quote:Op woensdag 17 november 2010 19:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Claudia, volgens mij is er rond de eerste verjaardag ook ergens een sprongetje. Ik herken dat wel, dat zichzelf in de weg zitten-gedoetje.
Ik verbaas me er ook over hoeveel hij nu opeens slaapt. Veel beter! En dat zal deels te maken hebben met dat hij meer rust krijgt nu zijn broer naar school is, maar ik vind het wel heel typisch allemaal.
Op het kdv slaapt hij trouwens helemaal niet. Morgen neem ik een potje mee want anders krijgt hij gewoon geen warm eten meer op de kdv-dagen. Als ik dan thuis kom leg ik hem nl gelijk op bed want meestal valt hij op de fiets al in slaap, of hij is heel huilerig.Vaak wordt hij dan rond half 10 wakker omdat hij honger heeft. Heb nu al enige keren dan nog met hem aan tafel warm zitten eten. Beetje raar!
Zou wel kunnen! Ik ben geen aanhanger van de sprongetjestheorie, maar het idee van een ontwikkeling doormaken en daaronder gebukt gaan op bepaalde manieren lijkt me heel logisch.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef mefke79 het volgende:
Ik wou het net gaan roepen ja: ik vind het wel sprongetjes gedrag!
dan weet ik wel uit welk boek jij voorleestquote:Op woensdag 17 november 2010 19:26 schreef Poppedein het volgende:
Hier ook 20 maandjes tussen beide kindjes als alles loopt zoals het hoort, en het enige nadeel wat ik daar tot nu toe voor heb kunnen ontdekken is Lena's beperkte woordenschat... Als ik haar vraag wat er in mijn buik zit antwoordt ze:
Paard
hahaha, verras me, want we blijven erg hangen bij Gonnie t gansje op t momentquote:Op woensdag 17 november 2010 19:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dan weet ik wel uit welk boek jij voorleest![]()
![]()
Leentje
Gonnie t gansjequote:Op woensdag 17 november 2010 20:00 schreef Poppedein het volgende:
[..]
hahaha, verras me, want we blijven erg hangen bij Gonnie t gansje op t moment
edit: Ohhhh wacht, ik weet natuurlijk welk boek je bedoelt! Nee, die heb ik stom genoeg zelf nog niet in huis gehaald!
Ik geef 's ochtends de borst en als ik weg moet krijgt ie vaak een kleine rozijnenbol in zijn vuistje die hij op de fiets oppeuzelt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks! Ik zou idd ook nog de ochtendboterham door een papfles kunnen vervangen, Da's twee vliegen in een klap en scheelt een hoop tijd. Geven jullie dat nog in een gewone fles?
Mef, thanks voor je pm! Ik had 'm op tijd gelezen, maar op m'n honderd jaar oude telefoon, kon ik niet antwoorden. Het hotel zelf was wat smoezelig, maar het uitzicht over de markt was leuk!
Ja, dan moeten ze stomen en Tyler kalm houden en troosten. Als het heel erg wordt of ze vertrouwen het niet, naar de hapost gaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, mooi dat het nog op tijd was! Je was een maand te vroeg, volgende maand is het Glazen Huis, lijkt me ook leuk.
Ingrid, weten je ouders wat ze moeten doen als Tyler vannacht echt pseudokroep blijkt hebben?
En Wickie, als jij je zorgen maakt, zou ik even overleggen met de huisarts. Al was het maar om je eigen gemoedsrust. Dat vinden ze hier ook niet erg.
whaha niet te vaak hoop ik!quote:
Pardon?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb met een mesje het gaatje gewoon wat groter gemaakt
Ik moet toegeven dat ik het tijdtechnisch gezien ook wel verleidelijk vind om Lente 's ochtends in de auto een boterham te geven. Maar ik vind het te belangrijk om een ontbijtstructuur aan te brengen zodat ze hier als ze ouder is ook even de tijd voor neemt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik geef 's ochtends de borst en als ik weg moet krijgt ie vaak een kleine rozijnenbol in zijn vuistje die hij op de fiets oppeuzelt.
De oudste dito. Werkt hier meestal erg goed (en scheelt een hoop geluid aan de kop op de fiets!)
De speen natuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Pardon?
Serieus, ik heb volgens mij alle papjes wel eens gebruikt, maar als er een soort nepsmaakje als banaan ofzo aanzit geef ik het niet.
Ik heb bij mijn dochter best een grot gat gemaakt in de fles. Tuitbeker lijkt me niks. Soms raakt de speen ook verstopt, maar ik heb haar geleerd hoe ze dan met haar tanden die brok door dat gat heen kan krijgenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, morgen eens kijken voor Bambix dan. Zou het door het gaatje van een tuitbeker passen?
Dat vind ik dan teveel voor ze en ik wil het zo gemakkelijk mogelijk maken. Wat onzin is, want natuurlijk kunnen en willen ze dat welquote:Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kunnen jouw ouders dan geen pap maken Miss?
Als Tess bij mijn ouders blijft slapen Geven ze gewone melk en ik doe wat schepjes Nutrix in zo'n voedingsbakje zodat ze niet af hoeven meten enzo.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vind ik dan teveel voor ze en ik wil het zo gemakkelijk mogelijk maken. Wat onzin is, want natuurlijk kunnen en willen ze dat wel
Juustum!quote:
Het is één van de enige dingen waarvan ik me steeds bewust ben dat het niet goed is zoals ik het doe.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik verwachtte 'm al , Mef.
Jullie geven dus toch nog allemaal de fles. Ben er zelf een beetje huiverig voor omdat ik her en der lees dat rond de eerste verjaardag de fles helemaal vervangen moet zijn door een beker. Vond het ook nogal ambitieus.
Het heeft ook met mondmotoriek te maken. En aangezien mijn dochter veel haar tong uit haar mond heeft, denk ik meer dan eens dat we ermee zouden moeten stoppen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ach ssserpente, dat vind ik toch zo'n geneuzel! Ze drinken als ze tien zijn echt niet meer uit de fles.
Is ook zo natuurlijk. Maar ik heb even gedacht dat Lente een van de weinigen was die nog uit een fles dronk. En een gewone beker heb ik pas nog geprobeerd, maar die kiepert ze zonder waarschuwing ondersteboven.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ach ssserpente, dat vind ik toch zo'n geneuzel! Ze drinken als ze tien zijn echt niet meer uit de fles.
Ze kan uiteraard de rest van dag prima uit een beker drinken en zelf eten met vork en lepel enzo.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Het heeft ook met mondmotoriek te maken. En aangezien mijn dochter veel haar tong uit haar mond heeft, denk ik meer dan eens dat we ermee zouden moeten stoppen.
Tess ook!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Flips drinkt goed uit de beker tot ie geen zin meer heeft. Dan laat ie zo alles uit zijn mond lopen, en dan gewoon doortanken want da's wel een leuk spelletje. Dan liever de fles hoor...
Ik ben nu al jaloers op moeders die nog borstvoeding geven. En ik ben nog niet eens gestopt.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:23 schreef oeke het volgende:
Hier geen fles, maar vaak nog wel 3 keer per etmaal aan de borst!![]()
En hij geniet er zo vreselijk van. Dus dat duurt nog wel even eer we daar klaar mee zijn.
Senna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus ik denk dat ik er maar niets meer over zeg...![]()
Driekus doet dat trouwens helemaal niet, geen speen, geen duim, niets.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Alleen bij héééle lekker dingen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef Sorbootje het volgende:
Nou dan zou ikk me geen zorgen maken Groofs
Of kwijl je zelf?
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben nu al jaloers op moeders die nog borstvoeding geven. En ik ben nog niet eens gestopt.![]()
Ow, maar wij doen ook altijd rustig ontbijten en de dag opstarten. We staan gewoon op tijd op, zodat het kan. Vind ik voor Senna gewoon fijnquote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef oeke het volgende:
[..]
Komt helemaal goed hoor! Dan komt er weer iets anders moois voor in de plaats.
Wat lijkt me dat vervelend al dat gehaast in de morgen. Dat is toch wel een groot pluspunt van eigen ondernemer zijn. Rustig ontbijten en de dag opstarten.![]()
Tis hier druk omdat het grote babietjestopic leegloopt. Gezellig!
JALOERSquote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat vervelend al dat gehaast in de morgen. Dat is toch wel een groot pluspunt van eigen ondernemer zijn. Rustig ontbijten en de dag opstarten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |