Ik geef 's ochtends de borst en als ik weg moet krijgt ie vaak een kleine rozijnenbol in zijn vuistje die hij op de fiets oppeuzelt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks! Ik zou idd ook nog de ochtendboterham door een papfles kunnen vervangen, Da's twee vliegen in een klap en scheelt een hoop tijd. Geven jullie dat nog in een gewone fles?
Mef, thanks voor je pm! Ik had 'm op tijd gelezen, maar op m'n honderd jaar oude telefoon, kon ik niet antwoorden. Het hotel zelf was wat smoezelig, maar het uitzicht over de markt was leuk!
Ja, dan moeten ze stomen en Tyler kalm houden en troosten. Als het heel erg wordt of ze vertrouwen het niet, naar de hapost gaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, mooi dat het nog op tijd was! Je was een maand te vroeg, volgende maand is het Glazen Huis, lijkt me ook leuk.
Ingrid, weten je ouders wat ze moeten doen als Tyler vannacht echt pseudokroep blijkt hebben?
En Wickie, als jij je zorgen maakt, zou ik even overleggen met de huisarts. Al was het maar om je eigen gemoedsrust. Dat vinden ze hier ook niet erg.
whaha niet te vaak hoop ik!quote:
Pardon?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb met een mesje het gaatje gewoon wat groter gemaakt
Ik moet toegeven dat ik het tijdtechnisch gezien ook wel verleidelijk vind om Lente 's ochtends in de auto een boterham te geven. Maar ik vind het te belangrijk om een ontbijtstructuur aan te brengen zodat ze hier als ze ouder is ook even de tijd voor neemt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik geef 's ochtends de borst en als ik weg moet krijgt ie vaak een kleine rozijnenbol in zijn vuistje die hij op de fiets oppeuzelt.
De oudste dito. Werkt hier meestal erg goed (en scheelt een hoop geluid aan de kop op de fiets!)
De speen natuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Pardon?
Serieus, ik heb volgens mij alle papjes wel eens gebruikt, maar als er een soort nepsmaakje als banaan ofzo aanzit geef ik het niet.
Ik heb bij mijn dochter best een grot gat gemaakt in de fles. Tuitbeker lijkt me niks. Soms raakt de speen ook verstopt, maar ik heb haar geleerd hoe ze dan met haar tanden die brok door dat gat heen kan krijgenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, morgen eens kijken voor Bambix dan. Zou het door het gaatje van een tuitbeker passen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |