Dat is mijn plan iig. Als het financieel eigenlijk niet gaat spreek ik mijn spaarrekening ervoor aan.quote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef PiRANiA het volgende:
Misschien maar allebei doen, sziget en lowlands...
je moet die code van je kaart invullen bij het bestellen, dan wordt de 10 euro verrekend. Kom je bij het bestellen vanzelf achter.quote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
Er is een eerste keer voor iedereen he. En ik vond het naar 3 jaar appelpop () en pinkpop toch wel tijd voor Lowlands. Wilde ook naar Sziget, maar kon niet...
[..]
Dan heeft hij toch echt de verkeerde voor zich.
OT:
Als newbie kom ik weer aan met allemaal lame vragen.
Komtie: Heeft iemand ervaring met de CJP kaarten en hoe werkt dat?
volgens mij was het vorig jaar 4quote:Op maandag 22 november 2010 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoeveel kaarten mag je eignelijk per persoon bestellen ?
4 maar?quote:Op maandag 22 november 2010 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij was het vorig jaar 4
Volgens mij betaal je gewoon het tarief van het land waar de kaarten vandaan komen hoorquote:Op maandag 22 november 2010 09:29 schreef ranja het volgende:
Hoe is het eigenlijk als je in Nederland een kaart koopt voor een buitenlands concert of festival, betaal je dan ook die extra btw vanwege linkse hobby, of niet vanwege buitenland heeft andere btw regels?
Anders betaal je voor Sziget of Pukkelpop ook ineens veel meer waarbij het extra alleen maar naar de regering gaat.
Dat lijkt mij ook, elk kabinet denkt daar weer anders over toch. En anders wordt het wel extreem duur.quote:Op maandag 22 november 2010 09:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je gewoon het tarief van het land waar de kaarten vandaan komen hoor
Mensen die steeds met dat 'linkse hobby' argument komenquote:Op maandag 22 november 2010 09:29 schreef ranja het volgende:
Hoe is het eigenlijk als je in Nederland een kaart koopt voor een buitenlands concert of festival, betaal je dan ook die extra btw vanwege linkse hobby, of niet vanwege buitenland heeft andere btw regels?
Anders betaal je voor Sziget of Pukkelpop ook ineens veel meer waarbij het extra alleen maar naar de regering gaat.
Ze worden juist niet behandelt als andere evenementen. Hoezo blijven voetbalkaartjes wel 6% dan?quote:Op maandag 22 november 2010 14:54 schreef julian6 het volgende:
[..]
Mensen die steeds met dat 'linkse hobby' argument komenCultuurevenementen worden nu gewoon precies hetzelfde behandelt als andere evenementen en ik vind dat eigenlijk niet eens zo gek, ook al word ik ook in de portemonnee geraakt.
Bioscoop en circus blijven ook 6% voor één of andere reden..quote:Op maandag 22 november 2010 15:44 schreef ranja het volgende:
Volgens mij zijn er uberhaupt niet veel 'evenementen' te bedenken die niet onder cultuur vallen, behalve sport dan inderdaad.
Rentevoordeel en .5mil extraquote:Op maandag 22 november 2010 16:07 schreef hannoes het volgende:
Vrijdag heb ik een kaartje.... en dan hopen we maar dat ze van het rentevoordeel iets leuks weten te boeken!
Ik maak me niet echt zorgen over die programmering. De kans dat er iets leuks tussen zit is wel erg groot lijkt me.quote:Op maandag 22 november 2010 16:07 schreef hannoes het volgende:
Vrijdag heb ik een kaartje.... en dan hopen we maar dat ze van het rentevoordeel iets leuks weten te boeken!
Ik maak me er ook niet echt zorgen over, ik wil het toch voor geen goud missen!quote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik maak me niet echt zorgen over die programmering. De kans dat er iets leuks tussen zit is wel erg groot lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |