Waar hebben we dat eerder gezien? Oja, iets met de LPF ofzo?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een gedoe binnen die partij, elke dag wel nieuws
Daar sloegen Kamerleden elkaar ongeveer de kamer uit... Ik heb bij de PVV nog maar weinig zaken gezien die het functioneren als Kamerlid in de weg zouden staan...quote:Op donderdag 18 november 2010 01:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gezien? Oja, iets met de LPF ofzo?
quote:Op donderdag 18 november 2010 01:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gezien? Oja, iets met de LPF ofzo?
dat klopt, maar wel bijna elke dag in het nieuwsquote:Op donderdag 18 november 2010 01:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar sloegen Kamerleden elkaar ongeveer de kamer uit... Ik heb bij de PVV nog maar weinig zaken gezien die het functioneren als Kamerlid in de weg zouden staan...
Ja, maar niet elke keer terecht.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat klopt, maar wel bijna elke dag in het nieuws
nog nooooit van gehoord, is dat net zoiets??quote:
Online streaming database van muziek. Soort Spotify, maar dan online en véél simpeler te downloaden met een tooltje.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
nog nooooit van gehoord, is dat net zoiets??
http://prostopleer.com/ kan ik je ook wel aanradenquote:Op donderdag 18 november 2010 01:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Online streaming database van muziek. Soort Spotify, maar dan online en véél simpeler te downloaden met een tooltje.
Heerlijk. Doe maar een palletquote:Op donderdag 18 november 2010 01:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hoe is het ermee kerel?Wil je een Guinness? Ik heb hier liters koud staan.
Klopt, maar ik vind die database een beetje rommelig en er zitten ook heel veel 128- en 192'jes tussen.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://prostopleer.com/ kan ik je ook wel aanraden
Een paar glazen kunnen we hier wel missen, maar een pallet word lastig.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heerlijk. Doe maar een pallet.
quote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Een paar glazen kunnen we hier wel missen, maar een pallet word lastig.
Owkee, morgen eens naar kijken! Spotify heb ik al welquote:Op donderdag 18 november 2010 01:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Online streaming database van muziek. Soort Spotify, maar dan online en véél simpeler te downloaden met een tooltje.
Ik heb een hekel aan die commercials tussendoor, en ik vind het te waardeloos om daar geld voor te gaan betalen.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Owkee, morgen eens naar kijken! Spotify heb ik al wel
ik heb de gratis versie, en gebruik het alleen als ik iets zoek wat ik niet op yt kan vindenquote:Op donderdag 18 november 2010 01:32 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die commercials tussendoor, en ik vind het te waardeloos om daar geld voor te gaan betalen.
Same here.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:37 schreef minthy het volgende:
[..]
ik heb de gratis versie, en gebruik het alleen als ik iets zoek wat ik niet op yt kan vinden
Best handig af en toe!!quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 03:23 schreef DaMook het volgende:
Me hier ook maar weer eens melden wil ik niet als vreemde de SR topics ingaan. Ik luister nog steeds elke dag, maar chat hier alleen niet meer (jammer genoeg), wegens andere dingen.
En nu SR in eindhoven is ga ik er zeker 1 of enkele avonden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |