je voelt de sarcasmequote:Op woensdag 17 november 2010 23:57 schreef rudymackay het volgende:
Ik zit ZOOOOOO'N dikke show te maken, al zeg ik 't zelf. En @sharid3fm doet 't ook leuk hoor. Kaarten voor Le Guess Who en Kane zo! #3FM
Whaha, M'KAAIS reactiequote:Op woensdag 17 november 2010 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
woehoe! ik mag van Shared met Rudy schuifelen
ja, ik neem een kwartje meequote:
dat heb je ook wel eens geiler gezegd!quote:
Hey!quote:Op donderdag 18 november 2010 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd!
navond popje
heel goedquote:Op donderdag 18 november 2010 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey!![]()
Nou, doe ik nog wel zo mn best om het er zo geil mogelijk uit te gooien![]()
Ik zal morgen wel weer de hele dag gaan oefenen
quote:Op donderdag 18 november 2010 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel goeden dan savonds even met een microfoon inspreken en hier posten
ook dat heb je.....quote:
klinkt een beetje Danko Jones achtig...quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klinkt een beetje Danko Jones achtig...
quote:
volgens mij quote je de verkeerde post, maar ben wel blij dat je het me vergeeftquote:Op donderdag 18 november 2010 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook dat heb je.....
maar t is je vergeven. werken is belangrijker
nja, ik had eigenlijk biede posts moeten quoten....quote:Op donderdag 18 november 2010 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
volgens mij quote je de verkeerde post, maar ben wel blij dat je het me vergeeft
En wat is dit een mooi bombastisch lief liedje![]()
Hoorde Rudy iets zeggen over de soundtrack van een of andere film? Heb niet gehoord welkequote:Op donderdag 18 november 2010 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik had eigenlijk biede posts moeten quoten....
en wat was dat liedje eigenlijk?
nja, hij zei dat het nummer zou passen bij een film....quote:Op donderdag 18 november 2010 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoorde Rudy iets zeggen over de soundtrack van een of andere film? Heb niet gehoord welke
nooit van gehoord, maar klonk wel erg mooiquote:Op donderdag 18 november 2010 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, hij zei dat het nummer zou passen bij een film....
het was: 00:26| Mercury Rev - Dark Is Rising
ik heb zanger Rinus op mijn rug.....;)quote:
ik ook niet, nu aan t kopenquote:Op donderdag 18 november 2010 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
nooit van gehoord, maar klonk wel erg mooi
Dat je nog niet door je rug bent gegaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb zanger Rinus op mijn rug.....;)
joe, ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 18 november 2010 00:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat je nog niet door je rug bent gegaan.
die heb jij?quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb zanger Rinus op mijn rug.....;)
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 00:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat je nog niet door je rug bent gegaan.
je moet er toch niet aan denken dat je vriendin Dinand op haar rug heeft getattoeerd? dan neem je haar doggystyle en kijk je tegen die rotkop aan!quote:Op donderdag 18 november 2010 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
No fucking way! Vind ik net zo'n afknapper als zanger Rinus
En als ze wat steviger is en wat met haar rolletjes beweegt, dat hij je dan zo lachend aankijktquote:Op donderdag 18 november 2010 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken dat je vriendin Dinand op haar rug heeft getattoeerd? dan neem je haar doggystyle en kijk je tegen die rotkop aan!
En ze slikt niet want ze houdt haar kaken stijf op elkaar.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken dat je vriendin Dinand op haar rug heeft getattoeerd? dan neem je haar doggystyle en kijk je tegen die rotkop aan!
joe, bedankt.....quote:Op donderdag 18 november 2010 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
En als ze wat steviger is en wat met haar rolletjes beweegt, dat hij je dan zo lachend aankijkt![]()
Post van het jaar dit, hahahahah.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
En als ze wat steviger is en wat met haar rolletjes beweegt, dat hij je dan zo lachend aankijkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |