ik heb niet gezegd dat je eng bent.quote:
Maar wat is daar eng aan?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:50 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat je eng bent.
ik vind het eng dat je veel van electronisch apparatuur weet. dat is heul wat anders
is een compliment hoorquote:
Ja natuurlijk, is toch tofquote:Op woensdag 17 november 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar... Ik vind het stom
Je wilde echt graag ook op die meeting komen he?![]()
Ik denk niet dat die anderen dat zo leuk gaan vindenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag mijn begeleider wel zijn
ik snap niet waarom het eigenlijk alleen voor vrouwen is...quote:Op woensdag 17 november 2010 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die anderen dat zo leuk gaan vinden. Althans, degene die bedacht heeft dat het alleen voor vrouwen is.
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
als het een maatje meer is, mag ik dan ook komen? ik heb zelf ook een maat meer...
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
is een compliment hoor![]()
ik zal nog wat zeggen
ik ook van jou, hoor...quote:
Ik las tot "dat ik mijn broek vergeten ben" en moest even heel hard knipperen.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik ook van jou, hoor...
kan je tegen je zus zeggen, dat ik mijn broek vergeten ben mee te nemen en dat ik een andere keer kom om mijn broek in laat korten?
ik had tegen wendy gezegd dat ik langs zou komen om mn broek door je moeder te laten inkorten. maar ik weet ook niet of wendy het besproken had met je moeder.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las tot "dat ik mijn broek vergeten ben" en moest even heel hard knipperen.
Kwam je deze kant op dan?
klopt, ik loop de hele dag in mn bloot kontquote:
Dan snap ik wel dat jouw werkgever het niet erg vindt dat je eerder weggaat.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
klopt, ik loop de hele dag in mn bloot kont
precies. ik moet toch wat doen om eerder weg te gaanquote:Op woensdag 17 november 2010 15:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat jouw werkgever het niet erg vindt dat je eerder weggaat.
Ja joh, niet hip doen.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:38 schreef Bart het volgende:
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #73 en verder.
Ik doe ook niet hip, ik ben gewoon hip.quote:
Oh eentje die aan het miepen was over foto's.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:49 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik krijg die link niet geopend. loopt dan vast... *gromt*
waar gaat het over?
oh nee. bart wordt een hipster
Heel veel posts eindigt ie zoquote:Op woensdag 17 november 2010 16:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
serieus, hoe hij de OP ook eindigt. gegroet de Pen![]()
Hij heeft een beetje realiteitszin nodig.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je ook die topics van hem zien. Die gast is echt een beetje wereldvreemd
.
Inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2010 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso denken dat je iemand anders nodig hebt om gelukkig te worden.
wat een gast. als ik het zo las, is hij nog maagd... dan wil hij de gevoelige jongen uit hangenquote:Op woensdag 17 november 2010 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso denken dat je iemand anders nodig hebt om gelukkig te worden.
Scharrelsquote:Op woensdag 17 november 2010 16:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Lang leve masturbatie
.
Een scharrel is toch ook iemand andersquote:
Het staat in R&P, niet in SEX.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Een scharrel is toch ook iemand anders.
dat kan je wel gelukkig makenquote:Op woensdag 17 november 2010 16:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Een scharrel is toch ook iemand anders.
Ja, maar dan heb je dus toch iemand anders nodig.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan je wel gelukkig maken(voor eventjes
)
Details!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het staat in R&P, niet in SEX.
voor een paar uur tot een nachtquote:Op woensdag 17 november 2010 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan je wel gelukkig maken(voor eventjes
)
Tenzij het een seksrelatie is.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
voor een paar uur tot een nacht
"Gelukkig" heeft een hele andere betekenis dan bevredigd.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je dus toch iemand anders nodig.
[..]
Details!
ja true...quote:Op woensdag 17 november 2010 16:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je dus toch iemand anders nodig.
prima tochquote:Op woensdag 17 november 2010 16:16 schreef Bart het volgende:
Jullie snappen mij niet, ik snap het wel hoor! Je hebt iemand nodig om gelukkig te zijn want seks is gelukkig makend. Tenzij je kan leven van masturbatie, dan heb je niemand nodig in om gelukkig te zijn. Gewoon hele dag Xboxen en films kijken enzo, en af en toe fappen/soppen en dan ben je de gelukkigste op aarde.
juist jaquote:Op woensdag 17 november 2010 16:16 schreef Bart het volgende:
Jullie snappen mij niet, ik snap het wel hoor! Je hebt iemand nodig om gelukkig te zijn want seks is gelukkig makend. Tenzij je kan leven van masturbatie, dan heb je niemand nodig in om gelukkig te zijn. Gewoon hele dag Xboxen en films kijken enzo, en af en toe fappen/soppen en dan ben je de gelukkigste op aarde.
Lang leve masturbatiequote:Op woensdag 17 november 2010 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan niet zeggen dat het gebrek aan regelmaat wat seks betreft me ongelukkig maakt hoor.
Belangrijk in een relatie, buiten een relatie kan ik er niet mee zitten.
Paarse vibo FTW.quote:
TMIquote:Op woensdag 17 november 2010 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan niet zeggen dat het gebrek aan regelmaat wat seks betreft me ongelukkig maakt hoor.
Belangrijk in een relatie, buiten een relatie kan ik er niet mee zitten.
nog erger...quote:
ahjoh preuts kind... met je taboesquote:
Ah die heeft een vriendin van mij ook.quote:
dat is mijn schoonzus... bepaalde dingen die met mn schoonzus te maken hebben zijn taboequote:Op woensdag 17 november 2010 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahjoh preuts kind... met je taboes![]()
![]()
Ja lyn, wat voor kleur heeft jouw vibo eigenlijk?quote:
quote:
Zeurtjequote:Op woensdag 17 november 2010 16:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat is mijn schoonzus... bepaalde dingen die met mn schoonzus te maken hebben is taboe
heb jij er 1? Aanrader?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:24 schreef Bart het volgende:
En lang leve de Fleshlight voor mannen,
Ja ik heb er een. Op zich is het wel lekker, maar ook wel een beetje raar. Ik zou hem zelf nooit kopen.quote:
Hoezo dat nou weerquote:Op woensdag 17 november 2010 16:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat is mijn schoonzus... bepaalde dingen die met mn schoonzus te maken hebben zijn taboe
Dit was trouwens mijn 30.000e post op FOK!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik heb er een. Op zich is het wel lekker, maar ook wel een beetje raar. Ik zou hem zelf nooit kopen.
je hebt hem gekregen?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik heb er een. Op zich is het wel lekker, maar ook wel een beetje raar. Ik zou hem zelf nooit kopen.
Wel thuis Erwinquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Dit was trouwens mijn 30.000e post op FOK!.
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Dit was trouwens mijn 30.000e post op FOK!.
Gewonnen op FOK!quote:
Dankjewel!quote:[..]
gefeli
Oh? Ik heb 5x wat gewonnen op fok. Die Fleshlight, filmkaartjes maar daar kon ik niet heen omdat fok de verkeerde tijd had doorgegeven dat ie draaidequote:Op woensdag 17 november 2010 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewonnen op FOK!geniaal
ik win alleen maar games
Toffe games?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik de game Stranglehold voor de xbox
en vandaag de DS game binnen gekregen van Dispicable me
Leuke prijsvragenquote:Op woensdag 17 november 2010 16:32 schreef Bart het volgende:
Schiet ook lekker op dus.
Nee maar die Logitech prijsvraag is echt de tofste prijsvraag die ik tot nu toe ben tegengekomen op fok, en ik heb nog gewonnen ook. is bij elkaar 130 euro waard die shit die ik gekregen heb
.
Je mag mijn volgende prijs hebben, als ik het niet tof vindquote:
Dorpsgekken zijn liev.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:10 schreef Bart het volgende:
De dorpsgek zat ook weer hmm hmm hmm te doen in de bieb, met z'n koptelefoon op in de muziekafdeling.
Weet ik veel hoe ie heet, ik ga hem niet storing in zijn humsessiequote:
Valt me toch een beetje tegen hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe ie heet, ik ga hem niet storing in zijn humsessie.
Is dat niet die knaap met die baard/lang haar en rockerskleding (altijd zwart)?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:10 schreef Bart het volgende:
De dorpsgek zat ook weer hmm hmm hmm te doen in de bieb, met z'n koptelefoon op in de muziekafdeling.
Ow, diequote:Op woensdag 17 november 2010 21:10 schreef Bart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |