Hans is de man van de OP en last post.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Dus ik begin steeds meer de theorie aan te hangen dat Hans een bot is.
Gelukkig bijna met pensioen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef Waalwijker het volgende:
Duurde lang. Ben ik niet van je gewend Hans.
Ah, oke.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Door de toevoeging -er haalde ik m'n eigen 'grap' onderuit.
nee morgen pas.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, de kogel is door de kerk. Lul er dan ook niet meer over.
Nou en, over alles wordt daar gediscussieerd, dus waarom niet hierover? Je kunt ook zeiken om het zeiken.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof wat meningen in 3VOOR12 daar nog maar íets aan gaan veranderen.
we hebben hier gisteren al uitgebreid over gediscussieerd.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
Nou en, over alles wordt daar gediscussieerd, dus waarom niet hierover? Je kunt ook zeiken om het zeiken.
Sersjeequote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Dus ik begin steeds meer de theorie aan te hangen dat Hans een bot is.
Serieus?? Oeps! Sorry.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Hans, ik weet dat je veel topics opent, maar om gewoon een oude TT te jatten is wel erg lui hoor.
Nah, niet echt.. ik keek verkeerdquote:
Hahaquote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nah, niet echt.. ik keek verkeerd
We weten nu wel dat jij geld zat hebt en het niet erg vindt om uitgekleed te worden door de regering en die Partij voor Verkrachters en Vechtersbazenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Swicht naar tv.
Dit gejank is wel weer genoeg geweest.
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
We weten nu wel dat jij geld zat hebt en het niet erg vindt om uitgekleed te worden door de regering en die Partij voor Verkrachters en Vechtersbazen
Da's balen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
Slechteavond mensen!
wat een klotezooi. de buitendeur wil niet meer van het slot en op het slot. er is een sleutel nodig om die van buitenaf open te krijgen en dat wil dus niet meer....morgen dus verplicht vrij om te wachten op de slotenmaker.....
KUT
Dus je ligt nu vanaf het welkomsmatje bij je voordeur te Twitteren op je mobiel?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
Slechteavond mensen!
wat een klotezooi. de buitendeur wil niet meer van het slot en op het slot. er is een sleutel nodig om die van buitenaf open te krijgen en dat wil dus niet meer....morgen dus verplicht vrij om te wachten op de slotenmaker.....
KUT
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
Slechteavond mensen!
KUT
Jezus, Bots... Dát was nog eens een linkse hobby!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef borisz het volgende:
Briljante Video. Meer jaren 70 krijg je het niet.
gelukkig was 1 van mijn huisgenoten thuis. die kon er vanmiddag nog wel gewoon in, maar nu wil dat dus niet meer.....nu maar hopen dat er verder niemand thuiskomt vannacht, heb weinig zin om midden in de nacht mijn hoogslaper uit te klauteren om iemand binnen te laten...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:46 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dus je ligt nu vanaf het welkomsmatje bij je voordeur te Twitteren op je mobiel?
Waar woon jij dan dat je niet weet of er A, nog iemand thuiskomt en B, dat dat dan ook nog 's nachts gebeurd?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig was 1 van mijn huisgenoten thuis. die kon er vanmiddag nog wel gewoon in, maar nu wil dat dus niet meer.....nu maar hopen dat er verder niemand thuiskomt vannacht, heb weinig zin om midden in de nacht mijn hoogslaper uit te klauteren om iemand binnen te laten...
in een soort studentenhuisachtig iets (1 voordeur, 5 hokken). ik zou mn eigen huisgenoten nauwelijks herkennen....quote:Op woensdag 17 november 2010 22:49 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Waar woon jij dan dat je niet weet of er A, nog iemand thuiskomt en B, dat dat dan ook nog 's nachts gebeurd?
Ik viel ook halverwege pas binnen, maar dit is 22:51| Girl Talk - This Is The Remix.quote:
Okay thanx, ja ik heb het begin ook gemist.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik viel ook halverwege pas binnen, maar dit is 22:51| Girl Talk - This Is The Remix.
Even opzoeken zometeen
Vette shit:quote:Op woensdag 17 november 2010 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
Okay thanx, ja ik heb het begin ook gemist.
http://en.wikipedia.org/wiki/All_Day_(album)quote:"This Is the Remix"
0:00 Herbie Hancock - "Rockit"
0:04 Bananarama - "Cruel Summer"
0:04 Justin Timberlake - "SexyBack"
0:09 Diddy-Dirty Money featuring Rick Ross and Nicki Minaj - "Hello Good Morning (Remix)"
0:46 Lil' Kim - "The Jump Off"
0:55 Genesis - "Tonight, Tonight, Tonight"
0:59 The Jackson 5 - "I Want You Back"
1:06 N.W.A - "Straight Outta Compton"
1:53 Busta Rhymes - "Stop the Party"
1:56 Billy Squier - "The Big Beat"
1:58 DMX - "Party Up (Up in Here)"
2:02 Gang Starr featuring Nice & Smooth - "DWYCK"
2:06 Beastie Boys - "The New Style"
2:07 The Pharcyde - "Drop"
2:08 Toadies - "Possum Kingdom"
2:16 B.o.B featuring Bruno Mars - "Nothin' on You"
2:35 Method Man & Redman - "Tear It Off"
2:56 DJ Jubilee - "Get It Ready, Ready!"
3:29 Lil Jon and the East Side Boyz featuring Ying Yang Twins - "Get Low"
3:48 Simon and Garfunkel - "Cecilia"
3:57 U2 - "Sunday Bloody Sunday"
4:22 Third Eye Blind - "Semi-Charmed Life"
4:41 E.U. - "Da Butt"
4:48 The Grateful Dead - "Casey Jones"
4:51 E-A-Ski and CMT - "Listen to the Hit"
4:52 INXS - "Need You Tonight"
5:01 Fabolous - "Young'n (Holla Back)"
5:35 LL Cool J - "Jingling Baby"
5:36 Big Audio Dynamite - "The Globe" (portion sampled samples "Should I Stay or Should I Go" by The Clash)
5:53 C+C Music Factory - "Gonna Make You Sweat (Everybody Dance Now)"
5:59 Lisa Lisa and Cult Jam - "Let the Beat Hit 'Em" (portion sampled samples "AJ Scratch" by Kurtis Blow)
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Kunnen we Tom de Ridder niet doneren aan SR? Zijn we er in Nederland van af.
Ze drinken alles daar.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zullen ze in Afrika nog baat hebben bij goedkope brandstof?
Ilse komt waarschijnlijk weer. (Wat ik niet erg vind overigens.)quote:Op woensdag 17 november 2010 23:24 schreef Pino112 het volgende:
Even over SR: Wanneer worden de slaapgasten bekend?
Bij de leukste gast ga ik even een nachtje doorhalen denk ik..
ik heb ook nog een bak vakantieuren....ff kijken of ik het tov mijn collega's kan maken die week vrij te nemen....quote:Op woensdag 17 november 2010 23:26 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ilse komt waarschijnlijk weer. (Wat ik niet erg vind overigens.)
En ik heb toevallig net in die weken mijn vakantie ingediend, dus ik ga heel mijn slaapritme naar de klote helpen.
Leeeeuuk!quote:Op woensdag 17 november 2010 23:26 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ilse komt waarschijnlijk weer. (Wat ik niet erg vind overigens.)
En ik heb toevallig net in die weken mijn vakantie ingediend, dus ik ga heel mijn slaapritme naar de klote helpen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leeeeuuk!![]()
Helemaal super, wordt keigezellig.![]()
Ben nu SR09-filmpjes aan het terugkijken, wat ge-wel-dig.
i agree!quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
We weten nu wel dat jij geld zat hebt en het niet erg vindt om uitgekleed te worden door de regering en die Partij voor Verkrachters en Vechtersbazen
Ik heb alle SR's meegemaaktquote:Op woensdag 17 november 2010 23:33 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Was mijn eerste jaar SR, heb er weer zin in dit jaar.
Hypnotize Uquote:Op woensdag 17 november 2010 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
een best of van NERD? ik ken maar 2 nummer.........she wants to move en lapdance
Omdat jij maar 2 nummers van ze kent moeten ze maar geen best of uitgeven?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
een best of van NERD? ik ken maar 2 nummer.........she wants to move en lapdance
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een standbeeld moet je krijgen.
nee hoor, maari k zat gewoon ff te denken. en aangezien ik maar 2 nummers ken vind ik het verrassend. maar ik ben ook niet zo into NERD moet ik zeggenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Omdat jij maar 2 nummers van ze kent moeten ze maar geen best of uitgeven?
zin in volgende week!quote:
nee, idd! en dan toch nog zo into Nieuwe Muziek!quote:Op woensdag 17 november 2010 23:53 schreef Pino112 het volgende:
Zozo, hij klinkt sowieso niet als 68-jarige.
gaat naar de bieb om muziek te luisterenquote:
je voelt de sarcasmequote:Op woensdag 17 november 2010 23:57 schreef rudymackay het volgende:
Ik zit ZOOOOOO'N dikke show te maken, al zeg ik 't zelf. En @sharid3fm doet 't ook leuk hoor. Kaarten voor Le Guess Who en Kane zo! #3FM
Whaha, M'KAAIS reactiequote:Op woensdag 17 november 2010 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
woehoe! ik mag van Shared met Rudy schuifelen
ja, ik neem een kwartje meequote:
dat heb je ook wel eens geiler gezegd!quote:
Hey!quote:Op donderdag 18 november 2010 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd!
navond popje
heel goedquote:Op donderdag 18 november 2010 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey!![]()
Nou, doe ik nog wel zo mn best om het er zo geil mogelijk uit te gooien![]()
Ik zal morgen wel weer de hele dag gaan oefenen
quote:Op donderdag 18 november 2010 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel goeden dan savonds even met een microfoon inspreken en hier posten
ook dat heb je.....quote:
klinkt een beetje Danko Jones achtig...quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klinkt een beetje Danko Jones achtig...
quote:
volgens mij quote je de verkeerde post, maar ben wel blij dat je het me vergeeftquote:Op donderdag 18 november 2010 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook dat heb je.....
maar t is je vergeven. werken is belangrijker
nja, ik had eigenlijk biede posts moeten quoten....quote:Op donderdag 18 november 2010 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
volgens mij quote je de verkeerde post, maar ben wel blij dat je het me vergeeft
En wat is dit een mooi bombastisch lief liedje![]()
Hoorde Rudy iets zeggen over de soundtrack van een of andere film? Heb niet gehoord welkequote:Op donderdag 18 november 2010 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik had eigenlijk biede posts moeten quoten....
en wat was dat liedje eigenlijk?
nja, hij zei dat het nummer zou passen bij een film....quote:Op donderdag 18 november 2010 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoorde Rudy iets zeggen over de soundtrack van een of andere film? Heb niet gehoord welke
nooit van gehoord, maar klonk wel erg mooiquote:Op donderdag 18 november 2010 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, hij zei dat het nummer zou passen bij een film....
het was: 00:26| Mercury Rev - Dark Is Rising
ik heb zanger Rinus op mijn rug.....;)quote:
ik ook niet, nu aan t kopenquote:Op donderdag 18 november 2010 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
nooit van gehoord, maar klonk wel erg mooi
Dat je nog niet door je rug bent gegaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb zanger Rinus op mijn rug.....;)
joe, ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 18 november 2010 00:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat je nog niet door je rug bent gegaan.
die heb jij?quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb zanger Rinus op mijn rug.....;)
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 00:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat je nog niet door je rug bent gegaan.
je moet er toch niet aan denken dat je vriendin Dinand op haar rug heeft getattoeerd? dan neem je haar doggystyle en kijk je tegen die rotkop aan!quote:Op donderdag 18 november 2010 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
No fucking way! Vind ik net zo'n afknapper als zanger Rinus
En als ze wat steviger is en wat met haar rolletjes beweegt, dat hij je dan zo lachend aankijktquote:Op donderdag 18 november 2010 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken dat je vriendin Dinand op haar rug heeft getattoeerd? dan neem je haar doggystyle en kijk je tegen die rotkop aan!
En ze slikt niet want ze houdt haar kaken stijf op elkaar.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken dat je vriendin Dinand op haar rug heeft getattoeerd? dan neem je haar doggystyle en kijk je tegen die rotkop aan!
joe, bedankt.....quote:Op donderdag 18 november 2010 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
En als ze wat steviger is en wat met haar rolletjes beweegt, dat hij je dan zo lachend aankijkt![]()
Post van het jaar dit, hahahahah.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
En als ze wat steviger is en wat met haar rolletjes beweegt, dat hij je dan zo lachend aankijkt![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2010 00:52 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Post van het jaar dit, hahahahah.![]()
![]()
slaap lekker!quote:Op donderdag 18 november 2010 00:57 schreef Paul-89 het volgende:
Zo, tijd voor Locked up Abroad.
Adios...
Jij haalt door tot in de morgen ?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:59 schreef Waalwijker het volgende:
Word weer lekker rustig hier dus.
Danku, maak je me niet verlegen??quote:Op donderdag 18 november 2010 00:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dinand.
Zanger Rinus
Maar jouw post![]()
Trustequote:Op donderdag 18 november 2010 00:57 schreef Paul-89 het volgende:
Zo, tijd voor Locked up Abroad.
Adios...
Truste, tot morgenquote:Op donderdag 18 november 2010 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker!
en ik ga ook! trusten iedereen!
Tja, ik kan moeilijk gaan liggen pitten tijdens mijn werk hè.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij haalt door tot in de morgen ?
Elke avond zo, zijn altijd een paar diehards die het nog proberenquote:Op donderdag 18 november 2010 00:59 schreef Waalwijker het volgende:
Word weer lekker rustig hier dus.
quote:Op donderdag 18 november 2010 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Danku, maak je me niet verlegen??
Aah vandaar, tot hoe laat moet je ?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:01 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Tja, ik kan moeilijk gaan liggen pitten tijdens mijn werk hè.
Met een beetje geluk maar tot 7 uur, dus dat valt nog mee.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Aah vandaar, tot hoe laat moet je ?
Wat een gedoe binnen die partij, elke dag wel nieuwsquote:Op donderdag 18 november 2010 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
Spits, pvv, sharpe opstappen, http://bit.ly/8Z2rZv
Kut. Gemist.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
bitter sweet symphony. Meebrullen
Waar hebben we dat eerder gezien? Oja, iets met de LPF ofzo?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een gedoe binnen die partij, elke dag wel nieuws
Daar sloegen Kamerleden elkaar ongeveer de kamer uit... Ik heb bij de PVV nog maar weinig zaken gezien die het functioneren als Kamerlid in de weg zouden staan...quote:Op donderdag 18 november 2010 01:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gezien? Oja, iets met de LPF ofzo?
quote:Op donderdag 18 november 2010 01:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gezien? Oja, iets met de LPF ofzo?
dat klopt, maar wel bijna elke dag in het nieuwsquote:Op donderdag 18 november 2010 01:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar sloegen Kamerleden elkaar ongeveer de kamer uit... Ik heb bij de PVV nog maar weinig zaken gezien die het functioneren als Kamerlid in de weg zouden staan...
Ja, maar niet elke keer terecht.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat klopt, maar wel bijna elke dag in het nieuws
nog nooooit van gehoord, is dat net zoiets??quote:
Online streaming database van muziek. Soort Spotify, maar dan online en véél simpeler te downloaden met een tooltje.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
nog nooooit van gehoord, is dat net zoiets??
http://prostopleer.com/ kan ik je ook wel aanradenquote:Op donderdag 18 november 2010 01:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Online streaming database van muziek. Soort Spotify, maar dan online en véél simpeler te downloaden met een tooltje.
Heerlijk. Doe maar een palletquote:Op donderdag 18 november 2010 01:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hoe is het ermee kerel?Wil je een Guinness? Ik heb hier liters koud staan.
Klopt, maar ik vind die database een beetje rommelig en er zitten ook heel veel 128- en 192'jes tussen.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://prostopleer.com/ kan ik je ook wel aanraden
Een paar glazen kunnen we hier wel missen, maar een pallet word lastig.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heerlijk. Doe maar een pallet.
quote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Een paar glazen kunnen we hier wel missen, maar een pallet word lastig.
Owkee, morgen eens naar kijken! Spotify heb ik al welquote:Op donderdag 18 november 2010 01:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Online streaming database van muziek. Soort Spotify, maar dan online en véél simpeler te downloaden met een tooltje.
Ik heb een hekel aan die commercials tussendoor, en ik vind het te waardeloos om daar geld voor te gaan betalen.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Owkee, morgen eens naar kijken! Spotify heb ik al wel
ik heb de gratis versie, en gebruik het alleen als ik iets zoek wat ik niet op yt kan vindenquote:Op donderdag 18 november 2010 01:32 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die commercials tussendoor, en ik vind het te waardeloos om daar geld voor te gaan betalen.
Same here.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:37 schreef minthy het volgende:
[..]
ik heb de gratis versie, en gebruik het alleen als ik iets zoek wat ik niet op yt kan vinden
Best handig af en toe!!quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 03:23 schreef DaMook het volgende:
Me hier ook maar weer eens melden wil ik niet als vreemde de SR topics ingaan. Ik luister nog steeds elke dag, maar chat hier alleen niet meer (jammer genoeg), wegens andere dingen.
En nu SR in eindhoven is ga ik er zeker 1 of enkele avonden zijn.
toch mooi dat je tijdens SR er wel tijd voor kan makenquote:Op donderdag 18 november 2010 03:23 schreef DaMook het volgende:
Me hier ook maar weer eens melden wil ik niet als vreemde de SR topics ingaan. Ik luister nog steeds elke dag, maar chat hier alleen niet meer (jammer genoeg), wegens andere dingen.
Joe. Welkomquote:Op donderdag 18 november 2010 03:23 schreef DaMook het volgende:
Toch vond ik dit serieus toen ook al een k#tplaat, maar nu denk ik aaaaaaah, wat een verademingquote:
Dat ben ik niet met u eensquote:Op donderdag 18 november 2010 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Toch vond ik dit serieus toen ook al een k#tplaat, maar nu denk ik aaaaaaah, wat een verademing
Want je vindt de nieuwe versie cool? Of je vond het orgineel wel een fijne plaat?quote:
Haha, die optie heb ik helaas niet, dan was de keus ook makkelijk, niks ten nadele van Giel hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 08:49 schreef Waalwijker het volgende:
Veel plezier met Giel verder, ik ga pitten.
slaap lekker!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:49 schreef Waalwijker het volgende:
Veel plezier met Giel verder, ik ga pitten.
De nieuwequote:Op donderdag 18 november 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:
Want je vindt de nieuwe versie cool? Of je vond het orgineel wel een fijne plaat?
Prima voor jou toch![]()
* Martijn is Jaloersquote:
Ik heb 'm luidkeels mee zitten zingen in de auto net...quote:Op donderdag 18 november 2010 08:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toch vond ik dit serieus toen ook al een k#tplaat, maar nu denk ik aaaaaaah, wat een verademing
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm luidkeels mee zitten zingen in de auto net...
Rise and shine Roellllllll, it's a beautiful daaaaaaaaaaaaayquote:
Ah, dan zal ik es opstaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rise and shine Roellllllll, it's a beautiful daaaaaaaaaaaaay
Tis echt megamooiweerquote:
WTF?quote:
Nou ja, de zon schijnt, de lucht is blauw, heerlijkquote:
het is hier grijs, donker, en het motregentquote:Op donderdag 18 november 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, de zon schijnt, de lucht is blauw, heerlijk
Ik zal zo es een foto voor je makenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is hier grijs, donker, en het motregent
zie op de sat inderdaad een flinke opklaring in het zuidoosten!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zal zo es een foto voor je maken
?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:39 schreef borisz het volgende:
Zo heb mijn pak vast aangetrokken.
Om 14.00 bij E&Y aanwezig zijn
Succesquote:Op donderdag 18 november 2010 10:39 schreef borisz het volgende:
Zo heb mijn pak vast aangetrokken.
Om 14.00 bij E&Y aanwezig zijn
Ik wilde net iets soortgelijks typen, blij als Prince weer opgeprinced is.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na vandaag mag het materiaal van Prince wel weer even opgeborgen worden. Wat een overdreven aandacht.
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na vandaag mag het materiaal van Prince wel weer even opgeborgen worden. Wat een overdreven aandacht.
Ah ok, enjoy, en niet je pak viesmaken voor die tijdquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:40 schreef Waalwijker het volgende:
GoedeMIDDAG!#effewattekstenvanroel
Feli !.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:07 schreef LeonH het volgende:
Zojuist al die prijzen gewonnen bij Ekdom! Springsteen box
Tof!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:07 schreef LeonH het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:07 schreef LeonH het volgende:
beetje depri, past prima bij dit weerquote:Op donderdag 18 november 2010 13:12 schreef LeonH het volgende:
Thanks! Oeh. Drugs don't work. Prachtplaat!
GoedeMIDDAG!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:13 schreef minthy het volgende:
the verve![]()
![]()
Lekker voor onderweg in de auto, goedeMIDDAG allemaal!!!
Ik zou ook balen nadat ik Armin Only heb bijgewoondquote:Op donderdag 18 november 2010 13:16 schreef Waalwijker het volgende:
Godverdomme, te laat voor kaarten voor het concert van Armin.![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:24 schreef Paul-89 het volgende:
Ekdom mag wel wat meer van die bel items in zijn programma doen, zoals hij in EW het item 'Belgen bellen' deed. Zulke dingen mis ik een beetje in zijn programma.
Het gaat over een concert van 23 december.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zou ook balen nadat ik Armin Only heb bijgewoond.
Ik stond toen - heel toevallig - onder de douche.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:42 schreef Waalwijker het volgende:
Kun je me even updaten rondom de Voicemail van vanmorgen Roel, ik lag toen te pitten.
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik stond toen - heel toevallig - onder de douche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |