het volgende:
Hallo allemaal nog even een berichtje weer van mij
Ik heb ergens gelezen dat er vrienden zijn die denken dat ik mot heb met mijn voormalige manager Jansje
Nee dat is het niet Jansje is onze vriendin en doet ontzetten veel voor me
Omdat ze vorig jaar ontzettend ziek is geweest heeft mijn vrouwtje Greetje het van haar overgenomen
Jansje is een vrouw uit 1000 ze is een schat en helpt me met alles
Ze helpt me met bekender worden net zo als jullie me steunen en helpen met bekender te worden
Zonder fans sta je als artiest nergens en door je fans kun je groter worden Jullie zijn kanjers allemaal Jullie helpen me en daar ben ik jullie dankbaar voor
morgen zal ik speciaal voor jullie bij de silverladyradio wat nummers gaan zingen wat jullie hebben aangevraagt
we maken er een feest van
Veel liefs en een dikke knuf jullie Zanger Petro
Petro,quote:Op zondag 21 november 2010 17:34 schreef ZangerPetro het volgende:
Hallo allemaal nog even een berichtje weer van mij
Ik heb ergens gelezen dat er vrienden zijn die denken dat ik mot heb met mijn voormalige manager Jansje
Nee dat is het niet Jansje is onze vriendin en doet ontzetten veel voor me
Omdat ze vorig jaar ontzettend ziek is geweest heeft mijn vrouwtje Greetje het van haar overgenomen
Jansje is een vrouw uit 1000 ze is een schat en helpt me met alles
Ze helpt me met bekender worden net zo als jullie me steunen en helpen met bekender te worden
Zonder fans sta je als artiest nergens en door je fans kun je groter worden Jullie zijn kanjers allemaal Jullie helpen me en daar ben ik jullie dankbaar voor
morgen zal ik speciaal voor jullie bij de silverladyradio wat nummers gaan zingen wat jullie hebben aangevraagt
we maken er een feest van
Veel liefs en een dikke knuf jullie Zanger Petro
werkt vooralsnog prima.quote:
Er bestaat ook iets wat doorlopend stemt...quote:Op zondag 21 november 2010 18:33 schreef Proletariaat het volgende:
Kan niet iemand iets maken dat automatisch om het uur stemt?
Op youtube staat nog een ruzie over die clip. Dat nummer blijft nog maanden in mijn hoofd zitten als ik het hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 18:33 schreef MeissieMeissie het volgende:
Jouke Klein is er momenteel voor met 'Vaya condios'....
D'r ligt me daar een sneeuw in die clip !
![]()
Zou die nu speciaal afreizen naar Aspen in Amerika om sneeuw-opnames te maken...?
Dat kost me ook een lieve duit...
De uitzending is ook op 'stream' te volgen...quote:
Welk kanaal ?!?!quote:Op zondag 21 november 2010 18:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Op youtube staat nog een ruzie over die clip. Dat nummer blijft nog maanden in mijn hoofd zitten als ik het hoor.
Yep, ik zag 't...quote:Op zondag 21 november 2010 18:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Je moet betalen voor die livestream
quote:Op zondag 21 november 2010 18:38 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Welk kanaal ?!?!
Niet dat ik me graag in ruzie's meng, maar ik mag wel graag genieten van andermans ruzie...
![]()
Of hij staat op 133quote:Op zondag 21 november 2010 18:48 schreef MeissieMeissie het volgende:
Roel...
Nr 3 draait nu en 't is GEEN Petro...
Dus onze Peet staat op 2 of 1 !!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ontkurk ik weinig veel champagne!quote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef LeaderRoel het volgende:
Zou het dan toch Petro op nummer 1 worden?
Stuur mij dat programmaatje ook even...quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef 16meter het volgende:
Heb Petro net aan zo'n 30 stemmen geholpen, hopelijk gaat het lukken!
Superquote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef 16meter het volgende:
16METER... Jij moet ons allemaal even een snelcursus geven van jou 'trucje'....quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef 16meter het volgende:
Hoe graag ik die mental image weer uit mijn hoofd.quote:Op zondag 21 november 2010 18:52 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
16METER... Jij moet ons allemaal even een snelcursus geven van jou 'trucje'....
Ik stem m'n helemaal 't kleplazarus, samen met de rest van de gangbang hier, en nóg op 2 !!!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |