Hans is de man van de OP en last post.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Dus ik begin steeds meer de theorie aan te hangen dat Hans een bot is.
Gelukkig bijna met pensioen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef Waalwijker het volgende:
Duurde lang. Ben ik niet van je gewend Hans.
Ah, oke.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Door de toevoeging -er haalde ik m'n eigen 'grap' onderuit.
nee morgen pas.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, de kogel is door de kerk. Lul er dan ook niet meer over.
Nou en, over alles wordt daar gediscussieerd, dus waarom niet hierover? Je kunt ook zeiken om het zeiken.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof wat meningen in 3VOOR12 daar nog maar íets aan gaan veranderen.
we hebben hier gisteren al uitgebreid over gediscussieerd.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
Nou en, over alles wordt daar gediscussieerd, dus waarom niet hierover? Je kunt ook zeiken om het zeiken.
Sersjeequote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Dus ik begin steeds meer de theorie aan te hangen dat Hans een bot is.
Serieus?? Oeps! Sorry.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Hans, ik weet dat je veel topics opent, maar om gewoon een oude TT te jatten is wel erg lui hoor.
Nah, niet echt.. ik keek verkeerdquote:
Hahaquote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nah, niet echt.. ik keek verkeerd
We weten nu wel dat jij geld zat hebt en het niet erg vindt om uitgekleed te worden door de regering en die Partij voor Verkrachters en Vechtersbazenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Swicht naar tv.
Dit gejank is wel weer genoeg geweest.
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
We weten nu wel dat jij geld zat hebt en het niet erg vindt om uitgekleed te worden door de regering en die Partij voor Verkrachters en Vechtersbazen
Da's balen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
Slechteavond mensen!
wat een klotezooi. de buitendeur wil niet meer van het slot en op het slot. er is een sleutel nodig om die van buitenaf open te krijgen en dat wil dus niet meer....morgen dus verplicht vrij om te wachten op de slotenmaker.....
KUT
Dus je ligt nu vanaf het welkomsmatje bij je voordeur te Twitteren op je mobiel?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
Slechteavond mensen!
wat een klotezooi. de buitendeur wil niet meer van het slot en op het slot. er is een sleutel nodig om die van buitenaf open te krijgen en dat wil dus niet meer....morgen dus verplicht vrij om te wachten op de slotenmaker.....
KUT
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
Slechteavond mensen!
KUT
Jezus, Bots... Dát was nog eens een linkse hobby!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef borisz het volgende:
Briljante Video. Meer jaren 70 krijg je het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |