SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus ik denk dat ik er maar niets meer over zeg...![]()
Driekus doet dat trouwens helemaal niet, geen speen, geen duim, niets.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Alleen bij héééle lekker dingen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef Sorbootje het volgende:
Nou dan zou ikk me geen zorgen maken Groofs
Of kwijl je zelf?
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben nu al jaloers op moeders die nog borstvoeding geven. En ik ben nog niet eens gestopt.![]()
Ow, maar wij doen ook altijd rustig ontbijten en de dag opstarten. We staan gewoon op tijd op, zodat het kan. Vind ik voor Senna gewoon fijnquote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef oeke het volgende:
[..]
Komt helemaal goed hoor! Dan komt er weer iets anders moois voor in de plaats.
Wat lijkt me dat vervelend al dat gehaast in de morgen. Dat is toch wel een groot pluspunt van eigen ondernemer zijn. Rustig ontbijten en de dag opstarten.![]()
Tis hier druk omdat het grote babietjestopic leegloopt. Gezellig!
JALOERSquote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat vervelend al dat gehaast in de morgen. Dat is toch wel een groot pluspunt van eigen ondernemer zijn. Rustig ontbijten en de dag opstarten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |