abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88836005
Thanks! Ik zou idd ook nog de ochtendboterham door een papfles kunnen vervangen, Da's twee vliegen in een klap en scheelt een hoop tijd. Geven jullie dat nog in een gewone fles?

Mef, thanks voor je pm! Ik had 'm op tijd gelezen, maar op m'n honderd jaar oude telefoon, kon ik niet antwoorden. Het hotel zelf was wat smoezelig, maar het uitzicht over de markt was leuk!
  woensdag 17 november 2010 @ 20:40:04 #27
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88836008
tuulk ingrid
ga ik doen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_88836119
Ssserpente, mooi dat het nog op tijd was! Je was een maand te vroeg, volgende maand is het Glazen Huis, lijkt me ook leuk.

Ingrid, weten je ouders wat ze moeten doen als Tyler vannacht echt pseudokroep blijkt hebben?
En Wickie, als jij je zorgen maakt, zou ik even overleggen met de huisarts. Al was het maar om je eigen gemoedsrust. Dat vinden ze hier ook niet erg.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88836132
Tnx! Alleen wie is djeezzz :? ;) Ik ken wel een Djeez. :D
  woensdag 17 november 2010 @ 20:42:35 #30
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88836145
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks! Ik zou idd ook nog de ochtendboterham door een papfles kunnen vervangen, Da's twee vliegen in een klap en scheelt een hoop tijd. Geven jullie dat nog in een gewone fles?

Mef, thanks voor je pm! Ik had 'm op tijd gelezen, maar op m'n honderd jaar oude telefoon, kon ik niet antwoorden. Het hotel zelf was wat smoezelig, maar het uitzicht over de markt was leuk!
Ik geef 's ochtends de borst en als ik weg moet krijgt ie vaak een kleine rozijnenbol in zijn vuistje die hij op de fiets oppeuzelt. ;)
De oudste dito. Werkt hier meestal erg goed (en scheelt een hoop geluid aan de kop op de fiets!)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_88836409
Jullie zijn alweer hier!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88836469
ouwehoeren! :P
pi_88836492
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, mooi dat het nog op tijd was! Je was een maand te vroeg, volgende maand is het Glazen Huis, lijkt me ook leuk.

Ingrid, weten je ouders wat ze moeten doen als Tyler vannacht echt pseudokroep blijkt hebben?
En Wickie, als jij je zorgen maakt, zou ik even overleggen met de huisarts. Al was het maar om je eigen gemoedsrust. Dat vinden ze hier ook niet erg.
Ja, dan moeten ze stomen en Tyler kalm houden en troosten. Als het heel erg wordt of ze vertrouwen het niet, naar de hapost gaan.
pi_88836705
Tess moest helemaal niks hebben van die melkpap waar je alleen water bij moest doen, dat laat ze gewoon staan.

Rocks, ik heb een 123 speen, doe 150ml gewone melk, ff opwarmen en daar 1,5 eetlepel nutrix bij., ff goed schudden en het gaat prima door de speen. Meer nutrix niet want dan wordt het veel te dik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88837248
Precies, wat voor pap geven jullie dan? Ik ben een papnoob; ken alleen maar Brinta.
pi_88837322
Ik geef meestal Bariumpap
pi_88837350
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef Sorbootje het volgende:
Ik geef meestal Bariumpap
whaha niet te vaak hoop ik!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88837353
Ik heb met een mesje het gaatje gewoon wat groter gemaakt :D
pi_88837377
Bambix 12 +.
pi_88837439
Bambix ga ik ook proberen als deze op is, met gewone melk :Y

Nu heb ik Nestle fijne granen en maak ik het met nutrilon 2.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:03:49 #41
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88837445
Alexa krijgt hier 's ochtends pap, morgenzon van de jumbo bij de melk erbij. En ook hier is het meer voor mijn handigheid en tijd :@
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88837550
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb met een mesje het gaatje gewoon wat groter gemaakt :D
Pardon? :P

Serieus, ik heb volgens mij alle papjes wel eens gebruikt, maar als er een soort nepsmaakje als banaan ofzo aanzit geef ik het niet.
pi_88837555
Driekus krijgt nu nog deze: en hier meer info. Dit is de kant en klare, die is me te duur, dus ik koop de poedervariant. En dan krijgt ie 220 water + 7 scheppen pap en dat gaat prima door een speen drie van ehhh., born free. En we willen dus naar gewone bambix zooi. Moet me even gaan verdiepen welke dat dan wordt.
pi_88837613
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik geef 's ochtends de borst en als ik weg moet krijgt ie vaak een kleine rozijnenbol in zijn vuistje die hij op de fiets oppeuzelt. ;)
De oudste dito. Werkt hier meestal erg goed (en scheelt een hoop geluid aan de kop op de fiets!)
Ik moet toegeven dat ik het tijdtechnisch gezien ook wel verleidelijk vind om Lente 's ochtends in de auto een boterham te geven. Maar ik vind het te belangrijk om een ontbijtstructuur aan te brengen zodat ze hier als ze ouder is ook even de tijd voor neemt.
pi_88837638
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Pardon? :P

Serieus, ik heb volgens mij alle papjes wel eens gebruikt, maar als er een soort nepsmaakje als banaan ofzo aanzit geef ik het niet.
De speen natuurlijk :D

En met een smaakje geef ik ook niet, behalve dus als ze eens bij mijn ouders slaapt, want er is bijna geen neutrale kant-en-klare te vinden, heb ik het idee.
pi_88837689
Kunnen jouw ouders dan geen pap maken Miss? :P
pi_88837751
Hm, morgen eens kijken voor Bambix dan. Zou het door het gaatje van een tuitbeker passen?
pi_88837759
die van bambix is er ook in vanille en banaan. Die vond ik al zoet ruiken en ik vond em niet te drinken. Die biscuitsmaak is best te doen. Ik heb voor de ochtend wel eens appelknisper gehad, maar dat lust ie niet. Dus ik ga straks over op de fijne granen en dan ook voor de ochtend.
pi_88837872
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, morgen eens kijken voor Bambix dan. Zou het door het gaatje van een tuitbeker passen?
Ik heb bij mijn dochter best een grot gat gemaakt in de fles. Tuitbeker lijkt me niks. Soms raakt de speen ook verstopt, maar ik heb haar geleerd hoe ze dan met haar tanden die brok door dat gat heen kan krijgen :o :Y) . Dat zou bij een tuitbeker nooit lukken.
pi_88837878
*flauwe modus* Ssserpente, dat hangt van het gaatje af...* einde flauwe modus.
Even serieus..pff. Ik denk het eerlijk gezegd niet.
Zo had ik laatst een prima shake met banaan met mandarijn en een beetje water. Driekus vond em heerlijk, maar de speen raakte steeds verstopt. En zo drinken was dan ook weer geen optie, dat leverde vooral veel geknoei op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')