quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:55 schreef Big-Ern het volgende:
Dit alles is wel met dank aan ons rechtse kabinet he. Linkse hobbies zijn niet aan ze besteed, dus dokken maar!
Neequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil al zo lang zo graag naar Lowlands en dit jaar weet ik eindelijk wanneer de VVK is en ik heb geld en ik mag(ben 16) en ik kan. Ik zit achter mijn laptopje, 11.00 SHARP.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil al zo lang zo graag naar Lowlands en dit jaar weet ik eindelijk wanneer de VVK is en ik heb geld en ik mag(ben 16) en ik kan. Ik zit achter mijn laptopje, 11.00 SHARP.
Smeerpijp, jij ziet gewoon een nieuwe natte gleuf waar je m in kan duwen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stelletje zeikerds.
Welkom, Faye, het zal je niet tegenvallen.
Sziget doet dat ook, dus misschien toch maar een ander festival?quote:Op zondag 21 november 2010 13:19 schreef PEPPI het volgende:
Een probleem maken van een BTW verhoging van 13%, terwijl ze inmiddels met de jaren zelf verantwoordelijk zijn voor een prijsverhoging van bijna 350%, vind ik tamelijk hypocriet.
Na 12 jaar trouw Lowlands wordt het tijd voor Sziget.
Dat is idd het fijne. Straks ben je de schade weer gewoon vergeten. Kun je weer lekker 500 euro opzuipen op lowlandsquote:Op zondag 21 november 2010 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik koop gewoon een kaartje, is nu even pijnlijk voor de spaarrekening maar dan scheelt het in februari weer
quote:
Er is een eerste keer voor iedereen he. En ik vond het naar 3 jaar appelpop (quote:
Dan heeft hij toch echt de verkeerde voor zich.quote:Op zondag 21 november 2010 04:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Smeerpijp, jij ziet gewoon een nieuwe natte gleuf waar je m in kan duwen.
Dat is mijn plan iig. Als het financieel eigenlijk niet gaat spreek ik mijn spaarrekening ervoor aan.quote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef PiRANiA het volgende:
Misschien maar allebei doen, sziget en lowlands...
je moet die code van je kaart invullen bij het bestellen, dan wordt de 10 euro verrekend. Kom je bij het bestellen vanzelf achter.quote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
Er is een eerste keer voor iedereen he. En ik vond het naar 3 jaar appelpop () en pinkpop toch wel tijd voor Lowlands. Wilde ook naar Sziget, maar kon niet...
[..]
Dan heeft hij toch echt de verkeerde voor zich.
OT:
Als newbie kom ik weer aan met allemaal lame vragen.
Komtie: Heeft iemand ervaring met de CJP kaarten en hoe werkt dat?
volgens mij was het vorig jaar 4quote:Op maandag 22 november 2010 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoeveel kaarten mag je eignelijk per persoon bestellen ?
4 maar?quote:Op maandag 22 november 2010 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij was het vorig jaar 4
Volgens mij betaal je gewoon het tarief van het land waar de kaarten vandaan komen hoorquote:Op maandag 22 november 2010 09:29 schreef ranja het volgende:
Hoe is het eigenlijk als je in Nederland een kaart koopt voor een buitenlands concert of festival, betaal je dan ook die extra btw vanwege linkse hobby, of niet vanwege buitenland heeft andere btw regels?
Anders betaal je voor Sziget of Pukkelpop ook ineens veel meer waarbij het extra alleen maar naar de regering gaat.
Dat lijkt mij ook, elk kabinet denkt daar weer anders over toch. En anders wordt het wel extreem duur.quote:Op maandag 22 november 2010 09:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je gewoon het tarief van het land waar de kaarten vandaan komen hoor
Mensen die steeds met dat 'linkse hobby' argument komenquote:Op maandag 22 november 2010 09:29 schreef ranja het volgende:
Hoe is het eigenlijk als je in Nederland een kaart koopt voor een buitenlands concert of festival, betaal je dan ook die extra btw vanwege linkse hobby, of niet vanwege buitenland heeft andere btw regels?
Anders betaal je voor Sziget of Pukkelpop ook ineens veel meer waarbij het extra alleen maar naar de regering gaat.
Ze worden juist niet behandelt als andere evenementen. Hoezo blijven voetbalkaartjes wel 6% dan?quote:Op maandag 22 november 2010 14:54 schreef julian6 het volgende:
[..]
Mensen die steeds met dat 'linkse hobby' argument komenCultuurevenementen worden nu gewoon precies hetzelfde behandelt als andere evenementen en ik vind dat eigenlijk niet eens zo gek, ook al word ik ook in de portemonnee geraakt.
Bioscoop en circus blijven ook 6% voor één of andere reden..quote:Op maandag 22 november 2010 15:44 schreef ranja het volgende:
Volgens mij zijn er uberhaupt niet veel 'evenementen' te bedenken die niet onder cultuur vallen, behalve sport dan inderdaad.
Rentevoordeel en .5mil extraquote:Op maandag 22 november 2010 16:07 schreef hannoes het volgende:
Vrijdag heb ik een kaartje.... en dan hopen we maar dat ze van het rentevoordeel iets leuks weten te boeken!
Ik maak me niet echt zorgen over die programmering. De kans dat er iets leuks tussen zit is wel erg groot lijkt me.quote:Op maandag 22 november 2010 16:07 schreef hannoes het volgende:
Vrijdag heb ik een kaartje.... en dan hopen we maar dat ze van het rentevoordeel iets leuks weten te boeken!
Ik maak me er ook niet echt zorgen over, ik wil het toch voor geen goud missen!quote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik maak me niet echt zorgen over die programmering. De kans dat er iets leuks tussen zit is wel erg groot lijkt me.
Geert Wilders en aanhang gaat vast wel eens naar de bios.quote:Op maandag 22 november 2010 15:57 schreef ranja het volgende:
Circus is met dieren(mishandeling), daar is een groot aantal linkse partijen weer tegen dus blijft die wel gesubsidieerd
Bioscoop vind ik dan wel opvallend ja.
En er wordt wel wat gezongen in de voetbalstadions maar om dat nou cultuur te noemen...
De mensen die erheen gaan betalen belasting.quote:Op maandag 22 november 2010 18:19 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Geert Wilders en aanhang gaat vast wel eens naar de bios.
Ik vind wel dat ze flink meer geld mogen vragen voor voetbalkaartjes, en daar de beveiliging van betalen. Of gebeurt dat al?
Die 2de lijkt me sowieso een zekerheidjequote:Op maandag 22 november 2010 18:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Suggesties 2011:
- Phoenix
- De Jeugd van Tegenwoordig
- Daft Punk
- Duck Sauce
- Justice
- Fake Blood
Volgens mij staan ze nu al gepland voor de zaterdagmiddag in de Bravo.quote:Op maandag 22 november 2010 19:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die 2de lijkt me sowieso een zekerheidje
Jammerquote:Op maandag 22 november 2010 19:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die 2de lijkt me sowieso een zekerheidje
Gebeurt toch niet, maar staat ieder jaar weer in mijn hoop-lijstje.quote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jammer
Daft punk zou wel vet zijn.
Alleen een ERG dure show...quote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet, maar staat ieder jaar weer in mijn hoop-lijstje.
een hele vroege versie van het blokkenschemaquote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze nu al gepland voor de zaterdagmiddag in de Bravo.
Ze hoeven dit jaar naar verwachting nóg minder geld uitgeven aan promotie, dus daar kan het geld van mij wel heen.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ze hoeven dit jaar naar verwachting nóg minder geld uitgeven aan promotie, dus daar kan het geld van mij wel heen.
Van mij part betalen we allen 20 euro extra, als DPTW*.
* = Daft Punk Toegevoegde Waarde
Een poll op post 288quote:Op maandag 22 november 2010 19:19 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: Wanneer koop je je kaartjes
• Vrijdag, 11:00
• Vrijdag overdag
• Het weekend
• Ergens nog in November
• December
• Na december
• Niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Calvin Harrisquote:Op maandag 22 november 2010 19:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Oh en Calvin Harris moet ook komen. Die heb ik vorig jaar gemist in de Melkweg.
Verder moet Wawazda er ook weer staan, wat een vermaak.
Ik post hem zo wel opnieuw.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 19:22 schreef PiRANiA het volgende:
Ik wil artwork/stijl hebben van deze editie. Dan kan met de OP worden begonnen
.
- Sufjan Stevensquote:Op maandag 22 november 2010 18:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Suggesties 2011:
- Phoenix
- De Jeugd van Tegenwoordig
- Daft Punk
- Duck Sauce
- Justice
- Fake Blood
Omdat we ook al begonnen zijn met blokkenschema's, ik denk dat het bandje rood gaat worden dit jaar!(naar aanleiding van dit logo)quote:
De laatste jaren wel en volgens mij was het bandje in 2005 ook rood.quote:Op maandag 22 november 2010 19:47 schreef julian6 het volgende:
Is het niet elk jaar rood? (dat logo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |