abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88366190
Dit is een vraagje naar alle dames, graag zo serieus en duidelijk mogelijk beantwoorden, als je hier geen antwoord op weet of nog niet weet ga dan niet het topic vol zitten kwekken met allerlei onnodige informatie. Ik verdoe mijn tijd niet graag.

Ik zou dus graag het volgende willen weten:

Wat maakt jullie gelukkig?
Welke ingredienten heb je nodig in je leven om gelukkig te zijn?
Maar dan ook echt gelukkig, wat moet de man doen om jullie gelukkig te maken en te houden?

En denk erom, ik heb het niet over sex, want daar heb ik geen tips bij nodig.
Deze vraag is naar aanleiding van het eeuwige gezeur van vrouwen over elk pietluttig detail.

Ik heb soms het idee dat jullie zelfbeeld zo wordt vervormd door de huidige samenleving dat wij mannen daar dagelijks onder moeten lijden.

ik hoor het graag van jullie.

Groet,
StereoType
Plok
pi_88366404
Sex maakt ons wel gelukkig. Als jullie mannen dat nu eens eerst fatsoenlijk leren doen ipv denken dat jullie geen tips nodig hebben was wereld een stuk makkelijker!
pi_88366736
dude.. probeer geen vrouwen te doorgronden.

Als ze een bad-boy aan de haak slaan, willen ze een lieverd, ben je een lieverd willen ze een bad-boy.

Ben je rijk, dan heb ik niet genoeg, ben je arm, dan willen ze meer.

Somme vrouwen blijven juist bij je ondanks je ze slaat, andere lopen (gelukkig) gelijk weg.

Niet te doen

:Y)
pi_88366944
Het merendeel van de vrouwen ziet mannen als verbeteringsprojecten; simpelweg psychologische projectie, omdat ze geen reet van zichzelf snappen als gevolg van het feit dat ze tegenstrijdig in elkaar zitten.

De meeste vrouwen zullen dit niet beamen, maar ik ben er een paar tegengekomen ondertussen die hier wel eerlijk voor uitkwamen. Let wel: niet >iedere< vrouw is zo, daarom zei ik ook "het merendeel".
pi_88367420
@ Hydrogeny, Oei daar komt wat frustratie bovendrijven zeg. Ik denk dat jij sex hebt met de verkeerde mannen als ik het zo hoor.

Ik hoopte eigenlijk op wat meer serieuze reacties van de dames.
ik vind het leuk dat er mannen reageren, maar ik ben benieuwd wat de dames nou echt vinden.
Plok
pi_88367574
Vrouwen willen gewoon dat je kogels kopt voor ze, vrouwen zijn voor mannen niets meer dan legbatterijen en mannen zijn voor vrouwen van nature niks meer dan kannonvoer die zichzelf opofferd als een mevrouw bedreigd wordt. Tegenwoordig hebben we daar natuurlijk allerlei dingen omheen verzonnen zoals status en moraal. Nu zijn vrouwen alleen nog maar parasieten, ze leven van je nemen je status over en als ze dat hebben zoeken ze iemand anders. Het is als man de kunst net dat voetje uit te steken zodat ze elke weer vallen als ze het op je status gemunt hebben, zoals haar economisch afhankelijk maken van je .

Maar andersom is het hebben van veel vrouwen voor een man ook goed voor zijn aanzien.

Maar dat zie je ook heel duidelijk in de samenleving mannen die veel vrouwen hebben gehad krijgen meer aanzien en komen daardoor weer snel aan een vrouw. Vrouwen die veel partners hebben gehad maar veel partners met een lage status gekozen hebben krijgen moeilijker een man met een hoge status.

Kortom het is een kwestie van vraag en aanbod, hoe hoger de vraag hoe lager de prijs is die je hoeft te betalen als man, dus minder goed je best doen, kan je het aanbod laag houden. Hoe minder vraag je hebt hoe meer je je best moet doen en het aanbod hoog moet houden.

[ Bericht 29% gewijzigd door picardmike op 05-11-2010 15:55:14 ]
UITGESCHREVEN
pi_88367605
Gezondheid, mooi lijf, voldoende geld en ware liefde :) Ik teken ervoor. Zoals wel meerdere vermoed ik :D
pi_88367848
Vrouwen zoeken instinctief naar een betere man, altijd. Nu is het zaak een vrouw te vinden die zich daar overheen kan zetten, net als mannen die 1 vrouw trouw kunnen blijven.

En als je daar niets aan hebt: Ga veel geld verdienen, heb je 85% van de vrouwen al in je zak. (niet dat je die wilt hebben maar toch)
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_88367870
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 15:51 schreef Jolene22 het volgende:
Gezondheid, mooi lijf, voldoende geld en ware liefde :) Ik teken ervoor. Zoals wel meerdere vermoed ik :D
Bij die ware liefde hoort nog een underpinning contract.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:01:03 #10
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88368018
topics als dit doen me altijd weer beseffen hoeveel gefrustreerde typetjes er hier rondhangen.

Sjongejongejonge zeg :D
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:01:03 #11
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88368019
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef BloodyPen het volgende:
@ Hydrogeny, Oei daar komt wat frustratie bovendrijven zeg. Ik denk dat jij sex hebt met de verkeerde mannen als ik het zo hoor.
Hydrogeny is nog altijd een man zo ver ik het kan zien.
pi_88368263
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:01 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Hydrogeny is nog altijd een man zo ver ik het kan zien.
Moet je het nou verpesten :( :D :D :D
pi_88368359
-edit-

Nee geen ONZ

[ Bericht 93% gewijzigd door Daniel1976 op 05-11-2010 16:13:46 ]
pi_88368485
Ik hoef niet zoveel te hebben om gelukkig te zijn geloof ik. Kan ook komen omdat het studentenleven natuurlijk vrij ideaal is :+ Ik wil wel graag een goede baan met een goed salaris. Maar daar ben ik voor aan het leren :P
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_88368590
Attent zijn O+
Dat maakt al het verschil, belangrijk als je elkaar net leert kennen en ook erg belangrijk als je elkaar al veel langer kent.
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:14:11 #16
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88368619
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:06 schreef Hydrogeny het volgende:
Moet je het nou verpesten :( :D :D :D
Sorry daar ben ik mod voor
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:15:45 #17
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88368707
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:13 schreef kieskleurig het volgende:
Attent zijn O+
Dat maakt al het verschil, belangrijk als je elkaar net leert kennen en ook erg belangrijk als je elkaar al veel langer kent.
Jeetje schatje, die nieuwe broek kleedt echt enorm netjes af op je kont :)
pi_88368776
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Jeetje schatje, die nieuwe broek kleedt echt enorm netjes af op je kont :)
Kont en/of afkleed opmerkingen kun je beter altijd mijden, levensgevaarlijk ~O>
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:19:07 #19
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88368837
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:17 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Kont en/of afkleed opmerkingen kun je beter altijd mijden, levensgevaarlijk ~O>
Maar vond je het niet complimenteus en attent (nieuwe broek) van me?
pi_88369023
Wat maakt jullie gelukkig? Geld , als ik der goed uit zie, vrijheid, veel luxe, geliefd worden door mensen(familie voornaamste), gezondheid, eten.
Welke ingredienten heb je nodig in je leven om gelukkig te zijn? goed uiterlijk, goede gezondheid, veel liefhebbende menseen. vrijheid.
Maar dan ook echt gelukkig, wat moet de man doen om jullie gelukkig te maken en te houden?
Weet ik veel mij accepteren iniedergeval!. gewoon zichzelf,liefst rijk en 'n beetje mooi. geduldig,grappig,schattig.
^O^
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:23:50 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88369031
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef BloodyPen het volgende:
Ik zou dus graag het volgende willen weten:

Wat maakt jullie gelukkig?
Welke ingredienten heb je nodig in je leven om gelukkig te zijn?
Redelijke gezondheid, een leuke baan op fietsafstand waar ik genoeg mee verdien, een prettig huis in een leuke stad, een lieve kat, goed contact met familie en vrienden en een vriend die mij leuk vindt om wie ik ben.
The love you take is equal to the love you make.
pi_88369083
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Maar vond je het niet complimenteus en attent (nieuwe broek) van me?
Nieuwe broek is op zich wel goed, maar de meeste vrouwen luisteren heel selectief.
Horen alleen kont en afkleden wat vertaald wordt naar "oh je vindt mij dus een dikke kont hebben" :(
pi_88369159
Ik hoorde dat ze van hun stoel glijden als je een topic als deze opent.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88369276
lees het boek: mannen komen van mars en vrouwen van venus

en je weet wat je moet doen om vrouwen te pleasen.

geeft trouwens ook wel wat opheldering hoe en waarom vrouwen zo bizar en krom denken/zijn :D

Nothing to see here, carry on
pi_88369359
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:29 schreef RijstNatie het volgende:
lees het boek: mannen komen van mars en vrouwen van venus

en je weet wat je moet doen om vrouwen te pleasen.

geeft trouwens ook wel wat opheldering hoe en waarom vrouwen zo bizar en krom denken/zijn :D

[ afbeelding ]
Geschreven door een man :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')