quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:55 schreef Big-Ern het volgende:
Dit alles is wel met dank aan ons rechtse kabinet he. Linkse hobbies zijn niet aan ze besteed, dus dokken maar!
Neequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil al zo lang zo graag naar Lowlands en dit jaar weet ik eindelijk wanneer de VVK is en ik heb geld en ik mag(ben 16) en ik kan. Ik zit achter mijn laptopje, 11.00 SHARP.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil al zo lang zo graag naar Lowlands en dit jaar weet ik eindelijk wanneer de VVK is en ik heb geld en ik mag(ben 16) en ik kan. Ik zit achter mijn laptopje, 11.00 SHARP.
Smeerpijp, jij ziet gewoon een nieuwe natte gleuf waar je m in kan duwen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stelletje zeikerds.
Welkom, Faye, het zal je niet tegenvallen.
Sziget doet dat ook, dus misschien toch maar een ander festival?quote:Op zondag 21 november 2010 13:19 schreef PEPPI het volgende:
Een probleem maken van een BTW verhoging van 13%, terwijl ze inmiddels met de jaren zelf verantwoordelijk zijn voor een prijsverhoging van bijna 350%, vind ik tamelijk hypocriet.
Na 12 jaar trouw Lowlands wordt het tijd voor Sziget.
Dat is idd het fijne. Straks ben je de schade weer gewoon vergeten. Kun je weer lekker 500 euro opzuipen op lowlandsquote:Op zondag 21 november 2010 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik koop gewoon een kaartje, is nu even pijnlijk voor de spaarrekening maar dan scheelt het in februari weer
quote:
Er is een eerste keer voor iedereen he. En ik vond het naar 3 jaar appelpop (quote:
Dan heeft hij toch echt de verkeerde voor zich.quote:Op zondag 21 november 2010 04:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Smeerpijp, jij ziet gewoon een nieuwe natte gleuf waar je m in kan duwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |