abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88837922
En geknoei wil ssserpente niet :D
pi_88837981
Groofsken, dat doet Driekus ook ja. Hij neemt de fles uit de mond, schudt een keer, probeert opnieuw en zet er dan de tanden in. En als het dan echt niet werkt is het mama of papa roepen.
Trouwens, die fles in de ochtend heeft ook een voordeel. Vandaag moest mijn man wel op tijd weg, die geeft em dan vast de fles als hij gaat. Daarna slaapt Driekus rustig een paar uur verder en dat geeft mij dan ook de tijd om bij te slapen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88838003
Ow Sserpente, de kleertjes *O*

[ Bericht 36% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2023 13:16:23 (op verzoek) ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88838057
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kunnen jouw ouders dan geen pap maken Miss? :P

Dat vind ik dan teveel voor ze en ik wil het zo gemakkelijk mogelijk maken. Wat onzin is, want natuurlijk kunnen en willen ze dat wel :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88838101
Ik zou het zelf een groter risico vinden om ze iets te laten geven wat mijn kinderen niet kennen, dan om het ze zelf te laten maken. :D

En wat een lieve foto van Senna. O+
pi_88838116
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat vind ik dan teveel voor ze en ik wil het zo gemakkelijk mogelijk maken. Wat onzin is, want natuurlijk kunnen en willen ze dat wel :')
Als Tess bij mijn ouders blijft slapen Geven ze gewone melk en ik doe wat schepjes Nutrix in zo'n voedingsbakje zodat ze niet af hoeven meten enzo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88838173
Haha, ik verwachtte 'm al , Mef.

Jullie geven dus toch nog allemaal de fles. Ben er zelf een beetje huiverig voor omdat ik her en der lees dat rond de eerste verjaardag de fles helemaal vervangen moet zijn door een beker. Vond het ook nogal ambitieus.
pi_88838273
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:11 schreef Sorbootje het volgende:
En geknoei wil ssserpente niet :D
Juustum! :D

Wat staat dat 'r leuk, Miss! Grappig om de kleertjes zo terug te zien. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 17-11-2010 21:22:45 ]
pi_88838274
Ach ssserpente, dat vind ik toch zo'n geneuzel! Ze drinken als ze tien zijn echt niet meer uit de fles.
pi_88838314
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik verwachtte 'm al , Mef.

Jullie geven dus toch nog allemaal de fles. Ben er zelf een beetje huiverig voor omdat ik her en der lees dat rond de eerste verjaardag de fles helemaal vervangen moet zijn door een beker. Vond het ook nogal ambitieus.
Het is één van de enige dingen waarvan ik me steeds bewust ben dat het niet goed is zoals ik het doe. :X Mijn dochter is zelfs geen dreumes meer hè, die wordt in april 3.
pi_88838342
Nope geen fles hier, rietjesbeker. Zeker 's ochtends, heb dan geen zin in geknoei of moeite. Al zou een glas (die ik vasthoudt) gewoon ook werken hoor. Maar ik ben geen ochtendmens :')
Dat oefenen doen we wel met de lunch.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 17 november 2010 @ 21:18:31 #62
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88838362
Flips drinkt goed uit de beker tot ie geen zin meer heeft. Dan laat ie zo alles uit zijn mond lopen, en dan gewoon doortanken want da's wel een leuk spelletje. Dan liever de fles hoor...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_88838412
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ach ssserpente, dat vind ik toch zo'n geneuzel! Ze drinken als ze tien zijn echt niet meer uit de fles.
Het heeft ook met mondmotoriek te maken. En aangezien mijn dochter veel haar tong uit haar mond heeft, denk ik meer dan eens dat we ermee zouden moeten stoppen.
pi_88838446
Ik snap dat gevoel van ssserpente wel. Bij Kyllian verzweeg ik bij het CB ook geloof ik om die reden dat we na het eerste jaar gewoon nog de fles geven. Tot 1,5 jaar kreeg hij sowieso nog wel de fles.
Nu zou ik het niet meer verzwijgen, maar we zullen vast ook wel commentaar krijgen dat we nog minimaal op 4 flessen per dag zitten.
pi_88838456
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef Sorbootje het volgende:
Is ook zo natuurlijk. Maar ik heb even gedacht dat Lente een van de weinigen was die nog uit een fles dronk. En een gewone beker heb ik pas nog geprobeerd, maar die kiepert ze zonder waarschuwing ondersteboven.
pi_88838460
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Het heeft ook met mondmotoriek te maken. En aangezien mijn dochter veel haar tong uit haar mond heeft, denk ik meer dan eens dat we ermee zouden moeten stoppen.
Ze kan uiteraard de rest van dag prima uit een beker drinken en zelf eten met vork en lepel enzo.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:21:22 #67
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88838529
Ik snap het gevoel van ssserpente ook wel hoor.
Hier ook nog de fles 's ochtends en 's avonds... De rest van de dag drinkt ze zelfstandig uit een beker zonder te knoeien, dus ik maak me over mondmotoriek (nog) geen zorgen.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88838548
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Flips drinkt goed uit de beker tot ie geen zin meer heeft. Dan laat ie zo alles uit zijn mond lopen, en dan gewoon doortanken want da's wel een leuk spelletje. Dan liever de fles hoor...
Tess ook!

Ze krijgt nog 2x per dag een fles.. 's ochtends en 's avonds. Verder krijgt ze een tuitbeker/rietjesbeker en 's avonds bij het eten een gewone beker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88838646
Hier geen fles, maar vaak nog wel 3 keer per etmaal aan de borst! :o
En hij geniet er zo vreselijk van. Dus dat duurt nog wel even eer we daar klaar mee zijn.

Senna. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88838686
Ik denk dat het ook niet goed is voor de mondmotoriek als ze verder prima alles kunnen (drinken uit een beker, eten met een lepel enzo). Het is toch een bepaalde mondstand (en vooral een bepaalde houding van de tong) die heel erg bij de babytijd hoort en die je dus in stand houdt met het aanbieden van de fles.

Verdorie, ik moet er echt mee gaan stoppen, met die fles.
pi_88838709
Isabeau drinkt overdag uit een rietjesbeker en ze praat heel duidelijk, dus ik maak me er totaal geen zorgen over. En ze wordt gewoon heel rustig van haar flesje (melk) 's avonds en 's ochtends (pap). (na de papfles 's morgens leg ik haar meestal nog even terug in bed)
pi_88838753
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:23 schreef oeke het volgende:
Hier geen fles, maar vaak nog wel 3 keer per etmaal aan de borst! :o
En hij geniet er zo vreselijk van. Dus dat duurt nog wel even eer we daar klaar mee zijn.

Senna. O+
Ik ben nu al jaloers op moeders die nog borstvoeding geven. En ik ben nog niet eens gestopt. ;(
pi_88838754
Amber heeft tot ruim 3 uit een fles gedronken voor ze ging slapen en tot d'r 4e had ze een speen...... Mondmotoriek is helemaal prima
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_88838780
overdag probeer ik eerst een gewone beker of een rietjesbeker, op het kdv drinkt ie uit een beker of een tuitbeker. Maar als ik overdag haast heb of hij zit alleen maar te spelen en ik wil dat ie toch wat drinkt, pak ik ook de fles hoor. En laatst bijvoorbeeld, toen ik em thee ging leren drinken. Toen begon ik in de beker, dan de rietjesbeker en toen nog de fles, toen pas wilde ie echt proeven.

En ik heb de vorige keer fijn tegen het cb gezegd dat ie heus wel eens een boterham krijgt in de ochtend, maar dat dat altijd naast de fles is. Ik moet nu al zo vroeg op, vroeger is niet goed voor mijn gezondheid.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 17 november 2010 @ 21:25:47 #75
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88838818
Ik drink ook nog uit de fles ;)

oh nee kben zwangert
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties