Geert Wilders en aanhang gaat vast wel eens naar de bios.quote:Op maandag 22 november 2010 15:57 schreef ranja het volgende:
Circus is met dieren(mishandeling), daar is een groot aantal linkse partijen weer tegen dus blijft die wel gesubsidieerd
Bioscoop vind ik dan wel opvallend ja.
En er wordt wel wat gezongen in de voetbalstadions maar om dat nou cultuur te noemen...
De mensen die erheen gaan betalen belasting.quote:Op maandag 22 november 2010 18:19 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Geert Wilders en aanhang gaat vast wel eens naar de bios.
Ik vind wel dat ze flink meer geld mogen vragen voor voetbalkaartjes, en daar de beveiliging van betalen. Of gebeurt dat al?
Die 2de lijkt me sowieso een zekerheidjequote:Op maandag 22 november 2010 18:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Suggesties 2011:
- Phoenix
- De Jeugd van Tegenwoordig
- Daft Punk
- Duck Sauce
- Justice
- Fake Blood
Volgens mij staan ze nu al gepland voor de zaterdagmiddag in de Bravo.quote:Op maandag 22 november 2010 19:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die 2de lijkt me sowieso een zekerheidje
Jammerquote:Op maandag 22 november 2010 19:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die 2de lijkt me sowieso een zekerheidje
Gebeurt toch niet, maar staat ieder jaar weer in mijn hoop-lijstje.quote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jammer
Daft punk zou wel vet zijn.
Alleen een ERG dure show...quote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet, maar staat ieder jaar weer in mijn hoop-lijstje.
een hele vroege versie van het blokkenschemaquote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze nu al gepland voor de zaterdagmiddag in de Bravo.
Ze hoeven dit jaar naar verwachting nóg minder geld uitgeven aan promotie, dus daar kan het geld van mij wel heen.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ze hoeven dit jaar naar verwachting nóg minder geld uitgeven aan promotie, dus daar kan het geld van mij wel heen.
Van mij part betalen we allen 20 euro extra, als DPTW*.
* = Daft Punk Toegevoegde Waarde
Een poll op post 288quote:Op maandag 22 november 2010 19:19 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: Wanneer koop je je kaartjes
• Vrijdag, 11:00
• Vrijdag overdag
• Het weekend
• Ergens nog in November
• December
• Na december
• Niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Calvin Harrisquote:Op maandag 22 november 2010 19:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Oh en Calvin Harris moet ook komen. Die heb ik vorig jaar gemist in de Melkweg.
Verder moet Wawazda er ook weer staan, wat een vermaak.
Ik post hem zo wel opnieuw.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 19:22 schreef PiRANiA het volgende:
Ik wil artwork/stijl hebben van deze editie. Dan kan met de OP worden begonnen
.
- Sufjan Stevensquote:Op maandag 22 november 2010 18:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Suggesties 2011:
- Phoenix
- De Jeugd van Tegenwoordig
- Daft Punk
- Duck Sauce
- Justice
- Fake Blood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |