Bij die ware liefde hoort nog een underpinning contract.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:51 schreef Jolene22 het volgende:
Gezondheid, mooi lijf, voldoende geld en ware liefdeIk teken ervoor. Zoals wel meerdere vermoed ik
Hydrogeny is nog altijd een man zo ver ik het kan zien.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef BloodyPen het volgende:
@ Hydrogeny, Oei daar komt wat frustratie bovendrijven zeg. Ik denk dat jij sex hebt met de verkeerde mannen als ik het zo hoor.
Moet je het nou verpestenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hydrogeny is nog altijd een man zo ver ik het kan zien.
Jeetje schatje, die nieuwe broek kleedt echt enorm netjes af op je kontquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:13 schreef kieskleurig het volgende:
Attent zijn![]()
Dat maakt al het verschil, belangrijk als je elkaar net leert kennen en ook erg belangrijk als je elkaar al veel langer kent.
Kont en/of afkleed opmerkingen kun je beter altijd mijden, levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Jeetje schatje, die nieuwe broek kleedt echt enorm netjes af op je kont
Maar vond je het niet complimenteus en attent (nieuwe broek) van me?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:17 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Kont en/of afkleed opmerkingen kun je beter altijd mijden, levensgevaarlijk
Redelijke gezondheid, een leuke baan op fietsafstand waar ik genoeg mee verdien, een prettig huis in een leuke stad, een lieve kat, goed contact met familie en vrienden en een vriend die mij leuk vindt om wie ik ben.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef BloodyPen het volgende:
Ik zou dus graag het volgende willen weten:
Wat maakt jullie gelukkig?
Welke ingredienten heb je nodig in je leven om gelukkig te zijn?
Maar dan ook echt gelukkig, wat moet de man doen om jullie gelukkig te maken en te houden?
Nieuwe broek is op zich wel goed, maar de meeste vrouwen luisteren heel selectief.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar vond je het niet complimenteus en attent (nieuwe broek) van me?
Geschreven door een manquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:29 schreef RijstNatie het volgende:
lees het boek: mannen komen van mars en vrouwen van venus
en je weet wat je moet doen om vrouwen te pleasen.
geeft trouwens ook wel wat opheldering hoe en waarom vrouwen zo bizar en krom denken/zijn
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |