abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88838868
Senna's mondmotoriek is ook prima. Ze praat goed, kwijlt niet overmatig, heeft haar mond netjes dicht...die ene flesvoeding waar ze zich ook fijn bij voelt, vind ik dan prima, hoor!

De rest van de dag drinkt ze weinig, en als, dan uit een rietjesbeker, tuitbeker, gewone beker (met hulp), mijn glas, van alles.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88838904
Ik heb mijn rosé net eerst in een glas geschonken.

Wat is het hier de laatste tijd gezellig druk!
pi_88838905
:o Mijn dochter kwijlt ook niet en spreekt ook goed }:| .
pi_88838928
mijn mondmotoriek is helemaal goed, ondanks vinger/duimzuigen tot mijn ehhh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus ik denk dat ik er maar niets meer over zeg... O-)
Driekus doet dat trouwens helemaal niet, geen speen, geen duim, niets.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88838932
Ja, het lullen is verplaatst van het kleertjestopic naar hier.
pi_88838956
Nou dan zou ikk me geen zorgen maken Groofs :D

Of kwijl je zelf? :P
pi_88838965
we waren toch ouwehoeren? Moeten we wel onze naam waar maken he...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88839006
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef Sorbootje het volgende:
Nou dan zou ikk me geen zorgen maken Groofs :D

Of kwijl je zelf? :P
Alleen bij héééle lekker dingen.
pi_88839044
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben nu al jaloers op moeders die nog borstvoeding geven. En ik ben nog niet eens gestopt. ;(
:* Komt helemaal goed hoor! Dan komt er weer iets anders moois voor in de plaats.

Wat lijkt me dat vervelend al dat gehaast in de morgen. Dat is toch wel een groot pluspunt van eigen ondernemer zijn. Rustig ontbijten en de dag opstarten. O+

Tis hier druk omdat het grote babietjestopic leegloopt. Gezellig! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88839057
Of lekkere mannen :P
pi_88839145
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef oeke het volgende:

[..]


:* Komt helemaal goed hoor! Dan komt er weer iets anders moois voor in de plaats.

Wat lijkt me dat vervelend al dat gehaast in de morgen. Dat is toch wel een groot pluspunt van eigen ondernemer zijn. Rustig ontbijten en de dag opstarten. O+

Tis hier druk omdat het grote babietjestopic leegloopt. Gezellig! *O*
Ow, maar wij doen ook altijd rustig ontbijten en de dag opstarten. We staan gewoon op tijd op, zodat het kan. Vind ik voor Senna gewoon fijn :)

Sserpente :* denk je niet dat een ochtendvoeding mogelijk kan blijven? ik weet dat YPPY dat bijvoorbeeld nog een tijd heeft kunnen volhouden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88839164
ik kwijl dus wel 's nachts...maar dat heeft te maken met mijn neus die me niet genoeg lucht bezorgd in de nacht en dan doe je dus automatisch je mond open. En dat is alleen maar erger nu ik zwanger ben. Echt, ik heb medelijden met mijn man.
Kwijlen doe ik trouwens ook bij thaise groente in te pittige saus. Maar dat telt vast niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 17 november 2010 @ 21:31:43 #88
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88839189
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef oeke het volgende:

[..]



Wat lijkt me dat vervelend al dat gehaast in de morgen. Dat is toch wel een groot pluspunt van eigen ondernemer zijn. Rustig ontbijten en de dag opstarten. O+

JALOERS }:|

:D

Ik ben benieuwd hoe ik dat straks met twee ga doen.....

Manlief had er geen idee van, die moest dat laatst voor het eerst doen en ik kreeg 's avonds schouderklopje :P
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 17 november 2010 @ 21:31:47 #89
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88839192
Het is hier hartstikke druk :D Ik hou het hier echt niet meer bij... Het is maar goed dat we morgen verkassen, geintje

Ik ben al helemaal aan het terugmeimeren van 2 jaar terug, toen wist ik gewoon dat ik de dag erna een kindje zou krijgen O+
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_88839456
Haha, Mef, ik heb eens bij een vakantievriendje 's nachts z'n hele torso ondergewijld. Ik sliep met m'n hoofd op z'n schouder. Gelukkig werd ik eerder wakker dan hij. Of hij was heel discreet... :@

Ik denk niet dat dat gaat lukken, Miss. Ik heb alleen vandaag gen Domperidon geslikt en merk het nu al aan m'n productie. Ach, ik kom er wel overheen. :P Er komen idd genoeg andere dingen voor terug. O+
pi_88839627
Marie, je dreumes wordt een peuter morgen :o Wat gaat het toch hard he? 2 jaar, grote jongen O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 17 november 2010 @ 21:42:12 #92
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88839834
Ik ben nog aan het bijlezen (het gaat hier harder dan in de SC verdorie!) maar ik moet even mijn smeltmomentje van vanochtend aan jullie kwijt.

Thomas weet inmiddels dat sokken aan je voeten horen. Die pakt hij en haalt hij dan met een 'aantrek-beweging' langs zijn voet. Vanochtend probeerde hij er ook echt bij te praten: Tok! En toen zo'n blik van: he, nee, dat klopt niet. Tokssssss! zei hij daarna trots. Hij had uitgevogeld dat de S er nog bij moest, maar waar precies wist hij nog niet. O+

Dit soort dingen vind ik zo mooi om mee te mogen maken. Zo knap hoe ze zo met het leren praten bezig kunnen zijn he.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88840016
ca.ra dat zijn echte smeltmomenten ja. Driekus kletst wel, maar ik kan er niets van maken. Dat met die sok kent ie ook. Sok vast pakken en bij zijn voet houden, schoen er bij zoeken en aangeven. Of op het aankleedkussen vast de luier pakken en aangeven (jammer dat ie daarna er nog eentje geef en nog eentje...). Vanmiddag had ie zelf een doekje te pakken met verschonen, ging ie zelf aan het poetsen. Ook zo leuk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 17 november 2010 @ 21:47:27 #94
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88840151
Herkenbaar die momenten <3. Ook mooi hoe ze soms nog niet goed doorhebben wat waar hoort. Zo liep Alexa vanmiddag met een spijkerbroek op haar hoofd :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 17 november 2010 @ 21:48:21 #95
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88840198
Wat een geweldige smelt momenten :)

Het gaatidd heel hard miss, 2 jaar terug kon ik me écht nog niet voorstellen hoe het zou zijn met zo'n kleintje O+
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 17 november 2010 @ 21:48:22 #96
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88840199
Marie, doe eens een mooie fotospam en update hier. ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_88840281
over bekers en mondmotoriek:
ik heb gister de 360 graden beker gekocht en Evie drinkt daar erg goed uit..
http://www.babyproductvanhetjaar.nl/tag/360-graden-beker/

*tip*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88840374
BJ, beker ziet er wel handig uit, maar mag niet in de magnetron en er mag niets warms in. Dan pak ik wel gewoon mijn rietjesbeker en de gewone beker.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 17 november 2010 @ 21:51:36 #99
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88840381
Nou ja, updates heb ik wel zo af en toe gepost hoor ;)
Maar hier komt ie: 2 woords zinnetjes zijn nu aan het komen, het is nog veel gebrabbel met af en toe een herkenbaar woordje... Met pasta bedoeld hij chocopasta of pindakaas... Zwarte Piet vindt hij nog een beetje eng geloof ik... Morgen mag hij trakteren... Op ijsjes van spekjes...
Foto's komen er morgen wel, want de laatste foto van Sint Maarten heb ik al gepost... En verder vieren wij zijn verjaardag zaterdag, gewoon makkelijk in het weekend, dan kunnen toch de meeste mensen!
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 17 november 2010 @ 21:55:58 #100
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88840661
BJ, ik begrijp niet zo goed hoe die beker dan werkt :? . Dat lekt dan toch haske?

Hier nog drie flessen en daarnaast extra drinken in de tuitbeker. Een gewone beker wordt met inhoud omgekieperd, danwel boven de mond, danwel boven de tafel/vloer. En dan is het verslikken geblazen. Ik dacht: dat lukt nog niet, dus toch maar weer de tuit. Hoe hebben jullie dat aangepakt? Want als ik ze laat gaan met een beker, dan worden ze zelf kleddernat :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')