Nee, die moet je even via silverladyradio.nl doen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Nu is het wachten op Petro!
Zit er geen geluid bij die videostream?
Geert Herman of zo. Heeft wel een leuk dochtertje.quote:Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie is die ene die aan het zingen is?
En hoe staat het met TV Oranje? Petro op 1?
Dat is Herman Hendriksquote:Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie is die ene die aan het zingen is?
En hoe staat het met TV Oranje? Petro op 1?
Volgens mij is het zijn kleindochterquote:Op maandag 22 november 2010 18:19 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee, die moet je even via silverladyradio.nl doen.
[..]
Geert Herman of zo. Heeft wel een leuk dochtertje.
Nee, dat is volgens mij Martin Melro.quote:Op maandag 22 november 2010 18:27 schreef Penisbaard het volgende:
Die man die nu zingt heeft toch ook weer te maken met die verkrachting en ontvoeringsshizz die op stopkindermisbruik te vinden is als je even op Google zoekt naar de Silverlady?
Nee, dat is zijn dochter zeiden ze daarnet. Ze heet Geertje en is negen jaar.quote:Op maandag 22 november 2010 18:28 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Volgens mij is het zijn kleindochter
Arie Pater staat al klaar
Zijn er afbeeldingen van die dochter? Eigenlijk heeft dit recht op een eigen topic trouwens. Ik bedoel, de Silverlady, Zanger Petro en Arie Pater, epischer kan niet.quote:Op maandag 22 november 2010 18:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee, dat is zijn dochter zeiden ze daarnet. Ze heet Geertje en is negen jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |