Dat vind ik dan teveel voor ze en ik wil het zo gemakkelijk mogelijk maken. Wat onzin is, want natuurlijk kunnen en willen ze dat welquote:Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kunnen jouw ouders dan geen pap maken Miss?
Als Tess bij mijn ouders blijft slapen Geven ze gewone melk en ik doe wat schepjes Nutrix in zo'n voedingsbakje zodat ze niet af hoeven meten enzo.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vind ik dan teveel voor ze en ik wil het zo gemakkelijk mogelijk maken. Wat onzin is, want natuurlijk kunnen en willen ze dat wel
Juustum!quote:
Het is één van de enige dingen waarvan ik me steeds bewust ben dat het niet goed is zoals ik het doe.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik verwachtte 'm al , Mef.
Jullie geven dus toch nog allemaal de fles. Ben er zelf een beetje huiverig voor omdat ik her en der lees dat rond de eerste verjaardag de fles helemaal vervangen moet zijn door een beker. Vond het ook nogal ambitieus.
Het heeft ook met mondmotoriek te maken. En aangezien mijn dochter veel haar tong uit haar mond heeft, denk ik meer dan eens dat we ermee zouden moeten stoppen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ach ssserpente, dat vind ik toch zo'n geneuzel! Ze drinken als ze tien zijn echt niet meer uit de fles.
Is ook zo natuurlijk. Maar ik heb even gedacht dat Lente een van de weinigen was die nog uit een fles dronk. En een gewone beker heb ik pas nog geprobeerd, maar die kiepert ze zonder waarschuwing ondersteboven.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ach ssserpente, dat vind ik toch zo'n geneuzel! Ze drinken als ze tien zijn echt niet meer uit de fles.
Ze kan uiteraard de rest van dag prima uit een beker drinken en zelf eten met vork en lepel enzo.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Het heeft ook met mondmotoriek te maken. En aangezien mijn dochter veel haar tong uit haar mond heeft, denk ik meer dan eens dat we ermee zouden moeten stoppen.
Tess ook!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Flips drinkt goed uit de beker tot ie geen zin meer heeft. Dan laat ie zo alles uit zijn mond lopen, en dan gewoon doortanken want da's wel een leuk spelletje. Dan liever de fles hoor...
Ik ben nu al jaloers op moeders die nog borstvoeding geven. En ik ben nog niet eens gestopt.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:23 schreef oeke het volgende:
Hier geen fles, maar vaak nog wel 3 keer per etmaal aan de borst!![]()
En hij geniet er zo vreselijk van. Dus dat duurt nog wel even eer we daar klaar mee zijn.
Senna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |