toch mooi dat je tijdens SR er wel tijd voor kan makenquote:Op donderdag 18 november 2010 03:23 schreef DaMook het volgende:
Me hier ook maar weer eens melden wil ik niet als vreemde de SR topics ingaan. Ik luister nog steeds elke dag, maar chat hier alleen niet meer (jammer genoeg), wegens andere dingen.
En nu SR in eindhoven is ga ik er zeker 1 of enkele avonden zijn.
Joe. Welkomquote:Op donderdag 18 november 2010 03:23 schreef DaMook het volgende:
Me hier ook maar weer eens melden wil ik niet als vreemde de SR topics ingaan. Ik luister nog steeds elke dag, maar chat hier alleen niet meer (jammer genoeg), wegens andere dingen.
En nu SR in eindhoven is ga ik er zeker 1 of enkele avonden zijn.
Toch vond ik dit serieus toen ook al een k#tplaat, maar nu denk ik aaaaaaah, wat een verademingquote:
Dat ben ik niet met u eensquote:Op donderdag 18 november 2010 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Toch vond ik dit serieus toen ook al een k#tplaat, maar nu denk ik aaaaaaah, wat een verademing
Want je vindt de nieuwe versie cool? Of je vond het orgineel wel een fijne plaat?quote:
Haha, die optie heb ik helaas niet, dan was de keus ook makkelijk, niks ten nadele van Giel hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 08:49 schreef Waalwijker het volgende:
Veel plezier met Giel verder, ik ga pitten.
slaap lekker!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:49 schreef Waalwijker het volgende:
Veel plezier met Giel verder, ik ga pitten.
De nieuwequote:Op donderdag 18 november 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:
Want je vindt de nieuwe versie cool? Of je vond het orgineel wel een fijne plaat?
Prima voor jou toch![]()
* Martijn is Jaloersquote:
Ik heb 'm luidkeels mee zitten zingen in de auto net...quote:Op donderdag 18 november 2010 08:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toch vond ik dit serieus toen ook al een k#tplaat, maar nu denk ik aaaaaaah, wat een verademing
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm luidkeels mee zitten zingen in de auto net...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |